Over het restaurant Restaurant Mirabelle Breda

Al vijftig jaar een begrip in Breda

Bij Restaurant & Landgoed Mirabelle maken ze van gastvrijheid een kunst! Met al ruim 50 jaar historie, traditie en stijl verwelkomt het restaurant jou met een prachtig terras en heerlijke gerechten. De chef-kok zal samen met zijn enthousiaste jonge keukenbrigade prachtige gerechten bereiden die Zuid-Franse en Mediterrane invloeden hebben. Een bezoek aan Mirabelle bezorgt jou een waar wow-gevoel!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Mirabelle Breda

• Kom je met de auto?
    Volg de borden 'Novotel', wij liggen naast het hotel.

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Mirabelle Breda

Egbert T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prettige smaakvolle avond gehad. Aanrader!
Philippe V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Aanrader!
Rina K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het etende van goede kwaliteit, maar mag ook wel voor die prijs
Het is wel lang wachten tussen de gerechten door.
Het geluidsniveau is wat aan de drukke kant, akoestische geluid niet goed op orde.
Het eten is goed, maar mag ook wel gezien de prijs.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Recensies kloppen. Geweldig eten! Zeer de moeite waard. Een aanrader voor een heerlijk avondje uit.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Komen beslist een keer terug
Johannes L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Aanlichting om menukaart te lezen graag verbeteren, ik moest echt naar de verlichte bar om te lezen.
Maar.... Het eten en de wijn waren goed.
Vriendelijke groet.
M. Lammen Segers
L V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
een restaurant wat normaal buiten onze prijsklasse valt maar wat mede door de AH actie een genot was om te eten.
Ook mijn gluten allergie was geen probleem en ben daardoor niet ziek geworden
vriendelijk personeel en een mooie locatie
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We komen nu al jaren bij Mirabelle en we vinden alles goed bij ons passen, heerlijke en originele gerechten, het is ook genoeg, de wijnen zijn voortreffelijk en de bediening is uitstekend. Als het druk is, is het wel erg rumoerig (akoestiek is wat minder). Parkeren voor de deur en 's zomers is het buiten een vorstelijk paradijs.
We komen zeker weer terug!
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
het was een gezellige avond,erg vriendelijke bediening,sfeervol,rustig,mooie omgeving/pand,voor iedereen aan te raden,meer weet ik niet
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gerechten zijn met zorg op het bord samengesteld. Smaken zijn goed (misschien te veel?) De geadviseerde Wijnen pasten goed bij de gerechten. De gereserveerde broodjes waren helaas oneetbaar. Te hard/droog. Deze werden uiteraard vervangen voor heerlijke plakken vers brood. Het tafelwater wordt aangeboden door Brabant Water in een mooie karaf. Pas op voor de afstapjes/opstapjes, kunnen verraderlijk zijn! Goed in de gaten houden waar je jas werd opgehangen. Een ander personeelslid moest op onze aanwijzingen de jassen terugvinden. Het zou zo maar kunnen dat we hier nog een terug komen!
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was erg lekker,smaakvol en mooi opgemaakt, het enige wat ik kan zeggen is dat de hoeveelheid een beetje aan de zuinige kant was, als we zonder bonnen van AH hier hadden gegeten dan was het minimaal .
MARIO L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hadden om half zes besproken. Het was echt lang wachten voor we iets kregen. Mensen die drie kwartier later binnen kwamen kregen gelijk met ons het hoofdgerecht. Wat blijkt, de keuken gaat pas om 6 uur open. Mirabelle had dit wel even kunnen melden, dan hadden wij niet voor niets meer dan een half uur voor joker gezeten. Overigens was het eten uitstekend.
PJKM V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima gegeten met de Albert Heijn actie. Heerlijke gerechten goede sfeer. Ik kan Mirabelle aanbevelen. Wij komen zeker terug.
Guust D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima genoten van het AH menu,wel beperkte keus,alles heel netjes gebracht,
Is zeker een volgend bezoek waard
Vreemd dat Iens al tijdens ons eten al vraagd of we genoten hebbeni van de avond !!!!
F. D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
In alle opzichten perfect. Vriendelijke en voorkomende bediening, smakelijke en mooi opgemaakte gerechten en een heerlijke relaxte omgeving. Wat wil je nog meer.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Voor de derde keer naar Mirabelle nu met de kinderen. En ons vertrouwen in Mirabelle als goed maar toch toegankelijk restaurant is nog verder toegenomen. Kortom groots op alle fronten, wijn, spijs en ambiance. Alert en uiterst vriendelijk personeel. Vol lof over de gerechten ook voor het AH menu. Zeker niet ons laatste bezoek!
Aiko V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
weinig uitleg ,daar moest je om vragen over je eten.erg rumoerig je kon elkaar nauwelijks verstaan, jammer dat ze geen mooie tuinverlichting hebben en ook onder de bomen, terwijl ze prachtig gelegen zitten, nu zit je tegen donkere grote ramen te kijken en misschien hadden we eventueel buiten gezeten na afloop , dat zou ook voor hun
op commerciële vlak gunstig zijn. Het eten is verrukkelijk, daarom komen wij voor terug
Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prima 3 gangen diner...uitstekende bediening...klein minpuntje, het bestelde likeurtje bij de koffie kon precies in een vingerhoedje !!
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
het restaurant was redelijk, het eten was goed en de bediening was ook goed.
Wel heel rumoerig, dat wil zeggen dat de akoestiek slecht is.
agcvaneijk .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
zeer tevreden, vriendelijke bediening, kwaliteit goed. sfeer goed, bediendend personeel zeer goed ,hogere kader zag en hoorde je niet.