Over het restaurant Restaurant Mirabelle Breda

Al vijftig jaar een begrip in Breda

Bij Restaurant & Landgoed Mirabelle maken ze van gastvrijheid een kunst! Met al ruim 50 jaar historie, traditie en stijl verwelkomt het restaurant jou met een prachtig terras en heerlijke gerechten. De chef-kok zal samen met zijn enthousiaste jonge keukenbrigade prachtige gerechten bereiden die Zuid-Franse en Mediterrane invloeden hebben. Een bezoek aan Mirabelle bezorgt jou een waar wow-gevoel!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Mirabelle Breda

• Kom je met de auto?
    Volg de borden 'Novotel', wij liggen naast het hotel.

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Vincent H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Veta D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Door een warme en hartelijke ontvangst voelden we ons meteen welkom in deze mooie ambiance. De bediening was vriendelijk, vlotjes en correct. De wachttijd tussen de verschillende gerechten was prima. Wij kozen voor een aan onze wens aangepast 5-gangenmenu met wijnarrangement, waarbij we ons lieten verrassen met bijzondere zorgvuldig en uitgebalanceerd samengestelde delicatessen en heerlijke wijnen uit alle windstreken. Een unieke ervaring! Chapeau, Mirabelle! Wij komen zeker terug!
Angele H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Hier met 3 vriendinnen gegeten met de bon van AH. Heel vriendelijke bediening die geen moeite te veel was. Omdat ik niet van vis houdt kreeg ik een heerlijke carpaccio als voorgerecht. De huiswijn was heerlijk. De sfeer was gezellig. Wij komen hier zeker nog eens terug.
ccqwestie .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Voor de AH-actie was een speciaal menuutje samengesteld. Op zich is dat prima maar het was wel aardig geweest als er ook in de toetjes een keuze was geweest. Vond het nu een beetje 'dit is wat u krijgt en verder niet zeuren'. Daar ben ik niet zo van. Eten was verder goed. De combinatie aardappelpuree en daarbij nog eens een bakje aardappelen, vond ik wat veel. Had frietjes een prettiger alternatief gevonden. Al met al lekker gegeten maar ik ben er niet lyrisch over, ik denk en hoop dat de reguliere kaart at spannender is want de sfeer en inrichting is erg leuk.
Mariëlle D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Fijne avond gehad: alles klopte: de gastvrije ontvangst, de verrassende gerechten, het wijnarrangement, de ambiance. Top!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
's Zomers is het helemaal geweldig als je buiten kan zitten, maar 's winters is het ook goed toeven.
Met de AH-actie is er niet veel keus maar dat wordt helemaal goed gemaakt met de heerlijke en originele gerechten (wij zouden 1 Michelin ster geven).
We hadden ook het drank-arrangement en dat is met € 23 pp wel aan de prijs, maar uitstekend en helemaal af overigens. Ook zonder AH-actie gaan we zeker nog veel hier eten!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Rolstoeltoegankelijkheid is niet zo goed Toegang naar restaurant erg stijl en in restaurant ook niveau verschiilen die met een rolstoel moeilijk kunnen worden gemaakt.
Michiel M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Erg lekker en voldoende gegeten! vriendelijke service en mooi interieur. Het enige kleine minpuntje was de wijn, daarom staat de prijs/kwaliteit op 'kan beter'. Heb voor dezelfde prijzen lekkerdere wijnen gedronken. Maar misschien was dit ook omdat het all-in pakket was en we eigenlijk niets meer konden kiezen in wijn, en was het gewoon niet onze smaak. Als de wijn lekkerder was, was de prijs/kwaliteit tegen precies goed aan (dit in vergelijking met bijvoorbeeld restaurant Binnen te Breda).
frans S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
een juiste prijs/kwaliteit verhouding, keurige,correcte bediening,gezellige sfeer
René G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijke gerechten en perfecte bediening met uitleg over gerechten en de bijpassende wijn uit het wijnarrangement. Komen zeker nog eens terug.
mirrornederland .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De ontvangst was een beetje rommelig, " bent u met 2 of 4?" welk tafeltje was even onduidelijk.
Het voorgerecht zag er goed uit maar de bitterbal vond ik echt niet lekker (smaken verschillen). Haas blijft een gewaagde keuze. De zeebaars was goed gebakken alleen jammer van die hoeveelheid hollandaisesaus over de vis.
Op geen van de bedieningsmedewerkers heb ik een glimlach gezien, het zag en voelde er geautomatiseerd uit.
Het voelde een beetje kil en daar kan aan gewerkt worden. En ik vind (en dat mijn persoonlijke mening) dat gasten bij binnenkomst en vertrek door de eigenaar/leidinggevende/restaurantmanager moeten worden ontvangen/uitgeleid.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben heel lekker gegeten. Enthousiast ontvangen. We kregen een amuse, brood met boter/olie. Daarna hadden we de keus tussen vlees/vis (ah menu)
Wij hebben het vleesmenu gekozen. Het was werkelijk heerlijk. Lekkere smaken, verrassende smaken.
Het wijnarrangementen was erg goed en werd deskundig en enthousiast uitgelegd. We hadden een heerlijke avond uit!
Isabel H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
gisteren het Ah menu gegeten, ontzettend verrast!! De bediening was ook erg vriendelijk! Mooie wijnkaart en wat is de POPCORN lekker zeg!!! Wij komen zeker terug!! Groetjes uit Amsterdam
Lieske P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Mooie accommodatie, prima en nette bediening, lekker eten en mooi opgediend! Alles goed verzorgd en derhalve beslist 'n aanrader!
gerritje3 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
wij hebben bijzonder genoten van het eten de lekkere wijntjes zeer goede vriendelijke bediening alom ga zelf proberen zullen wij zeker doen.
Lisetta L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima gegeten in een prettige, gemoedelijke sfeer. De bediening was vriendelijk en was bereid de tijd voor je te nemen. Leuk om te zien dat in de semi-open keuken ook het personeel het naar de zin had.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Bij restaurant Mirabelle serveren ze een prima menu voor net onder de 40€ Er staan verrassende gerechten op de kaart, dus als je op zoek bent naar klassiekers, dan is dit misschien niet de beste keuze.

Aangezien ik regelmatig in het Novotel slaap (net daarnaast), eet ik regelmatig bij Mirabelle. Desondanks nog steeds geen enkele blik van herkenning.

De steak caniballe vooraf is lekker en leuk gepresenteerd. Allen jammer dat er een knoeperd van een pees in zat. Deze lag duidelijk zichtbaar op mijn bord. Dat lijkt het mij gepast dat daar minimaal een opmerking over gemaakt word.

De kaas na is met 3 kleine stukjes koude kaas geen geweldige afsluiting.

Ondanks enkele kleine opmerkingen is het geheel goed en zeker een aanbevelingswaardig restaurant.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance met vriendelijk personeel.
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
In het kader van de AH-actie na een jaar weer eens hier gaan eten. Ontvangst netjes, inrichting/ambiance goed, de muziek stond wel redelijk hard en een summier kaartje voor de AH-actie (een voor-, twee hoofd- en 1 nagerecht) wat je eigenlijk nergens treft en dit voor 37 euro. De bediening hield niet over. Een van de meisjes stond met regelmaat in het haar te krabben en van enig bedienings-etiket was weinig te merken. Dit laatste niet onoverkomelijk, doch als je gezien de prijsstelling van het restaurant (ik schaar het liever onder de categorie "brasserie") enige pretentie hebt, dan moet je dit in alle facetten terug zien komen. Niet dus in de bediening en de manier waarop de tafels gedekt worden. Komt er nog bij dat en het voor- en zeker het hoofdgerecht, niet temperatuur hadden bij het serveren wat zou moeten. Het hoofdgerecht was gewoon lauw. We hebben het gewoon opgegeten doch op de vraag of het gesmaakt heeft, meldden we dat het niet de juiste temperatuur had. We hebben er verder niets van terug gehoord. Bij het serveren van het nagerecht was mijn vrouw even naar het toilet. De bediening begon zijn verhaal over wat het gerecht inhield...... Als je ziet dat er een gast nog ontbreekt dan wacht je met het opdienen en wacht je zeker met de toelichting tot alle gasten weer terug aan tafel zijn. Kortom, het is een brasserie en geen restaurant en is voor vele zaken voor verbetering vatbaar. Bovendien kun je voor een beetje meer dan de hier gehanteerde prijzen, als je het een beetje bekijkt, bij veel betere restaurants terecht voor een betere kwaliteit en betere bediening. Helaas.