Over het restaurant Restaurant Mirabelle Breda

Al vijftig jaar een begrip in Breda

Bij Restaurant & Landgoed Mirabelle maken ze van gastvrijheid een kunst! Met al ruim 50 jaar historie, traditie en stijl verwelkomt het restaurant jou met een prachtig terras en heerlijke gerechten. De chef-kok zal samen met zijn enthousiaste jonge keukenbrigade prachtige gerechten bereiden die Zuid-Franse en Mediterrane invloeden hebben. Een bezoek aan Mirabelle bezorgt jou een waar wow-gevoel!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Mirabelle Breda

• Kom je met de auto?
    Volg de borden 'Novotel', wij liggen naast het hotel.

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
frans S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
een juiste prijs/kwaliteit verhouding, keurige,correcte bediening,gezellige sfeer
René G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijke gerechten en perfecte bediening met uitleg over gerechten en de bijpassende wijn uit het wijnarrangement. Komen zeker nog eens terug.
mirrornederland .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De ontvangst was een beetje rommelig, " bent u met 2 of 4?" welk tafeltje was even onduidelijk.
Het voorgerecht zag er goed uit maar de bitterbal vond ik echt niet lekker (smaken verschillen). Haas blijft een gewaagde keuze. De zeebaars was goed gebakken alleen jammer van die hoeveelheid hollandaisesaus over de vis.
Op geen van de bedieningsmedewerkers heb ik een glimlach gezien, het zag en voelde er geautomatiseerd uit.
Het voelde een beetje kil en daar kan aan gewerkt worden. En ik vind (en dat mijn persoonlijke mening) dat gasten bij binnenkomst en vertrek door de eigenaar/leidinggevende/restaurantmanager moeten worden ontvangen/uitgeleid.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben heel lekker gegeten. Enthousiast ontvangen. We kregen een amuse, brood met boter/olie. Daarna hadden we de keus tussen vlees/vis (ah menu)
Wij hebben het vleesmenu gekozen. Het was werkelijk heerlijk. Lekkere smaken, verrassende smaken.
Het wijnarrangementen was erg goed en werd deskundig en enthousiast uitgelegd. We hadden een heerlijke avond uit!
Isabel H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
gisteren het Ah menu gegeten, ontzettend verrast!! De bediening was ook erg vriendelijk! Mooie wijnkaart en wat is de POPCORN lekker zeg!!! Wij komen zeker terug!! Groetjes uit Amsterdam
Lieske P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Mooie accommodatie, prima en nette bediening, lekker eten en mooi opgediend! Alles goed verzorgd en derhalve beslist 'n aanrader!
gerritje3 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
wij hebben bijzonder genoten van het eten de lekkere wijntjes zeer goede vriendelijke bediening alom ga zelf proberen zullen wij zeker doen.
Lisetta L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima gegeten in een prettige, gemoedelijke sfeer. De bediening was vriendelijk en was bereid de tijd voor je te nemen. Leuk om te zien dat in de semi-open keuken ook het personeel het naar de zin had.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Bij restaurant Mirabelle serveren ze een prima menu voor net onder de 40€ Er staan verrassende gerechten op de kaart, dus als je op zoek bent naar klassiekers, dan is dit misschien niet de beste keuze.

Aangezien ik regelmatig in het Novotel slaap (net daarnaast), eet ik regelmatig bij Mirabelle. Desondanks nog steeds geen enkele blik van herkenning.

De steak caniballe vooraf is lekker en leuk gepresenteerd. Allen jammer dat er een knoeperd van een pees in zat. Deze lag duidelijk zichtbaar op mijn bord. Dat lijkt het mij gepast dat daar minimaal een opmerking over gemaakt word.

De kaas na is met 3 kleine stukjes koude kaas geen geweldige afsluiting.

Ondanks enkele kleine opmerkingen is het geheel goed en zeker een aanbevelingswaardig restaurant.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance met vriendelijk personeel.
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
In het kader van de AH-actie na een jaar weer eens hier gaan eten. Ontvangst netjes, inrichting/ambiance goed, de muziek stond wel redelijk hard en een summier kaartje voor de AH-actie (een voor-, twee hoofd- en 1 nagerecht) wat je eigenlijk nergens treft en dit voor 37 euro. De bediening hield niet over. Een van de meisjes stond met regelmaat in het haar te krabben en van enig bedienings-etiket was weinig te merken. Dit laatste niet onoverkomelijk, doch als je gezien de prijsstelling van het restaurant (ik schaar het liever onder de categorie "brasserie") enige pretentie hebt, dan moet je dit in alle facetten terug zien komen. Niet dus in de bediening en de manier waarop de tafels gedekt worden. Komt er nog bij dat en het voor- en zeker het hoofdgerecht, niet temperatuur hadden bij het serveren wat zou moeten. Het hoofdgerecht was gewoon lauw. We hebben het gewoon opgegeten doch op de vraag of het gesmaakt heeft, meldden we dat het niet de juiste temperatuur had. We hebben er verder niets van terug gehoord. Bij het serveren van het nagerecht was mijn vrouw even naar het toilet. De bediening begon zijn verhaal over wat het gerecht inhield...... Als je ziet dat er een gast nog ontbreekt dan wacht je met het opdienen en wacht je zeker met de toelichting tot alle gasten weer terug aan tafel zijn. Kortom, het is een brasserie en geen restaurant en is voor vele zaken voor verbetering vatbaar. Bovendien kun je voor een beetje meer dan de hier gehanteerde prijzen, als je het een beetje bekijkt, bij veel betere restaurants terecht voor een betere kwaliteit en betere bediening. Helaas.
Koen F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mirabelle straalt kwaliteit uit. Een mooie locatie met rustige loungemuziek, gecombineerd met een relaxte sfeer, uiterst vriendelijk personeel die fantastisch omgaat met een voedselallergie en daarnaast lekkere en verrassende gerechten. Top!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een standaard menu voor de AH-actie maar daar krijg je voor terug:
Heerlijk eten, goede bediening en een mooie prijs.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Martine R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Mooi restaurant met uitstekende bediening. Menu van de chef was heel smaakvol en van goede kwaliteit. Duur tussen voor- en hoofdgerecht was wat lang maar werd goed opgelost.
Leander V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Het Personeel heeft oor voor de wensen van de klant. Is erg vriendelijk en de bediening was met een glimlach. Helemaal OK.
maartspolling .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het was fantastisch. Met 3 kleine kinderen vaak een gedoe maar alles was prima geregeld, ook voor de kids. Service uitstekend, eten voortreffelijk . Complimenten.
pietellyrietveld .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Vroeg in de avond (18.00 uur) is het nog erg stil en de ambiance niet erg goed. Ook de inrichting en plaats van de tafeltjes dragen niet bij aan een fijne sfeer. Het eten was prima maar verhoudingsgewijs aan de prijzige kant. De bediening was vriendelijk en men deed zijn uiterste best. Ons advies: ga wat later op de avond eten; waarschijnlijk is het dan drukker en een betere ambiance.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Al was het wel rumoerig.
Jammer vind ik, dat je voor kraanwater moet betalen. We hebben toch redelijk wat consumpties af genomen.
tondiepstraten .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hadden een slechte plaats naast de neon verlichting van de keuken. Wij waren teleurgesteld in de bediening, de ober had geen aandacht voor ons, waardoor we heel lang met lege glazen zaten.
Wij komen hier zeker niet meer terug.
baronie .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk eten, zeer vriendelijke medewerkers. Weinig persoonlijke aandacht vragen mbt of t eten naar wens is, lege glazen bijschenken, extra water of likeur bij de koffie aanbieden. Fout in de rekening(werd overigens keurig hersteld). Kan met weinig extra moeite n suoerbeleving worden!