Over het restaurant Restaurant Mirabelle Breda

Al vijftig jaar een begrip in Breda

Bij Restaurant & Landgoed Mirabelle maken ze van gastvrijheid een kunst! Met al ruim 50 jaar historie, traditie en stijl verwelkomt het restaurant jou met een prachtig terras en heerlijke gerechten. De chef-kok zal samen met zijn enthousiaste jonge keukenbrigade prachtige gerechten bereiden die Zuid-Franse en Mediterrane invloeden hebben. Een bezoek aan Mirabelle bezorgt jou een waar wow-gevoel!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Mirabelle Breda

• Kom je met de auto?
    Volg de borden 'Novotel', wij liggen naast het hotel.

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Francisca1 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gelukkig zijn we matige eters. Je moet geen harde werker zijn in de bloei van je leven want dan ga je met honger van tafel. Kleine porties. Maar wel lekker en voor ons genoeg. En heerlijk buiten gezeten tot er naast ons een grote bolknak opgestoken werd. Maarja het was wel buiten.
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Om kennis te maken met een restaurant is het prettig om ook uit de kaart te kunnen kiezen. AH menu is zeer beperkt en geeft ons geen idee wat mogelijk is.
IHM C.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wederom een mooie avond.
Ondanks de AH aktie klopte alles.
De gerechten, de sfeer en de service was weer top.
Een aanbeveling waard.
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Mooie gerechten m.b.t. combinatie, voorgerecht gerookte & gepekelde Kalfslende was heerlijk en een mooie wijn uit Sicilië Top! Rundsteak van de hals en de wijn uit Argentinië waren een mooie geheel. De Proeverij was heerlijk Natuurlijk maken de uitstraling van het restaurant en de bediening de avond compleet. Deze AH-actie is zeker verrassend wij komen terug! Bedankt.
ps. Wachttijd wordt gevraagd deze is gewoon goed / dit kun je helaas niet aangeven!
Marie-José B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Na 45 jaar is de kwaliteit van Restaurant Mirabelle nog steeds fantastisch goed .
Wij hebben gezellig op het terras , weer van een heerlijk dinertje genoten ,
Zoals altijd , super tevreden !
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Service en bediening was goed, eten was goed, maar wijn aan de prijzige kant. Bij het AH menu weinig keuze (één voorgerecht, één nagerecht en anders bijbetalen). Dat was vorige keer stukken beter. Jammer, daar doet Mirabelle zich geen goed mee terwijl het eigenlijk een geweldig goed restaurant is.
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Lekker eten, vlotte en correcte bediening, goede entourage.
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Helaas was de ronde tafel al vergeven, maar men loste het vlot op door voor ons 2 tafels aan elkaar te schuiven. Het eten was kwalitatief goed, net als de sfeer. De bediening was ook vriendelijk.
cathycolella .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Keuze menu, vreemd geen keuze in het voor en nagerecht zeker als je geen vlees eet. Hoofdgerecht wel keuze vlees of vis maar in het voorgerecht alleen vlees. Hoeveelheid van het menu was minimaal, het hoofdgerecht had wel aangevuld mogen worden met een salade.
Gerard F.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Prettige ontvangst, en een prettige bedieninging tijdens de maaltijd. We hadden een 3 gangen menu aangevuld met wijn arrangement. Heel erg lekker gegeten, en meer dan voldoende. Kwamen niets tekort.
Beslist een aanrader.
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Beetje zielige bloemetjes op tafel. Veel meubilair beschadigd. Uitzicht naar een zeer saaie tuin, die met wat kleine moeite heel leuk valt te maken.
Maar.. prima eten en lieve bediening.
Carel F.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ontvangst was prima. Alhoewel er veel gasten waren was het absoluut niet rumoerig. We hoefden niet lang te wachten op de drank. Een mandje met lekker brood kwam ook vlot. De gerechten waren lekker en niet te grote porties. Er zat vrij veel tijd tussen de gangen, maar we gingen niet eten om weer snel weg te zijn.
Zeer vriendelijke bediening. kortom: een aanrader.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Eten was heerlijk. Er was een bijeenkomst gaande waardoor de ambiance wat onrustig was.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Ontvangst en bediening zijn hier perfect. Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer.
Wij zullen hier zeker terugkomen en ook Mirabelle aanraden aan anderen.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Mirabelle, mankeerde werkelijk niets aan.
Parkeren: precies voor de deur.
Ontvangst en bediening gastvrij en vriendelijk.
Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht zeer origineel en erg smakelijk (keuze beperkt maar daardoor de verrassing des te hoger). Heerlijke wijnen.
Ambiance origineel, tafel professioneel gedekt.

Met de AH-actie is de prijs/kwaliteit verhouding erg goed.
Vincent H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Ik ben onlangs bij Mirabelle geweest. Er kan worden gekozen uit een driegangenmenu en een 5-gangenmenu met lichte hapjes (met de mooie titel petit caravane). Uit de kaart blijkt echter niet om welke hapjes het gaat en dat is jammer. Daarnaast kan ook nog a la carte worden gegeten. Die kaart is vrij summier maar je kan gelukkig ook gerechten uit het 3-gangenmenu nemen, waarvan dan helaas niet uit de kaart blijkt wat het kost.

De verse jus d'orange leek niet zo vers als verwacht. Het brood is lekker maar de boter niet smeerbaar. Detail.

We kozen als voorgerecht voor oesters. De oesters waren perfect. De lamsrack met zwezerik was ook prima, erg lekker. Alleen jammer dat de aardappelen later kwamen, detail.

Voor rolstoelen is er aan de buitenkant een zeer steile hellingbaan. Eenmaal binnen is er een hoogteverschil met de eetzaal. Omlaag lukt wel, maar omhoog lukt niet zonder hulp. Jammer is ook dat je de drempel toch weer op moet om bij de wc te komen. Veel restaurants hebben dan een plank waarmee het euvel snel is opgelost. Misschien een idee.
Veta D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Door een warme en hartelijke ontvangst voelden we ons meteen welkom in deze mooie ambiance. De bediening was vriendelijk, vlotjes en correct. De wachttijd tussen de verschillende gerechten was prima. Wij kozen voor een aan onze wens aangepast 5-gangenmenu met wijnarrangement, waarbij we ons lieten verrassen met bijzondere zorgvuldig en uitgebalanceerd samengestelde delicatessen en heerlijke wijnen uit alle windstreken. Een unieke ervaring! Chapeau, Mirabelle! Wij komen zeker terug!
Angele H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Hier met 3 vriendinnen gegeten met de bon van AH. Heel vriendelijke bediening die geen moeite te veel was. Omdat ik niet van vis houdt kreeg ik een heerlijke carpaccio als voorgerecht. De huiswijn was heerlijk. De sfeer was gezellig. Wij komen hier zeker nog eens terug.
ccqwestie .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Voor de AH-actie was een speciaal menuutje samengesteld. Op zich is dat prima maar het was wel aardig geweest als er ook in de toetjes een keuze was geweest. Vond het nu een beetje 'dit is wat u krijgt en verder niet zeuren'. Daar ben ik niet zo van. Eten was verder goed. De combinatie aardappelpuree en daarbij nog eens een bakje aardappelen, vond ik wat veel. Had frietjes een prettiger alternatief gevonden. Al met al lekker gegeten maar ik ben er niet lyrisch over, ik denk en hoop dat de reguliere kaart at spannender is want de sfeer en inrichting is erg leuk.
Mariëlle D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Fijne avond gehad: alles klopte: de gastvrije ontvangst, de verrassende gerechten, het wijnarrangement, de ambiance. Top!