Restaurant Mint

Meer informatie over restaurant Restaurant Mint

6,7
Inèz D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Misschien ben ik te kritisch. Ik was altijd gek op all-you-can-eat sushi (was nog nooit bij deze geweest). Of dit is echt een hele slechte (maar dat denk ik niet gezien de goede reviews) of ik ben te kritisch geworden. Ik woon in Australie en er is daar zoveel goed Aziatisch eten, dat ik misschien verwend ben. De service hier was echt niet goed, je werd niet netjes aangesproken, geen vriendelijkheid etc.
Het interieur is ok, niet echt gezellig, maar voor all-you-can-eat sushi is het ok.
Het eten was niet goed. Er waren een paar gerechten wel aardig, bijv. de krokante sushi en de champignons.
Ook superslecht vond ik dat we geen kraanwater konden krijgen, terwijl we ook nog een fles wijn bestelden. Ik weet dat het in Nederland nog veel gebeurd, maar dit is echt zo achterhaald. Het zou verplicht moeten worden om gewoon (gratis!) kraanwater te krijgen in horeca gelegenheden, net als in sommige andere landen (UK, Australie etc.).
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Goede bediening weer en weer goed eten. Altijd goed eigenlijk en gisteren weer niet teleur gesteld.
Fijn dat het eten zoals de bediening eigenlijk altijd van goede kwaliteit zijn. Enige verbeter puntje is dat de bediening wat meer mag lachen.... Maar dit geld ook zeker voor het management .
Jboerlage .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Samengevat: Eten beter dan gemiddeld bij 'all you can eat' concepten, service daarentegen dramatisch.

Het menu bij Mint is niet veel anders dan de meeste all you can eat sushi gelegenheden maar de kwaliteit en smaak van de gerechtjes zijn zeker beter dan gemiddeld. De sushi rijst is goed op smaak en nog een beetje luchtig, vis is goede kwaliteit en ook de warme gerechtjes lijkt allemaal iets meer zorg aan besteed te zijn. Wat dat betreft gewoon goed gegeten.

Toch zouden wij hier niet snel meer naar toe gaan, de service in dit restaurant is, de studenten die serveren ten spijt, non existing. Want minderjarige onervaren bediening is wat er bedoelt wordt met zoals op de website te lezen is 'een toegewijde crew voor een jonge frisse blik op de service en creativiteit'.

We waren iets voor acht aanwezig en hadden in verband met de bioscoop ongeveer twee uur om rustig te eten. Het duurde echter meer dan drie kwartier voordat de eerste gerechtjes geserveerd waren, daarna was het gehaast eten om in ieder geval nog tot drie bestelrondes te komen. Niet fijn.

De daarbij bestelde 'sashimi grand mix, 15 stukjes vis' (die in ronde 1 besteld was en ronde 3 geserveerd werd) was het geld letterlijk niet waard en bestond slechts uit een paar stukjes vis, aangevuld met surimi krabstick en omelet. Er zullen hierover wel meer klachten komen want twee serveersters gewaarschuwden dat we hiervoor extra moesten bij betalen (waarvan ééntje achteraf toen we het al op hadden). Netjes aangegeven bij de serveerster dat het niet geheel in lijn van de verwachting was, maar die deed/kon er niets mee.

Bij het desert bestelden wij, naast het ijsje, ook de gebakken banaan. Deze moest via de aanvinkt kaart besteld worden. Prima, geen punt er waren immers nog twee ongebruikte rondes over. We hebben het bij twee serveersters aangegeven dat we de banaan graag samen met het ijs en de rekening ontvingen. Maar aan hun blik was het onvermogen om zoiets eenvoudigs te regelen duidelijk af te lezen. Het ijs hebben we gekregen, om te betalen zijn we maar zelf naar de kassa gelopen en die bananen zijn waarschijnlijk gebracht toen onze film al bezig was.

De volgende keer wellicht een restaurant met een bord voor de deur met de tekst 'Gezocht personeel vanaf 17 jaar' maar mijden.
DSteen .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Eten is best lekker. Alleen personeel en bazin gaan nergens over. Zulke mensen horen niet thuis in de horeca!! Bestel lijst wordt bijna niet opgehaald. Gewoon erg slecht allemaal
C.koeken74 K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Weer hier gegeten na 2 jaar, eten is niet slecht.
De bediening was waardeloos, ze weten de tafelnummers niet uit elkaar te houden, hebben geen idee wat ze op tafel zetten, vreemd dat het er toch zo druk was..........
Enjoyy .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Waren met een groepje van 7 meiden, niet gereserveerd maar wel een gezellige plek gekregen :-)
Waarvan 1 met een allergie voor noten en ei, goed rekening meegehouden!

Bediening was de rest van de avond uitermate slecht, verkeerde en dubbele bestellingen, lang wachten op ons eten, kregen wij bij ronde 4 pas spareribs, die in ronde 1 al waren besteld! Moesten steeds achter ons drinken aan gaan, was al doorgegeven bij verschillende meiden vd bediening.

Het eten is erg lekker, maar de bediening/service is echt super slecht!! Jammer...
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
op woensdag 25-11 met groter gezelschap geweest. geen probleem! iedereen dik tevreden. Vandaar vandaag 29-11 terug met 2-en. Heerlijk eten. sushi uitstekend. Bediening zeer vriendelijk. Van alle gerechten had er eentje een beetje warmer mogen zijn. Komen daar nog wel een keer terug.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
we hadden gezien dat mint de keus van rob geus heeft gehad , dus we dachten we gaan een keer eten bij mint,dat is ons zeker niet tegen gevallen heerlijke sushi , de warme gerechten zijn ook goed ,vooral de gamba,s pfffff die zijn top, en de verassing sushi was ook lekker ,kom hier binnenkort zeker terug ga zo door .
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Lekkerste sushi van heeeeeeeel Eindhoven! Verheug me nu al weer op de sushi hier. Bediening is vriendelijk, maar kan beter. Verder top
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Bediening is soms erg vriendelijk maar sommige gooien letterlijk het eten op tafel waarbij de saus van het bord vliegt. Inrichting is aardig, niets bijzonders en niet overal mooi afgewerkt. Eten is Super. Zeker verse zalm en tonijn!! Kwaliteit van het ijs is minder (ijskristallen). Leuk extra is ook de sushi van de maand die erg lekker was.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
De zalmfilet was heerlijk, sushi erg goed. Eten erg goed. Service af en toe werden er gerechten vergeten. Niet erg. Decor is wat saai.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Vanaf het terras op een donderdagavond maar eens omhoog gelopen om te gaan eten. Zonder reservering was geen probleem, er was nog plaats genoeg. Het eten was heel erg prima, zeker als je meer sushi in Eindhoven hebt gegeten zitten hier aardige verrassingen bij. Buiten de sushi zijn er veel warme gerechten uit verschillende Aziatische keukens en deze zijn erg goed. Prima plek!
We zaten naast een grote groep (collega's, voetballers?) waarbij een aantal mensen niet van sushi of vis hielden maar ook zij kregen ruim genoeg en ondanks dat wij wat meer uit het zicht zaten ontbrak het ons aan niets.
Thomas_Eindhoven .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Op zaterdagavond tegen 19.00 binnen gelopen zonder reservering. We werden vriendelijk ontvangen en begeleid naar een tafeltje boven aan het raam.

De service was goed en vriendelijk; verder helemaal niets op aan te merken!

Het eten was heerlijk en werd in een goed tempo gebracht. Bepaalde gerechten, voornamelijk de warme populaire gerechten, duurde ietsje langer, maar wat kun je anders verwachten op zaterdagavond?!

Tip: zet een achtergrond muziekje op (als is het maar zachtjes)

Top: eten en service
Barite C.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Na aanraden van vrienden een keer bij de mint gaan eten, hadden gereserveerd voor een rustige plek en werden naast de bar neergezet waar al het eten en drinken werd gebracht en opgehaald... geen rustige plek dus... alleen de hele tijd mensen die echt 2 sec wel langs onze tafel moesten om bij de bar te komen...
op de eerste gang hebben we dik 3 kwartier moeten wachten,
toen die eindelijk kwam hebben we meteen de 2de gang maar ingeleverd. Werden we op aangesproken omdat we ons eten nog niet op hadden dus het nog niet mochten inleveren....
Uiteindelijk kregen we de helft van de 2de gang pas na nog een keer 1 uur wachten uiteindelijk waren we dus al meer dan 1,5 uur binnen na dik 2 uur kregen we pas de 2de helft van onze gang na het 3x te hebben gevraagd..... toen maar bij de 3de gang wat fruit en zoete broodjes besteld, deze hebben we niet gekregen... we zijn 3 uur binnen geweest toen maar gegaan omdat we bang waren als we nog langer bleven we moesten bij betalen :S 95 euro betaald en met honger naar huis! hele slechte ervaring dus...
HarleyHarrie .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Om 20.05 arriveren we en worden beide aan een (naar ons idee) snel bijgeschoven tafeltje geplaatst, pal onder een felle lamp, die is als bouwlamp niet zou misstaan. Om 20.30(!!!) worden we door de (onpersoonlijke)bediening opgemerkt en kunnen we iets te drinken en onze "1e ronde" bestellen, die tegen 21.00 uur geserveerd wordt.
Om 22.30 laatste bestelling plaatsen, schiet er door mijn achterhoofd,, dus dat wordt aanpoten....
Rond 22.10 krijgen we de bestellijst niet eens meer terug en worden we aangespoord het dessert te bestellen, terwijl ik mijn licht gegrilde tonijn(side-order) nog aan het verorberen ben.
Natuurlijk mag je trots zijn als het keurmerk van Rob Geus op je gevel prijkt, dat zegt in ieder geval dat de hygiëne wel in orde is en dat is voor de gasten ook wat waard.
Echter door het (1)onopgemerkt blijven, (2)lange wachttijden, (3)gejaagd personeel tegen het eind van de avond, (4)afwas die gedurende de gehele avond pal achter ons op de vloer wordt geplaatst, (5)geen achtergrondmuziek & (6)personeel dat zelf op hun gemak aan een van de tafels zit te eten terwijl er nauwelijks aandacht aan ons wordt besteed, komen we tot onze slotconclusie: MINT, daarvan gaan er 12 in 1 dozijn.
Nicole .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Afgelopen weekend met zijn we met zijn 2en hier uit eten geweest. We zijn echte sushi liefhebbers maar hadden tot op heden hier nog niet gegeten. De prijs is het eten wel waard maar de service en de bediening laten echt te wensen over. Een goedenavond/welkom kon er van wat de eigenaresse leek niet vanaf.
Op de website staat: "Mint staat voor een verfrissende kijk op het “all you can eat” concept." Echter kregen we geen uitleg wat dit concept in hield, laat staan dat er gevraagd werd of we überhaupt bekend waren met een all you can eat concept.

Toen we eenmaal aan onze tafel zaten werden er wat staaltjes en stokjes op tafel 'gegooid' door de vrouw die ons in ontvangst heeft genomen. Tussen neus en lippen door vroeg ze wat we wilde drinken. Na zo'n 15 minuten werd er in het voorbijlopen de bestellijst neergelegd. Ook daar werd verder niks bij gezegd.

Voor het eten willen we nog wel een keer terug. Daarnaast hebben we nog ijle hoop dat het personeel nog wat bijgeleerd krijgt wat bediening en service betreft. Dit geld overigens niet voor al het personeel. En als het personeel de instructies krijgt van de vrouw waarvan wij denken dat zij de eigenaresse is, dan is dat ergens wel begrijpelijk.

Jammer van onze hoge verwachtingen.
Madelief87 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Met twee vriendinnen bij mint sushi gegeten. Het eten was lekker, hoewel er naar verhouding wel veel rijst en weinig vis bij de sushi zit. De grill gerechten zijn allemaal lekker. het restaurant is niet bijzonder, niet heel gezellig en al het meubilair doe een beetje goedkoop aan. De wc was vies, prullenbakjes vol, zeep op, overal water op de grond ect. De service in dit restaurant is verschrikkelijk slecht. Je moet de bediening bijna smeken of je nog een drankje kan krijgen. Als je frisdrank besteld krijg je geen flesje met een glas maar is het gewoon in het glas geschonken. Het zijn hele kleine glazen die ook nog niet vol worden geschonken. Ook als je wijn bestelt krijg je echt schandalig weinig in je glas, alsof iemand al een paar slokken van je glas heeft opgedronken. We hebben 20min op de rekening gewacht en toen we er voor de 3de keer om vroegen zei de serveerster: ''reken maar bij de kassa af''. Zeer zeer slecht .
Hester E.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Wij zijn bij Mint gaan eten met een grote groep van ongeveer 25 man. Er kon overigens geen korting of flesje wijn van het huis vanaf. Wij werden geserveerd door een vriendelijke jonge man, maar zodra de managster (?) zag dat hij de glazen wijn iets te riant naar haar zin vulde, kreeg hij op zijn kop. De service was chaotisch en slecht, we kregen dingen die we niet besteld hadden. Bestelde drankjes werden niet geserveerd/vergeten etc. Het was er erg warm. Sushi waren niet fantastisch (vis niet erg vers/taai). Als klapper op de vuurpijl zagen we dat niet volledig leeggedronken wijnglazen met een trechter terug in een open fles wijn werden gegoten.
KBfoodster .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Locatie is top (centrum Eindhoven). Ik vond het eten ok maar niet spectaculair. Decor en service was ook maar gewoontjes, service kan wel beter.
RoelvdB .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
De kwaliteit van het eten was goed, porties ook ruim voldoende.
Het was echter veel te warm binnen en een gedeelte van het personeel (de jonge meisjes) moet nodig een cursus bediening hebben of op zoek gaan naar een ander bijbaantje.