Restaurant Mezze

Grotestraat Centrum 41 6301 CW Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Mezze

Yama H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Weekendje met mijn vrouw weg, dus ook lekker uiteten! Na de recensies gelezen te hebben op Iens, kozen wij voor restaurant "Mezze".

Wij lieten ons informeren door de vriendelijke/geïnteresseerde eigenaresse. Wij kozen voor een verrassingsmenu van de chef. We kregen een tour door hun menukaart. Het was erg lekker! Wat ik ook graag wil onderstrepen is dat zij ook de gerechten heel mooie serveren. Dus een dikke 9!

Ga zo door en wij komen zeker terug!

Groet uit Amsterdam!
Dutchrose60 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We hebben heerlijk gegeten in dit restaurant.
We namen het verrassingsmenu en waren aangenaam verrast. Veel gerechtjes uit deze specifieke keuken met verrassende smaken.
Ontvangst en bediening is uitstekend, goede uitleg over de gerechten.
AB N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Gezellig gegeten bij Mezze op het terras. De gerechten waren goed van smaak maar een beetje klein. Een aanrader voor wie in Valkenburg lekker mediterraans wil eten.
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heerlijk eten, klantvriendelijk personeel. De menukaart is veelzijdig. Goed betaalbaar en een ware smaaksensatie. Zeker een aanrader. Mogelijkheden tot bestellen van kleine hapjes, maar ook grote porties per bord. Gezellige ambiance. Nieuw restaurant en zeker een bezoek waard.