Restaurant Mezze

Grotestraat Centrum 41 6301 CW Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Mezze

Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wat een feest hier te mogen eten! Ondanks het hoge aanbod van diverse restaurants in de hoofdstraat van Valkenburg zouden wij vooral willen zeggen....ga hier eens eten als je werkelijk wat anders wilt dan de standaard maaltijden.......Mediterrane keuken waarbij je van ieder gerecht ten volle geniet, met zo veel passie bereidt. Vraag vooral naar het Oost Mediterraan proeverijmenu (staat niet op de kaart in het restaurant, maar wel op de website). Zoals Mezze aangeeft...het eten is hier een "complete beleving".....neem daar bij nog eens de prachtige ambiance.....Advies aan Mezze, zet de proeverij vooral op het menu!
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Erg lekker gegeten in Mezze. Vriendelijke bediening en fijne sfeer.

Jammer dat er slechts 1 nummer op repeat werd gedraait de hele avond. We hadden ook graag een grotere keuze gezien op de menukaart.

Toch een absolute aanrader als je in Valkenburg op zoek bent naar een meer exotische keuken.
Yama H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Weekendje met mijn vrouw weg, dus ook lekker uiteten! Na de recensies gelezen te hebben op Iens, kozen wij voor restaurant "Mezze".

Wij lieten ons informeren door de vriendelijke/geïnteresseerde eigenaresse. Wij kozen voor een verrassingsmenu van de chef. We kregen een tour door hun menukaart. Het was erg lekker! Wat ik ook graag wil onderstrepen is dat zij ook de gerechten heel mooie serveren. Dus een dikke 9!

Ga zo door en wij komen zeker terug!

Groet uit Amsterdam!
Dutchrose60 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We hebben heerlijk gegeten in dit restaurant.
We namen het verrassingsmenu en waren aangenaam verrast. Veel gerechtjes uit deze specifieke keuken met verrassende smaken.
Ontvangst en bediening is uitstekend, goede uitleg over de gerechten.
AB N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Gezellig gegeten bij Mezze op het terras. De gerechten waren goed van smaak maar een beetje klein. Een aanrader voor wie in Valkenburg lekker mediterraans wil eten.
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heerlijk eten, klantvriendelijk personeel. De menukaart is veelzijdig. Goed betaalbaar en een ware smaaksensatie. Zeker een aanrader. Mogelijkheden tot bestellen van kleine hapjes, maar ook grote porties per bord. Gezellige ambiance. Nieuw restaurant en zeker een bezoek waard.