Restaurant Mesken

Sumatrastraat 37 1094 LN Amsterdam Nederland Kaart
31-206940277

Over het restaurant Restaurant Mesken

Authentieke gerechten uit Turkije

Vanaf ontbijt tot late snack en alles wat daartussen zit, kun je terecht bij Turkse Grill en Lounge restaurant Mesken in Amsterdam. In de open keuken wordt gewerkt met dagverse producten, bijna alles naar bereid naar authentieke Turkse recepten. Voor de moeilijke eters staat er ook een broodje kaas op de kaart. Geniet met familie, vrienden of collega’s van het malse vlees van de grill, knapperige salades, smakelijke soepen en desserts.

Meer informatie over restaurant Restaurant Mesken

Maandag t/m donderdag 09.00 01.00 uur
Vrijdag en zaterdag 09.00 - 03.00 uur
Zondag 09.00 - 01.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Mesken

F. B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Door toeval kwamen wij na de bios bij Mesken terecht en dat was zeker niet de laatste keer. Voor nog net geen € 10,- kun je onbeperkt Turkse heerlijkheden eten, koude salades, soepen, warme gerechten en ook voor toetjes is gezorgd. Je kunt hier ook ontbijten voor een vaste lage prijs en gezien de superlekkere gerechten gaan we dat ook een keer doen.
De sfeer was heel gezellig, je werd warm welkom geheten en het werd goed uitgelegd wat er zoal te eten was. A la carte is ook mogelijk, ook met hele schappelijke prijzen.
Kortom, een aanrader.
Fatos L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wij zijn vandaag gaan eten bij mesken met 14 pers uit utrecht.
Het eten openbuffet was afschuwelijk, kofte was geen kofte was bij elkaar geperst gehakt, zonder kruiden en zout was echt niet te eten.
Linzensoep smaakte als tomatensoep, enige wat echt te eten was het brood en frietjes.
En het bediening was ook erg slecht.
Is zeker geen aanrader, het was voor mij de eerste en de laatste keer.
proeveruutgrunn .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Heerlijk gegeten hier! Mixed grill kebab pilaw salades en noem maar op het combineert super met Turkse yoghurt drank. Ook dessert genomen dat was ook erg lekker de bediening was goed decor schoon netjes kortom een aanrader
Cees-jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Adana Kebab met kaas (14,-) en een Tavuk gögsü schotel (kip, 11,95) genomen met ons tweetjes. Prima gerechten voor deze prijs. Frisse salade en patat erbij. De Adana Kebab was behoorlijk pittig. Met de kaas er op leek het wel een luxe kapsalon, Er bleef nog wat over en dat konden we in een doggy bag meenemen. Prima inrichting ook (vernieuwd) voor een voordelig (tevens afhaal) restaurant.
Osman Y.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Sinds dat Mesken-oost is veranderd ben ik vaker gaan eten. Het is veel gezelliger, ruim groot, bij elke tafel heb je iphone oplaad mogelijkheid, gerechten zijn lekkerder en gratis thee van het huis maakt het af!

Ik ben zeer tevreden. Ik raad iedereen langs te gaan om naar nieuwe kunstwerk te bekijken in Restaurant Mesken Oost.
Bobeldijk G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Ja wat kun je hier over zeggen, voor een snelle hap nee . vergeleken met een normale dönner / shoarma zaak. Iets moderner ingericht en de service iets te krampachtig, wezen tafelen met 3 collega's en aangezien ikzelf hier vaker kom blijft de kwaliteit onveranderd.

rustig 3 dezelfde schotels met lam en 1 met kip. Prima voor de prijs.

Jan K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Wat een puinhoop. Kort zal ik hier omschrijven waarom ik iedereen afraad eten te bestellen bij deze tent.
Het begon bij de telefonische bestelling. Zeer kortaf, niet meegaand en een ontzettend onvriendelijke toon. Na nadrukkelijk verteld te hebben dat ik een mix grill met doorgebakken friet wilde hebben, werd ik geconfronteerd met allerlei teleurstellingen. De friet was nat, ongelooflijk slap. Het was een zompige vetbak. Vlees zo taai, dat je er een ruit mee in kan gooien. Prijs/kwaliteit verhouding dramatisch. Pinnen was niet mogelijk en als absoluut dieptepunt een poging van de medewerker om substantieel minder wisselgeld terug te geven. Kortom, wil je niet van een koude kermis thuiskomen, vermijd deze tent.
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Prima gegeten gekruide kip grill schotel met rijst en een simpele salade, die had wel wat meer garnituur mogen bevatten. woon er vlakbij dus kom hier zeker terug en het is ook goed betaalbaar
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Ontzettend aardige mensen!! Het eten is lekker gegrild, niet spectaculair. De kwaliteit en de smaken zijn zoals je kunt verwachten in een Grillroom. Het smaakt altijd prima, maar wel een beetje hetzelfde. Cacik (a.k.a. Tzatziki) is een aanrader.

Interieur is verouderd en niet echt gezellig. In mijn ogen meer een afhaalrestaurant.