Restaurant Merza

Meer informatie over restaurant Restaurant Merza

Erg voordelig
Seher N.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Zoals altijd weer bij Merza gegeten en het was weer lekker. Ik vind het een super leuke plek, je kan gerust met je familie er heen, het is niet een dateingsplek zoals andere restauranten en dat vind ik ook wel belangrijk bij een restaurant. Ik ben er zeker wel 1 x in de week bij Merza, ik voel me gewoon thuis. De medewerkers zijn ook vriendelijk en vragen continue of we wat nodig hebben.

Zeker een aanrader; Merza IJburg.
Hanife E.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Vandaag weer bij Restaurant Merza gegeten. En weer ben ik tevreden de deur uit gegaan.
Super aardige en correcte bediening, heerlijk eten en een zeer goede sfeer. Ook zie je dat er tijd gemaakt wordt voor schoonmaken, het ziet er verzorgd uit. Kortom een aanrader voor een ieder die de Turkse keuken wil proberen!
Gulsum .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gisteravond weer bij Restaurant Merza gegeten. En weer ben ik tevreden de deur uit gegaan.
Bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk ontvangen. Ik heb heerlijk gegeten, overvolle borden voor een mooie prijs! Goede bediening, telkens wordt er gevraagd of er wat ontbreekt, smaakt en/of we nog wat anders nodig hebben. Ook zie je dat er tijd gemaakt wordt voor schoonmaken, het ziet er verzorgd uit.
Bruniman .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Kom er al jaren, ben een vaste klant. Lekker eten, goede en vriendelijke bediening!
Als je er een paar keer bent geweest dan weten ze gelijk wat je eet en men laat je thuis voelen.
En na het eten altijd een heerlijk kopje thee van het huis! ????

Aanrader voor een ieder die van lekker eten houdt!
RasimY13 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Na meerdere malen bij Merza gegeten te hebben wil ik zowel het eten, personeel en decor in het zonnetje zetten.
Personeel erg vriendelijk en werken hard. Eigenaar komt praatje maken, voel me erg op me gemak.
Eten is top! Volle bord niet zoals meeste restaurants halve bord....
Restaurant zelf ziet er erg leuk uit! Decor is prima. Alles ziet er erg schoon uit ...
Al in al TOP RESTAURANT
Cihat B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Super eten ken geen ander Turks restaurant die het beter doet dan hun komen nauwelijks in de buurt. Het is aan te raden voor iedereen hebben ook een super goed bezorg service waar ik wel eens gebruik van maak. Zeker voor herhaling vatbaar TOP JONGENS!!!!
Nicooh .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Eten prima, kan beter. Er zijn hier en daar verbeterpunten op te noemen:
- tapijt verwijderen, is niet hygienisch en ziet er overal smerige uit (vieze grote vlekken)
- onvoldoende schoonmaak
- bij reserveren een bordje op de tafel plaatsen
- bij een speciale reservering, zorg ervoor dat de tafels gelijke hoogte hebben, tafels schoon zijn en op de grond geen etensresten van vorige gasten te zien zijn
- bestek (vlekken) niet met de hand schoonmaken in het bijzijn van gasten
- gasten vragen of ze een nagerecht willen
- toiletten onvoldoende schoon en het kan niet zo zijn dat de kok/mederwerker en het eten aanraakt/bediening doet en in aanraking komt met schoonmaakmiddelen (als die worden gebruikt) en vervolgens met gasten
- restaurant niet schoon
- restaurant boven is benauwd
- kinderhoek niet functioneel of niet werkend
- kleding/verzorging moet echt beter
- algehele uitstraling begint op een snackbar te lijken
- al met al vele verbeteringen op te noemen
- meer aandacht voor hygienie
- toiletdeuren blijven geregeld open bij de heren wc's
- te weinig personeel (ivm vakantie, mag geen reden zijn voor achterstallig onderhoud/service)
Tbagci .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Na in bijna alle turkse restaurants gegeten te hebben heeft restaurant Merza toch het beste indruk bij mij achter gelaten. Zowel het eten en het personeel beviel mij enorm. Heel verbazingwekkend is dat het personeel kei hard werkt om de boel in de gaten en orde te houden. Wat betreft vermaken van de kinderen is er ook nog een fijne plek voor ze gemaakt. K had dus echt een qualitytime met mijn gezin eindelijk in een restaurant.
Eten is lekker, heeft een vriendelijke personeel en een gezellige rustige sfeer in de tent. Hier kom ik uiteraard vaker eten!
Arzoo Roshan T.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Heerlijk halal turks eten
Met mijn familie heerlijk gegeten
Goede service
Betaald parkeren voor de deur
Interieur kan een beetje worden vernieuwd
Zeker een aanrader.
Mesken IJburg
Timmiewisse .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Prachtige interieur en erg goed Turks eten sinds er een nieuwe eigenaar is. Het is schoon en lekker gezellig druk. Hoop dat dit zo blijft want dan kan ik vaker hier eten.
Sb2013 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Was vandaag met mijn bezoek uit Duitsland heerlijk gegeten service was super het was buiten koud maar ze hadden het binnen lekker warm super decor personeel verdient een 10 is ook te merken aan de eten mooi versierd ik zal zeker vaker komen en ik heb mijn vriend uit Almere bedankt die mij adviseerde om mesken in Ijburg te bezoeken.
MESKEN IJBURG is zeker een aanrader !!!!
Atabeg .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Na een aantal lovende recensies heb ik een groepsarrangement gereserveerd. Om de warme broodjes na was de service en kwaliteit heel slecht.
1) Alle soepen werden niet gelijktijdig geserveerd. Er was een tussentijd van 20m van de 1e soep en de laatste.
2) Een aantal soepen werden koud geserveerd.
3) hoofdmaaltijd kwam 2h na het voorgerecht. Dit was echt lang en onze honger was aardig gestild.
4) Haar in het hoofdmenu.
5) Zwetende ober.
6) Na een half uur was de airco pas aan, nadat iedereen aan het zweten was.

Al met al is deze luxe shoarmatent ongeschikt voor groepsarrangementen.
Yakencobv .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Nadat wij vaak bij Meram hebben gegeten leek het ons tijd om dit keer bij een andere turk te gaan eten. Het eten was redelijk goed. ietjes minder dan bij meram. Het decor ziet er goed uit en schoon. De service was goed. Alleen was het wel erg rustig. wij waren de enige. Nederland moest spelen en wij vroegen hen om de zender op te zetten waar we Nederland op konden zien, dit kon. Dat was fijn!!
Lucky1 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Heerlijk gegeten bij Meskan, Ik had een mixgrill genomen die zeker aan teraden is, zeer groot. Helaas niet opgekregen. Alleen moesten wat lang wachten maar dat zou vast komen doordat het zo druk is. Decor ziet er heel goed, laat mooie indruk achter.

Hier kom ik zeker terug.
Ilona2911 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Bij restaurant Mesken heb ik nu drie keer een diner gegeten en vorige week ook een keer het ontbijtbuffet.
Iedere keer was het eten weer super vers en de bediening erg vriendelijk.
De gerechten variëren van de in Nederland bekende Turkse gerechten/broodjes tot gerechten die je bij een echte Turkse lokanta of bij (groot-) moeder thuis eet.
Ook de prijs- kwaliteitsverhouding vind ik erg goed.
Daarnet hebben we nog met zijn drieën uitgebreid gegeten voor 47 euro.
Wat voor de bier- of wijnliefhebbers wel goed is om te weten is dat er geen alcohol wordt geschonken. Ik als wijnliefhebber heb het er toch graag voor over en neem wel een ayran of een Spa'tje rood ;)
Proever888888 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Had een grote shoarma besteld en toen het geserveerd werd bleek de shoarma echter niet zo groot te zijn. Het vlees was erg droog en de salade was oud. Totaal niet te vreten dus. Uiteindelijk bij het afrekenen, hadden ze mij 1,80 meer in rekening gebracht! Daar kwam ik achteraf pas achter. Dit is echt belachelijk van het personeel, zo ga je toch niet om met je klanten! Ik kom hier nooit meer terug!
Athena B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Niet aan te raden voor twee vrouwen die om 12 uur 'snachts honger hebben en nog even een hapje willen eten. Service laat te wensen over, je wordt letterlijk en figuurlijk bijna weggekeken. Sla op je broodje shoarma is verre van vers. Als je te lang naar de menukaart kijkt, wordt er zomaar bepaald dat je een gerecht moet nemen. Mijn dochter bestelde shoarma en na lang kijken naar de kaart, vertelde de ober dat ik dan ook maar een shoarma moest nemen omdat dat lekker was. Ik hou niet van shoarma. Warme maaltijden hoef je om die tijd ook niet te proberen, want ze zijn er gewoon niet. Vriendelijkheid van de ober liet te wensen over.. Toen er bij het afrekenen nog eens 70 eurocent teveel in rekening werd gebracht voor een blikje cola was voor mij de maat vol. Ik kom er nooit meer.

Betty V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2012
Het viel enigszins tegen. Uitgebreide menukaart, maar wat wij (2 volwassenen en 1 kind) uitzochten was niet aanwezig. Ook een glaasje wijn was er niet (geen alcohol). Dan maar vruchtensap. Blikje Mangosap met een rietje. Heerlijk buiten zitten aan de drukke IJburglaan. Goed brood. Helaas bij het voorgerecht geen aparte bordjes en flinterdunne papieren servetjes. Hoofdgerecht en nagerecht smaakten prima. We komen zeker terug, maar dan weten we vooraf dat we gaan eten in een luxe snackbar.