Restaurant Merwezicht

Eind 19 4201 CP Gorinchem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Merwezicht

Liefde voor het vak, aandacht voor de gast

Met een schitterend uitzicht over rivier De Merwede geniet je van verfijnde gerechten uit de klassieke Franse keuken met hier en daar een speelse knipoog naar de wereldkeuken. Het resultaat is een bourgondisch, creatief menu vol seizoensgerechten die je meteen doen watertanden.

Meer informatie over restaurant Restaurant Merwezicht

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Merwezicht

Manuela H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Ik ben hier gaan eten voor mijn verjaardag. Ik heb super lekker gegeten. En de bediening was heel goed. Het is een mooie locatie met uitzicht op het water, met een mooi terras.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Correcte bediening en een avondvullend programma. Aanrader!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wij hebben verrassend lekker gedineerd op een prachtige lokatie. Voor herhaling vatbaar
W. S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Onverwachts streken we hier neer voor de lunch hierdoor aangemoedigd door het prachtige uitzicht op het rivierenland. Helaas oversteeg de kwaliteit van de lunch namelijk vissoep en tarbot niet het prachtige uitzicht. Het bleef hangen op een matig geheel waarvoor we niet meer terugkomen.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Goed eten, met zorg bereid.
Aardige en kundige bediening.
De tijd tussen de gangen door was soms wat lang, al was de sfeer wel zo relaxed, dat je dat niet echt door hebt.
De bierkaart had wat groter gemogen.
Die was wel wat karig.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We hebben echt een heerlijk avondje uit gehad. We begonnen buiten op het terras, heerlijk in de zon met een prachtig uitzicht. Daarna hebben we ons naar binnen verplaatst voor het diner. Echt een restaurant waar er met passie voor de producten en hun gasten wordt gewerkt. Het eten was heerlijk en smaakvol, de bediening was zeer vriendelijk en weet alles van de producten af. Je wordt echt verwend in Merwezicht., Een echte aanrader.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Wat summiere kaart, geen aparte lunchkaart, jammer
Heerlijk gegeten
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Het eten was perfect en een.mooie locatie. parkeren is een aandachtspunt. bediening was ook goed en gepast aanwezig...
jos S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zeer correct restaurant, eerlijk, zijn niveaus waardig, met uitzondering van de wijn kaart
a)prijs--> versus kwaliteit van de wijn , b) beschikbaarheid van de wijnen , 2 maal slechts of 2 flessen in kelder van de gevraagde wijn , veel beter kleinere selectie , meer kwaliteitswijn, aan prijs niveau dat klopt voor de aangeboden wijn , DOCH GOEDE KEUKEN fijn verzorgde gerechten .
Cornelis A.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijke lunch, met fantastisch, klassiek Frans bereidde gerechten en mooie bijpassende wijnen. Service erg fijn! Adres om terug te komen!
bourgogneliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Wij, drie vrienden, lunchten in restaurant Merwezicht. De ontvangst door de eigenaresse was zeer goed. We kwamen daar om een diner voor minstens vijftig mensen, dat we daar willen houden, voor te bespreken. De eigenaresse had via de email reeds goede suggesties voor dat diner gedaan en dacht met ons mee. Na die bespreking hebben we daar geluncht. Het eten was heel lekker en zag er ook mooi uit. Het was ook prettig dat we alle tijd kregen om rustig te eten en niet door de bediening opgejaagd werden. We hadden daar een prachtig uitzicht op de rivier. Het meisje dat ons bediende, was enigszins onervaren, maar dat werd goedgemaakt door haar bereidheid zich voor ons in te spannen en door haar vriendelijkheid. Over enkele maanden huren wij het hele restaurant af voor ons feestdiner. We verheugen ons er op.
Cornelis M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Lekker eten, voor 50 euro menu van vier gangen (ex amuse en kleine verrassing bij de koffie). Eten soms wel wat 'hoog op smaak' oftewel veel zout. Maar niet echt storend. Maar vooral hele leuke locatie aan het water.
Caroline N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Verhouding tussen prijs en kwaliteit is zoek.
Sinds de kaart is veranderd is er geen 3 gangen menu meer. Al la Carte eten ook prima maar het mini chocolade taartje als dessert was zijn 22,50 gewoon eigenlijk niet waard. We kwamen hier graag maar het lijkt wat pretentieus te zijn geworden. Bediening vriendelijk en aardig maar niet zo kundig als je dan bij deze prijzen wel mag verwachten
Annika H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het is een goed restaurant, echter de prijs is te hoog voor de service die ze bieden. In dit segment verwachten we meer 'beleving' en meer ervaren personeel.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Verzorgd restaurant waar je je echt welkom voelt. Mooi uitzicht op de rivier. Verfijnde gerechten die goed zijn gemaakt. Bediening is correct, vriendelijk en zorgt dat je voldoende aandacht krijgt. Altijd fijn om hier te eten.
Hubert V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij zijn al diverse malen in dit restaurant geweest om te eten, en qua kwaliteit van eten en bediening is het steeds - ook deze keer weer - uitstekend geweest.
Wij waren deze keer ook bijzonder ingenomen met een jongeman- van de Hotelschool Maastricht - die ons buitengewoon ter zake kundig, vriendelijk en beleefd - zonder overdrijving - heeft bediend.
oedekenomers .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Wij komen al vele jaren met kerst eten bij Merwezicht en zijn ieder jaar zeer tevreden.
Ieder jaar weer een verassend menu en de porties zijn ook goed op maat.
Kortom een aanrader voor ieder.
antonius H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Als altijd geweldige gerechten, altijd anders, perfekte omgeving en bijzonder vriendelijke service. Beste Restaurant van Gorinchem en omstreken.
Anais H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Beste restaurant in Gorinchem. Mooie locatie, warm interieur, goede bediening. Het eten is zeer goed. Surf en turf is mijn favoriet! Lekkere bijpassende wijntjes. Gastvrouw zeer aardig en de chefkok komt ook meestal na afloop praatje maken...
Rik G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Uitstekende keuken voor een heel redelijke prijs. Mooie ligging met zicht op het water. Goede parkeermogelijkheid op 3-4 min wandelen. We komen zeker terug!