Over restaurant Restaurant Merwezicht

Liefde voor het vak, aandacht voor de gast

Met een schitterend uitzicht over rivier De Merwede geniet je van verfijnde gerechten uit de klassieke Franse keuken met hier en daar een speelse knipoog naar de wereldkeuken. Het resultaat is een bourgondisch, creatief menu vol seizoensgerechten die je meteen doen watertanden.

Meer informatie over restaurant Restaurant Merwezicht

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Nies.groenenberg G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima !! OK de berichtjes, zijn fijn. Heerlijk gegeten komen zeker terug, wij waren met AH actie, maar dat deed aan de kwaliteit geen schade, in een woord toppie.
Pgvanrooijen .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima restaurant.
Er zou iets meer vis op de kaart mogen. Nu wordt dat relatieve gemis opgelost door "vis van de dag".
Verder uitstekend. Hopelijk vinden velen meer de weg naar deze gelegenheid.
Bob F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Dit restaurant heeft potentie. Maar is er nog lang niet. Natuurlijk is omzet en winst belangrijk, maar laat dit niet zo blijken. Steeds inschenken terwijl de glazen nog half vol zijn is een beetje verdacht.
Renée S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De wachttijd tussen de gerechten duurde erg lang .. maar het uitzicht maakte dat wel weer goed en erg vriendelijk personeel . Het was zeker een aan rader
Jetpriester .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een prachtig uitzicht over het water . Het eten was bijzonder goed . Het was wel erg duur . Zonder AH actie weet ik niet of ik terug zou gaan
Lwubben .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben hier gegeten via de AH actie, hoewel de €50 per menu duur lijkt, is het zeer de moeite waard.
Uitstekende keuken in een gezellige atmosfeer. Doen!
Nico.vanderzwan .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Omdat wij op dinsdag 6 september in ondertrouw waren gegaan, hebben wij s'avonds een Fantastisch dinner ontvangen. Perfect verzorgd en vol lof!
Erika-willemsen .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het uitzicht is subliem! Op de rivier de Merwede. Personeel is erg vriendelijk en correct. Het eten was lekker, maar erg weinig, zeker gezien de prijs. Mijn vlees was nog rauw van binnen. Dat is niet mijn smaak en dat was van tevoren niet gevraagd. Naast het vlees(ossenhaas) lagen twee kleine bolletjes puree met wat streepjes gesneden groente. Dat was alles en dat kost dan €28. Vind ik erg duur naar verhouding. Smaakte prima. En bij binnenkomst lagen er kruimels op mijn stoel.
Geachte,
Jammer om (nu) te horen dat er iets niet naar tevredenheid was.
De kwaliteit van het Australische, grainfed rundvlees is van dermate hoge kwaliteit dat wij het "rood" serveren.
Mocht u in het vervolg uw vlees toch gaarder willen, dan doen wij dit graag tijdens uw bezoek.
Kruimels zijn inderdaad niet netjes, het kan voorkomen bij dubbele bezettingen. Excusses hiervoor.
Fietsmeneertje .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Twee voorgerechten van de á la carte kaart gekozen met een bijpassend wijntje erbij.
Heerlijk in de zon gelunched op het buitenterras naast de sluis met uitzicht over de Merwede.
Wat wil een mens nog meer. Genieten!

• Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Goed aanbod middels keuzemenu, alles goed doordacht en lekker; drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en twee desserts.
De service is vriendelijk en werden met een AH-actiemenu niet anders behandeld.
Het decor kan niet stuk met het uitzicht op de rivier de Merwede plus het komen en gaan vanuit de Lingehavensluis. Mocht je het op het terras wat kil gaan vinden dan liggen er mooie witte plaids klaar.
Kortom een zeer aangenaam uitje met heerlijke gerechten en mooie wijnen.
Met of zonder AH-actie zeker voor herhaling vatbaar.
Geachte, Fijn dat u genoten heeft! Graag tot de volgende keer.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het restaurant is prachtig gelegen aan de Merwede. De gerechten kenden weinig smaaksensatie. De bediening was vriendelijk, maar kwam ons wat plichtmatig over.
Betty-dick .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
De ontvangst was bijzonder vriendelijk, evenals trouwens alle bediening.
Wij zaten op het terras met een geweldig mooi uitzicht op de rivier.
Vooral de vlees- en visgerechten waren echt af.
Rene E.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Voorgerecht: zeeduivel, smaakte wat waterig. Carpaccio was uitstekend, terrine van eend en gans was prima.
Hoofdgerecht: eendenborst, was erg lekker,
Dessert: kersen met hangop was wat weinig kers en hangop. Vele andere dingen erbij. Was verder origine.
Vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit aan hoge kant.
Ajs45 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hebben prima gegeten. Als voorgerecht hadden wij kalfsrosbief met o.a. zwezerik. De rosbief was uitstekend. Helaas waren de stukjes zwezerik in een te dik krokantje gehuld. Dit doet volgens ons afbreuk aan de verfijnde smaak van zwezerik. Het hoofdgerecht en het dessert waren erg lekker. Het was wel een flinke domper dat Merwezicht de AH restaurantactie op een eigen manier gestalte geeft. Er was geen 3-gangen menu. We konden kiezen uit de á la carte kaart, waarbij er per gerecht €5,00 korting in rekening gebracht werd. Hierdoor viel de rekening aanmerkelijk hoger uit dan we hadden verwacht. Bij het reserveren op de site hebben wij hierover niets kunnen vinden. Jammer.
Blmlodewijks .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prachtig uitzicht. Vriendelijke bediening. Uitstekend gegeten.verrassende combinaties. sfeervolle ambiance. Voor herhaling vatbaar.
Mienvos .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Alle door ons gekozen gerechten waren zonder uitzondering zagen er aantrekkelijk uit en de smaak was geweldig. de bediening, zoals altijd, attent en uitstekend. Voos ons is een "place to be". Schitterend gelegen aan de rivier.
Nel.zaalberg .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het uitzicht was prachtig,vriendelijke deskundige bediening,de amuse vonden we beide niet zo lekker,maar smaken verschillen en de zelfgebakken broodjes kunnen ze wel weglaten,maar verder was het eten goed en het dessert heerlijk