Restaurant Merwezicht

Eind 19 4201 CP Gorinchem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Merwezicht

Liefde voor het vak, aandacht voor de gast

Met een schitterend uitzicht over rivier De Merwede geniet je van verfijnde gerechten uit de klassieke Franse keuken met hier en daar een speelse knipoog naar de wereldkeuken. Het resultaat is een bourgondisch, creatief menu vol seizoensgerechten die je meteen doen watertanden.

Meer informatie over restaurant Restaurant Merwezicht

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Merwezicht

Hans K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Wat een fantastisch restaurant. De bediening is attent en correct. De chef verrast ons keer op keer met de meest heerlijke gerechten. Het is genieten bij Merwezicht
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wat een top restaurant. Attente,
correcte en voorkomende bediening. Het eten is meer dan voortreffelijk, na ieder bezoek denken wij het kan niet beter, maar keer op keer verrast de chef ons met de meest heerlijke gerechten.
Hanke V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Wij hebben ons huwelijk gevierd in het restaurant. Het weer liet het toe de serre en het terras daarvoor te gebruiken. We hebben een onvergetelijke dag gehad. De contacten waren altijd prettig zowel in de fase voorafgaand aan het huwelijk (afstemming) als tijdens de dag zelf.

Het eten was geweldig goed; echt speciaal en een klasse beter dan wat er verder in Gorinchem gegeten kan worden. Het kalfsvlees is tot op de dag van vandaag (een week na dato) nog steeds onderwerp van gesprek.

Qua locatie/ het decor is er wat ons betreft geen betere locatie te vinden in Gorinchem. Een mooie rustige plek met uitzicht over de rivier.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Gisteravond het “vuurwerkmenu” gegeten, tijdens de Zomerfeesten in Gorinchem. Het betrof een 5-gangen menu, waarvan het eerste tussengerecht (pata negra en gerookte paling) en het hoofdgerecht (ossenhaas en kalfswang) de absolute hoogtepunten waren. De overige gerechtjes waren ook lekker. Leuke ambiance en prachtig uitzicht op de rivier de Merwede. Vriendelijke bediening door jonge medewerkers. En tot slot genoten van het prachtige vuurwerk. Kort
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijke stek! Een fijn restaurant wat gerund wordt door een enthousiast stel met passie voor een mooi bord eten met verrassende smaken die worden begeleid door bijpassende wijnen. Voor mij zijn dit de perfecte ingrediënten voor een avond “goed” uit eten. Uiteraard zijn hier wel de prijzen naar, het is dus geen bistro voor een bordje kip saté met stokbrood. Zeker gedurende de zomermaanden kun je hier ook gewoon op terras (mooiste uitzicht van Gorinchem) terras voor een enkel een drankje en lekker hapje.
Sylvain D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
In restaurant Merwezicht krijg je steeds culinaire pareltjes op je bord!
Charmante bediening EN prachtige locatie!
Echt TOP!
Deze mensen tonen nog interesse in hun werk, vandaar steeds het prachtige resultaat!
Wij rijden graag 125Km naar Gorinchem om ons eens te laten verwennen!
Ik kan het oprecht iedereen aanbevelen!!
Emile V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Uitstekende service, prima kaart en duidelijk een keuken brigade die enorm veel plezier heeft in koken!
Manuela H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Ik ben hier gaan eten voor mijn verjaardag. Ik heb super lekker gegeten. En de bediening was heel goed. Het is een mooie locatie met uitzicht op het water, met een mooi terras.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Correcte bediening en een avondvullend programma. Aanrader!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wij hebben verrassend lekker gedineerd op een prachtige lokatie. Voor herhaling vatbaar
W. S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Onverwachts streken we hier neer voor de lunch hierdoor aangemoedigd door het prachtige uitzicht op het rivierenland. Helaas oversteeg de kwaliteit van de lunch namelijk vissoep en tarbot niet het prachtige uitzicht. Het bleef hangen op een matig geheel waarvoor we niet meer terugkomen.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Goed eten, met zorg bereid.
Aardige en kundige bediening.
De tijd tussen de gangen door was soms wat lang, al was de sfeer wel zo relaxed, dat je dat niet echt door hebt.
De bierkaart had wat groter gemogen.
Die was wel wat karig.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We hebben echt een heerlijk avondje uit gehad. We begonnen buiten op het terras, heerlijk in de zon met een prachtig uitzicht. Daarna hebben we ons naar binnen verplaatst voor het diner. Echt een restaurant waar er met passie voor de producten en hun gasten wordt gewerkt. Het eten was heerlijk en smaakvol, de bediening was zeer vriendelijk en weet alles van de producten af. Je wordt echt verwend in Merwezicht., Een echte aanrader.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Wat summiere kaart, geen aparte lunchkaart, jammer
Heerlijk gegeten
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Het eten was perfect en een.mooie locatie. parkeren is een aandachtspunt. bediening was ook goed en gepast aanwezig...
jos S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zeer correct restaurant, eerlijk, zijn niveaus waardig, met uitzondering van de wijn kaart
a)prijs--> versus kwaliteit van de wijn , b) beschikbaarheid van de wijnen , 2 maal slechts of 2 flessen in kelder van de gevraagde wijn , veel beter kleinere selectie , meer kwaliteitswijn, aan prijs niveau dat klopt voor de aangeboden wijn , DOCH GOEDE KEUKEN fijn verzorgde gerechten .
Cornelis A.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijke lunch, met fantastisch, klassiek Frans bereidde gerechten en mooie bijpassende wijnen. Service erg fijn! Adres om terug te komen!
bourgogneliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Wij, drie vrienden, lunchten in restaurant Merwezicht. De ontvangst door de eigenaresse was zeer goed. We kwamen daar om een diner voor minstens vijftig mensen, dat we daar willen houden, voor te bespreken. De eigenaresse had via de email reeds goede suggesties voor dat diner gedaan en dacht met ons mee. Na die bespreking hebben we daar geluncht. Het eten was heel lekker en zag er ook mooi uit. Het was ook prettig dat we alle tijd kregen om rustig te eten en niet door de bediening opgejaagd werden. We hadden daar een prachtig uitzicht op de rivier. Het meisje dat ons bediende, was enigszins onervaren, maar dat werd goedgemaakt door haar bereidheid zich voor ons in te spannen en door haar vriendelijkheid. Over enkele maanden huren wij het hele restaurant af voor ons feestdiner. We verheugen ons er op.
Cornelis M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Lekker eten, voor 50 euro menu van vier gangen (ex amuse en kleine verrassing bij de koffie). Eten soms wel wat 'hoog op smaak' oftewel veel zout. Maar niet echt storend. Maar vooral hele leuke locatie aan het water.
Caroline N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Verhouding tussen prijs en kwaliteit is zoek.
Sinds de kaart is veranderd is er geen 3 gangen menu meer. Al la Carte eten ook prima maar het mini chocolade taartje als dessert was zijn 22,50 gewoon eigenlijk niet waard. We kwamen hier graag maar het lijkt wat pretentieus te zijn geworden. Bediening vriendelijk en aardig maar niet zo kundig als je dan bij deze prijzen wel mag verwachten