Restaurant Merlijn

Van Vroonhovenlaan 57 5503 CN Veldhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Merlijn

Restaurant en partycentrum, dát is Merlijn. Een sfeervol en intiem restaurant met zo’n 50 zitplaatsen. Je kunt hier de hele avond een keuze maken uit verschillende gerechten van de kaart. Is het mooi weer, dan kun je hiervan ook genieten op het buitenterras. Heb je een allergie, ben je vegetariër of volg je een dieet? Geen punt bij Merlijn. Ook dan ben je van harte welkom. Culinair en feestelijk genieten doe je bij Merlijn.

Halve fles mineraalwater

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Merlijn

Riki L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Eerste keer bij Merlijn. Heerlijk eten, voor herhaling vatbaar. Prettige en goede bediening. Ondanks dat het gezellig druk was, veel aandacht voor de klanten. Kom je tegenwoordig niet vaak meer tegen.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het eten was erg lekker en het personeel heel vriendelijk, ze vroeg ons zelfs wanneer we aan het volgende gerecht toe waren. Heel attent.
Arno K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Inmiddels voor de vierde keer dit restaurant bezocht. Dit keer met een hoog bejaarde vriendin om haar verjaardag te vieren. We werden zeer hartelijk ontvangen en hebben ook deze keer weer bijzonder genoten van de prachtig opgediende gerechten. Het restaurant serveert een 4 gangen menu, met kennelijk een steeds wisselende kaart. De warme gerechten worden op voorverwarmde borden geserveerd, zodat je ook echt warm eten krijgt.
Ik kom zeker terug.
Emmy G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Via AH-kortingsactie, was bijzonder goed, zelfs een 4 gangen menu gekregen van de zeer vriendelijke gastheer.
gaan zeker een keer terug voor een uitgebreider verrassingsmenu
h.wassili .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We waren er met de ah restaurant actie. Kregen een 4 gangen diner. De gerechten waren elk erg lekker. Er heerst 'n gezellige sfeer en de bediening was vriendelijk en ongedwongen.
J. K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het eten was heerlijk en heel netjes opgemaakt en geserveerd. Er werd zelfs gevraagd of we direct weer het volgende gerecht wilde hebben of even wilde wachten. Vonden wij heel aangenaam. Een echte aanrader!
J K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Een hele gezellige avond gehad met goede service en heerlijk gegeten. Relaxte sfeer. Er is maar 1 advies: Ga er ook eens eten
jane.hendriks H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het eten was heerlijk. Wilde voor de zekerheid eten bestellen wat wij konden. Kregen het advies om iets anders te proberen. Nou daar hebben we absoluut geen spijt van. Het was gezellig en tussen elk gerecht wachten ze een kwartier mits je meteen door wilt gaan met eten. Echt een aanrader en we gaan zeker terug.
Colinda U.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Mooi opgediende heerlijke maaltijden in een prettige ambiance met vriendelijk personeel.
Een echte aanrader voor jong en oud.
Kom er zeker nog terug
j-bierens .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prijs kwaliteit verhouding is prima. Voortreffelijke gastheer. Je voelt je er welkom. Hoeveelheid was aan de ruime kant dus de wat grote eters zullen dat prima vinden
Sjouke E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Dit restaurant is echt een topper! Op een rustig gelegen locatie waarbij je de auto gewoon voor de deur kwijt kan werden wij echt gastvrij ontvangen. We werden er gelijk blij van! De kaart van het restaurant is uitgebreid en de AH actie is hier geen 3 gangen menu, maar liefst 4 gangen! De gerechten werden met zorgvuldigheid bereid. Ook werd het op mooie borden creatief opgediend! Dit is hoe uit eten moet zijn! Een beleving!
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De kok heeft voor ons een heerlijk menu samengesteld, ook al was het via de AH-voordeelactie. Vanwege een specifiek dieet konden we uit het reguliere menu niets kiezen. Geen probleem; we hebben een geïmproviseerd menu gekregen en heerlijk gegeten. Dat alles werd door de zeer vriendelijke en kundige bediening leuk opgediend. Zeker een plek om terug nogmaals te bezoeken. Enigste minpuntje was de matige akoestiek van de ruimte, waardoor het erg rumoerig was, terwijl het toch niet vol zat.
Edwin P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Zeer hartelijke ontvangst en we voelden ons direct op ons gemak.
Vriendelijke gastvrije bediening en de gerechten zagen er uitnodigend mooi uit en smaakten goed.
Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Een gemoedelijk restaurant waar wij zeker nog eens terug gaan.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Weer! heerlijk gegeten, prettige bediening. Een restaurant om aan te bevelen, het restaurant bevindt zich op een zeer bescheiden locatie, fijn om Merlijn te hebben ontdekt via de AHrestaurantactie:)
pzij .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Lekker gegeten goed advies leuk personeel en met dieet goed rekening gehouden. Echt een aanrader. Gunstige prijs kwaliteit verhouden. Ook met de AH bonnen.
C H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Merlijn! Ik hoop dat de eigenaar het ons niet kwalijk neemt dat onze oudste zijn goocheltruc meteen doorhad.....
JMC H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Een leuk ontvangst en vriendelijke bediening. Het menu was heerlijk. Smaakvol en representatief verzorgd. Wij komen zeker weer terug.
Amtoon V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
heerlijk gegeten met prima uitleg van de eigenaar. wel een beetje rumoerig en warm. uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
jstoom .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten,mooi opgemaakte borden en voldoende grote porties en goed van smaak.
Zeer vriendelijke bediening er werd een mooi glas wijn geserveerd.

Jo J
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten,het was allemaal keurig.
En we werden geholpen door heel vriendelijk personeel.
Ook mijn toetje na was zeer feestelijk met vuurwerk vanwege mijn verjaardag,TOP.
Het is echt een aanrader.