Restaurant Merlijn

Van Vroonhovenlaan 57 5503 CN Veldhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Merlijn

Restaurant en partycentrum, dát is Merlijn. Een sfeervol en intiem restaurant met zo’n 50 zitplaatsen. Je kunt hier de hele avond een keuze maken uit verschillende gerechten van de kaart. Is het mooi weer, dan kun je hiervan ook genieten op het buitenterras. Heb je een allergie, ben je vegetariër of volg je een dieet? Geen punt bij Merlijn. Ook dan ben je van harte welkom. Culinair en feestelijk genieten doe je bij Merlijn.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Merlijn

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zondag
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Meer dan uitstekende kwaliteit, prachtig opgediend, verdiend een plaats in Lekker!, Wij komen hier zeker terug.
Zonder de AH actie hadden wij dit restaurant nooit ontdekt.
Plaats dit restaurant op een AA lokatie en het staat in Lekker
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Een gezellig ingericht restaurant, de kaart is klassiek met een moderne twist en biedt ruime keuze. Je hebt flink te eten aan dit 4-gangen dinér. De bediening is vriendelijk en de sfeer ongedwongen.
angelie D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben bij Merlijn heel goed en lekker gegeten, het eten was perfect de bediening was heel goed en heel aardig, hebben er na het eten nog gezellig geborreld, zeker een aanrader!!! Gaan er zeker vaker eten, ook zonder de ah aktie!!! complimenten voor de kok!!
Corina L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten,met AH dinerbon.
4gangendiner bij elke gang kon je kiezen uit 4 verschillende gerechten,voor ieder wat wils.
Vriendelijke bediening...we gaan zeker nog een keer terug.
Een echte aanrader....
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Prettige ontvangst. Geen moeite is ze teveel. Lekker eten en ruime porties. Mooi opgemaakte borden. Kortom een aanrader!