Restaurant Merlijn

Van Vroonhovenlaan 57 5503 CN Veldhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Merlijn

Restaurant en partycentrum, dát is Merlijn. Een sfeervol en intiem restaurant met zo’n 50 zitplaatsen. Je kunt hier de hele avond een keuze maken uit verschillende gerechten van de kaart. Is het mooi weer, dan kun je hiervan ook genieten op het buitenterras. Heb je een allergie, ben je vegetariër of volg je een dieet? Geen punt bij Merlijn. Ook dan ben je van harte welkom. Culinair en feestelijk genieten doe je bij Merlijn.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Merlijn

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zondag
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi