Restaurant Merlijn

Van Vroonhovenlaan 57 5503 CN Veldhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Merlijn

Restaurant en partycentrum, dát is Merlijn. Een sfeervol en intiem restaurant met zo’n 50 zitplaatsen. Je kunt hier de hele avond een keuze maken uit verschillende gerechten van de kaart. Is het mooi weer, dan kun je hiervan ook genieten op het buitenterras. Heb je een allergie, ben je vegetariër of volg je een dieet? Geen punt bij Merlijn. Ook dan ben je van harte welkom. Culinair en feestelijk genieten doe je bij Merlijn.

Halve fles mineraalwater

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Merlijn

Leo S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, 4 gangen keuze menu. Porties waren precies goed en erg lekker. Bediening vriendelijk en gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar. Met AH restaurant kaart geen probleem of bijbetaling, met ander woorden een leuke kennismaking.
bert E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor de tweede keer gegeten bij Merlijn ,de bediening was heel vriendelijk het eten was wederom lekker en wij komen zeker terug
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We maakten gebruik van de AH restaurantactie. De binnenkomst was vriendelijk. We kregen een menukaart met het driegangen Herfstmenu ad € 23,50 per persoon bestaande uit een keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie nagerechten. Op de kaart stond aangegeven dat we tegen een extra betaling van € 4,00 ook een extra gang (soep) konden kiezen, Van deze keuze hebben we geen gebruik gemaakt. De aangeboden maaltijd was goed. Groot was onze verbazing toen we de rekening vroegen en er voor de dit Herfstmenu € 32,50 voor 2 personen moesten betalen. Op onze vraag of men een vergissing had gemaakt en dit niet € 23,50 voor 2 personen moest zijn, We hadden immers maar drie gangen gebruikt en het tweede driegangenmenu was volgens de restaurantactie gratis kregen we een verhaal van de eigenaar dat de actie bij hem bestond uit een viergangenmenu a.d. € 32,50, en dat hij daarvan ook nog een afdracht moest doen aan AH (Iens). We hebben daarop die rekening maar betaald, alhoewel we de eigenaar duidelijk hebben laten weten dat we het niet eens waren met de rekening omdat we gebruik hadden gemaakt van het Herfstmenu van € 23,50. We voelen ons door de eigenaar op een dwaalspoor gezet. Al met al vinden we dat onze rekening 4 x een Herfstmenu ( we waren uit eten met vier personen en hadden daarvoor twee maal een boekje voor de tweede maaltijd gratis) voor in totaal € 65,00 in plaats van € 47,00, dat ons € 18,00 teveel in rekening is gebracht. We zullen dit restaurant daarom in de toekomst mijden. Advies aan andere gebruikers van de Ah restaurantactie maak vooraf duidelijke afspraken en laat je niet in de luren leggen met een gepeperde rekening.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en goede kwaliteit van het eten, we hebben heerlijk gegeten in een mooi restaurant
Met een zeer vermoedelijke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.
hennyleny .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben een erg gezellige avond gehad met heerlijke diners, waarbij ook precies werd uitgelegd WAT we op ons bord hadden.
Ook vonden we het fijn dat er rekening was gehouden met het feit dat we met z'n vijven waren: we kregen een ronde tafel toebedeeld.
Het enige "minpuntje" was het feit dat we "verplicht" waren om voor de AH-actie het 4-gangen diner te bestellen, wat €8,= per diner duurder was, dan het 3-gangen diner.
Blanca P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten en enorm meegevallen. Een onopvallend restaurant in Veldhoven met goede sfeer, prima kwaliteit van het eten en zeer geode bediening & ontvangst. We komen zeker terug.
jan.geldens .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Goed verzorgd, vriendelijk personeel , rustige locatie , goed bereikbaar , parkeer gelegenheid voldoende en lekker gegeten
joceline.touwslager .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gratis parkeren. Vriendelijke bediening. Mooie inrichting. Grote porties. Veel keuze. Goede prijs kwaliteit verhouding. Tafeltjes ruim uit elkaar.
hermanhartmann .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Goede variatie van gerechten. Goed overleg over wachttijden. Erg prettig hier te eten. Wel rumoerig, mischien kan iets gedaan worden met geluidsdempende materialen (gordijnen etc.).
H. J.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wij waren zeer tevreden over de bediening,opmaak van de borden en het eten natuurlijk wij hadden zalmfilet,soep,kabeljouw op de huid gebakken en ijs na en dat was allemaal even lekker en dat voor de AH bon
4 gangen menu voor herhaling vatbaar.
Riki L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Eerste keer bij Merlijn. Heerlijk eten, voor herhaling vatbaar. Prettige en goede bediening. Ondanks dat het gezellig druk was, veel aandacht voor de klanten. Kom je tegenwoordig niet vaak meer tegen.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het eten was erg lekker en het personeel heel vriendelijk, ze vroeg ons zelfs wanneer we aan het volgende gerecht toe waren. Heel attent.
Arno K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Inmiddels voor de vierde keer dit restaurant bezocht. Dit keer met een hoog bejaarde vriendin om haar verjaardag te vieren. We werden zeer hartelijk ontvangen en hebben ook deze keer weer bijzonder genoten van de prachtig opgediende gerechten. Het restaurant serveert een 4 gangen menu, met kennelijk een steeds wisselende kaart. De warme gerechten worden op voorverwarmde borden geserveerd, zodat je ook echt warm eten krijgt.
Ik kom zeker terug.
Emmy G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Via AH-kortingsactie, was bijzonder goed, zelfs een 4 gangen menu gekregen van de zeer vriendelijke gastheer.
gaan zeker een keer terug voor een uitgebreider verrassingsmenu
h.wassili .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We waren er met de ah restaurant actie. Kregen een 4 gangen diner. De gerechten waren elk erg lekker. Er heerst 'n gezellige sfeer en de bediening was vriendelijk en ongedwongen.
J. K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het eten was heerlijk en heel netjes opgemaakt en geserveerd. Er werd zelfs gevraagd of we direct weer het volgende gerecht wilde hebben of even wilde wachten. Vonden wij heel aangenaam. Een echte aanrader!
J K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Een hele gezellige avond gehad met goede service en heerlijk gegeten. Relaxte sfeer. Er is maar 1 advies: Ga er ook eens eten
jane.hendriks H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het eten was heerlijk. Wilde voor de zekerheid eten bestellen wat wij konden. Kregen het advies om iets anders te proberen. Nou daar hebben we absoluut geen spijt van. Het was gezellig en tussen elk gerecht wachten ze een kwartier mits je meteen door wilt gaan met eten. Echt een aanrader en we gaan zeker terug.
Colinda U.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Mooi opgediende heerlijke maaltijden in een prettige ambiance met vriendelijk personeel.
Een echte aanrader voor jong en oud.
Kom er zeker nog terug
j-bierens .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prijs kwaliteit verhouding is prima. Voortreffelijke gastheer. Je voelt je er welkom. Hoeveelheid was aan de ruime kant dus de wat grote eters zullen dat prima vinden