Restaurant Meneer Smit

Meer informatie over restaurant Restaurant Meneer Smit

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
Benedicta R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gezellig restaurant voor jong en oud. Heerlijke lunchgerechten. Duo planken met salades, bitterballen, kopje soep, brood en zalm. Alles vers en smakelijk. Uitgebreide speciale bierenkaart. Iedere week optredens of een dj. Vlotte bediening. Goede prijs b.v. 16,50 voor hoofdgerecht en 7,- voor een lunch. Heetlijke koffie. Bij mooi weer is het terras open.
Benedicta R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zeer smakelijke verse gerechten, uitgebreide lunchkaart en borrelplanken. Goede bediening. Informeel restaurant in vintagestijl. Naast nieuwe bioscoop.
cindydewildt .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Meneer Smit is een restaurant wat aan de bios van Wijchen vast zit. Het interieur is gezellig industrieel met grappige, leuke accenten er in. Zoals een wand vol verschillende deuren en een wand met allemaal verschillende lampjes met lampenkappen. We hadden tot 3 maal toe een zeer vriendelijke serveerster. Een vriendelijk gezicht, geduldig en zeer behulpzaam.
Ikzelf had een Steak met een rode wijn-tijmjus 14.50 op met een salade en frietjes.
De steak was lekker mals en goed gebakken en de jus was ook lekker.
Niets aparts, maar gewoon lekker. Het fijne is ook dat je hier gewoon een klein hapje kan nemen en niet alleen grote gerechten.
annie_lmrs .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Leuke ambiance mbt inrichting. Personeel is vriendelijk, maar jong. Het eten viel helaas tegen; voorgerecht salade geitenkaas vrij grote portie met een enorme schijf geitenkaas erop, carpaccio was oke maar erg enthousiast met de rucola, mixed grill was oke, gebakken kabeljauw met pestosaus, maar helaas niet gebakken geserveerd en pesto is erg overheersend, netjes nieuwe 'gebakken' kabeljauw gekregen, maar nu met 6 flinke graten erin... Jammer!
Katja D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Heel gezellig, grappige inrichting en goede bediening. De stoelen waar we op zaten waren helaas nogal oncomfortable. Het eten kan beter. Het brood vooraf moet je zelf nog snijden (?). Ik had mixed grill; de kipfilet en de varkensfilet waren droog, de bief taai. De stroganoff saus erbij was wel lekker. De sla die we extra bestelden was ook erg suf. Enorme croutons in een bakje gemengde sla met wat dressing. Als toetje had ik tiramisu, veel te koud waardoor de lange vingers waterig smaakten. Mijn dochter had apple crumble die ook veel te koud was, de stukjes appel erin leken wel bevroren! Hier valt nog een hoop te winnen dus. Als het eten beter wordt komen we zeker terug!