Restaurant Meneer Buscourr

Lange Nieuwstraat 62 3512 PL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Meneer Buscourr

Koken met passie

Geen fratsen, wel hoge kwaliteit en bijzondere bereidingen. Gastheer Gerrit heet je van harte welkom in dit statige pand. Neem de tijd en laat het culinaire spektakel maar komen. Je proeft de zorg en kennis die in de gerechten zijn gestoken. Zin in een bijpassende wijn? Het personeel schenkt graag de perfecte match.

Meer informatie over restaurant Restaurant Meneer Buscourr

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
- Diner vanaf 18:00
Zondag Gesloten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Meneer Buscourr

R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten in een relaxte sfeer! Het begon al met een heerlijk aperitief, het wijnarrangement (bij 5 gangen) paste ook prima bij het eten. Hoofdgerecht met vlees was echt super. Aan het einde van de avond niet te vol niet te leeg, precies goed! Prijs-kwaliteit klopt helemaal.
Georg V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Mooi eerlijk eten, goed van smaak. Aardige bediening, professioneel op de achtergrond. Verdient zijn plaats in de Utrechtse top tien.
Wine T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten en betaalbaar. Wachttijd tussen de gangen soms wat lang zeker gezien het feit dat we de enigen waren die avond, verder heel goed.
Ernst K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Goed eten in een leuke omgeving/sfeer
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het eten en de wijnen waren zeer goed, wel lang wachten voor de gerechten. Wij kwamen 15 min later dan de gereserveerde tijd en dat werd zeer duidelijk hinderlijk gevonden, als ontvangst voelt dat niet heel welkom.
Diner68 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Top gastheer, perfecte wijnen, goed eten. We komen zeker nog een keer terug. Het restaurant biedt zeker zakelijk ook goede mogelijkheden.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Als ik een lange avond voor me heb met een goede vriend(in) of partner, dan zorgt meneer Buscourr voor een perfecte omlijsting: heerlijk eten met altijd verrassingen, zeer terughoudende maar attente, ontspannen (bepaald niet stijve) bediening (de avond begint gewoon, je krijgt niet gelijk een kaart in je handen met een keuzedilemma, maar wat te drinken, een broodje en na een tijdje vanzelf een amuse), een open formule waardoor je je niet hoeft vast te leggen en gedurende de avond wel ziet wat je bestelt. Door de kleinschalige opzet is een persoonlijke benadering gegarandeerd. Ik ben erg blij met de rust die een avondje bij meneer Buscourr heeft. Ik at heerlijk en apart en kon tegelijkertijd helemaal opgaan in (het gesprek met) mijn vriendin.
michelle M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Mooie en gezellige locatie. Heel aardig ontvangen. Lekkere passende wijnen bij de gerechten gehad. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk eten.
Bartmante .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Lekker gegeten. Ontspannen sfeer. Uitgebalanceerde gerechten. Niet te veel, ook niet te weinig. Lekkere keuze van de wijnen erbij. Zeker een aanrader!
Eefje M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ontspannen sfeer. De bediening had kennis van zaken en was hartelijk, maar niet opdringerig. We hebben genoten van de avond.
Johan O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prettig, sfeervol, klein restaurant. Zeer vriendelijke bediening. Uitstekend verassingsmenu met goede bijpassende wijnen
Oscar K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk eten, geen liflafjes of pretentieus gedoe, maar wel top! Op ons verzoek waren alle gangen geheel vegetarisch en dat smaakte subliem!
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten bij een bijzondere gastheer, tevens eigenaar van meneer Buscourr!
Verrassingsmenu ipv menukaart, verrukkelijke rosé, en een mooie tafel vol met digestieven..Aanrader voor een bijzonder avondje uit.....
D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ontvangst was allerhartelijkst. Werd actief meegedacht over de start van het eten. Of we buiten wilden beginnen i.v.m. het aangename weer en dan konden we tussentijds beslissen of we naar binnen wilden gaan. Zeer sociaal en vriendelijke bediening. Zaten buiten aan tafel voor 4 met z'n tweeën op een bank met gezicht naar de straat. De stoelen werden weggehaald, op initiatief van onze gastheer weggehaald omdat dat gezelliger was. Zomaar een voorbeeld van zijn meedenken en gastvrijheid. Tempo van de gangen was perfect en de wijnen waren aangename aanvulling op de gerechten. Er is geen kaart en van te voren hadden we doorgegeven vegetarisch te willen eten. Ook daarbij werd bij binnenkomst door gastheer aan gerefereerd en de puntjes door hem op de i gezet. Een aanrader dit restaurant. Bediening was top en de gerechten en sfeer ook. Visite kaartje voor een gastvrij Utrecht.
Nol V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Meneer Buscourr. Uitstekende wijnen bij het 4-gangen menu. En een onderhoudende gastheer. Kortom: top!
Jandirk P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Hartelijke en persoonlijke ontvangst en een smakelijke en originele keuken.
Het wijnadvies is uitmuntend.
Clara S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Ik vond de avond zeer geslaagd.
Heel hoede bediening, lekker eten.
Geweldig!!!
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten en erg plezierige bediening van de heren!
ed N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
een fijn diner met vrienden. Uitstekende gastheer (duidelijke uitleg en niet opdringerig). Goed eten. Prima en passende wijn erbij. Kortom: prima!