Restaurant Meneer Buscourr

Lange Nieuwstraat 62 3512 PL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Meneer Buscourr

Koken met passie

Geen fratsen, wel hoge kwaliteit en bijzondere bereidingen. Gastheer Gerrit heet je van harte welkom in dit statige pand. Neem de tijd en laat het culinaire spektakel maar komen. Je proeft de zorg en kennis die in de gerechten zijn gestoken. Zin in een bijpassende wijn? Het personeel schenkt graag de perfecte match.

Meer informatie over restaurant Restaurant Meneer Buscourr

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
- Diner vanaf 18:00
Zondag Gesloten

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Meneer Buscourr

Bartmante .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Lekker gegeten. Ontspannen sfeer. Uitgebalanceerde gerechten. Niet te veel, ook niet te weinig. Lekkere keuze van de wijnen erbij. Zeker een aanrader!
Eefje M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ontspannen sfeer. De bediening had kennis van zaken en was hartelijk, maar niet opdringerig. We hebben genoten van de avond.
Johan O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prettig, sfeervol, klein restaurant. Zeer vriendelijke bediening. Uitstekend verassingsmenu met goede bijpassende wijnen
Oscar K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk eten, geen liflafjes of pretentieus gedoe, maar wel top! Op ons verzoek waren alle gangen geheel vegetarisch en dat smaakte subliem!
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten bij een bijzondere gastheer, tevens eigenaar van meneer Buscourr!
Verrassingsmenu ipv menukaart, verrukkelijke rosé, en een mooie tafel vol met digestieven..Aanrader voor een bijzonder avondje uit.....
D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ontvangst was allerhartelijkst. Werd actief meegedacht over de start van het eten. Of we buiten wilden beginnen i.v.m. het aangename weer en dan konden we tussentijds beslissen of we naar binnen wilden gaan. Zeer sociaal en vriendelijke bediening. Zaten buiten aan tafel voor 4 met z'n tweeën op een bank met gezicht naar de straat. De stoelen werden weggehaald, op initiatief van onze gastheer weggehaald omdat dat gezelliger was. Zomaar een voorbeeld van zijn meedenken en gastvrijheid. Tempo van de gangen was perfect en de wijnen waren aangename aanvulling op de gerechten. Er is geen kaart en van te voren hadden we doorgegeven vegetarisch te willen eten. Ook daarbij werd bij binnenkomst door gastheer aan gerefereerd en de puntjes door hem op de i gezet. Een aanrader dit restaurant. Bediening was top en de gerechten en sfeer ook. Visite kaartje voor een gastvrij Utrecht.
Nol V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Meneer Buscourr. Uitstekende wijnen bij het 4-gangen menu. En een onderhoudende gastheer. Kortom: top!
Jandirk P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Hartelijke en persoonlijke ontvangst en een smakelijke en originele keuken.
Het wijnadvies is uitmuntend.
Clara S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Ik vond de avond zeer geslaagd.
Heel hoede bediening, lekker eten.
Geweldig!!!
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten en erg plezierige bediening van de heren!
ed N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
een fijn diner met vrienden. Uitstekende gastheer (duidelijke uitleg en niet opdringerig). Goed eten. Prima en passende wijn erbij. Kortom: prima!
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Er is geen menukaart maar een verrassingsmenu. Er wordt wel gevraagd wat je wel of niet lust.
Het verrassingsmenu is prijzig €37,50 p.p. De porties zijn niet groot maar wel met liefde klaar gemaakt.
We kregen geen wijnkaart aangeboden en dat hebben we geweten. Twee glazen Chardonnay en daar moesten we €15,50 voor betalen. Dus een tip vraag de wijnkaart of bestel wat anders te drinken.
We zaten achterin het restaurant en daar is het vrij donker. Een extra lichtje zou geen kwaad kunnen en het brengt wat meer sfeer.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prachtige maaltijd en goede wijn.
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het eten was top, maar entourage zeer oudbollig en bediening staat op vrijdagavond met 2 (en dat is volgens henzelf de normale bezetting) waardoor je grootste gedeelte van de avond met lege glazen zit of opmerking krijgt als je iets vraagt ‘sorry moet snel weer door’. Wij komen er ondanks lekkere eten niet meer terug.
Robin W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Ik was al eerder geweest een paar jaar terug. Zeer vriendelijke ontvangst, goede sfeer, heerlijk eten. Al met al toch bijna 4 uur getafeld. De rekening was wat hoog maar het betrof een 5-gangen diner waarbij alles netjes gepresenteerd werd. Men had ons wellicht iets beter kunnen informeren over het wijnarrangement. Dat werd een beetje opgedrongen omdat men zonder te vragen direct met een fles aan je tafel staat. Ik had daar geen probleem mee maar wellicht worden anderen daardoor overrompeld.
Germen H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
De gastheren zijn uitermate vakkundig en gastvrij. Mooie wijnen en het keuze manier voor zowel de vleesliefhebbers als onze vegetarische tafelgenoten waren met liefde en stijl bereid. Erg lekker.
Ferran V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Absolute aanrader! Overtrof al onze verwachtingen.
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Prima gegeten, lekker wijnen, vriendelijke bediening. Er werd goed rekening gehouden met dieetwensen. Alleen de stoelen zouden iets comfortabeler mogen. Voor herhaling vatbaar.
Sabsab K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Het restaurant ligt op 15 minuten wandelen langs de gracht vanaf Utrecht CS. Als je door de deur komt, stap je gelijk binnen in een prettige rustige sfeer, waar je gastvrij wordt onthaald. Het eten was niet alleen prachtig, maar ook fantastisch wat betreft smaak en structuur. Mooie combinaties en extra tussen gerechtjes. Terug namen we de bus die tegenover het restaurant stopt. We zijn dik tevreden en komen hier zeker terug.
karin D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018