Restaurant Meerzicht

Nieuwemeerdijk 326 1171 NT Badhoevedorp Nederland Kaart
31-206010364

Meer informatie over restaurant Restaurant Meerzicht

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,7
Ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Prachtige locatie vlak bij de nieuwe meer, ideaal voor fietsers en watersporters.
Terras aan het water. Er komen hier overduidelijk veel vaste klanten, maar het restaurant is helemaal niet ingesteld op topdrukte. Bediening duurde eeg lang. Vooraf een mandje met brood besteld, maar deze kwam pas halverwege het hoofdgerecht, ook de extra frietjes kwamen een half uur nadat de hoofdgerechten geserveerd waren, hoofdgerechten kwamen ook niet tegelijk.
Eigenaar zat op het terras, vooral veel te klagen over zijn personeel maar echt zelf bijspringen deed hij nauwelijks.
Jammer want het is mooi punt en het eten is best redelijk.
RuudjeBr .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Drama. Als fietser zondag aan de steiger gezeten. De bediening was werkelijk erbarmelijk. Duurt eeuwen voordat er uiteindelijk iemand naar je omkijkt. Geen goedendag of welkom, maar een norse blik. De steiger ligt aan de andere kant vd straat en dus proberen zij alles in een keer te doen. Vooral niet teveel lopen. Na een tijdje eindelijk te drinken, glazen werden kortaf hard op tafel gezet. Geen woord. Terras was vol maar daarna weer niemand vd bediening. Veel gemopper van andere gasten. Afrekenen weer drama: drie keer gevraagd om te mogen betalen. Dan de rekening, helaas, verkeerde nota .... Anderhalf uur bezig geweest met 2 drankjes. Geen idee wie dit etablissement runt maar duidelijk is er geen spirit of ervaring aanwezig.
Marielle D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Het is hier heel goed eten en er is een fijne sfeer. De biefstukpuntjes zijn favoriet. Buiten op de steiger is natuurlijk het leukst want daar varen de hele dag bootjes voorbij.
C H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Met 4 personen gegeten en allen zeker tevreden. Voorgerechten de gamba's, carpaccio en garnalencocktail. Allen erg smakelijk hoewel bij de gamba's wat meer spaanse pepers en knoflook had gemogen.
De hertenbout met zuurkoolpuree als hoofdgerecht (buiten de kaart om) werd met erg veel plezier genuttigd. Ook de zalm en surf en turf waren goed. Hierbij kwam een grote salade en frietjes op tafel. Ook zaten er per hoofdgerecht warme groenten bij zoals harricotverts, worteltjes, en een lofrolletje met ham.
Als dessert de reuzensoes welke erg lekker was. (En inderdaad reuze dus voldoende voor 2pers.) En ook het peertje met ijs en chocoladesaus (buiten de kaart om) was prima, hoewel ik het waarschijnlijk nog smakelijker had gevonden als t peertje warm was geweest.

Al met al goed restaurant, fijne inrichting en erg vriendelijke bediening/personeel. De 2 dames hebben ons van alles voorzien.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Hier op woensdag 30 september heerlijk geluncht. Heerlijk op het terras en in de zon. Wat een mooie plek. Geluncht samen met 2 vrienden. Alle drie hadden we een verschillend lunchgerecht en we waren er alle drie enthousiast over. Goede porties en heerlijk beleg.
De bediening is gezellig en oplettend.
Dit is weer zo'n restaurantje waar het gewoon prettig is om te komen lunchen. Ga hier zeker eens een keer dineren, want als de lunch goed is, moet ook een diner goed zijn.

Peter G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Vandaag met een vriend en een vriendin lekker geluncht op het terras, dat heerlijk aan het water ligt. Met een jas of trui aan was dat goed te doen. Alleen de vliegtuigen van Schiphol waren een beetje hinderlijk, maar dat weet je op die plek.
Ik had het twaalfuurtje: gebakken ei met spek, fricandeau, rosbief en zalm. Allemaal gegarneerd met wat sla en daarbij wat stokbrood. En, volgens de menukaart ook wat huzarensalade, maar die ontbrak (wat ik pas ontdekte toe ik het op had!). Nou ja, een klein slordigheidje in de keuken dat me niet echt stoorde want ik had genoeg aan wat ik wel kreeg. Maar eh... Meerzicht ... krijg ik volgende keer een dubbele portie huzarensalade? :-) Want ik kom graag een keertje terug. Natuurlijk ook omdat mijn disgenoten ook lekker hebben geluncht.
Roy W.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Groot restaurant met eigen stijger waar je heerlijk aan het water kunt zitten. Het eten is lekker, met een ruime keus uit zowel vis als vleesgerechten. De gerechten zijn aan de prijs maar de porties zijn ruim en bovendien is het lekker! Het meest positieve ben ik over de bediening, onze gastheer 'Dirk' runde de hele bediening en bar in zijn eentje. Desondanks waren onze glazen niet leeg en verliep alles keurig. We hebben de man een groot compliment gemaakt. We komen zeker nog eens terug.
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Leuk terras op het water, ook terras voor de zaak aan andere kant van weg, binnen iets minder knus. Er was veel personeel en ook 1 of 2 grote groepen gasten. Dit zorgde dat het overigens zeer vriendelijke personeel het niet allemaal bij kon benen. Wij hebben 30 minuten op een bestelde fles prosecco moeten wachten en zelf moeten vragen van "hallo waar blijft ons drinken". Pas toen deelde men mede dat men aan het zoeken was en nog niets kon vinden wegens een grote groep. Dit had men ook even eerder mee kunnen delen zodat we iets anders kunnen bestellen. Dit uiteindelijk ook gedaan (kleine flesjes besteld). De vier verschillende gerechten waren redelijk aan de prijs maar goed van smaak. Graag zou ik dit restaurant nog een kans willen geven als je weet wanneer er geen groep is maar de druppel was dat er geen kraanwater wordt geserveerd. Dan staat ook nog de grote fles prosecco (en nog kleine) ten onrechte op de rekening, werd natuurlijk na klacht wel verwijderd. Komen dus maar niet weer.
Violetta B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Het eten was zoals altijd heerlijk en met een plekje aan het water in het avondzonnetje was er ook op het decor weinig af te dingen. Het duurde wel wat lang voordat gerechten kwamen vandaar een wat lagere beoordeling voor bediening.
ChantalNicole07 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Na een lekker stukje rijden langs de ringvaart bij dit restaurant uitgekomen. Mooie ligging hier aan de ringvaart. Van binnen doet het restaurant wel wat ouderwets aan. Uiteindelijk prima even gegeten, spareribs waren niet heel bijzonder verder. Bediening deed de man alleen. Niets bijzonders op aan te merken. Prijs vonden wij mbt voor- en nagerecht vrij hoog voor wat je kreeg.
Erhar69 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Een lunch genoten , waarbij ook de mogelijkheid tot bestellen van menue geen probleem was.
Zelf een uitstekende "Hete Kip"met paprika, Champignons, tauge en met voortreffelijke niet te hete chilisaus op een bruine pistolet. Mijn gezelschap at een zeer goed bereidde Runder Carpacho en het menue van andere gezelschapsheer was een goede Zalmfilet op de huis gebakken met aardappelen. Bediening was goed ! Lunch zeer zeker aan te bevelen
RestaurantOntdekker .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
We hebben geluncht in dit restaurant, reserveren bleek niet nodig want er was bijna niemand en het restaurant is best groot. De gerechten waren prima, smakelijk en goed gevuld. Het ontvangst was wat lauw. Het (overigens niet onaardige) personeel bleef bij een hoek van de bar staan na een vaag gemompeld "hallo" als wedergroet. Zoek een tafeltje uit of ach, u heeft gereserveerd, dan is deze tafel voor u. In de kunst van ontvangst nog wat leerpuntjes te ontdekken. Verder aardig restaurant en uitstekend voor lunch.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Als voorgerecht hadden we de "Visfantasie" waar in de beschrijving van het gerecht stond dat de paling van Eveleens was. Gelet op de kwaliteit van de paling heb ik daar mijn twijfels over.
Het hoofdgerecht was de "Chateaubriand". Het vlees was voortreffelijk evenals de sauzen en de bijgerechten.
Als dessert de "Reuzensoes" welke zijn naam eer aandeed, vooral qua formaat!
Ten slotte ben ik van mening dat de hoge totaalprijs voor het genuttigde niet in verhouding staat tot het geleverde.
Niek D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Vanavond het Valentijns diner in restaurant Meerzicht gegeten. Het eten daar is nog in eigen keuken bereid en dus vers en van sterrestaurant kwaliteit. De bediening is werkelijk voortreffelijk, heel persoonlijk en er wordt met speciale wensen uitstekend rekening gehouden. Het restaurant heeft mede door het uitzicht op het water van de Nieuwe Meer een aparte eigen sfeer.
Arieuiteten .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Met 3 kinderen en 4 volwassenen aangekomen. Tafels werden verplaatst en kinderstoel gepakt. Spareribs waren prima kipsate en mosselen ook. Voor de kinderen een mooie beker met ijs. We komen graag terug
Dato .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Hebben vanavond gegeten in dit Restaurant. We werden getrakteerd en dan is dit restaurant een goeie plek er voor. Het voorgerecht (soep van de dag) was heerlijk. Het hoofdgerecht (trio van wild) was lekker klaargemaakt. Het dessert chocolade taartje was heerlijk.Ook de jarige heeft heerlijk gegeten. Kortom een goed restaurant om er te zijn, met een goede keuken en een goede en fijne bediening. Een echte aanrader.
MarcoAms .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Heerlijk in de zon gezeten aan het water. Leuk decor met alle bootjes die voorbij komen. Vitello tonato is heerlijk en de sate van de varkenshaas is prima. Wijn van Torres wat iedereen een lekker wijntje vindt. Ideaal ook om met de boot te bezoeken.