Restaurant Mediterrance

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Valet parking , Wi-Fi
Voordelig
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vanavond weer heerlijk gegeten van het mediterrane buffet van Osman. Een grote diversiteit van kleine, hoofdzakelijk Griekse en Turkse gerechten in een bescheiden opstelling. Fijne mensen, attente bediening in een prettige omgeving.
Esoj .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vanavond hier weer heerlijk gegeten, Het buffet is een aanrader. Ook als vegetariër kan je hier prima eten. Zeer vriendelijke bediening. Kom hier al jaren en raad het zeker aan.
Tjoop .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
2 weken geleden wezen eten samen met m'n vriendin en ik weet nie waar ik zal beginnen. Het mag de naam restaurant niet dragen als je het ons vraagt. Magnetron opwarm restaurant is het meer, niks maar dan ook niks was vers. Kookplaten hebben ze volgens mij niet eens. Kok waarschijnlijk ook niet. M'n neefje is net geboren en krijgt nog lekkerder eten uit de fles en uit potjes. Schandalig vies gewoon hebben betaald en zijn aangelopen nooit meer voor ons. Service was btw niks beter als het eten jongeman kon er zelfs om lachen toen we vroegen of alles uit de magnetron kwam(zegt genoeg), en jongedame deed het bijna in d'r broek toen we zeiden dat het niet lekker was. Een advies van ons loop 100meter door en pak een lekker frietje bij de snackbar. Rob Geus zou zeggen man man dit kan echt niet.
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Prima gegeten met 10 mensen gisteravond. Correcte prijs kwaliteit, geen liflafjes maar pure Italiaans - Turkse eten.
Even 1 trap op lopen, wellicht is er ook een lift. Sfeervolle inrichting, tafels waren voor ons 2x2 aan elkaar gezet en al gedekt.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Wij zijn regelmatig te gast bij Osman en Mehmet. Fijne, hartelijke mensen die voor een bescheiden bedrag prima eten weten te serveren. Favorieten zijn tomaten soep, biefstuk met een heerlijke pepersaus en lekker kersen ijs toe. Nog even een kopje koffie er achteraan.
Maarten4l .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Ik kwam er gisteravond voor de tapas, en had eigenlijk een beetje een rommelige service, maar lekker eten verwacht. De service was echter uitstekend, ben niet vaak zo goed bediend. Verder was het eten echt heerlijk (de kip piri piri was fantastisch). En het decor was uitstekend met een leuke mediterraanse sfeer en prachtige ramen. Het enige echte minpunt dat ik tegen ben gekomen, is dat de porties spare-ribs en patat groter waren in de tweede ronde. Maar voor 28.50 per persoon onbeperkt tapas met dessert, en een gratis bioscoopbon kan ik niet klagen over het totaal plaatje.
2606goed .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
voor het eerst hier wezen eten via vakantie veilingen 3 gangen menu vooraf de inktvis ringen daarna de Kebab en als afsluiter de Baklava was allemaal prima van smaak leuke jongeman in de bediening (zoon van de eigenaar) die ons leuk geholpen had daarna nog even een praatje met de eigenaar en kok gemaakt.
Het interieur is erg simpel,schoon en mag wel wat aan decoratie gedaan worden.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
het restaurant zit boven een paar andere eetgelegenheden, dus op de 1e verdieping. Je moet dus even een trap op, voor de meeste mensen geen bezwaar, maar je moet het wel weten.
We kwamen hier met een vakantieveilingenbon en dan mag je uit een beperkt aantal voor-/hoofdgerechten en desserts kiezen; dit is het 3 gangen keuze menu (staat ook op hun site http://www.mediterrance.nl/menukaart/3-gangen-keuzemenu-2/gangen-keuzemenu/ )
We hadden de champignons en rode ui met knoflook, gebakken in kruidenboter; heerlijk! Stevige champignons, goed gedaan.
Personeel is vriendelijk en redelijk professioneel; je komt toch vaak 'nieuwe' tieners tegen die vriendelijk zijn, maar van toeten-noch-blazen weten.
Ik nam de biefstuk in peperroomsaus en mijn vrouw de ovenschotel zalmfilet. Beide goed van smaak en temperatuur, de frietjes die erbij werden geserveerd waren redelijk goed.
Het obligate schaaltje met groenten had beter gekund, dat voegde echt niets toe. Maar...de vlees en vis waren uitstekend en dat is toch de hoofdmoot van de maaltijd.
De tiramisu en dame blanche waren goed maar niet spectaculair.
De aankleding van de zaak is wel een beetje een domper, geen versiering, ziet er beetje uit als geverfd beton; bar is wel aardig.
Ze hebben ook een all-in-buffet en de combinatie geeft een wat armoedige indruk.
John E.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Via vakantieveilingen hier gegeten. Een zeer positieve uitzondering met zo'n bon. Er is een leuk 3 gangenmenu samengesteld. Erg tevreden.
Tijdink_m .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Met twee bonnen van vakantieveilingen met z'n vieren gegeten. Wij mochten kiezen van de € 17,50 menukaart. Lekker een voldoende, zeker afgezet tegen de prijs maar je hoeft niet naar Mediterrance te gaan wanneer je iets bijzonders wilt. Vriendelijke bediening. Vanwege de warmte was het dakterras geopend. Gelukkig maar want binnen was het drukkend warm. Restaurant maakt en gedateerde indruk. Herentoilet echt oude, haast vieze, versleten meuk. Dringend aan renovatie toe. Helaas hadden wij pech want halverwege het voorgerecht kregen wij natuurlijk die ene bui die over Nederland trok, op ons dak. Hoofdgerecht binnen gegeten en het dessert weer buiten nadat het weer droog werd. Rommelig dakterras zonder enige gezelligheid. Kortom: prima voor een betaalbare snelle hap maar wat ons betreft geen accommodatie om eens gezellig en avond langdurig te gaan tafelen.
Celco .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
We hebben hier al eens een paar keer onbeperkt tapas gegeten. Dat was heel goed bevallen. Nu waren we weer in de buurt en hebben we met een vakantieveilingbon een driegangenmenu verorberd. Vooraf carpaccio en brood met kruidenboter, hoofd zalm gegratineerd uit de oven met frites en sla en toe baklava met ijs. De carpaccio was erg lekker. Zalm kwam nog pruttelend in de ovenschaal op tafel, was verrukkelijk. De baklava smolt op de tong, mmm! Service was ook goed. Hier komen we graag weer terug als we nog eens in de buurt zijn, en met een nieuwe veilingbon.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Het driegangenmenu is een schot in de roos. Meerdere goede variaties te kiezen. Lekker eten voor een redelijk bedrag. Fijne mensen in de bediening en een prettige omgeving.
Sinds kort ook Pide & Grill op de begane grond. Een andere kaart maar ook goed. Gewoon proberen.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Hier via Vakantieveiling gegeten. Aardige bediening maar eten was matig. Niet slecht maar ook geen topper. Kille sfeer qua aankleding
Mathilde2 D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Het restaurant bevindt zich op de eerste etage, zonder lift en een tamelijk steile trap. Het zit in een zijstraat van de markt. Parkeren kan dus goed in de Markt-parkeergarage. Wij waren €3 kwijt voor de tijd dat we er waren.
We hadden een drie gangen keuzemenu. Wij aten pomodorisoep en champignons in kruidenboter, vegetarische lasagne ( met spinazie en walnoot) en kipspiezen. We kregen een schaaltje frites en lekkere frisse sla met tomaat. Als toetje kozen we citroenijs met slagroom.
We namen een espresso na. Dit is een afrader!
Wij kwamen om 18:00 aan en toen waren er zes tafels bezet. Pas om 19:00 werd het drukker met een paar grotere groepen, die waarschijnlijk van het buffet gebruik zouden gaan maken.
We vonden het een leuke formule: een driegangen menu voor €17,50 is een goede prijs.
Peet163 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Is een restaurant in staat wat lekkers voor te schotelen met een vakantieveiling voucher?
Dit Apeldoornse restaurant is op een eerste etage gelegen. De tafeltjes staan niet te dicht op elkaar.Vlotte moderne inrichting.
Vriendelijke ontvangst.Lekkere goed gevulde tomatensoep vooraf.Bistecca(biefstukje) als hoofdgerecht.Smakelijk gebakken, medium met frietjes en sla erbij.
erg lekkere, niet te natte baklava toe die echt naar meer smaakte
Op eten niks aan te merken, maar ik had gehoopt op een smakelijker rode huiswijn.Deze smaakte wat vlak en oud.
Minpuntje was de ietwat rommelige bediening. Het liep niet lekker, wat lang wachten nu en dan.
prijskwaliteit is wel goed
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Een prima mediterraan restaurant. Ruime keus aan Zuid Europese gerechten. Ook het buffet is zeer uitgebreid en lekker. Leuke, vriendelijke bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
ChelseaGuss .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Leek in eerste instantie een leuke tent Even trapje oplopen, door een kleine deur en je stapt de zaak in. Ik kwam met mijn vriendin om 8 uur binnen lopen en vroeg of wij nog tapas konden eten. Na even twijfelen en navragen in de keuken was het mogelijk. Wij gingen zitten en er werd ons verteld dat wij eerst een ronde koude hapjes zouden krijgen als verrassing. En vervolgens mochten wij de warme hapjes zelf uitkiezen. De eerste ronde viel nog wel mee maar was niet heel bijzonder. Broodje met tapenade, tomaatjes gevuld met roomkaas, couscous salade en nog wat 'simpele dingetjes'. Vervolgens zochten wij wat warme hapjes uit inclusief frietjes wat uiteraard altijd goed is. Helaas waren mijn 'gefrituurde champignons' en 'gegrilde groenten' koud en slap. Totaal niet lekker. Vervolgens vroeg ik aan de ober die ookal 2x de cassis vergeten was, wat er bij een bepaald gerechtje zat. 'Uhm tomaat, ofso..' Was zijn antwoord. Al met al, vind ik 24,50 het niet waard voor deze tapas en het ligt verre van bijzonder. De muziek stond de ene 10 minuten wel aan en dan 10 minuten niet.. Ik werk zelf al lange tijd in de horeca en ben misschien wel iets meer oplettend.. Maar ik zou me schamen om in deze zaak te werken. En ik zou er niet nog eens komen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2014
Met 2 collega's bij Mediterrance gegeten. We waren vroeg, maar er was alle aandacht. Gekozen voor het 3-gangen menu, 17,50. Voor deze prijs echt prima gegeten. Carpaccio niks mis mee en een lekkere gegrilde biefstuk met salade en frietjes. Lekkere baklava met ijs en slagroom. Goed klaargemaakt eten voor een vriendelijke prijs, vriendelijk uitgeserveerd. Ik kom zeker nog eens terug.
Jasper T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Prima tapas gegeten hier, tijdens een zeer aantrekkelijke actie. Gevarieerde keuze, snel geserveerd, alles vers bereid, goed gekruid en smaakvol. Bediening was spontaan. Verder een gezellige tent. Kortom hier komen we zeker weer terug.
Daphnepatrick .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
We zijn twee x geweest met vakantieveilingen. Eerste keer geholpen door de zoon. Tweede keer door de vader. Wat een vriendelijke mensen. En wat krijg je veel te eten. Onbeperkt bijbestellen maar niet nodig je krijgt echt zoveel in de twee tapasrondes. Het is ook gezellig ingericht. Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker terug.