Restaurant Meatcave

Eendrachtsweg 27B SO 3012 LB Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Meatcave

Robert Lobensteijn en Leonard Elenbaas zijn de chef en Big Green Egg experts, deze grillmeesters zijn vanavond je beste vriend. Ook de drankjes zijn origineel en totaal niet wat je gewend bent. Ga voor het avontuur en ontdek de goede kanten van het leven.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Meatcave

10 minute walk from Central Station. Or take the subway to Eendrachtsplein.
  • : Museumparkgarage

Dagelijks geopend vanaf 17.30u.

Uitmuntend
9,3
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Meatcave

Arno D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Het eten is prima maar gezien heel hoge waardering op Iens zou je meer verwachten. Goed maar niet heel bijzonder. Service is niet in overeenstemming met prijsniveau. Zit tussen losjes en ongeïnteresseerd in. Aankleding van het restaurant sfeervol. Al met al leuke avond maar hadden iets meer verwacht.
Micha S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Gisterenavond met het verkoopteam gegeten bij de meatcave, 7 gangen plus amuse .... Wat een belevenis!
Van filet via o.a. de beste ribbetjes ooit naar het hoofdgerecht toegewerkt en een lekker nagerecht, allemaal vakkundig en met passie gebracht aan tafel......
Goede wijn en een ronde tafel, wat wil je nog meer.....?
Een must- do voor alle carnivoren !
Manfred B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten en in de juiste porties en heel verfijnt met een mooi wijn arrangement erbij. Top locatie, top bediening. Niets op aan te merken. Wij gaan er zeker terugkomen.
Arthur J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Geweldig goed bereid vlees in vele verassende varianten, top wijn geselecteerd door uiterst attente bediening. Absolute aanrader dit!!
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Het was een heerlijke avond, ook dankzij het erg vriendelijke personeel! We vonden het ook een leuke formule, met verschillende lekkere gerechten.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Heerlijk vlees met bijpassende wijnen. Voor mij had er wel iets meer groenten bij het vlees gemogen. Maar verder super.
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Goed eten, heerlijke wijn en de bediening maakt er een feestje van.
Michael O.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Lekker gegeten alles van de green egg, enige minpuntje is dat wijnen niet per glas geschonken werden
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Geweldig gegeten. En verrassend dat er geen menukaart is en je alleen het aantal gangen kunt kiezen. Ook de bijpassende wijnen waren perfect geselecteerd.
Marvin D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Robert is een ware kunstenaar op de BGE. Was dus op voorhand al duidelijk dat het een geweldige avond zou worden. We werden niet teleurgesteld ... Wat een fantastische avond hebben we weer beleeft.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijk eten, mooie zaak en goed personeel! Leuk om verrast te worden qua menu!
O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Leuk om verrast te worden, maar vertel er wel bij wat het kost
Zo kun je de gasten Elf laten beslissen, en wordt je achteraf niet geconfronteerd met ....
Bobby T.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Het vlees was echt fantastisch!! bij elk gerecht een uitgebreid presentatie en een uitleg, zeker kom ik hier voor terug!!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Eerste keer in Rotterdam nadat Leiden de locatie was en zeer positief. Het hebben van geen menu maakt de surprise alleen maar groter. Alle gangen voorzien van heerlijke wijn en nog steeds de keuze op het aantal gangen te verhogen gedurende het diner.Hier gaan we zeker nog een keer terug sanen, met vrienden of familie.
Well done !
Jamie D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Nog nooit zulk lekker vlees gegeten in een restaurant. Met ons team hadden we een ontzettende gezellige ronde tafel achterin het restaurant. Alle 7 gangen zonder moeite op, mét bijpassende drank arrangementen. Onze complimenten aan de (jonge) dame die hier alles haarfijn over wist te vertellen. Het was een geweldige ervaring en wij komen hier alle nog eens graag terug!
Nico N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Na een vakantie in Zuid Afrika te hebben gehad en daar van heerlijke vleesgerechten te hebben genoten zagen we een bezoek aan de MeatCave vol verwachting tegemoed.

En dat viel totaal niet tegen, integendeel perfect 7 gangen mogen genieten met heerlijk vlees bereid op de Green Egg.
Gezellig restaurant in hartje Rotterdam .. meer dan zeker een aanrader.

Echt een aanra
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
voor de 2e keer in een maand bij MeatCave gegeten, goede kwaliteit en opnieuw een prachtige uitleg over de gerechten. Ga zo door!!
Ramon F.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Vanavond hier wezen eten na er veel over gehoord te hebben.
Flink aan de prijs maar hier is het personeel, het eten en de sfeer dan ook naar.
Zoals gezegd stevig geprijsd maar zijn geld meer dan waard en zeker een aanrader!
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Leuk restaurant, prima eten, goede bediening wel soms wat lang wachten, parkeren voor de deur is lastig. Formule werkt en zelfs het toetje is gemaakt met meat.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Erg lekker gegeten !
Het enige wat ik miste was complete gerechten, het was vaak vlees en een sausje of een hele simpele salade en dan klaar, daar in tegen was wat er bij zat allemaal zeer goed op smaak.
We komen zeker nog een keer terug om te kijken wat we dan voor verassingen op het bord krijgen.