Restaurant Meatcave

Eendrachtsweg 27B-SO 3012 LB Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Meatcave

Robert Lobensteijn en Leonard Elenbaas zijn de chef en Big Green Egg experts, deze grillmeesters zijn vanavond je beste vriend. Ook de drankjes zijn origineel en totaal niet wat je gewend bent. Ga voor het avontuur en ontdek de goede kanten van het leven.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Meatcave

10 minute walk from Central Station. Or take the subway to Eendrachtsplein.
  • : Museumparkgarage

Dagelijks geopend vanaf 17.30u.

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Meatcave

Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Het eten was top, de bediening was aardig en de zaak ziet er mooi uit!!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
inrichting en sfeer van het restaurant is prima en niks op aan te merken. Het eten zelfs vond ik helaas zonde van me geld. Het word in de green egg bereidt en dat kan heel lekker zijn alleen smaakte hier alles naar hetzelfde. Elk stukje vlees/groente smaakte naar de green egg en dit vond ik zonde. Een extra gang voor 7.50 is geen geld maar dan moet je wel wat krijgen en geen stokje sate van 80gr ( was lams maar kon het niet proeven door de bbq smaak) met een lepeltje rijst. Het is leuk om 1x te doen maar niet nog een keer
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, lekker wijntje en een super gezellige avond! Personeel top! Porties zijn prima, daardoor volgens mij alle gangen wel gehad. Daarna ook echt vol. Gerechten allemaal even goed op smaak en wel zo makkelijk dat je niet hoeft te kiezen wat je wilt eten. Al met al dikke aanrader!
miranda T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Top gegeten zeer attente bediening die echt tijd aan elke tafel besteed, heel afwisselend gegeten en het is weer eens iets anders geen menu kaart.
Miste alleen de tandenstokers op tafel had ik ook om kunnen vragen maar daar kwam ik later pas achter.
Inrichting is leuk alleen de voorhal naar de toilet is rommelig en een beetje kil pas niet bij de sfeer waren wel schoon en zeep en papier was er voldoende.
Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Leuke zaak aardige mensen goede sfeer mooie wijnen maar de voorgerechtjes hebben meer weg van Spaanse
Tapas .Het hoofdgerecht te rauw en veel vet ( de smaak was wel goed) te simpel .Nagerecht prima ijs.
Maar gewaardeerd bij iens met 9,2 is niet werkelijkheid .
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De naam Meatcave suggereert een vreetschuur met veel vlees, maar schijn bedriegt. Restaurant heeft een gemoedelijke sfeer, prima ambiance en gezellig en vriendelijk personeel.
Ik ben zeer te spreken over het concept; Er is geen kaart. Je eet wat de pot (lees: Big Green Egg) schaft. En met chef Robert is dat helemaal niet erg! Minimaal aantal gangen is drie (€35), maximaal zeven (à €7,50).
Wij kregen een amuze. Kozen voor een voorgerecht (plankje met diverse vleeswaren, reuzel en brood), twee tussengerechten (Wagyuburger op broschetta en een kangaroeburger), hoofdgerecht (biefstuk met aardappel, truffelaardappel, asperge en paprika) en een nagerecht (vanille en kaneelijs met reepje crêpe en bacon!). Smaakexplosie na smaakexplosie!
Wijnkeuze is groot. Totale rekening inclusief drank en fooi voor drie volwassenen €210. Prijs/kwaliteitverhouding is hiermee in balans.
Al met al voortreffelijke avond gehad en voor herhaling vatbaar!
Dank chef Robert & crew!
Davy V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Tof concept. Super lekker gegeten in een leuke sfeer.
M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
We hadden hoge verwachtingen door de recenties online. De Meat cave heeft deze alleen maar overtroffen. Geweldig eten, geweldige sfeer en een geweldige bediening. We komen sowieso nog terug.
Joke O.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Duurde te lang voor dat je het eten kreeg 3 uur gezeten en geen prijskaart voor de wijn dus schrokken van de prijs achteraf
Beste Joke. Zonde dat we zo langs elkaar gedacht hebben! Jullie hadden lekker 5 gangen en bij ons moet dat echt een feestje van een diner zijn. Als jullie liever sneller de gangen hadden gehad, was dit zo gepiept. Zonde dat dit nu zo’n negatieve invloed op jullie ervaring gehad heeft en wij een slechte beoordeling krijgen. Dat doet altijd erg pijn.

Uw opmerking is geheel terecht over een wijnkaart. Wij zijn nu een tijdelijke aan het drukken omdat de geplande te lang duurt. Dus dit is snel opgelost.
Antonie V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Alle gerechten goed , gevarieerd.
Bastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Tent staat als een huis. Is exact wat je bij de naam mag verwachten.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vlees zoals t moet zijn
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Reservering gemaakt via Iens. In de middag werd ik gebeld om te vragen of de reservering nog actueel was. Prima ontvangst. Leuk principe. Het restaurant kent geen menukaart, wel kunnen evt. allergieën e.d. worden doorgegeven. De kok bereidt het eten in een open keuken met de Green Egg BBQ, met elke dag een andere samenstelling van de gerechten. Minimaal 3 gangen (€35 p.p., iedere volgende gang is €7,50, max 7 of 8 gangen) met als enige zekerheid dat het vlees is. Er wordt ook niet aangegeven wat de gerechten inhouden. Je zult je echt moeten laten verrassen.

De prijs vond ik zelf iets aan de hoge kant voor de hoeveelheid, daar staat wel tegenover dat het om kwaliteitsvlees gaat en dat proef je ook. Startend met een amuse van het huis. Zelf vond ik het een verademing dat er niet gelijk een bak patat op tafel werd geplaatst. Het personeel is snel en correct. Echte gastheren die je op je gemak stellen. Ga zitten, laat je verrassen en geniet.
Heidrun K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Als vaste gast van de Meatcave leiden natuurlijk ook wederom eten in Rotterdam. Wat ziet het interieur er prachtig en sfeervol uit. Het eten was heerlijk met ook hier de tekst en uitleg van de herkomst en hoe het vlees was bereid. De wijnen en de bieren sloten keurig aan bij elk gerecht. Wat word je hier verwend. Een aanwinst voor Rotterdam. Wij zetten ons bezoek hier maandelijks voort.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Niets anders dan love en lof voor Meatcave Rotterdam. Het personeel is vriendelijk en sociaal, het eten is verrukkelijk en de sfeer van het restaurant past bij wat er geserveerd wordt. En het men, dat naar vertellen frequent veranderd, staat gewoon voor een verassing. Een goede reden voor nog een bezoek dus.

Daarnaast is de locatie van Meatcave Rotterdam, in het Witte de With kwartier, ook erg top.

Gewoon een flinke aanrader en ik weet nu al dat het sowieso een restaurant is waar je keer op keer kan komen en blijft genieten.
Francesca S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekker eten maar niet prijswaardig!
Amber L.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heel lekker gegeten, het vlees was goed mals en het was leuk aangekleed vanbinnen. Het enige minpuntje is dat we best een tijdje hebben zitten wachten nadat we aangaven dat we wilden betalen. Verder was het wel erg gezellig.
willbutter56 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
een avond vol verrassingen en culinaire hoogstandjes in een sfeervol ingerichte en stoere zaak. Prachtig servies, glaswerk en bestek. Bediening super vriendelijk en gastvrij. Een toprestaurant waar we nog heel vaak terug zullen komen.
Pieter228 K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Ik begrijp het concept van het eten waarbij de kok bepaald wat er gegeten wordt maar een wijnkaart zou erg plezierig zijn.
Bedankt voor uw goede review! We zijn hard aan het werk om een prachtige wijnkaart samen te stellen. Doordat we ook hier écht iets bijzonders en goeds van willen maken duurt het nog even. Maar zeer binnenkort zijn er dus zelf mooie wijnen uit te zoeken! (En bieren)
Jose O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het was hart verwarmend !!! Super lekker en verrassend gegeten echt smaakvol
De bediening was TOP
om heel eerlijk te zijn kan ik niet iets bedenken wat niet echt goed was
Ga zo door dan zullen jullie ons echt vaker terug zien !!!!
BEDANKT voor de mooie avond
Groetjes José olsthoorn