Restaurant Meatcave

Eendrachtsweg 27B-SO 3012 LB Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Meatcave

Robert Lobensteijn en Leonard Elenbaas zijn de chef en Big Green Egg experts, deze grillmeesters zijn vanavond je beste vriend. Ook de drankjes zijn origineel en totaal niet wat je gewend bent. Ga voor het avontuur en ontdek de goede kanten van het leven.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Meatcave

10 minute walk from Central Station. Or take the subway to Eendrachtsplein.
  • : Museumparkgarage

Dagelijks geopend vanaf 17.30u.

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Meatcave

Merel S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Alle gerechten die we kregen vond ik erg smakelijk maar wel karig. Ik miste aankleding en bijgerechten. Bijvoorbeeld één half mini gehaktballetje als amuse en één half sneetje stokbrood serveren bij een voorgerecht doet wat schamel aan.
Ook de groentes van het hoofdgerecht waren minimaal en gehalveerd, de andere helft van het aardappeltje lag namelijk bij mijn partner op het bord.
De wijn was lekker en de bediening vriendelijk maar ik kom door de karigheid niet hoger dan een 7.5.
Aart Jan T.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten in relaxte sfeer. Alles lekker en goed!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Wel prijzig, maar dat heb je wel over voor goed eten.
V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Een prima avond met bijzonder vriendelijk personeel en heerlijke, bijzondere en vooral smakelijke vleesgerechten. Ook van een heerlijk dessert genoten met zelfgemaakt citroenijs.
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het was erg lekker, de volledige 7 gangen gedaan en ervan genoten. De porties waren niet zo groot dus dat ging prima. Enige puntje, waar jullie aangaven nog aan te werken, wat mij betreft zouden er wat meer biertjes op de kaart mogen.
Charles K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Bij elke hap een glimlach! Het was een leuke avond. We hebben genoten van het eten en van de uitstekende service. Tot snel!
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Wat een geweldige smaaksensaties krijg je bij de Meatcave. Heerlijk dry aged vlees menu door een geweldige chef berijd op de big green egg’s
S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Als vleesliefhebber het perfecte restaurant om heen te gaan. Hoogstaande kwaliteit vlees dat op green egg BBQ's wordt bereid. Prijs is wat hoger maar hier krijg je dan ook echt kwaliteit voor terug.
Gezellig niet mega groot restaurant (fijne stoelen). Een dranger op de 2e deur (de glazen) is misschien wel een idee, dan klapt deze niet zo hard dicht als mensen hem niet goed sluiten.
Voor ons is dit restaurant absoluut een blijvertje. Ook goed te bereiken, metro station zit op 400m.
Maureen W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Je krijgt hier altijd een verrassingsmenu, je kan zelf kiezen tussen 3,4,5,6 of 7 gangen. Wij hebben hier erg lekker gegeten en het personeel was ook erg vriendelijk!. Zeker een aanrader!
Martijntje R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Restaurant was wat gehorig maar de service en het eten maakte het meer dan goed! Heerlijke gerechten met klasse uitleg door goede horeca mensen gepresenteerd. Blij verrast in een restaurant te komen waar alles klopte en we bijzonder vriendelijk em correct behandeld zijn. Je betaalt er goed voor maar daar krijg je een hoop voor terug!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Uitermate prettige avond mogen beleven met ons hele team! Kennis van vlees (ook in het engels) en een vleugje Rotterdamse humor maakten de avond compleet.... Wij komen terug!
Veerle B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Was echt heerlijk. Ruim van te voren aangegeven dat er een vegetariër bij was en ook haar gerechten waren verukkelijk. Gezellige sfeer en gastheren waren top!
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Ging met grote verwachtingen hier naar toe, werden in mijn optiek maar ten dele waargemaakt. Eten was prima, maar niet echt bijzonder (en de amuse die onze buren kregen, werd ons niet geserveerd dus toen ik daar uit interesse naar vroeg kreeg ik als antwoord dat het op was. Er was helaas geen alternatief (maar we kregen iets meer worst op het plankje als vervanger). De prijs die je hier dan voor betaalt vond ik navenant erg hoog (bv ook een bierarrangement, leuk bedacht, maar totaal niet in verhouding met de prijs die hiervoor werd gevraagd). Personeel is op zichzelf prima, zijn zeker enthousiast en sympathiek en de 4 green eggs zien er indrukwekkend uit, maar al met al viel het voor mij een beetje tegen.
Suus M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijke gerechten met goede bijpassende wijnen. Leuk dat er ook een bierarrangement is! Gewoon heel goed :-)
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Weer een superbeleving met het 7 gangendiner van vanavond!
Michiel O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het vlees is van hoge kwaliteit en dat proef je! Heerlijk gegeten, leuke sfeer en goede service
N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Vriendelijk en zeer gastvrij personeel. Goede communicatie voorafgaand over dieetwensen en mogelijkheden. Het restaurant heeft sfeervolle inrichting en heeft een gunstige ligging in de binnenstad van Rotterdam, ook goed bereikbaar met het OV. Het eten was zeer smaakvol en er zat ook een prettige tijd tussen de gerechten.
gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Prima restaurant om met een groep collega's lekker hapje te eten. Alle komt van de BGE. Smaakvolle gerechten. Wat ik niet helemaal begreep is dat je met een groep minimaal 4 gerechten moet nemen.
V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Wachttijd is gewoon goed. Niet te lang en niet te kort. Precies goed, maar die knop mis ik! :)
Was weer een top verzorgde leuke avond met vrienden, lekker eten en een goed glas wijn!
Lou E.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Slecht ontvangst, rommelige sfeer. Niet het gevoel dat ik serieus wordt genomen, gerechten zijn smakeloos en slecht bereidt. Onervaren en ronduit slechte bediening. Veel te duur voor wat je krijgt. Ik zou het zeker afraden!!
Beste Lou,

Wij proberen u en uw tafelgenoot Tom telefonisch te bereiken zodat u uw verhaal nog op persoonlijke wijze kwijt kunt. We betreuren uw beleving bij de Meatcave en het laat voor zichzelf spreken dat dit geheel tegen hetgeen is wat 'normaal' is bij Meatcave. Ons restaurant bestaat in exact deze vorm nu 2.5 jaar en gelukkig met goede reputatie en scores van een 2 horen hier niet bij. We willen dan ook graag in contact komen om uit te zoeken waar bij u de emotie vandaan komt en de kans krijgen om dit te herstellen.

Mocht u onze telefonische benaderingen niet op prijs stellen kunt u ons ook bereiken op rotterdam@meatcave.nl. Hopelijk maakt u hier gebruik van.