Restaurant Meatcave

Eendrachtsweg 27B-SO 3012 LB Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Meatcave

Robert Lobensteijn en Leonard Elenbaas zijn de chef en Big Green Egg experts, deze grillmeesters zijn vanavond je beste vriend. Ook de drankjes zijn origineel en totaal niet wat je gewend bent. Ga voor het avontuur en ontdek de goede kanten van het leven.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Meatcave

10 minute walk from Central Station. Or take the subway to Eendrachtsplein.
  • : Museumparkgarage

Dagelijks geopend vanaf 17.30u.

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Meatcave

Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Toprestaurant!! Heerlijk eten, prima bediening!
Alleen het sanitair zou wat aandacht kunnen gebruiken.
RenateVanAcker .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk relaxt avondje uit, hier gegeten met vrienden en verrast door de chefkok want een menukaart hebben ze niet. Wij kozen voor 4-gangen en ieder gerecht was echt superlekker. Ook de bediening is uitmate vriendelijk en behulpzaam. Kortom: aanrader en wij komen zeker terug.
ronald G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
In 1 woord super van bediening tot aan het eten, heerlijk genoten van de gerechten Toppie een dikke tien.
We hadden wel van de zaak gehoord maar na deze ervaring komen we zeer zeker terug.
Advies doen voor mensen die geen vlees eten iets van visgerechten.
I.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Super gezellige tent met top eten. Geen menu ,maar keuze uit hoeveel gangen en dan verrrassing.
Echt mooi vlees met goede uitleg .
Top tent
B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Topavond gehad! Chef koks nemen je mee op een culinaire reis van 7 gangen. Passie straalt er vanaf. Geen kouwe kak maar nuchtere humor! Avond duurde te kort!
Riëlle H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het was een fantastische ervaring! Super goed gegeten en de service was top. We gaan zeker nog eens terug naar Meatcave.
P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Leuke inrichting en vriendelijk personeel. Jammer dat er meerdere malen wordt gevraagd of je een tussengang wilt (bij)bestellen, 1x is genoeg denk ik. Prijs-kwaliteitsverhouding niet zo best. Behoorlijk aan de prijs voor datgene wat je uiteindelijk krijgt. Eén gerecht was echt niet warm genoeg. Netjes gemeld maar geen reactie vanuit de keuken helaas. Wijnen zijn belachelijk geprijsd, betaal je bij Parkheuvel niet eens. Wij waren uiteindelijk 100,00 per persoon kwijt inclusief wijn.
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Super
Henric V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Aanrader, je moet wel vleesliefhebber zijn. Heerlijk gegeten en in keuken goede tips gekregen om thuis ook heerlijk te bbq'n op onze greenegg.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Gezellig ontvangst en goede uitleg over het concept. Wij waren unaniem en kozen voor de 7 gangen, heerlijk gecombineerd met speciale bieren en rode wijn. Het vlees en bediening professioneel gezellig! Komen zeker terug
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Een fantastische ervaring, helemaal top, alleen maar enorm genoten. Wat een heerlijk eten, sfeer en gastvrijheid. Het bierarrangement past precies bij de exquise vleesgerechten. We hebben het maximum menu gedaan en alles was even goed.
Leendert B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heel goed en lekker gegeten! Zeer goede service en goed bediend! Het is zeker een aanrader voor een gezellige leuke avond. Het bier arrangement maakt het helemaal af met overal een bijpassend biertje!
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Ook in Rotterdam hebben ze het klaargespeeld om met een perfecte ambiance, service en fantastische eten de Meatcave op de kaart te zetten!

Kies ook zeker voor het bijpassende wijn arrangement!
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Met 2 vrienden heerlijk gegeten! Hele avond blijven zitten. Rustig aan 7 gangen gegeten met een bijpassend bier arrangement. Op de avond werd na elke gang gevraagd of we nog een tussen gang wouden. Uiteraard was het antwoord ja, want het was genieten!
Lisa T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Meer dan genoten van een goede service in een hele fijne sfeer en het eten was super! Een echte aanrader, wij komen graag snel weer terug.
P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Geweldig gegeten, leuk concept en vriendelijke medewerkers. Leuk contact met de chef achter de Big Green Eggs. Komen zeker nog een keer!
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Echt een super leuk concept. Kwaliteit en service staan hier bovenaan. Geen keuzestress omdat er geen menu is. Heerlijk relaxt en mooie gerechten klaargemaakt op de Green Egg.
HT C.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Ondanks dat het zo warm was, hadden we toch heerlijk gegeten . Bediening was super. Volgende keer komen we met een groepje langs.
Lennart K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Super ervaring, uiteindelijk voor alle gangen gegaan, elk van hoogstaande kwaliteit. Toffe bediening!
V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijke gegeten, goede ambiance, voor de vlees liefhebbers is dit zeker een aanrader en ik ga hier zeker nog een keer genieten!