Restaurant Meatcave

Eendrachtsweg 27B SO 3012 LB Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Meatcave

Robert Lobensteijn en Leonard Elenbaas zijn de chef en Big Green Egg experts, deze grillmeesters zijn vanavond je beste vriend. Ook de drankjes zijn origineel en totaal niet wat je gewend bent. Ga voor het avontuur en ontdek de goede kanten van het leven.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Meatcave

10 minute walk from Central Station. Or take the subway to Eendrachtsplein.
  • : Museumparkgarage

Dagelijks geopend vanaf 17.30u.

Uitmuntend
9,3
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Meatcave

Hans R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Heerlijk gegeten, goede sfeer, super smaakvol bereid op de BBQ. Er zat wat groenten bij maar meer als garnering, dit mag wat ruimer zijn. Het is wat ons betreft een adres om terug te komen!
Diek S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Met een groep van 7 hier geweest. Alles is goed verzorgd, vlotte bediening en het vlees was zeer mals en smaakvol steeds. Opbouwend puntje van kritiek, we kregen wel erg weinig groenten. Bij het hoofdgerecht zat er wel wat bij maar dat was minimaal.
Goede sfeer en leuke plek, een aanrader.
Mirjam F.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Fantastisch!!!! We hebben een bijzonder leuke avond gehad! Gastvrij en gezellige medewerkers, top sfeer. Na heeeeel veel amuses en voorgerechten ;-) toch nog gegaan voor een hoofdgerecht en een dessert... Een absolute aanrader voor de échte vleeseter, geen extra vulmiddelen als patat e.d. dus puur genieten van heerlijke stukken vlees... een dikke 10 (5 sterren) voor jullie!
K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Eten en bediening was goed. Koffie na afloop was waardeloos. Tip van ons serveer anders geen koffie meer gaan ten kosten van de voor de rest geweldige avond / beleving
D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Het was FANTASTISCH!!!
Van aankomst tot service, het kader en vooral het overheerlijke eten!
Alvast veel succes aan Robert en z’n team in Den Haag. Moest Aalst (BE) ooit een optie zijn ????. Een absolute aanrader!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wij hebben genoten van 7 heerlijke gerechten.
Ik heb 1 verbeterpunt, wanneer er geen menukaart is, zou men moeten vragen naar allergieën of producten die je echt niet lust.
A.R. B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Hier weet men niet alleen hoe vleesgerechten perfekt worden bereid, maar ook hoe de gangen op een spannende wijze worden aangeboden. "Wil u het volgende tussengerecht"? "Wat is dat"? "Dat zeg ik niet".
Heb maar vertrouwen in de kunsten van de kok: u zult -net als wij- absoluut niet worden teleurgesteld. Een beleving!
H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
\We hebben een erg gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. We hebben een wijnarrangement erbij genomen en die kunnen wij iedereen aanraden. Die was perfect. Dit in combinatie met hoe lekker vlees wordt op de GreenEgg is de Meatcave een absolute aanrader!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben een geweldige avond gehad bij de Meatcave. Gezellig ingericht en de kwaliteit van de gerechten was prima. Als het te rauw werd geserveerd naar onze smaak werd het vlees zonder problemen nog even terug op de barbecue gelegd.
Elisa W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Wat hebben we genoten van de heeerlijke gerechten. Het dessert was zo erg lekker dat we een tweede hebben besteld. We komen zeker te weten nog een keer terug!
O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Zeer vriendelijk personeel met verstand van hun keuken. Vlees van goede afkomst en goed bereid. -----------------------------------
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij de Meatcave. Gastvrije bediening die echt aan jou denken en je overal in mee laten besluiten en mee denken. Mooie inrichting en super leuk, We mochten in de keuken kijken bij de green eggs
F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Met een grote groep (27 mensen) heerlijk gegeten! Super bediening, goede wijnen en bovenal heerlijk vlees! Een absolute aanrader!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Jammer dat we na 7 gangen niet meer konden verlengen. De chef is super relaxed en weet waanzinnig lekker vlees te bereiden op zijn green eggs. Wijnarrangement was ook goed doordacht. Topavond
Stef T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Geweldige sfeer in een zaak waar de heren met passie bezig zijn met hun vak. Het vlees is van een superieure kwaliteit, daar kom je (nogmaals) voor! De wijnen waren mooi en vrijwel altijd goed passend bij de gerechten. Daarbij nemen de mannen uitgebreid de tijd voor je en zit je er op je gemak. Een aanrader en wat ons betreft een pareltje.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
We hebben een nieuw pareltje gevonden in Rotterdam! Het concept: we hebben 1 menu en je kunt alleen kiezen hoeveel gangen en niet precies wat je kan eten (a la carte) houd ik van. De chef heeft dan focus en de kwaliteit van het vlees was briljant . De service was erg goed (kennis van de producten). Het eten en de wijn was echt heerlijk en hebben een mooie avond gehad.
Gewoon een restaurant die weer echt even anders is dan de rest (zeker met 3 van die grote Big Green Egg BBQ's in de zaak! Die je overigens niet ruikt vanwege de goede afzuigkappen).

Ik kom hier zeker terug met vrienden en familie!
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Heerlijk
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Gisteren heerlijk gegeten bij Meatcave. De gerechten zijn om te watertanden en de bediening is vriendelijk en professioneel. Hier komen we zeker terug!
Veerle B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Weer heerlijk, derde keer en stelt niet teleur! Genoten van 4 gangen en een verukkelijk dessert. Goede bediening en fijne sfeer.
Alan U.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wat een ontzettend heerlijk eten en goede wijnen. Restaurant is heel sfeervol en comfortabele stoelen. Prijs - kwaliteit is helemaal goed. Fijne bediening. Wij komen snel terug!