Restaurant Mazie

Maziestraat 10 2514 GT Den Haag Nederland Kaart
31-703020286

Over het restaurant Restaurant Mazie

Met elke hap verrassen, verbazen en verwonderen.

Het gonst en galmt al een tijdje rondom Mazie, dat restaurant in die zijstraat van het Noordeinde. En ondanks alle positeve geluiden slagen ze er toch in om de hooggespannen verwachtingen van hun gasten te overtreffen. Gezelligheid in de bediening, talent in de keuken; Mazie is een ware ontdekking. Plof hier neer na een lange dag shoppen of intensieve vergadering en maak een keuze uit de uitgebreide lunch- of dinerkaart!

Meer informatie over restaurant Restaurant Mazie

• : Betaald parkeren in de buurt parkeer garage in de Zeestraat naast het Hilton.

vanaf november 2016 op maandag geopend!
maandag 18.00-22.00

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Wi-Fi
Jaclyn R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Twee keer gegeten en twee keer omver geblazen. Het is een pareltje in het centrum van Den Haag. De wijnen zijn heerlijk, goede sommelier met interessante verhalen. Een uiterst vriendelijke gastheer en heerlijke gerechtjes. Verbaasd dat de keuken groot genoeg is om al die heerlijkheden in te bereiden.
Martijn_75 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
In één woord subliem! Heel erg mooie gangen, prachtige smaken, fijne structuurtjes, niet teveel gedoe, verrassende combinaties, aimabele gastheer, erg goede sommelier (met nog meer leuke verrassingen) en alles in een goed tempo. Mazie is dé aanrader van Den Haag en wijde omgeving als je van écht lekker eten en drinken houdt zonder opsmuk.
ivdhh .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Een warm en gastvrij onthaal, heerlijk gegeten. Bij uitzondering een redelijk goede akoustiek en gelukkig geen muziek. We hadden voor het verrassingsmenu met zijn vieren best complexe wensen, maar daaraan werd, ook nog eens zeer creatief, volledig voldaan. Kortom een heerlijke avond met een uitstekende gastheer (ondanks het feit dat hij op krukken liep). We komen beslist terug.
Ted D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Eten in een ontspannen sfeer waarbij in een verrassingsmenu de ene smaaksensatie werd afgewisseld met de andere onder het genot van een bijpassend wijnarrangement. Vriendelijke en ontspannen bediening.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Werkelijk weer een heerlijk avondje gehad bij Mazie. We gingen voor het 5 gangen verrassingsmenu met wijn arrangement. Vooral het hoofdgerecht met wagyu rundvlees was voortreffelijk! Alle gerechten sowieso mooi opgemaakt, goede hoeveelheden en mooie combinaties met de heerlijke wijnen. Bediening top en het was gezellig druk zonde dat dit storend is. Wij blijven hier zeker terugkomen.
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Absoluut de moeite waard!
Op een verrassende plek in Den Haag in een eveneens verrassend formaat pand bevindt zich Mazie. Het eten is (uiteraard) uitstekend bereid. De menukaart biedt aantrekkelijke gerechten. Elke gang zat vol met verrassende combinaties en smaakvol bereid.
De bediening is attent en baant zich een weg door de smalle doorgangen tussen de tafels. Hier zit dan ook het verbeterpunt. Tafel staan dicht tegen elkaar en dat is jammer voor een dergelijk restaurant. Het lijkt erop dat Mazie een beetje uit zijn jasje gegroeid is. En dat is gezien de kwaliteit en de originaliteit van het eten geen verrassing!
Een aanrader.
Jean-Pierre S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wat een geweldige avond; een avondje uit dineren waarvan je van te voren hoopt dat het zal zijn.... Gastvrije en vriendelijke ontvangst, een gezellig en vol restaurant met een fijne ambiance. Personeel dat het vak verstaat en in een kleine ruimte zonder problemen, met een glimlach en aandacht manoeuvreert met borden, glazen en andere constructies.
Het 4 gangen verrassingsmenu was onze keuze en we zijn van de begin amuses tot aan het dessert verrast en verwend met de meest heerlijke en mooie gerechten. en bijpassende wijnen. Waarbij de sommelier haar vak verstaat en waar nodig zelf ook even bij proeft. Het was allemaal van een heerlijk, goed, creatief en hoog niveau. Kortom a true hidden gem in Den Haag.
Beste Jp Schuurmans,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Hopelijk zien wij uw snel weer in Restaurant Mazie!

Culinaire groet,

Kar1na .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk gegeten, hoewel dat gezien de forse prijzen geen verrassing zou mogen zijn.
Irritant: nergens online een menu en wijnkaart te vinden. Hoe moeilijk kan dat zijn?!
Detail: zo mooi als de presentatie van de gerechten is, zo lelijk en rommelig is de website.

Beste Karina,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn bezig met onze menu verandering. wij gaan het snel in orde. Door reviews zoals deze, kunnen wij onze service en product verbeteren voor toekomstige gasten, vriendelijk bedankt hiervoor. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen om van een goede, een uitstekende diner ervaring te maken.

Met vriendelijke groet,
GeSa2013 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Heerlijk gegeten! We zijn voor het 4-gangen menu gegaan. Kleine verfijnde hapjes varierend van vlees tot vis. Er wordt goed rekening gehouden met van te voren aangegeven diëten en allergieën. Ik was echter vergeten te zeggen dat ik geen fan ben van lam. Hoofdgerecht bleek lam. Ik heb het geprobeerd en laten staan. Bij het afruimen vroeg dame of ik niet iets anders wilde, super netjes maar te laat. Les voor mij: next time direct zeggen bij het opdienen!
Beste Gesa,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen op uw ervaring met ons te delen. Bedankt voor uw lovende woorden over ons restaurant en de sfeer! We hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen in voor meer fantastische diner ervaringen.

Met vriendelijke groet,

vicky.m .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Super lekker gegeten, heerlijke amuses, menu aangepast aan enkel vis en geen vlees en dit zonder problemen. Het eten was verfijnd met nieuwe smaken en goede combinaties. Een aanrader voor iedereen die op bezoek komt in Den Haag en lekker wil eten. Het was zijn prijs meer dan waard
Beste Vicky.m,

Hartelijk dank voor de mooie woorden. Ik ben enorm trots dat wij als team van restaurant Mazie uw een mooie avond hebben bezorgd!
Hopelijk zien wij u snel weer.

Culinaire groet,

Bonny V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Mazie is het beste restaurant van den haag! Eten super lekker, alkes klopt, de wijntjes zijn heerlijk, de bediening aardig en attent. En niet zo van dat opgeprikte gedoe.
Altijd een feestje!
P K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Origineel, creatief en culinaire verwennerij zijn woorden die van toepassing zijn op de keuken van Mazie. De borden zijn opgemaakt als veelkleurige kunststukjes. Voor alle gerechten een pluim. Alleen de duif was wat taai en van twee tafelgenoten te rood. Het wijnarrangement is aan te bevelen. De uitleg bij de wijnen prima. De hele bediening was trouwens perfect. Sympathiek is ook het gratis water op tafel. Vanwege de sfeerverlichting werden de kleuren van de gerechten wat grijs. Jammer, want op de gemaakte foto´s zagen we pas echt hoe mooi de borden waren opgemaakt. Mazie kan er op rekenen dat we terugkomen.
wilzandbergen .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
uitgegaan van recensies van vorige bezoekers. Deze waren zo lovend dat onze verwachtingen hooggespannen waren. Dit kwam ook uit! Het was buitengewoon, bijzonder speciaal.......etc.etc.
we hadden het 4 gangen verrassingsmenu genomen maar ik denk dat er wel acht keer iets bijzonders werd gebracht. Onze vrienden die we uitgenodigd en wel wat gewend zijn op culinair gebied moesten toegeven dat ze dit nog niet eerder mee hadden gemaakt. Het was werkelijk af en TOP!!!!! Dick Z.
C H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Wauw, wat hebben wij een topavond gehad. Vanavond in Mazie de Iens Carte Blanche: East meets West. Greece meets Japan. Heerlijk 'gedurfd' eten met een explosie aan smaken, een geweldig bijpassend drankenarrangement (wijn, sake, bier) en ook nog een goody bag mee naar huis! De eigen chefkok van Mazie, Takis, opende het spektakel met een kookdemonstratie van linzensoep (in de goody bag een gevuld potje met deze linzensoep). Vervolgens hebben we 9 gangen (inclusief de koffie/thee met lekkers) genoten van al het lekkers en de gezelligheid. Sashimi van langoustine, octopus op griekse wijze met japanse sinaasappelbloesem, lam, ik kan nog wel even doorgaan... Mark Vaessen, chefkok van de Harbour Club, nam het stokje over met een demonstratie sushi maken. Met de lekkerste tonijn die ik ooit gegeten heb. Daarna een verhaal en filmpje van messenslijperij Van Rangelrooij (hoe worden messen gemaakt en scherp gehouden/gemaakt). Dit alles begeleidt door perfecte, vriendelijke, ontspannen bediening.
Er was per tafel gedekt voor 6 personen, dus je zat eigenlijk met 'vreemden' aan een tafel. In het begin iets ongemakkelijk, later heel erg gezellig! Bedankt Mazie voor deze geweldige avond!
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Gebruik gemaakt van de East meets West actie van Iens.
Twist van de Griekse en Japanse keuken, 6 gangen met amuses.
Van de eerste amuse tot en met de friandises waren het smaakbommetjes.
Het bijbehorende wijnarrangement bevatte een aantal verrassende wijntjes.
De chefkok gaf een kook demonstratie (linzensoep), ook een sushi demonstratie van de Harbourclub en 1 over het maken van een Japanse koksmessen.
Bediening was goed en er was een relaxte sfeer in het restaurant.
Leuke goody bag gekregen.
Top avond gehad.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Eten was zeer goed! Alle gerechten waren smaakvol en werden op een bijzondere manier opgediend.
Ook de wijnen die bik het eten werden geserveerd waten goed afgestemd op de gerechten. Het eten zit tegen sterrenniveau aan.
koenvanaerde .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Voor het laatst bij Mazie gegeten in 2012. Nog steeds een restaurant waar je heerlijk kunt eten. Wij zijn voor het 4 gangen menu gegaan met bijpassende zeer verrassende wijnen (mousserend wit uit Luxemburg? en een Italiaanse wijn met een rode druif waarvan ik de naam even kwijt ben: Gargamel ofzoiets...). Enige kleine minpuntje was dat we blijkbaar niet aangemeld waren bij de keuken en 45 minuten op onze eerste amuse moesten wachten (was ook onze eigen schuld, want we waren gezellig aan het kletsen).
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Wat een fantastische avond die wij bij Mazie mochten beleven. Heerlijk op elkaar afgestemde gerechten met culinaire verrassingen en echte smaaksensaties. Mazie kookt op topniveau en heeft een perfecte prijs-kwaliteit verhouding. Bijzonder leuk het " geheime ingrediënt" bij het toetje!!! Wij komen graag nog een keer terug....
Olaf S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Restaurant Mazie zit een beetjeb verscholen in het gelijknamige onopvallende steegje aan het einde van het Noordeinde. De bediening is allervriendelijkst, correct en heeft kennis van zaken. De eigenaar valt - met zijn spijkerbroek - enigszins uit de toon bij het verder onberispelijke interieur en de dito kleding van de rest van de bediening. We besluiten te gaan voor het driegangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Voordat het voorgerecht op tafel komt, verschijnt eerst een hele serie amuses. Alle creaties zien er geweldig uit, en ze doen waar ze voor bedoeld zijn: de smaakpapillen wakker maken. Ondertussen wordt de eerste wijn ingeschonken (of eigenlijk de tweede, als je het aperitief meetelt). Druif en streek zijn me even ontschoten, maar de geur en smaak van grapefruit allerminst;verg lekker spul. Al moet gezegd dat de combinatie met het voorgerecht - langoustine die aan tafel op een hot stone warmgemaakt wordt - wat minder gelukkig is. De uitgesproken wijn overheerst de zachte smaak van de langoustine enigszins. Het hoofdgerecht van hert met biet is verrukkelijk, net als de wijn die erbij geschonken werd. Het nagerecht, met ondermeer chili-ijs en een "geheim" ingrediënt was ook erg de moeite waard. De conclusie: zeer de moeite waard en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Wij komen zeker een keer terug.
mienepet .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Met hoge verwachtingen door de goede recensies gingen we hier eten. Bij binnenkomst leek dit tegen te vallen, de sfeer is niet bijzonder. De bediening is vriendelijk, maar ziet er niet heel professioneel uit.
Maar dan komt het eten. Ten eerste zijn ze gul. Wat hapjes vooraf, een eerste amuse, een tweede amuse. Allemaal op een hele bijzondere manier opgediend. De combinaties zijn lekker en verrassend. De bijpassende wijnen zijn goed, al misten we een dessertwijn.
Al met al een bijzonder lekkere avond.
De wat amicale benadering is wat tegenstrijdig met de ambitieuze gerechten uit de keuken, maar hierdoor is het een laagdrempelig restaurant waar iedereen kan genieten van lekker eten.