Restaurant Mazie

Maziestraat 10 2514 GT Den Haag Nederland Kaart
31-703020286

Over het restaurant Restaurant Mazie

Met elke hap verrassen, verbazen en verwonderen.

Het gonst en galmt al een tijdje rondom Mazie, dat restaurant in die zijstraat van het Noordeinde. En ondanks alle positeve geluiden slagen ze er toch in om de hooggespannen verwachtingen van hun gasten te overtreffen. Gezelligheid in de bediening, talent in de keuken; Mazie is een ware ontdekking. Plof hier neer na een lange dag shoppen of intensieve vergadering en maak een keuze uit de uitgebreide lunch- of dinerkaart!

Meer informatie over restaurant Restaurant Mazie

• : Betaald parkeren in de buurt parkeer garage in de Zeestraat naast het Hilton.

vanaf november 2016 op maandag geopend!
maandag 18.00-22.00

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Wi-Fi
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Super eten in een hele gezellige en ontspannen omgeving. We hadden het 5-gangen menu, heerlijke verse gerechten, spannend opgemaakt met een scala aan ingredienten. Een echte aanrader voor de fijnproevers!
Dikkie_Dik .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Als niet-resident in NL kom ik slechts enkele keren per jaar in Den Haag, maar ik probeer steeds bij Mazie te gaan dineren: telkens weer verrassende smaak combinaties en gepaste wijnen bij elk gerecht. En nooit toegevingen aan de kwaliteit.
Deze keer nam ik het IENS all-in 5 gangen menu: favorieten waren het paprika sausje bij het eerste hoofdgerecht en het overheerlijke lam als tweede hoofdgerecht.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Top vijf gangen diner: heerlijke combinatie's van smaken met ontzettend leuke opmaak en leuke manier van serveren.
Zeer professionele en vriendelijke bediening: leuke uitleg bij de gerechten en de wijnen.
Heerlijke relaxte sfeer.
B K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten en gedronken bij Mazie. De gerechten worden mooi gepresenteerd en er voldoende tijd tussen de gangen.
jchulleman .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Het heeft alle verwachtingen overstegen. De gangen waren prachtig, kunstig gepresenteerd, de wijnen zalig en personeel zeer vriendelijk en vlot. Kortom, aanrader!
We komen zeker terug!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Beste restaurant van Den Haag, Iens Diner deal. Prachtig verzorgt. Schier eindeloze presentatie van hapjes, amuses en gerechten. Goede bijpassende wijnen.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Erg gezellig gedineerd met vier man. Gekozen voor het all-in arrangement. Van uitstekende bediening en mooie wijnen genoten. Helaas was er voor de vegetariërs onder ons niet veel te eten. Zij kregen bij elk gerecht hetzelfde als de carnivoren maar dan zonder het vlees of de vis waar het gerecht om draaide.

We zouden dit restaurant zeker aanbevelen maar niet voor vegetariërs, zij lopen immers het risico na vijf gangen toch met honger naar huis te gaan.
Con K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Heerlijk gegeten in een geweldige ambiance. Prettige bediening door twee fraaie heren (het oog wil ook wat) en een dame die iets te luid sprak.
Het lekkerst was de kalfszwezerik. Zie je nog zelden op de kaart staan, maar bij Mazie wel hoor. Dat maakte echter ook dat we geen verrassingsmenu namen. Ik wilde zeker zijn van mijn zwezerik!
Wij gaan beslist terug!
Sjaantjuh .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Heerlijk gegeten bij restaurant Mazie, qua eten sterwaardig, maar de ambiance en service is informeler. Dit maakt het wat minder opzitten en dat vind ik persoonlijk wel prettig. Laat je verrassen door het menu! Zeker een aanrader voor een leuke avond.
Famherk .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wij hebben genoten. Het was een feestje om hier te zijn.de wijn en spijs combinatie was top.al de amuses en gerechtenwaren plaatjes om te zien en erg lekker.
hmtk .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
eten was zeer goed tot uitstekend. Alleen de beleving van het eten is onder druk komen staan door het het gejaagd doorheen drukken van zowel de amuses als het dessert. Geen tijd om te genieten want de volgende amuse stond alweer op tafel en hetzelfde bij het dessert (pre en dessert) . Dit gaf een gejaagd en gevoel dat we weg moesten. Heel erg jammer omdat het eten ECHT heeel erg goed was. Eigenaar (denk ik) hier naar gevraagd en dit hoorde zo volgens hem
Jenny H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Gisteravond het 3 gangen verrassingsmenu gegeten; heerlijk en met amuses en lekkers bij de koffie was er meer dan genoeg. Alle gangen werden heel creatief opgediend en het dessert werd ter plekke bereid als event ! Het eten was verfijnd en heerlijk. Een echte aanrader.
Arco S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Hadden een vijfgangen keuzemenu. Was gewoon prima!!!! Sfeer was goed, bediening uitstekend en de combinatie van wijn en eten was redelijk tot goed. Voor herhaling vatbaar.....wel ietsiepietsie aan de prijs!
Dano R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Top avond met mijn volwassen kinderen gehad. Het viergangen menu bestond uit een veelvoud aan onderdelen met steeds verrassende smaken en prachtige opmaak.
Ellen .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gisteravond een heerlijke avond gehad bij Mazie. We hadden een 5 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangejent. Het was een prachtige belevenis. De gerechten waren bijzonder smaakvol en de borden prachtig opgemaakt. Bediening uiterst vriendelijk. Enige nadeel is de akoestiek, het is vrij rumoerig. Dit was ons eerste bezoek maar zeker niet het laatste!
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Via ons logeeradres terecht gekomen bij Mazie. Vol verwachting want goede recensies. Eten was meer dan goed, smaken en opmaak prachtig. Wel extreem aan de prijs. Bediening bleef zwaar achter. Jong en onvolwassen. Er werd niet goed geluisterd en vreemd gereageerd bij vragen. Het was te warm en te vol in het restaurant. Weinig ruimte om te zitten, ik kon niet eens mijn stoel naar achter schuiven voor het opstaan. Dus alleen de keuken krijgt een dikke voldoende. Jammer van de rest.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Top avond gehad met heerlijk eten in een gezellige ambiance met gezellige en behulpvolle bediening! Zeker voor herhaling vatbaar!
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Mazie was van begin tot einde een feest. Lekker eten. Het was smullen.
Alles piekfijn niks op aan te merken. Beetje prijzig maar de moeite waard
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Ons favoriete gerecht waren de dungesneden coquilles met oa schuim van zeewier en fris ijs van groene curry. Echt een smaaksensatie! Daarnaast gingen ze heel netjes om met dieetaanpassingen (geen vlees en zwangerschap). Zeker voor herhaling vatbaar!
AdVekemans .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wij waren met Duitse vrienden; en niet voor de eerste keer. Het is steeds een feest om bij Mazie te eten. De zorg waarmee de gerechten worden bereid en opgediend is van de buitencategorie.