Restaurant Mazie

Maziestraat 10 2514 GT Den Haag Nederland Kaart
31-703020286

Over het restaurant Restaurant Mazie

Met elke hap verrassen, verbazen en verwonderen.

Het gonst en galmt al een tijdje rondom Mazie, dat restaurant in die zijstraat van het Noordeinde. En ondanks alle positeve geluiden slagen ze er toch in om de hooggespannen verwachtingen van hun gasten te overtreffen. Gezelligheid in de bediening, talent in de keuken; Mazie is een ware ontdekking. Plof hier neer na een lange dag shoppen of intensieve vergadering en maak een keuze uit de uitgebreide lunch- of dinerkaart!

Meer informatie over restaurant Restaurant Mazie

• : Betaald parkeren in de buurt parkeer garage in de Zeestraat naast het Hilton.

vanaf november 2016 op maandag geopend!
maandag 18.00-22.00

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Wi-Fi
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk eten, prachtige wijnen en ontspannen bediening. We hebben het 5 gangen verassings menu genomen. Dat was een goede keus. Gaan we vaker doen.
Noel K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Lekkere innovatieve schotels met perfect aangepaste wijnen op een vlotte manier geserveerd. Het decor is wat het is: rechttoe rechtaan. Gelukkig zorgen de mooie schotels voor de perfecte afleiding
juno3 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Mooi, puur en smaakvol gegeten. Gezellige zaak met een relaxte sfeer en hartelijke eigenaar en kundige mensen in de bediening. Aanrader!
Elizewashier .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Met 3ps het 6-gangen diner vd chef gekozen. De welkomsamuse was een waar kunstwerk met drie totaal verschillende smaken, dat beloofde alvast veel goeds. Alle geserveerde gerechten konden zó in een food magazine maar helaas had je dan de sublieme smaken misgelopen. Wij waren alledrie v mening dat dit uit eten is zoals het bedoeld is. Een ware culinaire ontdekkingstocht, origineel en vol smaak explosies. Niet na te vertellen dit moet je gewoon doen. Buitengewoon vrolijk en behulpzaam personeel dat je een thuisgevoel geeft. Relaxte ambiance. Wij komen beslist nog eens terug voor de 10-gangen vd chef. Super genoten!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Dikwijls vraag ik mij af waar, bij bepaalde restaurants, die hoge waarderingen vandaan komen maar, bij Restaurant Mazie is dit niet het geval. Hier is een hoge waardering absoluut terecht. Wij hadden een viergangen verassingsmenu die werd voorafgegaan door een drietal verrukkelijke amuses. Alle gerechte waren qua aanzicht en smaak inderdaad een heerlijke verassing. Ook de wijnen die erbij werden geschonken waren zorgvuldig gekozen. Dit alles in een aangename omgeving met daarbij een vakkundige bediening. Werkelijk een van de beste adressen waar ik in de laatste tijd heb gegeten. Absoluut een aanrader.
Michèle H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wat een feestje! Voor mij staat Mazie op nummer 1. Het eten is voortreffelijk. De combinatie van smaken is bijzonder en verfijnd. En de presentatie van het eten is zo mooi dat je er eerst nog een paar minuten naar wil kijken. Dat gecombineerd met heerlijke wijnen en gezellige bediening zorgt voor een fantastisch avondje uit. Wij kijken uit naar ons volgende bezoek.
marcobrant .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten met verrassende combinaties die verbluffend mooi uitpakten. Mooie locatie in centrum en toch rustig gelegen
nvansurksum .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
was een goed gezellig restaurant met goed en verzorgt eten.
Goed was ook de door de gastheer gekozen wijnen bij de gerechten
echt een aanrader!
wellicht is meer ruimte op het terras een optie?
Miel C.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Met hoge verwachtingen naar Mazie gegaan, omdat we veel over dit restaurant hoorde,
Ontvangst vriendelijk.
Wel een beetje onduidelijk met aperitief inschenken, daarbij vroegen ze of we allergieën hadden, en zeiden ze dat ze voor ons lekker gingen koken, door deze onduidelijke wijze van werken, dachten wij dat we standaard het menu geserveerd kregen, dus hebben wij zelf na 15 minuten wachten de kaart gevraagd....

amuse, bijzonder, pannacotta van asperge, met bouillon van spek, alleen de pannacotta was nog bevroren.
tentakels van inktvis, smaakloos en hard.
coquille waren lekker
zwezerik goed gebakken, alleen verschil tussen een S portie en een L portie waren minimaal
kaas subliem!
jammer dat de bediening nagel-kauwend achter de bar staat.... onsmakelijk

beetje tegengevallen allemaal....

Bartjoosen .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Het eten was heerlijk en een grote verrassing. Iens geeft een representatieve waardering, want we kozen dit restaurant varend op de Iens beoordeling. Een enorme aanrader, alhoewel ik wel het idee had dat het personeel moeite had met het verwerken van alle bediening, het restaurant was stampvol.
Gerd-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
In een woord geweldig. Hadden het 5 gangen menu met bijbehorende wijnen. Waren hier vorig jaar ook al een keer gaan eten. In alle opzichten is de kwaliteit nog beter geworden. Hele goede smaakvolle gerechten. Heel bijzondere combinaties met aandacht voor de opmaak en kleurstelling. Bijna zonde om het op te eten. Leuke bediening die klantgericht is ingesteld.
Vooraf wordt vers(af)gebakken brood geserveerd dat met olijfolie, zout en peper kan worden genuttigd. Bediening had duidelijk uitgelegd dat de olijfolie in een flesje zit waar je bij uitschenken niet het metalen bovendeel moest vastpakken. Bij de tweede keer gebruik ging het bij mij toch mis en vloog de olijfolie rijkelijk in het rond over mijn gezicht en kleding. Personeel handelde zeer adequaat door te helpen met opruimen en boden zelfs een schoon overhemd aan. Dus wees wel gewaarschuwd als je olijfolie wilt gebruiken.
Verder een zeer goed restaurant waar we zeker weer terug komen
f.vorstman .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Ik werd onaangenaam verrast toen bleek, dat je deze avond niet á la carte kon bestellen i.v.m. het wisselen van de menu's. Bij het reserveren was mij dat niet bekend gemaakt. Je kon uitsluitend aangeven of je vlees of vis wilde hebben.
Vervolgens bleek je porties te krijgen, die niet zouden misstaan in een nouvelle cuisine restaurant. En tot slot was de prijs ook in overeenstemming met dergelijk eten.
En dat is aan mij niet besteed, in een restaurant wil ik lekker eten maar niet snoepen!
Maar wat mijn vrouw en ik kregen was wel lekker.

Fred V
Beste Fred Vorstman,

Onze excuses voor de verwarring. Bedankt voor uw recensie, wij nemen uw feedback mee en gaan hier zeker wat mee doen.
Hoop u voor een volgende keer te mogen verwelkomen en dan met onze menukaart.

Culinaire groet,

Team Restaurant Mazie
Bonbon001 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Heerlijk gegeten van het 5 gangen verrassingsmenu, met amuses en bijpassende wijnen. We komen graag nog een keer terug.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Heerlijk eten, mooi opgemaakt met prima wijnarrangement. Vriendelijke bediening. Sfeervol, verzorgd, niet te groot restaurant.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
We waren er met de woensdag lunch, de enige lunchtijd dat Mazie geopend is. We werden verwend met een chef lunch, drie gangen, wat in totaal zes gangen werd door alle appetizers die er tussendoor gepresenteerd werden in een zeer creatief en kleurrijk zowel smakelijk geheel. Uitstekende wijnen! We komen er zeker terug.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Mazie is een 'hidden gem' in de mooie binnenstad van Den Haag. We werden meegesleurd van zwezerik naar makreel, naar lam, naar angusrund. Afgewisseld met verbazingwekkende staaltjes van amuses en afgerond met een werkelijk fabuleus nagerecht. En dat alles gedompeld in geurende en bijpassende wijnen. Kortom: Wil je een topavond? Ga naar Mazie!
Karaluje .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Voor de tweede keer op Mazie . Elk gerecht is verrassend in termen van presentatie en smaak .
De enige teleurstelling was het aperitief gerechten met cawliflower en broccoli, was saai in vergelijking met de rest van het diner.
koen131 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Top beleving, goede bediening, lekkere wijnen die de gerechten goed begeleiden. de medewerkers stralen plezier uit in hun werk en dat zie en proef je!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gisteravond weer overheerlijk gegeten van het all-in menu van Mazie met super lekkere bijpassende wijnen. Ik kan niet eens meer na vertellen wat we allemaal gegeten hebben, maar dat zal mijn partner wel doen. Complimenten voor Koen, de kok en al het personeel. Het was Top.
Bas P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Wat is dit een geweldig goed restaurant, fantastisch eten en de service is nog beter! Wij hadden gereserveerd en mijn vriendin had wat allergieën doorgegeven. Wordt ze 2 dagen vooraf gebeld door de kok: wat ze precies wel en niet mag omdat hij inkopen ging doen en graag rekening wou houden met haar. Simpelweg fantastisch!
Het eten en de wijn was perfect als van ouds :)!