Restaurant Mazie

Maziestraat 10 2514 GT Den Haag Nederland Kaart
31-703020286

Over het restaurant Restaurant Mazie

Met elke hap verrassen, verbazen en verwonderen.

Het gonst en galmt al een tijdje rondom Mazie, dat restaurant in die zijstraat van het Noordeinde. En ondanks alle positeve geluiden slagen ze er toch in om de hooggespannen verwachtingen van hun gasten te overtreffen. Gezelligheid in de bediening, talent in de keuken; Mazie is een ware ontdekking. Plof hier neer na een lange dag shoppen of intensieve vergadering en maak een keuze uit de uitgebreide lunch- of dinerkaart!

Meer informatie over restaurant Restaurant Mazie

• : Betaald parkeren in de buurt parkeer garage in de Zeestraat naast het Hilton.

vanaf november 2016 op maandag geopend!
maandag 18.00-22.00

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Wi-Fi
Suzan S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Was een heerlijke avond, super gegeten
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Een grote teleurstelling qua sfeer, bediening en eten! Wijnen waten heel lekker. Op onze rekening stonden per abuis 4 huiswijnen, welke wij niet genoten hebben. Geen excuus of tegemoetkoming ivv extra glaasje wijn!
Zeker niet voor herhaling vatbaar!
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Al een tijdje niet meer bij Mazie geweest (Den Haag heeft nu eenmaal zoveel te bieden) maar daar heb ik nu spijt van. De kaart is kort maar biedt elk wat wils; als notoire vleeseter voelde ik zelfs even verleiding de vegetarische opties te kiezen. In plaats daarvan kozen we vooraf oesters en de carpaccio met zwezerik - beide uitstekend, en de carpaccio was (subtiel, zacht en) nog spannender dan de kaart beloofde. Hoofdgerecht kalfslende (perfect mals, leuke en verrassende bijgerechten, met een uitstekende jus die helaas niet op de tafel bleef staan; ik had graag wat bijgegoten) en grietfilet (zeer zacht, met een ook voortreffelijke saus). Als nagerecht namen we beiden de watermeloen, die met heeeel wat meer kwam dan munt en basilicum alleen - cantaloupe, meloenijs, wodka, bloemen... om de rest niet prijs te geven: een nagerecht dat direct in mijn dessert-top tien schoot. Verder zeer hartelijke service - al had men best één keertje minder mogen vragen of alles naar wens was... Dat was het.
karel M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
door hotel aangeraden zijn wij terecht gekomen bij mazie en wat mij betreft laatste keer drama wat jij kreeg wat jij betaal klopt niks eten niet mij smaak jammer veel duur
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Na goede verhalen van bekenden en het lezen van zo veel goede recensies, keken wij erg uit naar een diner bij Mazie. Helaas is onze ervaring een stuk minder...

Laat ik beginnen met de bediening. Ze waren aardig, en ze hadden begrip voor onze klachten, maar ze waren ook wel èrg jong. Het bestek werd steeds bij mij aan de linkerkant neergelegd en mijn man werd óver de tafel heen bediend.

We hadden wat te vieren en dat wilden we doen met champagne, maar die was niet in huis. Alternatief was een bubbel uit Luxemburg, maar die vonden we te zuur, dus we kozen voor een (erg lekkere) gin-tonic.

De wijnkeuze viel niet mee, want de wijnkaart was niet erg indrukwekkend. Sowieso zag de menukaart er niet mooi uit: A4'tjes in plastic mapjes. We kozen voor de duurste van de kaart, de Ferret pouilly fuisse van €69. Die was heerlijk, maar toen we een tweede wilde, was die, na lang zoeken, nergens te vinden. Er werd ons een alternatief geboden, maar die was kwalitatief minder. En warm (!). Ze zouden hem snel koud kunnen krijgen, werd ons verteld. Uhmm... Nee laat maar. Er waren ook wat wijnen buiten de kaart, maar die waren met de hand opgeschreven in een schrift, zonder prijzen erbij. En er was geen sommelier die ons erover kon vertellen en Google en Vivino moesten ons vertellen dat ook die wijnen nou niet je van hèt waren. Wijn en water moesten we overigens steeds zelf bijschenken.

En dan het eten. Tja. De amuses bestonden uit wat olijven, een droog broodje en dito maïs madeleine. De olijfolie zat in onmogelijke potjes, die vacuüm trokken (of leeg waren). De gerechtjes die erna kwamen zagen er mooi uit, maar waren stuk voor stuk vlak van smaak. Coquilles waren te gaar en erwtjes juist hard. We hebben ervoor gekozen om na het tweede tussengerecht weg te gaan.

Wij zijn gewend in allerlei restaurants te eten, van pizzeria tot Michelin sterren. Van een restaurant van dit prijsniveau hadden we veel meer verwacht. De gin-tonics waren van de rekening gehaald, maar we moesten met z'n vieren toch bijna €300 afgerekenen.

Complimenten voor de chef-kok, die de tijd nam om naar ons te luisteren, want je krijgt natuurlijk liever een compliment dan een klacht, maar ons zien ze hier niet meer.
eindbaas .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Woensdag 12 juli gegeten met vrienden.
Ondanks vakantie van eigenaar Coen Kramer goed ontvangen.
Aan tafel begon het feestje: heerlijk aperitief, prachtige amuses.
Gang 1 van couscous met haring en een voortreffelijke Toscaanse wijn. Hoewel ik geen haring fan ben was dit echt sensationeel lekker! Kennismaking met de nieuwe chef, na vertrek van chef Takis beviel nu al goed!
Daarna heerlijke zeebaars, entrecote en een heerlijk dessert, steeds begeleid door fantastische wijnen.
Bediening top door Tom en Gerrit.
Kortom: een avond culinair genieten!
Dank en zeker tot binnenkort.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Lekker gegeten zeer vriendelijk
Anne-Claire S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Vandaag geluncht bij Mazie, we hadden de zaak, de keuken en de eigenaar voor onszelf! Bijna 3 uur later rolden we weer naar buiten, schandalig verwend door alle aanwezigen. Een heerlijk menu, verse ingrediënten, goede opbouw en afwisseling tussen koud/warm, vlees/vis. Na het predessert een heerlijk nagerecht, voor mijn man 11 verschillende soorten kaas, gecombineerd met passende wijnen.
We hebben heerlijk gegeten, als we weer eens in het westen zijn komen we zeker terug!
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Prima avond gehad bij Mazie. De nieuwe kok heeft een fraai menu samengesteld en ook de porties waren, zeker met de amuses meegerekend, ruim genoeg. Klein zaakje en gedurende de avond werd voller en daarmee luidruchtiger in de zaak. Interieur kan wel een opfrisbeurt gebruiken.
Bediening goed bezig; op het zakelijke af. Wat losser mag ook wel.
Genereuze kaasplank alhoewel de mogelijkheid tot een normale portie niet geboden werd.
André T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
De vier gangen menu van heerlijk waren niet groot maar wel lekker en verfijnd. Na snacks en amuse, het voorgerecht kreeft/krab salade met komkommer & advocado, het tussengerecht diverse vis soorten met kreeft bisque, het hoofdgerecht diverse bereiding van lam, pre dessert en dessert diverse bereiding kersen & pistache. De bediening was zakelijk en duurde 2 uur 20 minuten. Voor vier gangen menu was redelijk lang, het kan beter. De inrichting was ok, maar iets wat gedateerd.
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
prima gerechten, goed en vriendelijk geserveerd, te veel lawaai was een probleem bij de onderlinge conversatie.
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een historische avond voor Mazie omdat het de laatste was. Fantastisch gegeten. Alle waardering voor het personeel dat hoewel ze wisten dat het de laatste was, ze zich zo hebben ingezet.
Vera T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prijs - kwaliteit verhouding klopt niet. Te weinig personeel in de bediening.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Wij hebben met z'n tweetjes genoten van een viergangen menu inclusief wijnarrangement. De kwaliteit van het eten was prima en de gerechten zijn ook wel verrassend. De wijn was heel passend en heerlijk.
Jammer dat zo'n klasserestaurant niet wat gezelliger is ingericht. De sfeer doet immers ook wat bij een diner.
Dan is er nog iets en misschien is het not done om erover te beginnen als je in eet in een restaurant in het hogere segment maar de gerechten zijn wel erg klein. Het gerecht heb je vaak al op terwijl je nog een half glas wijn over hebt waardoor de wijn nogal hard aankomt. Bij thuiskomst voor het slapen gaan dan toch nog maar even naar de broodtrommel voor een boterham pindakaas. Het is raar maar waar als je een viergangen menu voor 100 euro p.p hebt genoten.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ongelooflijk: het was helemaal niet druk. Hoe komt dat? Het eten was echt goed samengesteld. De wijn blijft toch wel wat prijzig. Toch voldoende redenen om terug te komen.....
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Een geweldige ervaring! Ik had aangegeven dat ik vegetariër maar dat ik een klein vis eten kon en verder dat ik liefst niets met suiker wilde. Wat een prachtige en verrukkelijke gerechten hebben ze voor ons gemaakt. Mijn gerechten waren altijd zonder suiker, inclusief mijn toetje en een 'lolly' voor bij de espresso. Alle gerechten waren net kunstwerken, zo schitterend gecreëerd en verrukkelijk van smaak. Ik wil gauw weer terug. Nogmaals mijn dank voor alle extra moeite wat ze voor mij deden.
Maureen O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Mijn vriend en ik hebben een fantastische avond gehad. Mooie ster waardige gerechten met heerlijke bijpassende wijnen. Je merkt dat het eten met liefde wordt bereid. Aanrader!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wij hebben al meerdere keren bij Restaurant Mazie gegeten en dat is ons altijd uitstekend bevallen. Leuke amuses originele gerechten echt een goed adres. Deze keer gingen, wij gemotiveerd door een nieuw menu en een andere keukenbrigade, alsmede door eerdere ervaring, vol verwachting aan tafel. Helaas moeten wij vaststellen dat een en ander deze keer niet meer was wat wij ervan verwachtten. A la carte is er weinig keus zodat je bijna verplicht bent om het verrassingsmenu te nemen. Als ik uit eten ga wil ik graag zelf kiezen wat ik ga eten. De gerechten waren niet geweldig, vlak van smaak enfin al met al een teleurstelling.
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Gekozen voor 4 gangen menu all-in @ 99 Euro. Prima verzorgd met rijkelijke hoeveelheden en goede wijnen. Goed rekening gehouden met de verschillende voedsel allergieen. Aanrader en voor herhaling vatbaar.
Frosja B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
ik ga dit restaurant niet aanraden. best rommelige bediening, het hoofdgerecht viel tegen, kalfsvlees was moeilijk te snijden en kauwen, de groenten waren zonder smaak. geen goede timing tussen gerechten. 2 amuse en 2 gerechten waren binnen een uur geserveerd en het hoofdgerecht en het toetje met coffee-- andere half uur. Het personeel heeft moeite met bediening als de zaak vol is.