Restaurant Mazie

Maziestraat 10 2514 GT Den Haag Nederland Kaart
31-703020286

Over het restaurant Restaurant Mazie

Met elke hap verrassen, verbazen en verwonderen.

Het gonst en galmt al een tijdje rondom Mazie, dat restaurant in die zijstraat van het Noordeinde. En ondanks alle positeve geluiden slagen ze er toch in om de hooggespannen verwachtingen van hun gasten te overtreffen. Gezelligheid in de bediening, talent in de keuken; Mazie is een ware ontdekking. Plof hier neer na een lange dag shoppen of intensieve vergadering en maak een keuze uit de uitgebreide lunch- of dinerkaart!

Meer informatie over restaurant Restaurant Mazie

• : Betaald parkeren in de buurt parkeer garage in de Zeestraat naast het Hilton.

vanaf november 2016 op maandag geopend!
maandag 18.00-22.00

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Wi-Fi
Maureen O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Mijn vriend en ik hebben een fantastische avond gehad. Mooie ster waardige gerechten met heerlijke bijpassende wijnen. Je merkt dat het eten met liefde wordt bereid. Aanrader!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wij hebben al meerdere keren bij Restaurant Mazie gegeten en dat is ons altijd uitstekend bevallen. Leuke amuses originele gerechten echt een goed adres. Deze keer gingen, wij gemotiveerd door een nieuw menu en een andere keukenbrigade, alsmede door eerdere ervaring, vol verwachting aan tafel. Helaas moeten wij vaststellen dat een en ander deze keer niet meer was wat wij ervan verwachtten. A la carte is er weinig keus zodat je bijna verplicht bent om het verrassingsmenu te nemen. Als ik uit eten ga wil ik graag zelf kiezen wat ik ga eten. De gerechten waren niet geweldig, vlak van smaak enfin al met al een teleurstelling.
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Gekozen voor 4 gangen menu all-in @ 99 Euro. Prima verzorgd met rijkelijke hoeveelheden en goede wijnen. Goed rekening gehouden met de verschillende voedsel allergieen. Aanrader en voor herhaling vatbaar.
Frosja B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
ik ga dit restaurant niet aanraden. best rommelige bediening, het hoofdgerecht viel tegen, kalfsvlees was moeilijk te snijden en kauwen, de groenten waren zonder smaak. geen goede timing tussen gerechten. 2 amuse en 2 gerechten waren binnen een uur geserveerd en het hoofdgerecht en het toetje met coffee-- andere half uur. Het personeel heeft moeite met bediening als de zaak vol is.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Bijzonder lekker gegeten. De smaakcombinaties zijn goed bedacht en qua presentatie ook erg mooi. Vriendelijke bediening. Als we in Den haag zijn altijd een fijn adres.
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de eerste keer gaan eten bij restaurant Mazie en het was een heel leuke avond! De bediening was zeer vriendelijk en attent, de gerechten verzorgd en super lekker met aangepaste wijnen! Ik kom zeker terug als ik in Den Haag ben.
arianesnijders .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Dit restaurant is zeer de moeite waard. Eten op niveau met uitstekende wijnen en goede service. Dit alles in een prima prijs/ kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor het eerst sinds Mazie een nieuwe nieuwe (lady) chef heeft, weer bij restaurant Mazie gegeten.

We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar en lieten ons verrassen door het menu van de chef. Zonder probleem werd rekening gehouden met al onze dieetwensen. Wat restte was een parade van overheerlijke gerechten variërend van huisgerookte eend, parelhoen, zalm, krab en heilbot. Allen met bijpassende wijnen. Ook toen een van de tafelgenoten een ander gerecht kreeg, werd hier ook netjes een apart bijpassend wijntje geserveerd.

Voor mijzelf is een avondje eten pas compleet bij een heerlijk nagerecht. En gelukkig kwamen deze ook. Chocolade met citrus en panna cotta.

Al met al een gezellige avond met heerlijk eten.
TheTaster .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ik had veel goede verhalen gehoord over Mazie, maar werd op alle vlakken teleurgesteld. Inmiddels weet ik waarom, de chef die het restaurant maakte is in oktober weggegaan. De vervangster combineert de ingrediënten niet in de juiste proporties en de meeste gerechten hadden te weinig smaak. Daarbij laat de bediening te wensen over en zijn de prijzen over de top. Kortom eens maar nooit weer!
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Alsof je 2005 weer binnenstapt.
Julia K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vorige kok was erg goed! Mazie was mijn favoriete restaurant. De nieuwe kok moet nog heel veel leren...
malinee .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We waren hier geweest op eerste keer dat ze op maandag open zijn. Het was daarom redelijk rustig in het restaurant.
De interieur is netjes ingericht. Het oogt welkom en warm. Er waren twee bediening, een ervarende en een nieuwe. Dus er was beetje mix sfeer binnen het restaurant.
De avond begon met wat wijntjes, fingerfood en amuse. Menukaart was aan de magere kant. Alle gerechten waren prima, maar smaken waren beetje aan de flauwe kant. Er biedt dus mogelijkheid om voor dit nieuwe chef te exploeren.
Bjaw .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Volgepropt met tafeltjes waar bediening doorheen manoeuvreert en daardoor niet relaxed eten, kakofonie! Verhalen waren goed over restaurant, nu nieuwe chef kok en ons viel het heel erg tegen. Geen afgestemde smaken, zoutig. Werd ook niet echt met liefde voor vak aangeboden. Snel en onrustig alles bij elkaar. We gaan niet terug!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Na hier een keer te hebben gedineerd deze keer met vrienden hier geluncht. Beide keren genoten van de uitstekende en fantasierijke gerechten, de uitstekende wijnen,de Keurige bediening en de aangename sfeer.
Toch een woord van kritiek, beide keren konden wij niet van de kaart kiezen maar werd ons een verrassingsmenu aangeboden. In de praktijk betekent dit dat wij niet zelf kunnen kiezen wat we wensen te eten. Uiteindelijk gat je uit eten om jezelf een plezier te doen en dan is het wel fijn als je zelf van de kaart kunt kiezer. Overigens een prima restaurant.
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
In het mooie Paleiskwartier ligt naast het Noordeinde aan het eind van het knusse Maziestraatje een oase van rust en een paradijs aan service, kookkunst, aandacht en vriendelijkheid. Er zat een grote groep achterin het restaurant, maar dat stoorde ons intieme diner totaal niet. We hebben zeer genoten.
PeereboomVoller .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een genot! Een dag later denken wij met veel plezier terug aan het 6 gangen verrassingsmenu. Diversiteit aan gerechten is een feestje en toch een goed geheel, wij hebben het najaar geproefd! Een wijnarrangement is wat ons betreft een must, want de combinaties die hier gemaakt worden, maken de smaakbeleving compleet. Kortom, Mazie is een dikke vette aanrader!
Stijn B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben enorm lekker gegeten in dit restaurant. De gerechten met verschillende invloedssferen zijn een genot. De manier van presenteren is verrassend. De bijgeschonken wijnen zijn een aanvullende sensatie op het eten.
christina K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
De Wijk die we bestelde was niet aanwezig, de over kwam met een ander merk en Wilde dat zonder melding inschenken.Bij het bestellen van het menu werd ons van tevoren verteld dat we niet twee verschi.llende dingen konden bestellen ( voorbeeld een bestelling van het menu en een van de keuzes van de chef) wat dat kon de Kok niet aan
lexlindeman .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Perfecte gerechten wederom! De nieuwe chef is een perfecte opvolgster.
Eten was geweldig. Het blijft een beetje te luidruchtig maar Koen maakt alles weer goed!
Chupa C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Best restaurant in Den Haag! If you haven't yet eaten at this super gezellig restaurant, book your table now! Hidden treasure!