Restaurant Mazie

Maziestraat 10 2514 GT Den Haag Nederland Kaart
31-703020286

Over het restaurant Restaurant Mazie

Met elke hap verrassen, verbazen en verwonderen.

Het gonst en galmt al een tijdje rondom Mazie, dat restaurant in die zijstraat van het Noordeinde. En ondanks alle positeve geluiden slagen ze er toch in om de hooggespannen verwachtingen van hun gasten te overtreffen. Gezelligheid in de bediening, talent in de keuken; Mazie is een ware ontdekking. Plof hier neer na een lange dag shoppen of intensieve vergadering en maak een keuze uit de uitgebreide lunch- of dinerkaart!

Meer informatie over restaurant Restaurant Mazie

• : Betaald parkeren in de buurt parkeer garage in de Zeestraat naast het Hilton.

vanaf november 2016 op maandag geopend!
maandag 18.00-22.00

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Wi-Fi
Anne-Claire S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Vandaag geluncht bij Mazie, we hadden de zaak, de keuken en de eigenaar voor onszelf! Bijna 3 uur later rolden we weer naar buiten, schandalig verwend door alle aanwezigen. Een heerlijk menu, verse ingrediënten, goede opbouw en afwisseling tussen koud/warm, vlees/vis. Na het predessert een heerlijk nagerecht, voor mijn man 11 verschillende soorten kaas, gecombineerd met passende wijnen.
We hebben heerlijk gegeten, als we weer eens in het westen zijn komen we zeker terug!
André T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
De vier gangen menu van heerlijk waren niet groot maar wel lekker en verfijnd. Na snacks en amuse, het voorgerecht kreeft/krab salade met komkommer & advocado, het tussengerecht diverse vis soorten met kreeft bisque, het hoofdgerecht diverse bereiding van lam, pre dessert en dessert diverse bereiding kersen & pistache. De bediening was zakelijk en duurde 2 uur 20 minuten. Voor vier gangen menu was redelijk lang, het kan beter. De inrichting was ok, maar iets wat gedateerd.
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
prima gerechten, goed en vriendelijk geserveerd, te veel lawaai was een probleem bij de onderlinge conversatie.
wim J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een historische avond voor Mazie omdat het de laatste was. Fantastisch gegeten. Alle waardering voor het personeel dat hoewel ze wisten dat het de laatste was, ze zich zo hebben ingezet.
Vera T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prijs - kwaliteit verhouding klopt niet. Te weinig personeel in de bediening.
witpaul .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Wij hebben met z'n tweetjes genoten van een viergangen menu inclusief wijnarrangement. De kwaliteit van het eten was prima en de gerechten zijn ook wel verrassend. De wijn was heel passend en heerlijk.
Jammer dat zo'n klasserestaurant niet wat gezelliger is ingericht. De sfeer doet immers ook wat bij een diner.
Dan is er nog iets en misschien is het not done om erover te beginnen als je in eet in een restaurant in het hogere segment maar de gerechten zijn wel erg klein. Het gerecht heb je vaak al op terwijl je nog een half glas wijn over hebt waardoor de wijn nogal hard aankomt. Bij thuiskomst voor het slapen gaan dan toch nog maar even naar de broodtrommel voor een boterham pindakaas. Het is raar maar waar als je een viergangen menu voor 100 euro p.p hebt genoten.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ongelooflijk: het was helemaal niet druk. Hoe komt dat? Het eten was echt goed samengesteld. De wijn blijft toch wel wat prijzig. Toch voldoende redenen om terug te komen.....
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Een geweldige ervaring! Ik had aangegeven dat ik vegetariër maar dat ik een klein vis eten kon en verder dat ik liefst niets met suiker wilde. Wat een prachtige en verrukkelijke gerechten hebben ze voor ons gemaakt. Mijn gerechten waren altijd zonder suiker, inclusief mijn toetje en een 'lolly' voor bij de espresso. Alle gerechten waren net kunstwerken, zo schitterend gecreëerd en verrukkelijk van smaak. Ik wil gauw weer terug. Nogmaals mijn dank voor alle extra moeite wat ze voor mij deden.
Maureen O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Mijn vriend en ik hebben een fantastische avond gehad. Mooie ster waardige gerechten met heerlijke bijpassende wijnen. Je merkt dat het eten met liefde wordt bereid. Aanrader!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wij hebben al meerdere keren bij Restaurant Mazie gegeten en dat is ons altijd uitstekend bevallen. Leuke amuses originele gerechten echt een goed adres. Deze keer gingen, wij gemotiveerd door een nieuw menu en een andere keukenbrigade, alsmede door eerdere ervaring, vol verwachting aan tafel. Helaas moeten wij vaststellen dat een en ander deze keer niet meer was wat wij ervan verwachtten. A la carte is er weinig keus zodat je bijna verplicht bent om het verrassingsmenu te nemen. Als ik uit eten ga wil ik graag zelf kiezen wat ik ga eten. De gerechten waren niet geweldig, vlak van smaak enfin al met al een teleurstelling.
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Gekozen voor 4 gangen menu all-in @ 99 Euro. Prima verzorgd met rijkelijke hoeveelheden en goede wijnen. Goed rekening gehouden met de verschillende voedsel allergieen. Aanrader en voor herhaling vatbaar.
Frosja B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
ik ga dit restaurant niet aanraden. best rommelige bediening, het hoofdgerecht viel tegen, kalfsvlees was moeilijk te snijden en kauwen, de groenten waren zonder smaak. geen goede timing tussen gerechten. 2 amuse en 2 gerechten waren binnen een uur geserveerd en het hoofdgerecht en het toetje met coffee-- andere half uur. Het personeel heeft moeite met bediening als de zaak vol is.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Bijzonder lekker gegeten. De smaakcombinaties zijn goed bedacht en qua presentatie ook erg mooi. Vriendelijke bediening. Als we in Den haag zijn altijd een fijn adres.
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de eerste keer gaan eten bij restaurant Mazie en het was een heel leuke avond! De bediening was zeer vriendelijk en attent, de gerechten verzorgd en super lekker met aangepaste wijnen! Ik kom zeker terug als ik in Den Haag ben.
arianesnijders .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Dit restaurant is zeer de moeite waard. Eten op niveau met uitstekende wijnen en goede service. Dit alles in een prima prijs/ kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor het eerst sinds Mazie een nieuwe nieuwe (lady) chef heeft, weer bij restaurant Mazie gegeten.

We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar en lieten ons verrassen door het menu van de chef. Zonder probleem werd rekening gehouden met al onze dieetwensen. Wat restte was een parade van overheerlijke gerechten variërend van huisgerookte eend, parelhoen, zalm, krab en heilbot. Allen met bijpassende wijnen. Ook toen een van de tafelgenoten een ander gerecht kreeg, werd hier ook netjes een apart bijpassend wijntje geserveerd.

Voor mijzelf is een avondje eten pas compleet bij een heerlijk nagerecht. En gelukkig kwamen deze ook. Chocolade met citrus en panna cotta.

Al met al een gezellige avond met heerlijk eten.
TheTaster .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ik had veel goede verhalen gehoord over Mazie, maar werd op alle vlakken teleurgesteld. Inmiddels weet ik waarom, de chef die het restaurant maakte is in oktober weggegaan. De vervangster combineert de ingrediënten niet in de juiste proporties en de meeste gerechten hadden te weinig smaak. Daarbij laat de bediening te wensen over en zijn de prijzen over de top. Kortom eens maar nooit weer!
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Alsof je 2005 weer binnenstapt.
Julia K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vorige kok was erg goed! Mazie was mijn favoriete restaurant. De nieuwe kok moet nog heel veel leren...
bee Y.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We waren hier geweest op eerste keer dat ze op maandag open zijn. Het was daarom redelijk rustig in het restaurant.
De interieur is netjes ingericht. Het oogt welkom en warm. Er waren twee bediening, een ervarende en een nieuwe. Dus er was beetje mix sfeer binnen het restaurant.
De avond begon met wat wijntjes, fingerfood en amuse. Menukaart was aan de magere kant. Alle gerechten waren prima, maar smaken waren beetje aan de flauwe kant. Er biedt dus mogelijkheid om voor dit nieuwe chef te exploeren.