Restaurant Mazie

Maziestraat 10 2514 GT Den Haag Nederland Kaart
31-703020286

Over restaurant Restaurant Mazie

Met elke hap verrassen, verbazen en verwonderen.

Het gonst en galmt al een tijdje rondom Mazie, dat restaurant in die zijstraat van het Noordeinde. En ondanks alle positeve geluiden slagen ze er toch in om de hooggespannen verwachtingen van hun gasten te overtreffen. Gezelligheid in de bediening, talent in de keuken; Mazie is een ware ontdekking. Plof hier neer na een lange dag shoppen of intensieve vergadering en maak een keuze uit de uitgebreide lunch- of dinerkaart!

Meer informatie over restaurant Restaurant Mazie

• : Betaald parkeren in de buurt parkeer garage in de Zeestraat naast het Hilton.

vanaf november 2016 op maandag geopend!
maandag 18.00-22.00

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Wi-Fi
9,1
malinee .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We waren hier geweest op eerste keer dat ze op maandag open zijn. Het was daarom redelijk rustig in het restaurant.
De interieur is netjes ingericht. Het oogt welkom en warm. Er waren twee bediening, een ervarende en een nieuwe. Dus er was beetje mix sfeer binnen het restaurant.
De avond begon met wat wijntjes, fingerfood en amuse. Menukaart was aan de magere kant. Alle gerechten waren prima, maar smaken waren beetje aan de flauwe kant. Er biedt dus mogelijkheid om voor dit nieuwe chef te exploeren.
Bjaw .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Volgepropt met tafeltjes waar bediening doorheen manoeuvreert en daardoor niet relaxed eten, kakofonie! Verhalen waren goed over restaurant, nu nieuwe chef kok en ons viel het heel erg tegen. Geen afgestemde smaken, zoutig. Werd ook niet echt met liefde voor vak aangeboden. Snel en onrustig alles bij elkaar. We gaan niet terug!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Na hier een keer te hebben gedineerd deze keer met vrienden hier geluncht. Beide keren genoten van de uitstekende en fantasierijke gerechten, de uitstekende wijnen,de Keurige bediening en de aangename sfeer.
Toch een woord van kritiek, beide keren konden wij niet van de kaart kiezen maar werd ons een verrassingsmenu aangeboden. In de praktijk betekent dit dat wij niet zelf kunnen kiezen wat we wensen te eten. Uiteindelijk gat je uit eten om jezelf een plezier te doen en dan is het wel fijn als je zelf van de kaart kunt kiezer. Overigens een prima restaurant.
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
In het mooie Paleiskwartier ligt naast het Noordeinde aan het eind van het knusse Maziestraatje een oase van rust en een paradijs aan service, kookkunst, aandacht en vriendelijkheid. Er zat een grote groep achterin het restaurant, maar dat stoorde ons intieme diner totaal niet. We hebben zeer genoten.
PeereboomVoller .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een genot! Een dag later denken wij met veel plezier terug aan het 6 gangen verrassingsmenu. Diversiteit aan gerechten is een feestje en toch een goed geheel, wij hebben het najaar geproefd! Een wijnarrangement is wat ons betreft een must, want de combinaties die hier gemaakt worden, maken de smaakbeleving compleet. Kortom, Mazie is een dikke vette aanrader!
Stijn B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben enorm lekker gegeten in dit restaurant. De gerechten met verschillende invloedssferen zijn een genot. De manier van presenteren is verrassend. De bijgeschonken wijnen zijn een aanvullende sensatie op het eten.
Christina K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
De Wijk die we bestelde was niet aanwezig, de over kwam met een ander merk en Wilde dat zonder melding inschenken.Bij het bestellen van het menu werd ons van tevoren verteld dat we niet twee verschi.llende dingen konden bestellen ( voorbeeld een bestelling van het menu en een van de keuzes van de chef) wat dat kon de Kok niet aan
Lexlindeman .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Perfecte gerechten wederom! De nieuwe chef is een perfecte opvolgster.
Eten was geweldig. Het blijft een beetje te luidruchtig maar Koen maakt alles weer goed!
Chupa C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Best restaurant in Den Haag! If you haven't yet eaten at this super gezellig restaurant, book your table now! Hidden treasure!
RS_68 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Top restaurant, heerlijk gedineerd, uitstekende bediening en toelichting op de bij de gerechten passende wijnen.... Ga er zeker terugkomen!
RobertoUrru .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Mazie heeft onze verwachtingen overtroffen!
Wat in eerste instantie een doodgewoon restaurantje leek te zijn, heeft zich van zijn beste kant laten ontdekken gerecht na gerecht. De gerechten zijn mooi gepresenteerd en gebalanceerd samengesteld: de versheid van de ingrediënten de grote troef!
We hopen van harte dat Mazie zo blijft doorgaan en dat ze nooit van koers veranderen. Niet alleen smaakt het lekker, je ziet en voelt de passie elke keer dat een nieuw gerecht geserveerd wordt. Ik had een bevriend koppel uitgenodigd voor een etentje: mijn avond werd een success! Proficiat aan het Mazie team.
Complimenti e tanta fortuna per il futuro. Ve lo meritate!
Roberto Urru - België
Frans_49 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eten bij Mazie is een avondje uit! Het is vrij prijzig, maar de kleine gerechten zijn prachtig opgemaakt, bijzondere smaakcombinaties en echt lekker. Vooraf het 4-gangenmenu, kregen we twee amuses en voor het dessert nog een pre-dessert. Een echt feestje dus.
Ruitentom R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Het was een onvergetelijke ervaring. Echt alles was verrassend. Leuke en gezellige beding.
We komen zeker terug.
Gr. Tom Ruiten
Hjpdejager .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk eten, prachtige wijnen en ontspannen bediening. We hebben het 5 gangen verassings menu genomen. Dat was een goede keus. Gaan we vaker doen.
Noel.keersebilck .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Lekkere innovatieve schotels met perfect aangepaste wijnen op een vlotte manier geserveerd. Het decor is wat het is: rechttoe rechtaan. Gelukkig zorgen de mooie schotels voor de perfecte afleiding
Juno3 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Mooi, puur en smaakvol gegeten. Gezellige zaak met een relaxte sfeer en hartelijke eigenaar en kundige mensen in de bediening. Aanrader!
Elizewashier .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Met 3ps het 6-gangen diner vd chef gekozen. De welkomsamuse was een waar kunstwerk met drie totaal verschillende smaken, dat beloofde alvast veel goeds. Alle geserveerde gerechten konden zó in een food magazine maar helaas had je dan de sublieme smaken misgelopen. Wij waren alledrie v mening dat dit uit eten is zoals het bedoeld is. Een ware culinaire ontdekkingstocht, origineel en vol smaak explosies. Niet na te vertellen dit moet je gewoon doen. Buitengewoon vrolijk en behulpzaam personeel dat je een thuisgevoel geeft. Relaxte ambiance. Wij komen beslist nog eens terug voor de 10-gangen vd chef. Super genoten!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Dikwijls vraag ik mij af waar, bij bepaalde restaurants, die hoge waarderingen vandaan komen maar, bij Restaurant Mazie is dit niet het geval. Hier is een hoge waardering absoluut terecht. Wij hadden een viergangen verassingsmenu die werd voorafgegaan door een drietal verrukkelijke amuses. Alle gerechte waren qua aanzicht en smaak inderdaad een heerlijke verassing. Ook de wijnen die erbij werden geschonken waren zorgvuldig gekozen. Dit alles in een aangename omgeving met daarbij een vakkundige bediening. Werkelijk een van de beste adressen waar ik in de laatste tijd heb gegeten. Absoluut een aanrader.
Michèle H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wat een feestje! Voor mij staat Mazie op nummer 1. Het eten is voortreffelijk. De combinatie van smaken is bijzonder en verfijnd. En de presentatie van het eten is zo mooi dat je er eerst nog een paar minuten naar wil kijken. Dat gecombineerd met heerlijke wijnen en gezellige bediening zorgt voor een fantastisch avondje uit. Wij kijken uit naar ons volgende bezoek.
Marcobrant .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten met verrassende combinaties die verbluffend mooi uitpakten. Mooie locatie in centrum en toch rustig gelegen