Restaurant Mauresque

Van der Palmkade 16 1051 RE Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Mauresque

Voor de echte smaaksensatie

Bij Restaurant Mauresque kunt u genieten van een huiselijke en informele ambiance terwijl u zich laat verrassen door prachtige creaties uit de Marokkaanse keuken.

Meer informatie over restaurant Restaurant Mauresque

Bus 21 halte Kostverlorenstraat/bus 18 halte Frederiksplein/tram 3 halte Frederiksplein/tram 10 halte de Wittenkade

Zondag, Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Het restaurant is ook af te huren voor bruiloften-en/of partijen.

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Mauresque

Edward B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Helaas, helemaal uit Friesland naar Amsterdam gekomen om als verjaardagscadeau verassing voor mijn vriendin lekker te gaan eten met bijbehorende thee als drank en even geen wijn oid.
Ruim 2 weken tevoren reservering gemaakt en bevestiging ontvangen.
Bij aankomst is het restaurant gesloten ivm vakantie.... en daar sta je dan met je verassing.
Ben benieuwd......
Regina S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten.. mooie locatie, lekker eten en sfeervol. Enige minpuntje was dat er geen drinken op de menu kaart stond wat het lastig maakte om drinken te nemen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
Nia M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het personeel is supervriendeilijk. Heel aardig en behulpzaam. Het eten was heerlijk. 1 van de weinig hrira’s die ik lekker vind
Jamila K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Marokkaans eten wordt bij Mauresque naar een hoger niveau getild. Het eten was smaakvol en genoot van elk gerecht. Door de open keuken zie je hoe de chefs het eten prepareren. Zij werken netjes en snel. Ook het personeel was snel en beleefd. Ik ga hier zeker weer langs. Keep up the good work!
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het is een top locatie, verassend eten heerlijk al die smaken!!! We zijn er nu voor de 2e keer geweest en blijven zeker komen!!! Top bediening zeer vriendelijk en ze leggen je echt in de watten. Echt een aanrader!!!!
P. J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.
We hebben een menu genomen en alles was lekker. Gezellige restaurant waar we nog lang konden na-tafelen.
Vriendelijke bediening.
Tessa L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Een keer iets anders dan het gebruikelijke. Jammer dat het nog zo onontdekt is. De gastheer was zeer vriendelijk en kon over elk gerecht iets vertellen. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
434033 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Mijn bezoek aan Mauresque was precies wat ik me erbij had voorgesteld! Warm ontvangst in een sfeervolle zaak. Ik ben blij dat het warm was, want buiten was het SUPERKOUD !! Wij werden direct naar ons tafel geleid en kregen text en uitleg en direct een aanrader welke dagvis was. Mijn partner had de dagvis welke een Gebakken Zeebars was en ik had Tajine! (Like of course , dit was mijn kans om te proberen!!!) ik Het eten was fantastisch. Ik had de Lams Tajine. Lamsvlees SUPERZACHT EN LEKKER AFGEMAAKT met pruimen en nog heel veel meer dingen die voor mij nieuw zijn! Ik ben blij en we komen zeker terug !
Imran K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
+ mooie locatie
+ mooi ingericht
+ goede vriendelijke service

Eten was goed. Wel was de tajine met lamsvlees iets te zoet voor mij door de pruimen en abrikozen. Kwaliteit van het eten verder perfect.
Adri2205 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Goed gedineerd hier. De zaak was niet te druk en ook niet te rustig. Een absolute verassing en aanrader. De bediening en ook de chefkok was heel vriendelijk!
Michiel R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Verassend heerlijk gegeten, wat een smaken.
We zijn zelf een keer in Marrokko geweest en dit restaurant bracht ons weer terug naar aldaar.
Kortom een aanrader.
Fassia E.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het eten viel tegen.
Ik had meer verwacht.
chantalbot .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
De prachtige creaties uit de Marokkaanse keuken heb ik hier absoluut niet gezien of geproefd, ik noem het mediterrane, en niet autentieke marokkaanse helaas ,tagine mrouziya aan de zoet kant en vooral flauw ,vega couscous te weinig smaak prijskwaliteit verhouding ver te zoeken
niels V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Een hele fijne sfeer, attente service en ontzettend lekker eten! We kozen voor het 5-gangen verrassingsmenu met Marokaanse gerechten in een modern jasje. Stuk voor stuk overheerlijk. Kan dit restaurant van harte aanbevelen.
Bassima E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Mauresque. We hadden een 5-gangen menu waarbij we elke keer verrast werden met bijzondere smaken. Daarnaast is de service top! Zeker een aanrader en wij komen vaker terug
siema H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten heel aardig personeel
Sohaila A.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Een verborgen parel op een prachtige locatie. In 1 woord GEWELDIG. Hoogstaand culinaire beleving. Heb me laten verassen door de chef en wat was het heerlijk!! Ik kom hier zeker terug.
Malika Z.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Mooi restaurant, sfeervol ingericht. En erg vriendelijk personeel die elke keer kwamen vragen of alles naar wens was. Heerlijk warm brood met dip van het huis. Het eten was verrukkelijk! Vers en smaakvol. We hebben onze buikjes volgegeten en komen zeker terug!
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
heel vriendelijk ontvangen, goed en rustig gezeten en heerlijk gegeten. Een fijn Marokkaans restaurant met mooie terras in de zomer.
Arjan J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Erg genoten van inrichting, bediening en het eten.