Restaurant MARIO

Neck 15 1456 AA Wijdewormer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant MARIO

Familietradities en Italië: ze gaan hand in hand. Dat geldt ook voor Restaurant Mario. Een restaurant op niveau, want Restaurant Mario is al twee keer uitgeroepen tot het Beste Italiaanse Restaurant van Nederland. Op eenvoudige wijze met een gering aantal ingrediënten een hoogstaand product op tafel zetten. Het is iets wat de keuken van Mario als geen ander kan. Italiaanse bekroningen en een Michelinster maken wel duidelijk hoe goed het hier toeven is.

Meer informatie over restaurant Restaurant MARIO

Bushalte voor de deur
  • : Gratis parkeren op de Munnik-dijk/langs de woonarken/in het dorpcentrum

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 16:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant MARIO

Javier M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gisteren prima gegeten ,gerechten mooi in verhouding voor een 7gangen diner.Goede wijn wel duur voor de wijn die wordt geserveerd.
Wat voor ons echt een min punt was dat er avondvullend een zanger met gitaar speelt,waardoor je elkaar tijdens het eten nauwelijks kunt verstaan.Af en toe een Italiaans lied opde avond is wat mij betreft voldoende
JosephineM B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen door een heer op een echt Italiaanse wijze. Heel gastvrij. Wij hadden het 7-gangenmenu gereserveerd en er werd netjes gevraagd of wij alles mochten eten. Goede uitleg over de gerechten en een hartelijke bediening. Wel hadden wij op 1 of 2 visgerechten gehoopt. Helaas. Alle gerechtjes waren heel smakelijk, zuiver. Hieruit blijkt maar weer dat je met niet al te veel ingrediënten erg goed eten kan bereiden. Uren lang hebben wij getafeld en hebben heerlijk gegeten. Achteraf nog een tijd met Alessandro gesproken. Dat maakte de avond compleet voor culinaire liefhebbers zoals wij.
annet.uitentuis .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Mario en zijn team... Nog bedankt voor de perfecte avond op 1 juli, het was weer heerlijk.. De gerechten waren perfect en ook het wijnarrangement, mooi menu.. De familie heeft een mooie avond gehad en natuurlijk wij ook .. Nogmaals bedankt voor deze gezellige avond.
Annet en Richard Hertroys
josmulder .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Gisterenavond bij Mario gegeten. De minigerechtjes zijn mooi opgemaakt en smaakvol. De wijnen zijn prijzig en helemaal het wijnarrangement. De wachttijden tussen de gerechten door zijn veels te lang. Na ruggespraak met een personeelslid blijkt het streven 20 minuten te zijn. In ons geval gemiddeld een half uur?
Jos Mulder
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Op 20 april met mijn vrouw geweest en een 7 gangen diner gegeten, eten was heerlijk.
Ik vond alleen het wijn arrangement beneden de maat, prosecco kwam in kleine glazen omdat de de bedoelde glazen net uit de afwasmachine kwam en dus te warm waren, vreemd!
De witte wijnen werd wel in een normaal witte wijnglas geschonken , maar vervolgens werden de rest van de witte wijnen in het zelfde glas geschonken. Ik moest zelf vragen welke wijn we kregen ingeschonken, maar verder als het druivenras kwam men niet.Ook vond ik de witte wijnen erg vlak en niet passend bij het geserveerde gerecht.Ook de 2 rode wijnen werden vervolgens in het zelfde rode wijn glas geschonken.
Jammer omdat we al een paar keer eerder waren geweest en toen de wijnen wel goed waren.
Nogmaals heerlijk gegeten, maar teleurstellend wijn arrangement (toch 70 euro voor een wijn arrangement en en een bob arrangement) .
heiligebirmanen .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Op vrijdag 7 april hebben wij met 4 personen gegeten bij Mario. Het menu was heel mooi gebalanceerd met mooie wijnen goed opgebouwd en passend bij het menu. Te veel om op te noemen.
Toch is er een favoriet de ravioli gevuld met garnalen en coquille met een fijn saus van gorgonzola en de parelhoen met een mooie creme saus.
Wij zijn blijven slapen en de volgende ochtend een heerlijk ontbijt gehad.
Wij willen alle medewerkers van het restaurant hartelijk danken voor de fijne avond die zij ons hebben bezorgt.
Wij komen zeker terug.
Amber S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Vanwege het 25-jarig jubileum van mijn schoonouders hebben we hier gegeten. We hadden ons er ontzettend op verheugd. Helaas viel het eten ons allemaal erg tegen. Veel gebruik van zout, en erg uitgesproken smaken. De wijnen van het wijnarrangement waren daarentegen wel van geode kwaliteit en pasten goed bij het eten. Het personeel was ook niet optimaal. Meerdere malen hebben we moeten vragen om uitleg van de wijnen. Wel was er een oudere heer welke met gitaar wat Italiaanse muziek speelde. Dit maakte een goede sfeer. Al met al een hele gezellige avond gehad maar het was voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Wat is dit een prachtige verfijnde keuken in een fijn restaurant. Enthousiaste, kundige bediening, mooi opgemaakte borden, en heerlijke sfeer. We hebben echt genoten en voor herhaling vatbaar!
mabs .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Op een woensdagavond hier een heerlijk 7-gangen menu gegeten inclusief wijnarrangement. Wat een feestje! Heerlijke gerechtjes, passende wijnen (inclusief uitleg) en vriendelijke, rustige bediening. Italiaanse live muziek als aanvulling (zeker niet storend). Zelfs op een woensdagavond was het restaurant goed gevuld, wat een goed teken is!

Nette, karakteristieke inrichting. We hebben overnacht boven het restaurant: ideaal! Schone en nette kamers, met een mooi uitzicht. Heerlijk ontbijt in de ochtend. Enige puntje van kritiek: WiFi was fijn geweest!

Wij komen zeker eens terug en raden het liefhebbers van de echte Italiaanse keuken zeker aan!
Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Een prachtig ingericht restaurant met heerlijk eten en goede bijpassende wijnen. Genoten van het 7 gangen menu inclusief wijnarrangement.

De gangen waren allen goed en de wijn die hierbij geschonken werd completeerde het gerecht. Leuk om de avond te beginnen met een borrel in de wijnkelder. Bediening is vriendelijk en verteld duidelijk wat er wordt geserveerd.
Wij zijn tevens blijven slapen. Dit viel tegen. De matrassen veel te zacht waardoor je het gevoel hebt alsof je op een lek luchtbed ligt. Jammer, dit had de avond echt perfect kunnen maken.

Het ontbijt dat werd geserveerd was echter weer van hoge kwaliteit. Vers brood en Italiaanse vleeswaren.

Ik zou hier niet nogmaals slapen maar kom zeker terug voor het eten!
Liza D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Wij waren op zaterdagavond hier gaan eten, heerlijke gangen, mooi restaurant en uitstekende service. De bediening was heel vriendelijk en had goede kennis van de wijnen die zij schonken. Zeker een aanrader en wij komen hier zeker nog een keer terug!
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Al in mei gereserveerd om hier in oktober te gaan eten. Een 8 gangen incl. wijn. Daarom een hotel geboekt in de buurt. We keken er enorm naar uit! Helaas een grote teleurstelling. Zonder enige melding vooraf bleek na 5 gangen dat het was. Ook de wijn was verandert in een proeverijte waardoor je per gang ongeveer 4 slokjes wijn in je glas kreeg. Nog nooit zoiets belachelijks meegemaakt. De gerechten en de wijn waren redelijk. Het geheel duurde 4,5 uur. Vreselijk. We kregen een flesje wijn mee naar huis ter compensatie. Bedankt maar wij gaan hier niet meer heen. Eenmaal nuchter weer buiten konden we naar ons "onnodige" hotel. Gelukkig hebben we ons de volgende dag nog prima kunnen vermaken in de omgeving.
BertenKiet .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Op woensdagavond genoten van een heerlijke culinaire beleving, met bijpassende wijnproeverij in dit speciale restaurant. Geweldige ambiance, uitstekende bediening, voortreffelijk eten, passende muzikale omlijsting kortom een aanrader voor iedereen die van genieten houdt. Met als passende afsluiting een ovenachting in een van de kamers en een mooi ontbijt. Bedankt en graag tot spoedig ziens
anneke77 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Vanmiddag genoten van het heerlijke Portofino 6 gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Vriendelijke ontvangst, rustige en prettige bediening, gezellige live muziek, kortom: je wordt als gast echt verwend. Alle gerechtjes waren prachtig opgemaakt en hadden een verrassende smaak, ook de combinatie met de wijntjes was spannend. Alleen de polderhoen gevuld met kipdijvlees had wat meer smaak mogen hebben, die vonden wij vlak van smaak. Maar verder: top!
Im H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Op zaterdag 1 oktober genoten van het 7 gangen diner Gran Paradiso en aansluitend blijven slapen. We hebben een fantastische avond mogen beleven. Zeer vriendelijke bediening en ook de wijn-spijs combinaties waren uitstekend. De kamer waar we hebben overnacht was ook prima. Netjes en met een mooi uitzicht over de weilanden. Kortom alles tot in de puntjes verzorgd. Restaurant Mario heeft onze verwachtingen volledig waargemaakt en we komen zeker nog eens terug.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Een absolute aanrader! Onze lunch van zes-gangen was absoluut heerlijk, waarbij een uitgebreid wijnarrangement was inbegrepen met overheerlijke wijnen. De bediening is italiaans druk, maar uiterst keurig en correct. De aanwezige gitarist/zanger was een welkome en niet-storende factor.
Ivar V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Fantastisch gegeten hier!
7 gangen aan lekkernijen en bijbehorende wijntjes gedronken.
Leuke en gezellige bediening.
Het is een lange zit, maar die is het helemaal waard!
Wesley F.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk gegeten (7 gangen verrassingsmenu). Uiteenlopende gerechten, die elk op zich even heerlijk waren. Goede vlotte bediening en een heerlijke ambiance die versterkt wordt door de live gitaarmuziek die wordt verzorgd.

Als 'BOB' kan ik weinig zeggen over het wijnarrangement, maar volgens mijn tafelgenoten pasten de wijnen erg goed bij de verschillende gerechten en waren allen even heerlijk. Ook de vegetarische gerechten zagen er prachtig even smakelijk uit.

Onverwacht was voor ons het feit dat er geen frisdranken meer geschonken werden. De achterliggende gedachte is ons netjes toegelicht door de eigenaar en aangezien het zijn keuze is om dit te doen, kan ik niet anders dan deze respecteren. Wel jammer vond ik dat (zeker als BOB) de enige alternatieven voorals appelsap en jus d'orange zijn. Zijn dat niet de drankjes die je bij je gerechten wilt drinken, dan zul het de gehele avond met water moeten doen.

Wel werd er aangegeven dat er wordt nagedacht over een 'niet-alcoholisch drink arrangement' en zodra dit er is, zal ik zeker met veel plezier hier weer gaan eten!
jeaqu .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Genoten van het 7-gangen menu "Gran Paradiso". Het restaurant zit terecht helemaal vol. Zonder uitzondering smaken alle gerechten minstens heerlijk met enkele toppers. De bediening is vlot, vriendelijk en kundig. En je zit leuk in het voormalige dorpscafé dat (al lang geleden) is omgetoverd tot een heerlijk Italiaans top-restaurant.
Rover .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het verrassingsmenu was een bijzonder aangename verrassing waarvan ik de inhoud hier niet zal verklappen. Alles was goed, van de verschillende tussengerechten en het hoofdgerecht tot en met de Italiaanse wijnen. En zo dachten ook mijn drie disgenoten erover. De bediening is vriendelijk en professioneel en er liep een gitarist rond. Normaal houd ik daar niet van maar deze speelde goed en was niet hinderlijk aanwezig. Het grote restaurant was voor een gewone woensdagavond, midden in de vakantie behoorlijk druk en dat schijnt al jaren zo te zijn. Volkomen begrijpelijk voor dit toprestaurant.