Restaurant MARIO

Neck 15 1456 AA Wijdewormer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant MARIO

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Liza D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Wij waren op zaterdagavond hier gaan eten, heerlijke gangen, mooi restaurant en uitstekende service. De bediening was heel vriendelijk en had goede kennis van de wijnen die zij schonken. Zeker een aanrader en wij komen hier zeker nog een keer terug!
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Al in mei gereserveerd om hier in oktober te gaan eten. Een 8 gangen incl. wijn. Daarom een hotel geboekt in de buurt. We keken er enorm naar uit! Helaas een grote teleurstelling. Zonder enige melding vooraf bleek na 5 gangen dat het was. Ook de wijn was verandert in een proeverijte waardoor je per gang ongeveer 4 slokjes wijn in je glas kreeg. Nog nooit zoiets belachelijks meegemaakt. De gerechten en de wijn waren redelijk. Het geheel duurde 4,5 uur. Vreselijk. We kregen een flesje wijn mee naar huis ter compensatie. Bedankt maar wij gaan hier niet meer heen. Eenmaal nuchter weer buiten konden we naar ons "onnodige" hotel. Gelukkig hebben we ons de volgende dag nog prima kunnen vermaken in de omgeving.
BertenKiet .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Op woensdagavond genoten van een heerlijke culinaire beleving, met bijpassende wijnproeverij in dit speciale restaurant. Geweldige ambiance, uitstekende bediening, voortreffelijk eten, passende muzikale omlijsting kortom een aanrader voor iedereen die van genieten houdt. Met als passende afsluiting een ovenachting in een van de kamers en een mooi ontbijt. Bedankt en graag tot spoedig ziens
Anneke77 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Vanmiddag genoten van het heerlijke Portofino 6 gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Vriendelijke ontvangst, rustige en prettige bediening, gezellige live muziek, kortom: je wordt als gast echt verwend. Alle gerechtjes waren prachtig opgemaakt en hadden een verrassende smaak, ook de combinatie met de wijntjes was spannend. Alleen de polderhoen gevuld met kipdijvlees had wat meer smaak mogen hebben, die vonden wij vlak van smaak. Maar verder: top!
Im H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Op zaterdag 1 oktober genoten van het 7 gangen diner Gran Paradiso en aansluitend blijven slapen. We hebben een fantastische avond mogen beleven. Zeer vriendelijke bediening en ook de wijn-spijs combinaties waren uitstekend. De kamer waar we hebben overnacht was ook prima. Netjes en met een mooi uitzicht over de weilanden. Kortom alles tot in de puntjes verzorgd. Restaurant Mario heeft onze verwachtingen volledig waargemaakt en we komen zeker nog eens terug.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Een absolute aanrader! Onze lunch van zes-gangen was absoluut heerlijk, waarbij een uitgebreid wijnarrangement was inbegrepen met overheerlijke wijnen. De bediening is italiaans druk, maar uiterst keurig en correct. De aanwezige gitarist/zanger was een welkome en niet-storende factor.
Ivar V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Fantastisch gegeten hier!
7 gangen aan lekkernijen en bijbehorende wijntjes gedronken.
Leuke en gezellige bediening.
Het is een lange zit, maar die is het helemaal waard!
Wesley F.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk gegeten (7 gangen verrassingsmenu). Uiteenlopende gerechten, die elk op zich even heerlijk waren. Goede vlotte bediening en een heerlijke ambiance die versterkt wordt door de live gitaarmuziek die wordt verzorgd.

Als 'BOB' kan ik weinig zeggen over het wijnarrangement, maar volgens mijn tafelgenoten pasten de wijnen erg goed bij de verschillende gerechten en waren allen even heerlijk. Ook de vegetarische gerechten zagen er prachtig even smakelijk uit.

Onverwacht was voor ons het feit dat er geen frisdranken meer geschonken werden. De achterliggende gedachte is ons netjes toegelicht door de eigenaar en aangezien het zijn keuze is om dit te doen, kan ik niet anders dan deze respecteren. Wel jammer vond ik dat (zeker als BOB) de enige alternatieven voorals appelsap en jus d'orange zijn. Zijn dat niet de drankjes die je bij je gerechten wilt drinken, dan zul het de gehele avond met water moeten doen.

Wel werd er aangegeven dat er wordt nagedacht over een 'niet-alcoholisch drink arrangement' en zodra dit er is, zal ik zeker met veel plezier hier weer gaan eten!
Jeaqu .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Genoten van het 7-gangen menu "Gran Paradiso". Het restaurant zit terecht helemaal vol. Zonder uitzondering smaken alle gerechten minstens heerlijk met enkele toppers. De bediening is vlot, vriendelijk en kundig. En je zit leuk in het voormalige dorpscafé dat (al lang geleden) is omgetoverd tot een heerlijk Italiaans top-restaurant.
Rover .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het verrassingsmenu was een bijzonder aangename verrassing waarvan ik de inhoud hier niet zal verklappen. Alles was goed, van de verschillende tussengerechten en het hoofdgerecht tot en met de Italiaanse wijnen. En zo dachten ook mijn drie disgenoten erover. De bediening is vriendelijk en professioneel en er liep een gitarist rond. Normaal houd ik daar niet van maar deze speelde goed en was niet hinderlijk aanwezig. Het grote restaurant was voor een gewone woensdagavond, midden in de vakantie behoorlijk druk en dat schijnt al jaren zo te zijn. Volkomen begrijpelijk voor dit toprestaurant.
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het was druk op deze donderdagavond; veel mensen weten dit restaurant in Wijdewormer te vinden. Binnen is het fris en netjes ingericht. Op de kaart staat een regelmatig wisselend menu met eventueel bijpassende wijnen. Wij hadden deze dag het Portofino menu. Met een prosecco en lekker brood met olijfolie op tafel, kwam de amuse; een van de betere gerechten die avond. De tijd tussen de gangen was wat lang, zodat regelmatig de reeds ingeschonken wijn voor het volgende gerecht al redelijk opgedronken was op het moment dat dit op tafel kwam; de glazen werden dan echter steeds netjes bijgevuld als wij er om vroegen. De wijnen waren redelijk tot goed maar de wijn-spijs combinatie was niet bijzonder. De gerechten waren lekker en mooi opgemaakt maar wat vlak van smaak. Er is een verschil tussen “subtiele smaak” en “niet op smaak”; volgens ons vielen de meeste gerechten in de laatste categorie met als uitzondering de amuse en de ravioli gevuld met kalfsvlees. Daarin herkende je de pure en volle smaken uit de Italiaanse keuken. Jammer dat het kalfsvlees van het hoofdgerecht niet echt mals was. De bediening was hartelijk en deed hun best en het is te begrijpen dat het wat trager loopt als de zaak zo vol zit. Het beste Italiaanse restaurant van Nederland? Ik hoop van niet; op deze avond heeft men die eretitel in ieder geval niet kunnen waarmaken hoewel het prettig tafelen is daar in Wijdewormer.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Eindelijk bij Mario gegeten. Wat een sensatie. Een 7 gangen menu. Mooie gerechten, goed opgemaakte borden en een verfijnde smaaksensatie. Met recht een van de beste Italiaanse restaurants die Nederland rijk is.
Het wijnarrangement past er perfect bij. Bediening is buiten de familie, ietwat stijf en dreunen de gerechten op. Mag wat mij betreft met wat meer emotie. Ambiance klassiek, maar dat is perfect.
Kortom een geweldige avond gehad.
Rmometti .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
wij hadden ons veel voorgesteld van het etentje bij mario,maar onze ervaring is anders,De bediening was heel goed had kennis van hetgeen geserveerd werd,Ze werkte snel en geruisloos.Het eten viel ons tegen.Het had volgens ons meer weg van haute cuisine.Alleen bij de twee ravioli proefde wij wat van Italie terug.Tevens waren de porties erg klein.De wijnen waren Italiaans en ontzettend goed,vooral de Pecorino.Wij besloten hiervan twee flessen te kopen.Bij thuiskomst bleken de flessen open te zijn geweest,de schroefdop was open geweest.Tevens bleek er andere wijn in te zitten ,slecht van smaak tegen het zure aan en heel laag alcohol percentage.En dat voor 8,50 euro per fles.Dit vind ik echt een schande.
Ulrich P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Met 6 personen aan een prachtige gedekte ovalen tafel het Arrangement Menu Anniversario meegemaakt. De gerechten waren uitstekend en ook de bijbehorende wijnen waren prima van smaak. De smaakvolle ingerichte zaak was zelfs op een maandag overvol. Wij hebben genoten van het diner en de wijnen, evenals de man op de gitaar. Op de service was niets op aan te merken. Zeker wederom voor herhaling vatbaar.
TonGoris .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Je krijgt maar één keer de kans om de 50ste verjaardag te mogen verzorgen. En dat heeft het team van Restaurant MARIO goed begrepen! Het zevengangen-arrangement met overnachting en ontbijt was van begin tot eind fantastisch. Veel originele gerechten die stuk voor stuk met het Italiaanse hart waren bereid en met veel liefde bij ons aan tafel werden geserveerd. Ook de sommelier stak net als de Azurri afgelopen week in een bloed vorm. Voor ons gevoel hebben we alle wijnstreken van Italië geproefd en ook iedere keer leuke anekdotes gekregen. Het ontbijt was perfect afgestemd op de behoefte na een heerlijke avond tafelen. We hebben genoten van de heerlijke koffie, het verse fruit, de verse vleeswaren en de omelet. En ook weer van de gulle glimlach van de dames die er alweer vroeg bij waren. Bellismo, we komen gauw weer terug!
MarianKb .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Vijdagavond 3 juni 2016 hier gegeten met 2 personen en tevens overnacht.Het 7 gangen menu was voortreffelijk, met zorg en liefde voor ingredienten bereid.
Kamer is eenvoudig, maar toereikend voor een nacht. Ontbijt was prima en werd uitgeserveerd, gastvrij en vriendelijk. Een herhaling waard en van harte aan te bevelen.
Gordine .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Hebben een onvergetelijk huwelijksdiner met 30 gasten gehad. Het was echt fantastisch. Alle wensen zijn ingewilligd en nog meer; menukaarten op naam, bloemen intern op bruidsboeket afgestemd en meedenkend (op eigen initiatief). Menu v 8 gangen was fantastastisch en alles even smaakvol! Service buitengewoon! Mario heeft onze bruiloft echt helemaal tot n onvergetelijke dag gemaakt! Tip: de zuppa inglesa als bruidstaart was heel speciaal en n afmaker! Voor ons waren jullie een ster meer dan waard!!!!
Iemkeamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
top-avond met echt zalig eten in heel veel gangen. Wij hebben ons laten verrassen met het 'Menu Gran Paradiso’. Officieel 7 gangen, maar wij telden meer! We hadden ook het wijnarragement. We kregen zo bij elk gerecht een bijpassende wijn en uitleg. Verrukkelijke wijnen. Geweldig eten! Echt een adres om terug te gaan als je een avond lekker de tijd hebt om te genieten
Jenny-2 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
We hadden hoge verwachtingen op basis van de jarenlange titel 'Beste Italiaanse restaurant van Nederland'. Die verwachtingen heeft restaurant Mario beslist waargemaakt.
Vriendelijke, attente bediening met oprechte zorg voor de gasten, verrukkelijke gerechten, ook voor de vegetariër. Als wij uit eten gaan dan doen wij dat graag goed, vandaar dat we regelmatig bij restaurants met een Michelin-ster. Dit was onze eerste keer bij restaurant Mario en we nemen het graag op in ons lijstje met favorieten.

We hebben er ook overnacht. Sfeervolle, eenvoudige kamer met prima bedden waar je ook eigenlijk niks tekort komt. Enige minpuntje daar was dat het gehorig was waardoor we wat onrustig sliepen (mensen die de trap op liepen en omdat het warm was, hadden we het raam open en er liepen nogal eens mensen onder het raam langs die luidruchtig waren). Maar dankzij de sfeer, inrichting, bedden en het zorgvuldig samengestelde, bijzondere ontbijt toch een absolute aanrader.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Na een vriendelijke ontvangst en onze intrek in een (eenvoudige, maar prima) hotelkamer eerst even een korte rondwandeling door het dorpje Neck en de polder. Het is daar goed toeven. Dan aan tafel. De opening: een glas prosecco en een heerlijke amuse met o.a. een kwarteleitje, kwartelpootje en een meer dan verrukkelijke paté. Ook op tafel: lekkere broodjes met heerlijke olijfolie. Dan een tartaar van gerookte zalm, samen met een gamba, steenmosselen en de vrucht van een Jakobsschelp: Perfect! Daarop volgen nog een aantal heerlijke gerechten (carpaccio met truffelsaus, ravioli met een heerlijk bite, zeebaars, lasagne, lamskoteletjes), allemaal mooi uitgebalanceerd van smaak en vergezeld van prachtige wijnen (fijn, we hoeven immers niet terug te rijden......). Ook mooi geportioneerd, zodat we wel voldaan, maar niet overvol aan het dessert kunnen beginnen. Afsluitend een espresso met een limoncello, super!!!! Goed geslapen, prima bedden, na het prima ontbijt (leuk, nu eens geen buffet...) verse jus d'orange, verse ananas, omelet, broodjes, jam, hartig beleg, thee, koffie moeten we dit paradijs verlaten.