Restaurant Mandalin

Kommel 8 6211 NZ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Mandalin

Mandalin in Maastricht is zo’n uniek restaurant! Het restaurant wordt met passie gerund en dat merk je aan alles. Het team van Mandalin is jong, vriendelijk en zeer professioneel. De service is zowat van sterrenniveau, maar dan zonder het persoonlijk contact te verliezen. Het contact voelt vertrouwd en de vriendelijkheid en passie zullen je zeker bij blijven.

De keuken van restaurant Mandalin is Turks en je eet er verschillende kleine hapjes. Zowel de koude als warme mezze zijn heerlijk, evenals de lamsrack en de eend. Zomaar een greep uit de gerechten die hier uit de keuken komen. Creatief, kleurrijk en ontzettend lekker!

Restaurant Mandalin in Maastricht is zo’n plek waar je zonder dat je het doorhebt veel langer blijft zitten dan je vooraf had gepland. Heb je ook zin in een avond gezelligheid en heerlijk Turks eten? Reserveer dan vandaag nog je tafel bij Mandalin!

Meer informatie over restaurant Restaurant Mandalin

9,3
9,1
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Wat een verrassing was dit restaurant. Heerlijk gegeten, ontzettend vriendelijke mensen die het je naar de zin maken en met trots hun wijn uit Turkije aanbevelen zonder overigen pusherig te zijn. Zeer aangenaam.
Wij waren blij verrast.
Esmee F.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Hartelijke welkom en persoonlijke service eten is verrukkelijk! Smaaksensaties!
AANRADER!
Anke L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk eten, mooi opgediend, vriendelijke bediening, goede inrichting. In oude centrum maar net buiten de drukte
Bruno C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Super avond gehad! Zelfs "vuurwerk" voor mijn verjaardag! Bedankt voor de aangename avond!
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heel gezellig restaurant met een mooie inrichting. Eten meer dan fantastisch.
Ik had de lamsrack gehad en die is echt aan te bevelen. Door de drukte was het in het begin even hectisch maar niet storend.
Een aanrader
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Van een heerlijk 4-gangenmenu genoten en een verrrassend lekkere fles Turkse rode wijn. Er werd een foutje gemaakt met het vegetarische menu van mijn vrouw, wat echter meer dan goed werd hersteld.
Napharos R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Normaal zou ik geen 10 geven, maar van de afgelopen 20 degelijke restaurants is dit mijn favoriet. Neem de rack of lamb, echt vakmanschap en met passie bereid.
Jelle A.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk eten met zorgvuldige en persoonlijke bediening. Glutenvrij was geen enkel probleem. Heel fijne avond gehad. Bedankt!
Simone C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Een heerlijk 4-gangengerecht gegeten buiten op het terras met mijn vriend. Een super keuken en een top locatie buiten op terras onder een gigantische boom. Nu aan het uitbuiken en nagenieten ;-).
Henry M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Erg leuke sfeer en vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk buiten op het terras gegeten hier. Top bediening. Gevarieerde smaken, ruime porties. Koude en warme messes vooraf en daarvoor nog een spectaculaire amuse. Mijn stoofpotje Hoen was om je vingers bij af te likken. Het trio van desserts (aanrader) vurrukkulluk.
Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Fantastisch eten. Intense smaken, bijzondere ingrediënten. Prachtig geserveerd. Bij Mandalin weten ze wat gastvrijheid is en kunnen ze ècht koken. En dat allemaal voor zeer schappelijke prijzen. Top!
Tjitske B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
We zaten heerlijk buiten op het terras met prachtig weer onder de grote platanen. Het eten was heerlijk, koude en warme mezes.
Tessa Q.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het was heerlijk eten, andere gerechten dan je in een gemiddeld restaurant krijgt, hele vriendelijke en goede service. Centrale ligging. Mooi en gezellig ingericht.
Kirby M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Goede service, heerlijk gegeten!
Maartje B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Zeer verrassend en goed gegeten. Hele goede en vriendelijke service. Een echte aanrader in Maastricht!
Eva T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Zeer goed geholpen en heerlijk gegeten! Mooi en rustig restaurant. Aan iedereen aan te raden.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Restaurant en bediening zijn heel netjes, het eten is super lekker, complimenten voor het hele team want ze hebben het echt goed voor elkaar!
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Enkel de structuur bij opname bestelling en afrekening lijkt me een aandachtspunt bij deze overigens super eetervaring
Shanne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wat een heerlijke avond hebben wij gehad! De service, entourage en uiteraard het eten is alleen maar super goed te noemen! Voorafgaand aan André Rieu een hapje hier gegeten, er wordt rekening gehouden met hoe laat je weg moet door de allervriendelijkste bediening. Petje af!