Restaurant Mandalin

Kommel 8 6211 NZ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Mandalin

Mandalin in Maastricht is zo’n uniek restaurant! Het restaurant wordt met passie gerund en dat merk je aan alles. Het team van Mandalin is jong, vriendelijk en zeer professioneel. De service is zowat van sterrenniveau, maar dan zonder het persoonlijk contact te verliezen. Het contact voelt vertrouwd en de vriendelijkheid en passie zullen je zeker bij blijven.

De keuken van restaurant Mandalin is Turks en je eet er verschillende kleine hapjes. Zowel de koude als warme mezze zijn heerlijk, evenals de lamsrack en de eend. Zomaar een greep uit de gerechten die hier uit de keuken komen. Creatief, kleurrijk en ontzettend lekker!

Restaurant Mandalin in Maastricht is zo’n plek waar je zonder dat je het doorhebt veel langer blijft zitten dan je vooraf had gepland. Heb je ook zin in een avond gezelligheid en heerlijk Turks eten? Reserveer dan vandaag nog je tafel bij Mandalin!

Meer informatie over restaurant Restaurant Mandalin

9,3
9,1
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Tijdens een bezoekje aan Maastricht gezocht naar een goed restaurant en op basis van de recensies al gauw bij Mandalin uitgekomen. Dan ben je toch een beetje bang dat met al deze lovende recensies de verwachtingen misschien te hooggespannen zijn..... Niets is minder waar!! Concept met koude en vervolgens warme Meze waarna het hoofdgerecht is perfect! Ieder gerecht is even smaakvol, heerlijk vers en met liefde en passie bereid. De zorg en aandacht van iedere medewerker is een unieke beleving. Bedankt voor een geweldige avond! Bij een eerstvolgend bezoek aan Maastricht ben ik weer te vinden bij Mandalin!
Beste meneer Theo,

Heel erg bedankt voor uw recensie. Wij zijn heel blij om te horen dat wij de recensies op iens.nl ook daadwerkelijk waar maken. Dit geeft ons nog meer motivatie om ons constant te verbeteren.

Tot de volgende keer in het Bourgondisch Maastricht.

Marthe D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vanavond heerlijk gegeten. We dachten een paar tapasgerechtjes te nemen, maar bleven toch maar meer bestellen. Alle schaaltjes afgelikt, er was echt helemaal niets dat niet lekker was. Ook prima voor kinderen! Het liep erg goed, we moesten wel reserveren want iedereen wilde er naar toe. Ontzettend attente bediening; de tweede 'gang' tapas duurde iets langer (maar totaal niet storend) waarop het toetje op het huis was. Ook heel erg mooi decor: absoluut the place to be!
Beste mevrouw Marthe11,

Heel erg bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van onze gerechten.

We zien u graag terug!

Isa B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Notre vote (3x10 !) que nous avons émis est tout à fait justifié. En effet, la cuisine est superbement délicieuse et raffinée . Le service est d'une rare délicatesse et certainement acquise dans une école hôtelière prestigieuse. Enfin, le décor est assurément l'oeuvre d'un architecte de renom qui a allié subtilement l'enchantement oriental et le moderne avec succès.
Tout ceci pour dire que nous avons terminé et embelli notre visite de Maastricht par un diner au restaurant le Mandalin et que nous tenions à remercier sa direction pour son chaleureux accueil.

VERTALING:
Onze stem (3x10!) die wij hebben uitgebracht is helemaal gerechtvaardigd. De gerechten waren geraffineerd en overheerlijk. De bediening was uitzonderlijk verfijnd en vriendelijk. En tenslotte, het decor is zeker het werk van een gerenommeerd architect die met succes oriëntaalse betovering verbonden heeft met moderniteit.
Dit alles om te zeggen dat wij ons bezoek aan Maastricht mooi hebben afgesloten met een diner in restaurant Mandalin en dat wij de eigenaar en het personeel willen bedanken voor dit warm onthaal.

Carla, Farouk en Isa
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
In een woord geweldig, een aanrader! Zowel koude als warme meze waren verrukkelijk met verse kruiden en groenten. Smaakvol interieur en zeer attente bediening.
Beste Proever,

Bedankt voor uw recensie. We zijn blij om te horen dat u hebt genoten van onze gerechten.

BvdHS .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We zijn hartelijk ontvangen. We konden mooi buiten zitten met de kleine.
We hebben genoten van de kleine hapjes zowel de koude als de warme gerechtjes waren een sensatie in de mond.
Het dessert was heerlijk.
De bediening was vriendelijk en gastvrij!
Beste BvdHS,

Bedankt voor uw recensie. We zien jullie en jullie kleintje graag terug.

Ley1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Zowel voor lunchen als voor dineren, the place to be. In een tijdsbestek van een maand eenmaal geluncht en tweemaal gedineerd. Iedere keer een ander gerecht geprobeerd. Lekker Turks eten geserveerd door vriendelijk personeel. Met de lekkere ingrediënten van de mezzes alsook de hoofdgerechten is alles origineel. Kort gezegd, originele ingrediënten en smaken bij elkaar gebracht. De rust en de authentieke sfeer geven een vakantiegevoel. Zeker een aanrader!
Beste mevrouw Ley,

Heel erg bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van onze gerechten en vakantiegevoel heeft ervaren.

We zien u graag terug!

Elize S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gedineerd en geluncht met mijn vriend tijdens een weekendje Maastricht. Het restaurant zit op een mooie plek in Maastricht. Beide dagen hebben we op het gezellige terras gezeten. Leuk en lekker concept (ik kende het nog niet); vooraf warme en koude meze's en eventueel a la carte als hoofdgerecht. Daarna een heerlijk Turks dessert besteld, wat ik verrassend lekker vond. Ook de lunch was erg lekker. De hoeveelheid in verhouding tot de prijs is heel goed. Daarnaast is de service ook goed; snelle bediening en er wordt gezorgd dat niks ontbreekt! Kortom: ik heb hier twee dagen heerlijk gegeten; een aanrader!
Beste Anna Elise,

Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te horen dat u voor ons heeft gekozen voor Diner en Lunch in een weekendje Maastricht.

Dankbaar .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
In lange tijd het eerste restaurant die als de vrijwel een van de enige in Maastricht een top belevenis neerzet. Turkse rosé top, voorgerechten top, hoofdgerecht en nagerecht dito. Een gastheer die alles ziet en iedere tafel met evenveel liefde en perfectionisme bediend! Aanwinst voor Maastricht: nieuw, innovatief, warmten, sfeer en alles perfect op smaak. Absolute aanrader!!!!! Ik ben trots op je!
Beste heer Dankbaar,

Bedankt voor uw recensie. Ik bedank u voor alle kennis die u mij met de jaren hebt meegegeven.

David D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Heerlijk gegeten in een geweldige setting. Restaurants met deze service en sfeer verwacht je eerder in Parijs dan in Nederland. We werden bediend door de bevlogen eigenaar die gepassioneerd kon vertellen over de gerechten en de wijnen (we kregen na de maaltijd een mini-proeverij). Het concept is erg leuk: vooraf kies je in twee rondes koude en warme mezes, die aan je worden gepresenteerd en uitgelegd. Stuk voor stuk heerlijk (vooral de chef's specials!) en zeker niet te veel, bovendien kan je het aantal mezes zelf bepalen. Wij namen 4 koude en 3 warme mezes met ons tweeën. Als hoofdgerecht kozen wij voor de dorade (overheerlijk, goeie grillsmaak en verse vis) en de eend (uitstekend bereid, mals, qua smaak niet zo spannend). De bijgerechten waren ook heerlijk (gekruide aardappelpuree, smaakvolle rijst, geweldige paddestoelen en gegrilde asperges en worteltjes). Bovenal perfecte service, zeer vriendelijk personeel en absoluut niet stijf. De eigenaar was erg benieuwd naar onze ervaring en op zijn aanraden hebben we een bijzonder lekkere Turkse rode wijn gekozen (Kav). Niets op aan te merken dus, heerlijke avond gehad (ruim 3 uur getafeld).
Beste David,

Heel erg bedankt voor je recensie. We zijn erg blij om te horen dat jullie een heerlijke avond hebben gehad.

Nanda T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten en echt genoten van de meze en de Turkse wijn.
Mijn specifieke dieetwensen waren geen probleem en met wat aanpassingen kon ik ook heerlijk eten, wat voor mij niet overal vanzelfsprekend is.
Erg vriendelijke bediening in een familiale sfeer.
Beste Nanda,

We zijn blij om te horen dat we aan je wensen hebben voldaan. We zien je graag terug.

Tamer S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Vandaag weer lekker .laten verwennen en lekker gegeten. Zeer gezellig en een goede sfeer .met een leuke gezelig plein .

Beste heer Tamer,

Heel erg bedankt voor uw recensie. Wij vonden het ook heel erg gezellig met u!
Hopelijk tot ziens.

Ethem U.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance. Erg genoten van de vers voorbereide gerechten. De lamsrack was ontzettend lekker. De bediening is ook zeer goed zoals ook de gastheer die persoonlijke aandacht geeft aan iedere klant. Kortom een top restaurant! Zeker de moeite waard en een aanrader!
Beste Ethem,

Heel erg bedankt voor je recensie. We zien u graag terug!

Asi D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteren hebben we een prachtige avond mogen beleven bij Restaurant Mandalin. We werden zeer gastvrij ontvangen. De bediening is jong, vriendelijk en professioneel. We konden kiezen uit koude voorgerechten, gepresenteerd op een grote schaal. Daarna konden we kiezen uit warme voorgerechten, was enorm lekker. Na een korte break zijn we
overgegaan op het hoofdmenu. De toetjes zijn ook heerlijk. Ieder gerecht is voortreffelijk en prachtig gepresenteerd. De ruimte is zeer gezellig er hangt een hele fijne sfeer. Kortom het is zeker een aanrader!
Beste mevrouw Asi3,

Heel erg bedankt voor uw recensie. We zien u en uw prachtige kids graag terug!

Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wat een goede ontvangst en wat een geweldig, vers eten! We zijn er per ongeluk terecht gekomen maar komen zeker terug! Zalige linzensoep& mezze samen met brood ... Aanrader! Doe zo voort en succes!
Beste Maaike,

Heel erg bedankt voor je recensie!

Jan W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Mandalin is restaurant dat al enige tijd in de startblokken stond, maar uiteindelijk vorige week dan eindelijk van start ging. Het is een echt familierestaurant, en dat merk en voel je aan de gastheer/ gastheren. Je voelt je er welkom en direct thuis, en neemt plaats in de prachtige, met Turkse invloeden ingegeven ruimte. Het was echter mooi weer, dus namen we plaats op het terras met als buurman het Kruisherenhotel. Het concept is op het eerste oog een milde samensmelting tussen de Turkse en Westerse keuken. Zoals wel meer bij Mandalin werkt het menu anders dan anders: de gastheer presenteert een selectie eerst koude, en vervolgens warme Mezzes. Hieruit mag gekozen worden, met brood als aanvulling. Werkelijk heerlijk. Vooral de yoghurtdip, een Turkse pesto-achtige tomatendip en de gevulde calamaris waren voortreffelijk. Vervolgens wordt een menukaart met hoofdgerechten aangereikt; we kozen de eend met bulgurrijst, en dorade met een aardappelbereiding. Opnieuw vallen de presentatie, originaliteit en de kwaliteit van de gerechten in positieve zin op. Plaatjes. Zeker in gezelschap met de aanbevolen Turkse wijn. Als nagerecht hadden we een selectie zoetigheden die de maaltijd en ervaring complimenteerden. Ik ben zelden dermate positief over een restaurant, maar ik denk dat Mandalin een schitterende en permanente toevoeging zal blijken te zijn in het Maastrichtse. Dit komt niet in de laatste plaats omdat je de gehele avond wordt ondergedompeld in luxe voor een heel betaalbare prijs. Zeker een aanrader.
Beste Jan Willem,

Dank je wel voor je geweldige recensie.
Inderdaad , hele familie staat hier klaar voor onze gasten te verwennen.
Hoop je snel weer te zien

André T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Vanavond laat ik me verwennen bij Mandalin. Het duurde even voor het restaurant opende maar het wachten wordt beloond. Maastricht heeft er een prachtig restaurant bij. Tegenover het Kruisherenhotel. Je kunt er gezellig binnen eten, of als het weer het toelaat op het terras onder koele Platanen. Ik wordt verrast met een aantal koude- en daarna warme meze. Het is moeilijk kiezen. Ze zien er stuk voor stuk lekker uit. De tomatenpesto en de calamare waren heerlijk. Eigenlijk is er geen menukaart. De meze komen langs, je kunt kiezen zoveel je opkrijgt. Er zijn ongeveer zeven hoofdgerechten. Ik ga voor Dana Güvec, een Turks stoofpotje met kalfsoesters, verse groente en bulgar. Heerlijk! Dat geldt ook voor de Turkse rode wijn. Voor mij was het eerste keer, maar zeker niet de laatste. A.
Beste Andre,

Super bedankt voor de mooie recensie! We zien je graag weer terug.