Restaurant Mandalin

Kommel 8 6211 NZ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Mandalin

Mandalin in Maastricht is zo’n uniek restaurant! Het restaurant wordt met passie gerund en dat merk je aan alles. Het team van Mandalin is jong, vriendelijk en zeer professioneel. De service is zowat van sterrenniveau, maar dan zonder het persoonlijk contact te verliezen. Het contact voelt vertrouwd en de vriendelijkheid en passie zullen je zeker bij blijven.

De keuken van restaurant Mandalin is Turks en je eet er verschillende kleine hapjes. Zowel de koude als warme mezze zijn heerlijk, evenals de lamsrack en de eend. Zomaar een greep uit de gerechten die hier uit de keuken komen. Creatief, kleurrijk en ontzettend lekker!

Restaurant Mandalin in Maastricht is zo’n plek waar je zonder dat je het doorhebt veel langer blijft zitten dan je vooraf had gepland. Heb je ook zin in een avond gezelligheid en heerlijk Turks eten? Reserveer dan vandaag nog je tafel bij Mandalin!

Meer informatie over restaurant Restaurant Mandalin

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Mandalin

C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
heerlijk gegeten en fijn vriendelijk personeel. zeer gastvrij!
voor iedereen wat wils, zowel 3 of 4 gangen als a la carte
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Zeer vriendelijke gastheren. Aangenaam vertoefd en de moeite waard om terug te keren.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Sfeervol, authentiek Turks eten, alerte en gastvrije bediening. Schoon, verzorgd, dus zeer zeker een aanrader.
Jacco K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Prettige ontvangst, zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten! Komen zeker nog eens.
Asena S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Afgelopen vrijdag zijn wij bij Restaurant Mandalin gaan dineren; de service was heel vriendelijk, het eten was afzonderlijk lekker en de sfeer was perfect! Alles goed op elkaar afgestemd.. Verder werden wij goed geadviseerd over welke specifieke wijnen we bij elk gerecht het beste konden drinken en er werd goed rekening gehouden met onze eigen behoeftes. Hier komen wij zeker weer terug!
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Lekker gerechtjes, originele combinatie van ingredienten.
Casper B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Wat een verrassing om hier te eten. Turks culinair restaurant met heerlijke combinaties.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heerlijke eten, vriendelijke bediening, alle gerechten zijn zorgvuldig voorbereid.
Het is gewoon een prachtige ervaring!
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Ontzettend vriendelijk en bekwaam personeel. Je voelt je echt gast waardoor de gehele avond in het teken van genieten staat. Het eten is heerlijk bereid met uitstekende producten!
Sietse P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Lekeer eten goede service en uitstekende Turkse huiswijnen wit en rood.
Michael C.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heel lekker eten in een mooie omgeving met super bediening. Pareltje in Maastricht! Een aanrader voor iedereen die eens iets anders wil dan het "gewone".
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
We kozen voor het 3 gangen menu om ons te laten verrassen met de mooie ingrediënten en smaken uit de Turkse keuken! Een aanrader!
Aimee F.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten, hele attente bediening. Absoluut verzorgd. Wij komen graag terug!
Annemieke P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten; alles zo smaakvol en goede wijnen. We waren aangenaam verrast!
Fijne sfeer en uiterst vriendelijk personeel.
Een echte aanrader!
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
We komen hier elk jaar eten en worden altijd gastvrij ontvangen. Het eten is gevarieerd en smakelijk en de wijn is prima.
Marjet B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk gegeten van de goed uitgekozen kerst menu met een wijn arragement, bediening erg attent met goede uitleg over het eten en de wijn.
Wel kleine tafeltjes voor de gerechten
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Met 1e kerstdag een bijzonder smakelijk 5-gangendiner gegeten: eerst een amuse (vergeten wat exact), daarna als voorgerecht: tonijn tartaar met bulgur, als tussengerecht: coquille met Turkse vermicelli, zeekraal, gramaatappelsiroop en een lobstersaus, als 2e tussengerecht: kwartel met groene linzen, gepocheerde vijg en feta crème, als hoofdgerecht hertenrug met sumac puree en aardappelpuree, als nagerecht: een pistache soufflé met vanille crème & hazelnoot ijs. Zeer vriendelijke/attente service, warm modern interieur, aanrader!
Luc C.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Als we in de buurt zijn komen we terug - aanrader!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Zeer lekker menu en uitstekende bijpassende wijnen. Ondergedompeld in culinair Turkije. Top aanrader....................
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijke, verrassende smaaksensaties met allervriendelijkst, attent personeel. Mooi gepresenteerde amuses, mezzes en hoofdgerechten tegen een prima prijs-kwaliteit verhouding. Je moet reserveren!