Restaurant Mandalin

Kommel 8 6211 NZ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Mandalin

Mandalin in Maastricht is zo’n uniek restaurant! Het restaurant wordt met passie gerund en dat merk je aan alles. Het team van Mandalin is jong, vriendelijk en zeer professioneel. De service is zowat van sterrenniveau, maar dan zonder het persoonlijk contact te verliezen. Het contact voelt vertrouwd en de vriendelijkheid en passie zullen je zeker bij blijven.

De keuken van restaurant Mandalin is Turks en je eet er verschillende kleine hapjes. Zowel de koude als warme mezze zijn heerlijk, evenals de lamsrack en de eend. Zomaar een greep uit de gerechten die hier uit de keuken komen. Creatief, kleurrijk en ontzettend lekker!

Restaurant Mandalin in Maastricht is zo’n plek waar je zonder dat je het doorhebt veel langer blijft zitten dan je vooraf had gepland. Heb je ook zin in een avond gezelligheid en heerlijk Turks eten? Reserveer dan vandaag nog je tafel bij Mandalin!

Meer informatie over restaurant Restaurant Mandalin

Maandag gesloten
DI - VR | 1700u - 2200u
ZA - ZO | 1200u - 2200u

Tijdens Carnaval zijn wij gesloten van vrijdag 9 december tot vrijdag 16 december

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Mandalin

Lena O.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Het eten was lekker, bediening goed, ietwat traag, maar volop aandacht van eigenaar en kok. De indeling van tafels was ronduit slecht, een privé gesprek kan niet gevoerd worden.
Tonny H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Turks met Westerse invloeden. Een aanrader qua ontvangst en service maar zeker voor het eten, en dan met name de lamsrack als hoofdgerecht. Tezamen met de koude en warme voorgerechtjes waar je uit kan kiezen, een gevarieerde en smaakvolle avond gehad. Vergeet ook niet een fles Turkse wijn te bestellen. Zeer verrassend. Een topper wat ons betreft!
hatice K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Dit is echt een top restaurant! Als je een culinair hoogtepunt wilt meemaken dan moet je hier komen eten!
Turkse gerechten zijn hartstikke lekker! Ik kom hier ZEKER VAKER TERUG.
Furkan A.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Supergezellig, uitstekende bediening met uiterst vriendelijke personeel en heerlijk eten uiteraard!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Prima gegeten. Zeer vriendelijke bediening
Mooie entourage
Nicholas W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Er werd bijzonder veel aandacht gehecht aan de decor, de service en vooral het eten. Het was echt een onvergetelijke restaurant ervaring!
Ekrem O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Vriendelijk personeel. Uitstekend eten en service.
Katherine W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
De service was subliem. Ik kom zelf uit de horeca dus merk ieder detail op. Hier werd geen detail gemist. We hebben een hele fijne avond gehad. Het had een open keuken en alles was vooral heel prettig schoon.
De sfeer was gezellig, stoelen zaten lekker. En het eten erg bijzonder. Turks met concept!
Aangenaam lekker. Aan het einde van de avond kwam ook de chef nog even een praatje maken.
Dit is een toppertje zeker een bijzondere aanrader.
Avionne D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gezien de hoge cijfers op de site waren onze verwachtingen hoog gespannen. Prima gegeten maar de vele tienen konden wij niet plaatsen.
Joost J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
2e keer hier geweest. Net zoals de vorige weer heerlijk gegeten en de bediening en service was weer top!
Gèr-Patriez V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Op basis van revieuws hier komen eten.
Hebben echt héérlijk gegeten en een prima bediening.
Jongste zoon (14) luste het hoofdgerecht niet en werd probleemloos in overleg een ander gerecht geserveerd
zonder (extra)kosten.
Wij komen hier zeker nogmaals eten!!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Onze derde keer en wederom weer een groot feest. De wijn, het eten, de gastvrijheid. Alles! 4 uur aan tafel gezeten samen en genoten van ieder moment. Het was de verjaardag van mijn vriend en het dessert was vol vuurwerk, zo leuk! We blijven zeker terugkomen!
Harm R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Een buitengewone eetbeleving in een mooie entourage. Wie van detail en verzorging houdt, komt hier aan zijn trekken. En dan is het bijna overbodig om te melden, dat het eten overheerlijk is. Maar doe ik het toch!
Bea B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Het was er lekker, leuk en gezellig. Na afloop word je ook nog in je jas geholpen!
Krys A.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Niet gereserveerd maar toch een tafeltje vrij. Verder heel vriendelijk ontvangen. De koude en warme voorgerechtjes waren heerlijk. De borden van de hoofdgerechten werden heel mooi opgemaakt en het smaakte heel goed. Ook was het heel leuk dat de chef na afloop naar de tafel kwam gelopen!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
De witte handschoenen om het be
stek neer te leggen vond ik een beetje overdreven en had voor mij niet gehoeven. Het eten was echter erg lekker en de bediening was vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Zeer, zeer goed! Uitstekende keuken, uitstekende bediening. Neem wel de tijd...
Pauline K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Ruime keuze uit heerlijke gerechten, zeer vriendelijk personeel, mooie en sfeervolle inrichting
Niena B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Met name de Mezze’s zijn érg smakelijk. Gerechten zijn in het algemeen van zeer goede kwaliteit. Een kunstfeestje voor de smaakpapillen! Ook aan de opdiening en presentatie is zorg en aandacht besteed. Fijne persoonlijke benadering en keuken geeft een open, transparante indruk. Er wordt rekening gehouden met allergieën en wensen, erg fijn.
Roger W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Verfijnde Turkse gerechten. Chef-kok weet wat hij doet, erg lekker. Ontvangst en bediening erg vriendelijk. Het was er niet druk, desondanks toch wat langer moeten wachten, beetje onthaasten dus.