Restaurant Mandalin

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Mandalin

Marion H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eerste keer was beter...goede bediening en presentatie. Eigenaar was toen zelf aanwezig. Terwijl het de 2e keer niet zo druk was viel het een beetje tegen. Bediening en opmaak hoofdgerecht beetje slordig.
Nu willen ze dat je eerst een hoofdgerecht kiest, andersom was fijner.
Kor-Hameleers .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We zijn er al vaak langsgelopen en nog nooit was het restaurant leeg: hier moeten we eens een hapje eten. Dat hebben we afgelopen vrijdag gedaan. Ik at de eendenborst en mijn vrouw de zeebaars. Zelden zo lekker gegeten! Lekkere hapjes vooraf gegeten met ingewikkelde namen die ik weer kwijt ben. Het Turks bier is een aanrader: lekker en niet van Heineken. Als minpuntje had ik willen noteren dat ze geen kraanwater serveren maar dat bleek een misverstand: voor het slikken van tabletten kun je kraanwater krijgen. Vanwege het misverstand hebben we de koffie (ons nagerecht) niet hoeven te betalen.
Sener M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het was lekker eten , maar de menu kaart vond ik iets te beperkt. Voor de rest gezellige sfeer en eerlijke prijzen. Vriendelijke bediening ook.
Patrick P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten, het zijn verrassende gerechten die met liefde zijn gemaakt. Dit proef je en je wordt aangenaam verrast door de goede service die je op andere plekken ook graag zou willen zien. Maar hier is het gewoon! Aanrader!
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten in zeer gastvrij restaurant. Recensies kloppen helemaal.
Annette |.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk!
L J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Niets op aan te merken alles was oké. Vriendelijk en onthaast personeel. Heerlijk gegeten
Carly S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten!!!
Camille E.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Een gezellige avond met vriendinnen gehad met heerlijk eten en een vriendelijke en prettige bediening.
Sara D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Voor een derde keer hier gegeten en het was weer geweldig. De service is uitstekend, het personeel is ontzettend vriendelijk en het eten is verukkelijk. Ik kom hier zeker nog een keer naar toe!!!!!
MyLinh L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Overheerlijk gegeten en leuk personeel! Het eten wordt ook nog eens prachtig geserveerd. De inrichting vond ik ook heel mooi. Ook vegetarisch mogelijk.
Niloefar D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijke meze's en hoofdgerecht (kipkuiken) gegeten. Je proeft dat het met liefde is bereidt. De bediening was top op een prachtige locatie!
Angèle K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten. Haute cuisine op zijn Turks. Zeer gastvrij ontvangen en verzorgd. Aanrader.
viviane S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
super vriendelijk onthaal. leuk concept. koude en warme mezze te kiezen aan tafel aan de hand van voorbeeld. hoofdgerecht mooi gepresenteerd. aanrader!
Marjet B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Na een leuk welkom een tafeltje gekregen en een duidelijke uitleg over het concept van het bestellen van de mezze en het hoofdgerecht.
De mezze's waren erg lekker en het hoofd gerecht zalig, met als sluitstuk een overheerlijk toetje.
Het is echt een aanrader om er een keer te eten, goede en vriendelijke bediening.
Wij gaan er als we in Maastricht zijn er zeker nog een keer heen.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima gegeten in een leuk concept je kiest gelijk je hoofdgerecht en er wordt daarna een voorstel aan tafel gedaan (visueel) welke koude voorgerechtjes je wilt en daarna welke warme tussengerechtjes jouw keuze zijn.
Hierna wordt het hoofdgerecht geserveerd met indien gewenst een dessert. koffie en een fles wijn completeerden het geheel.
Als er al kleine rimpeltjes zijn worden deze op hun waarde getaxeerd en gezorgd dat ze glad gestreken worden.
Kortom niets dan lof en tot een volgende keer.
Francie G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Pure verwennerij!!!! Je wordt door de gastheer en gastvrouw in de watten gelegd. Goede uitleg over de gerechten en heerlijke wijnen. Een parel!!!! Wij komen zeker terug
N N.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Wat was dit genieten! Niet gehaast eten, gewoon lekker op het gemak. Koude en warme voorgerechtjes, hoofdgerecht en nagerecht voor diegene die daar nog trek in had. Allemaal even lekker~!
Hedwig B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Voor de tweede keer naar dit restaurant, was benieuwd of het weer zo goed zou bevallen. Nou dat heeft het!
Goed en vriendelijk personeel, lekker eten, prijs kwaliteit verhouding goed.
We gaan zeker weer terug!
Aziz B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
een culinair turksrestaurant, waar je met turkse gastvrijheid werd ontvangen.
Geen grote menukaart maar heel divers.
Goede uitleg van de menukaart.
De gerechten smaakten voortreffelijk.
zeker voor herhaling vatbaar