Restaurant Mandalin

9,2
9,4
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Geweldige avond gehad van begin tot eind. Service en ambiance en eten van topniveau. Aan alles wordt gedacht de gast/klant is echt koning. Perfecte bediening, niet eerder zo ontzettend gastvrij meegemaakt en smaken zo heerlijk dat het jammer is als het op is. Als je hier eenmaal gegeten hebt besef je pas hoe het echt hoort - echt top op alle fronten- en hoe vaak het eigenlijk tegenvalt. Het is dat we ver weg wonen maar dit restaurant was voor ons een geweldige ervaring, een aanrader en wanneer wij weer in Maastricht zijn weten we waar we heen gaan
resie K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Vrijdagavond met een vriendin gegeten bij Mandalin. De ontvangst en bediening was goed. Het eten was heerlijk, vers, smaakvol en gevarieerd. Ik ga er zeker terug.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben een heerlijke avond uit gehad bij Mandalin. Eten was heerlijk, personeel zeer gastvrij en het interieur is gezellig. Wij gaan er zeker terug.
Darius A.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voor het eerst hebben wij een voortreffelijke Turkse culinair Resturant in Nederland gezien. Wat een prachtige combinatie van modern en klassiek wat ook kenmerkend is voor de Turkse cultuur. Heerlijke gerechten en een speelse manier van servering. Wij zullen zeker vaker terugkomen en genieten van bijzonder heerlijke eten met variaties en zeer professioneel en vriendelijke bediening. We zien een restaurant met Michelin ster in de toekomst.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer goede service, ouderwetse goede bediening en bovenal heerlijk eten!
Eser V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik ben zelf Turks en heb nog niet eerder in Nederland zo lekker en vers Turks gegeten! Geen standaard turkse gerechten op de menu's maar juist orginele gerechten. Alle smaken klopten gewoon. Een open keuken, vind ik zelf fijn. Borden/bestek brandschoon. Er hing een relaxte sfeer en de bediening was zeer vriendelijk. Helaas wonen we hier niet in de buurt maar ik zou zeker terug komen. Echt aan te raden.
DJdeKoning .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten op doorreis naar het noorden.
Bediening vriendelijk en verstaan hun vak.
Prijs kwaliteitsverhouding uitstekend.
We komen zeker terug, voor een heerlijk avondje uit.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Super lekker eten, perfecte bediening en dat alles voor een prijs die verbaast.
Christie V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede service, lekkere wijn.
gusta.smits S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Ik vond het eten heerlijk, de witte wijn bij het voorgerecht een beetje tegenvallen. Kwartelsoepje was heerlijk maar had net iets warmer geserveerd kunnen worden.
Kalfsoester was heerlijk maar veel te groot voor mij.
A H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Mooie tent met warme en gezellige uitstraling.
Bediening was super. Alle gerechten werden toegelicht. Het eten was heerlijk. Naar mijn idee prijs kwaliteitverhouding heel goed.
Zeker een aanrader.

Rosa S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zeer smakelijke gerechten, opvallend goede service, Turks eten op niveau met een creatieve twist, dit tref je niet vaak!
m B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Erg gezellig gegeten bij Mandalin. Prima prijs kwaliteit verhouding. Alleen jammer dat het op de plaats waar wij zaten (achterin) erg naar frituurvet rook, mn kleding rook er de volgende dag nog naar.
Angelina A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het eten was heerlijk.
Vriendelijke gastheren
De logistiek zou een aandachtspunt zijn
Een kok die tussendoor oesters komt serveren ?
De prijzen lopen wel op door die apart geprijsde Metzes
Maar het eten was lekker.
Roderik K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Vanavond bij Restaurant Mandalin gegeten: hartelijke ontvangst en bijzonder smakelijk gegeten. Ieder gerecht was vers en bijzonder smaakvol bereid. Erg vriendelijke bediening. De chefkok kwam met zijn team aan tafel vragen of alles naar wens was: dan voel je je echt gast!
Kortom een heerlijke avond, absolute aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Roderik en Dilek Kruijt
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prima restaurant, zeer vriendelijke bediening, lekker eten. Enige minpunt was geen karaf water te krijgen, glas ging wel. Prijs kwaliteit verhouding prima.
Ozlem B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten, service perfekt, ambiance geweldig. Voorgerechten / meze's / zijn heel divers van smaak . Hoofdgerecht was heerlijk (eend) . Voor onze dochter van 4 jaar was aangepast eten mogelijk. Al met al het is zeker een aanrader!! Kom zeker terug.
Ozlem B.
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Op Tweede Kerstdag hier gaan eten. Simpelweg fenomenaal. Met een volle zaak dit niveau handhaven en zulke service verlenen verdient alleen maar lof. Er werd een 6-gangenmenu geserveerd en wij kozen hierbij voor een aansluitend wijnarrangement. Uit eigen beweging na het aperitief (een zeer goede champagne) een fles besteld i.p.v. het wijnarrangement. Hier werd totaal niet moeilijk over gedaan. Wat tevoorschijn werd getoverd was een geweldige Turkse Chardonnay, een Sarafin uit 2014. Het eten was af, goed op smaak, netjes gepresenteerd en precies voldoende. Wat een aanwinst voor culinair Maastricht, wij gaan hier zeker terug.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016