Restaurant Mandalin

9,2
9,3
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Pluspunten zijn de vrij centrale ligging en naar mijn weten eerste Turks-Europese restaurant in Maastricht (waar geen varkensvlees geserveerd wordt. Onduidelijk of er halal geslacht vlees geserveerd wordt). Voorgerechten, de mezzes, een beetje overgewaardeerd. Hoofdgerechtkaart vrij beperkt met 8 gerechten maar dat vind ik wel fijn en overzichtelijk. Zowel vegetariër als vleeseter komt aan zijn trekken. Verfijnd voedsel, mooie combinaties en een waar kunstwerkje op je bord! Erg goed! De bediening vonden wij het enige minpuntje: moeilijk contact mee te maken, werd laat gevraagd of we wat wilden drinken en de kaart wilden zien. Verkeerde drankje gebracht. Geen goede kennis van de wijnen. Mogelijk dat het oordeel over de bediening ook gekleurd is omdat wij haast hadden.

Kortom, prima restaurant qua ligging en inrichting. Subliem qua keuken/eten. Bediening kon iets vlotter met meer kennis van zaken.
Mary G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Sfeervol, lekker gegeten. Gastvrije ontvangst en bediening correct .Aanradar voor een avondje uit met een Turks randje...
Joëlla-Naomi G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten! echt traditionele Turkse keuken, van het voorgerecht tot de toetjes heel lekker gegeten, echte aanrader.
Vriendelijk personeel, tonen veel interesse.
Kok komt aan tafel vragen hoe het gesmaakt heeft, heel vriendelijk.
Zeker waar voor je geld, wij komen zeker terug
L. K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij hebben heerlijk geluncht in dit sfeervolle en mooie restaurant! De bediening en de kok waren behulpzaam en vriendelijk. Een uniek Turks restaurant met een Franse slag. Absoluut een aanrader!
Ley1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Afgelopen weekend weer heerlijk gegeten op het terras bij Mandalin. Genoten van de sfeer en de lekkere Turkse mezzes. Als voorgerecht hebben we zes verschillende koude mezzes gehad en vijf warme. Het hoofdgerecht hebben we samen moeten delen, omdat we iets te veel voorgerechten hadden gegeten. De volgende keer komen we met een groter groep zodat we alle voorgerechten makkelijk kunnen proeven.
De gastheer gaf ons nog een hand voordat we weggingen en hebben nog een leuk gesprek gehad.
Marleen V.
Ron C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gewoon Toppers, stuk voor stuk!
Anja Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Waardeloos. Duurde ontzettend lang terwijl we ongeveer de eerste waren. Bediening veel te beleefd maar ook arrogant en men vergat constant wat we vroegen of begreep het niet. Hoofdgerechten zeer minimalistisch en een aantal niet lekker. Kortom, nooit meer doen.
MLH1 L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben genoten van onze avond bij Mandalin!
De bediening was zeer hoffelijk zonder stijf te zijn, er werd goed op de gasten gelet. Ook werd er zeer goed aandacht besteed aan de wensen van een van onze gasten met diverse voedselallergiën. (Dit hadden we wel ook van te voren aangegeven).
Het eten was heerlijk. We hadden deze avond als extra keuze oesters. Deze waren overheerlijk! Het idee om meerdere mezzes te bestellen en om dan samen te delen is erg leuk en lekker. (Vaak wil je toch graag alles even proeven....) bij de warme mezze was er vanavond ook ganzenlever en deze was dan ook geweldig. Voor de hoofdgerechten is er een mooi aanbod van vis, vlees èn vegetarisch. Al onze gerechten smaakten heerlijk, niets op aan te merken. Als toetje een trio van nagerechten genomen om wederom te delen (want eigenlijk hadden we genoeg gegeten) de baklava en rijstpudding waren overheerlijk en een absolute aanrader.
We dronken er de rode en witte Turkse huiswijn bij, erg goed!
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Zeer vakkundig en vriendelijk personeel. Veel aandacht voor de klant

Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer waarbij je je eten niet in sneltreinvaart voorgeschoteld krijgt.
Even alle tijd voor zeer goed eten.
paul K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten en bediening was zeer goed, een echte aanrader voor een redelijke prijs.
Desiree S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wil je traditioneel Turks eten, maar wel op een verfijnde manier? Dan ben je bij Mandalin aan het goede adres! Prima kwaliteit, uitstekende bediening en het rustige tempo waarin geserveerd wordt, geeft het gevoel van ECHT uit eten te zijn. Kortom, wij zijn erg tevreden! (Jammer dat we zover weg wonen)
Joost J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten en van de service kunnen de meeste restaurants in Maastricht nog veel leren! Chapeau!
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Mediterrane tafel met iets extra's. Erg attente bedoening!
Remi W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijke avond gehad dankzij de top keuken en bediening, prima prijs/kwwliteitverhouding. We komen hier zeker terug !!
Tamara R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Nu twee keer wezen eten en beide keren een ontzettend mooie avond gehad. Het ontvangst is goed, bediening is vriendelijk en hebben product kennis, eten is heel lekker!
Philippe F.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Op aanraden van kennissen hier gaan eten met aansluitend concert van André Rieu. Vooraf heerlijke tartaar van tonijn, tussengerecht truffelsoep, eveneens verrukkelijk, en als hoofd gekozen voor tarbot. Wat een culinaire hoogstandjes. Verfijnd, goed op smaak en authentiek Turks gepresenteerd. Hier moet je geweest zijn in Maastricht!
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
In èèn woord een TOP restaurant. Afgelopen zaterdag met vrienden daar gegeten. Vriendelijkheid en service waar ze hier in Amsterdam nog van kunnen leren. Voortreffelijk menu, heerlijke Turkse wijn. Zo jammer dat Maastricht niet om de hoek ligt. Een dikke 10
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk eten en heel vriendelijk correct personeel. Super!!
Erg genoten
peter D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een prima service. Het begon met een duidelijke en vriendelijke uitleg van het concept. Het eten was echt heerlijk. De cocktails erg lekker. Het personeel zeer vriendelijk. men vroeg bijvoorbeeld hoe veel tijd er tussen de verschillende gangen moest zijn. Echte helemaal goed !