Restaurant Mandalin

lou V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
w.f.m.j.coumans C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Je zit er gezellig. Het is niet massaal groot. Het eten is verassend. Erg lekker. De mezzes zijn niet klein. Na een aantal mezzes hebben we geen hoofdgerecht meer genomen.
Dick N.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance.
Birsen E.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij hadden een prachtige avond and een lekker diner bij Mandalin gisteren. Wij waren daar nog niet geweest. En wij waren niet teleurgesteld. Service was snel, vriendeljk en iedereen daar was heel behulpzaam. Het is een ruime plaats met een schoone keuken en mooie decoratie. Wij hadden koude meze (heerlijk!), lam (spectacular) en nagerechten (licht en smaakvool). Bijzondere wijn kaart ook. Wij komen zeker terug.
Leon L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Goede ontvangst, uitleg gerechten, aandacht voor kleine details, witte handschoen bij neerleggen bestek.
Omgeving Maastricht staat Mandalin nu op eerste plaats bij ons.
htencate T.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Voortreffelijke prijs/kwaliteit in een vriendelijk, gastvrij restaurant waar uitstekend gekookt wordt!
Annetkemper .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Verrassende gerechten, mooi gepresenteerd. Leuke familiaire sfeer.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heel leuk en lekker restaurant. Vriendelijke en nette bediening. Leuke presentatie van de koude en warme voorgerechten. Een aanrader!
Lan L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. De bediening was top, we komen zeker terug. Een heel apart en leuk manier van presenteren en het interieur is heel mooi. Alleen jammer dat de tafels en stoelen zo dicht op elkaar staan.
dirk L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Verrassend lekker
Thamar G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wat een heerlijke smaken, bij elk gerecht. Leuk is ook dat ze met een schaal aan je tafel komen met de mezes (soort tapas) zodat je zelf kunt kiezen. Wijnen ook heerlijk. Alles klopte. Een aanrader!
marieke S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Lekker gegeten, bijzondere keuken, aardige en goede bediening
A.C. D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Bijzonder vriendelijke ontvangst. Verrassend interieur. Lekker gegeten maar jammer dat er meer dan één uur wachttijd was tussen het koude voorgerecht en de volgende schotel. Pas nadat we de ober hadden aangesproken hierover is er wat meer vaart gekomen in het serveren. . Overigens is ons wel een drankje aangeboden tergemoedkoming voor het lange wachten
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Zeer plezierig restaurant. Heerlijk eten Verrassende Turkse wijn. Zeer adequate en vriendelijke service
Joep S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Super bediening en keuken. Altijd de moeite waard!
André T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Mandalin wordt steeds beter. En dat is mooi. Een plek om steeds weer terug te komen. De koude- en warme mezze zijn erg lekker. Je zou ze allemaal willen eten. Maar bedenk dat er nog mooie hoofdgerechten op de kaart staan. Als je van lekkere wijn houdt zit je hier ook goed. Mandalin is geen sercred spot meer in Maastricht. In nog geen jaar tijd hebben ze dat heel goed gedaan.
lus D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Eerste keer dat ik hier was. Het was een leuke ervaring. Lekker gegeten en prima service. Ik kom zeker terug.
Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Op een rustige woensdagavond aangeschoven bij dit mooie, sfeervolle restaurant. Heerlijke mezes en andere gerechten. Leuk om de Turkse keuken ook van deze kant te proeven. Prima service.
Marlou L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Al heel lang op de verlanglijst om eens te gaan eten en ben er inmiddels al twee keer geweest. De sfeer is oosters, warm en gezellig. Na de ontvangst een heerlijke oester van het huis als starter. De koude en warme voorgerechtjes zijn mooie creaties, heerlijk van smaak en op een bijzondere wijze gepresenteerd. De uitleg is meer dan duidelijk en het was moeilijk kiezen. De hoofdgerechten hebben een authentieke smaak met keuze uit vlees, vis of vega. De gastheer en het personeel weten wat gastvrijheid is en leggen je écht in de watten, niets is teveel voor hen! Uitstekende prijs/kwaliteit en betaalbare goede wijnen. Ik gun ze een bib gourmand!
Dirk-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Na een fijne ontvangst is ons het concept uitgelegd. Gedurende de gehele avond vriendelijk en snel geholpen. Aan het einde van de avond kwam de kok zich voorstellen en feedback halen. Een zeldzaamheid tegenwoordig die getuigt van zelfvertrouwen. Volledig terecht overigens met deze uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding. We hebben heerlijk gegeten en gaan zeker nog eens terug.