Restaurant Mandalin

Kommel 8 6211 NZ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Mandalin

Mandalin in Maastricht is zo’n uniek restaurant! Het restaurant wordt met passie gerund en dat merk je aan alles. Het team van Mandalin is jong, vriendelijk en zeer professioneel. De service is zowat van sterrenniveau, maar dan zonder het persoonlijk contact te verliezen. Het contact voelt vertrouwd en de vriendelijkheid en passie zullen je zeker bij blijven.

De keuken van restaurant Mandalin is Turks en je eet er verschillende kleine hapjes. Zowel de koude als warme mezze zijn heerlijk, evenals de lamsrack en de eend. Zomaar een greep uit de gerechten die hier uit de keuken komen. Creatief, kleurrijk en ontzettend lekker!

Restaurant Mandalin in Maastricht is zo’n plek waar je zonder dat je het doorhebt veel langer blijft zitten dan je vooraf had gepland. Heb je ook zin in een avond gezelligheid en heerlijk Turks eten? Reserveer dan vandaag nog je tafel bij Mandalin!

Glas champagne

Lydia N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
marjolain B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Wíj hadden geluk dat het mooi weer was wíj konden buiten zitten want wíj hadden een hond mee en die mocht niet binnen dat vonden wij toch een minpunt
Ivan J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Het eten was uitmuntend, zoveel kleur en verschillende smaken! Uitstekende bediening en vriendelijk personeel! Top!
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Ik heb er het gevoel gehad weer heel even in Turkije te zijn. Niet alleen vanwege het overheerlijke eten maar ook vanwege de enorme gastvrijheid.
Jean D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Vaker gedineerd , was fantastisch!!
Helaas als lunch , viel het tegen!!!!
Dimph V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuke avond in jullie restaurant gehad met heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Komen graag nog eens terug !
Joerie M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
super restaurant!!!Heel lekker gegeten de service was top!De koks persoonlijk aan tafel gehad echt de max!Echt sterrenniveau waardig!!!Groetjes uit België (Leuven)
Fere V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Zeer goede ervaring. De bediening was heel hartelijk en het eten welliswaar heerlijk. De prijs/kwaliteit ratio is zeer eerlijk en correct!
E.E. V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Echt heerlijk gegeten (4-gangen-diner), allerlei heerlijke Turkse gerechten.
Zeer hartelijke en leuke, attente bediening.
Alles zeer verzorgd en lekker!
We komen hier zeker nog eens terug.
Tamara H.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Ik had hoge verwachtingen gezien de zeer goede reviews. Mijn verwachtingen zijn overtroffen!
Ik had online gereserveerd maar een half uur van te voren gebeld dat we iets later zouden komen, bij binnenkomst werd ik door de gastvrouw/ serveerster bij mijn voornaam genoemd. De eigenaar en 't personeel zijn erg vriendelijk. 't Eten was heerlijk, ik vond 't echt speciaal, zowel qua smaak als presentatie.. Goede prijs- kwaliteitverhouding. Keuken(tje) en koks in het zicht. Mooie, sfeervolle inrichting, comfortabele stoelen. Zowel gastvrouw/ serveerster als eigenaar vroegen naar eventuele verbeterpunten... kan ik niet bedenken.
Absoluut een aanrader!
Helmut H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima kwaliteitsgerechten voor goede prijs.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
geweldige gerechten en sfeer; bediening mag meer pro-actief te werk gaan.
Zoi G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij vonden het geweldig bij Mandalin. Het eten, de sfeer,vriendelijkheid en gastvrijheid was perfect. Ook het concept was heel leuk, weer iets anders. Wij komen zeker nog een keer terug. Zoi Georgalas
Anita J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Hier voor de 2 e x gegeten. Eten was weer prima. Toetje was wat te machtig. Het menu stond deze keer vast. Ws omdat het Pasen was. Er waren echter wel andere gasten die van de kaart mochten kiezen. Dat was wat vreemd. Prijs voor het menu was wat aan de hoge kant. Ondanks de wat mindere puntjes wel genoten.
hendrik P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten, bediening was uitermate goed, vriendelijk en heel correct. We hebben van de koude voorgerechten bijna alles geprobeerd en van de warme voorgerechten hebbben we alles maar genomen omdat het er zo goed uit zag. Het hoofdgerecht was lamrack en dienend perfect gemaakt super mals en de artisjok was ook heerlijk. Helaas was er geen ruimte meer voor een nagerecht maar wij gaan zeker nog een keer terug.
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Mooie inrichting, erg lekker eten en uitstekende bediening. Zeker een aanrader!
Arthur P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Top eten en top service
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
was een prima avond, maar iets minder "Turks" dan de vorige/eerste keer dat we er waren. Porties niet groot (behalve nagerecht). Vond het mede daarom wat aan de dure kant. Vriendelijk en gastvrij personeel
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Alleen nagerecht was wat aan de zware kant.
Rasim Y.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijke eten in een warme atmosfeer met excellente bediening voor een zeer aantrekkelijke prijs.