Restaurant Mandalin

9,2
9,5
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Zeer plezierig restaurant. Heerlijk eten Verrassende Turkse wijn. Zeer adequate en vriendelijke service
Joep S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Super bediening en keuken. Altijd de moeite waard!
André T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Mandalin wordt steeds beter. En dat is mooi. Een plek om steeds weer terug te komen. De koude- en warme mezze zijn erg lekker. Je zou ze allemaal willen eten. Maar bedenk dat er nog mooie hoofdgerechten op de kaart staan. Als je van lekkere wijn houdt zit je hier ook goed. Mandalin is geen sercred spot meer in Maastricht. In nog geen jaar tijd hebben ze dat heel goed gedaan.
lus D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Eerste keer dat ik hier was. Het was een leuke ervaring. Lekker gegeten en prima service. Ik kom zeker terug.
Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Op een rustige woensdagavond aangeschoven bij dit mooie, sfeervolle restaurant. Heerlijke mezes en andere gerechten. Leuk om de Turkse keuken ook van deze kant te proeven. Prima service.
Marlou L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Al heel lang op de verlanglijst om eens te gaan eten en ben er inmiddels al twee keer geweest. De sfeer is oosters, warm en gezellig. Na de ontvangst een heerlijke oester van het huis als starter. De koude en warme voorgerechtjes zijn mooie creaties, heerlijk van smaak en op een bijzondere wijze gepresenteerd. De uitleg is meer dan duidelijk en het was moeilijk kiezen. De hoofdgerechten hebben een authentieke smaak met keuze uit vlees, vis of vega. De gastheer en het personeel weten wat gastvrijheid is en leggen je écht in de watten, niets is teveel voor hen! Uitstekende prijs/kwaliteit en betaalbare goede wijnen. Ik gun ze een bib gourmand!
Dirk-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Na een fijne ontvangst is ons het concept uitgelegd. Gedurende de gehele avond vriendelijk en snel geholpen. Aan het einde van de avond kwam de kok zich voorstellen en feedback halen. Een zeldzaamheid tegenwoordig die getuigt van zelfvertrouwen. Volledig terecht overigens met deze uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding. We hebben heerlijk gegeten en gaan zeker nog eens terug.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Absolute aanrader! Goed en vers eten en een enorm vriendelijke bediening, zelfs bij behoorlijke drukte gaan ze voor de persoonlijke aandacht. We gaan hier zeker vaker naar terug.
Jan Willem P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Goed en lekker gegeten met een hele fijne bediening. Prijs/kwaliteit heel goed in balans. Zeer aan te raden, ook met kinderen.

Paul H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Verrassende manier om voorgerechten te presenteren, via een tableau met voorbeelden en uitleg. Eten was verzorgd en uitstekend op smaak. Vriendelijke en geïnteresseerde bediening. Zeker een terugkomer.
B B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
erg vriendelijk bediening , lekker eten . heerlijke smaken .
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Geweldige avond gehad van begin tot eind. Service en ambiance en eten van topniveau. Aan alles wordt gedacht de gast/klant is echt koning. Perfecte bediening, niet eerder zo ontzettend gastvrij meegemaakt en smaken zo heerlijk dat het jammer is als het op is. Als je hier eenmaal gegeten hebt besef je pas hoe het echt hoort - echt top op alle fronten- en hoe vaak het eigenlijk tegenvalt. Het is dat we ver weg wonen maar dit restaurant was voor ons een geweldige ervaring, een aanrader en wanneer wij weer in Maastricht zijn weten we waar we heen gaan
resie K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Vrijdagavond met een vriendin gegeten bij Mandalin. De ontvangst en bediening was goed. Het eten was heerlijk, vers, smaakvol en gevarieerd. Ik ga er zeker terug.
Darius A.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voor het eerst hebben wij een voortreffelijke Turkse culinair Resturant in Nederland gezien. Wat een prachtige combinatie van modern en klassiek wat ook kenmerkend is voor de Turkse cultuur. Heerlijke gerechten en een speelse manier van servering. Wij zullen zeker vaker terugkomen en genieten van bijzonder heerlijke eten met variaties en zeer professioneel en vriendelijke bediening. We zien een restaurant met Michelin ster in de toekomst.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben een heerlijke avond uit gehad bij Mandalin. Eten was heerlijk, personeel zeer gastvrij en het interieur is gezellig. Wij gaan er zeker terug.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer goede service, ouderwetse goede bediening en bovenal heerlijk eten!
Eser V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik ben zelf Turks en heb nog niet eerder in Nederland zo lekker en vers Turks gegeten! Geen standaard turkse gerechten op de menu's maar juist orginele gerechten. Alle smaken klopten gewoon. Een open keuken, vind ik zelf fijn. Borden/bestek brandschoon. Er hing een relaxte sfeer en de bediening was zeer vriendelijk. Helaas wonen we hier niet in de buurt maar ik zou zeker terug komen. Echt aan te raden.
DJdeKoning .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten op doorreis naar het noorden.
Bediening vriendelijk en verstaan hun vak.
Prijs kwaliteitsverhouding uitstekend.
We komen zeker terug, voor een heerlijk avondje uit.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Super lekker eten, perfecte bediening en dat alles voor een prijs die verbaast.
Christie V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede service, lekkere wijn.