Restaurant Mandalin

9,2
9,4
Niels L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heel erg lekker gegeten, leuke sfeer en supervriendelijk personeel. Het kiezen van voor en tussengerechten door ze te laten zien is een verassend leuk idee!
Marrinda M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. We zijn begonnen met eigen gebakken brood met heerlijke smeersels (koude mize), daarna volgde een warme mize. Deze gerechtjes worden aan de tafel getoond zodat je hier een keuze uit kunt maken. Daarna volgde het hoofdgerecht, zeebaars met gepofte aardappel. Er waren wat crèmes op het bord. De authentieke turkse smaken maakten een mooie combinatie. We waren verrast.
Ivo N.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Pascale G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening!
Heel leuk concept met de keus aan warme en koude voorgerechtjes. Zeker voor herhaling vatbaar.
F.J. H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Geluidsniveau was rumoerig maar dat lag aan het feit, dat er buiten werd gegeten, aan de straatkant.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten heel vriendelijk personen we hebben ontzettend genoten van ons avondje. Een echte aanrader .
Antonius A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij werden zeer gastvrij onthaald en het eten smaakte ons voortreffelijk . Ik kan het aan iedereen aanbevelen en de prijs kwaliteit is ook zeer goed
Katinka S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Eten was lekker, maar toen we na twee voorgerechten voldoende hadden gegeten, werd de ober een beetje narrig. Dat ging daarna niet meer over en werd van kwaad tot erger. Echt niet servicegericht!
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heel lekker en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Lekker eten.
Gezellige steer.
Supper vriendelijk personeel.
Top avond met vakantiegevoel!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Met z'n tweeën prima gegeten bij Mandalin. Leuk concept met mezze waarbij de keuze gepresenteerd wordt en je zelf kiest wat je wilt. De mezze komen in twee rondes; een koude en een warme. De koude specialiteit van de chef was erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we de gevulde paprika en de eendenborst. Beide smakelijk. Iets minder saus bij de eendenborst had wel gemogen.
De bediening is zeer attent en erg vriendelijk. Rustige sfeer - maar dat kan er ook aan liggen dat het restaurant nog niet half vol was; de tafeltjes staan vrij dicht op elkaar.
Al met al een leuke avond uit eten en weer eens wat anders.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Een heel gezellig restaurant waar je als gast in de watten wordt gelegd. Hartelijke bediening en heerlijke gerechten.
peterschiks .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Een aanwinst voor de horeca. Zeer vriendelijk en gastvrij Smaken uitstekend. Zeer aan te bevelen. Mooi ingericht restaurant goede service
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Eén van de beste restaurants waar we ooit gegeten hebben !!!!!! Zelfs onze tienerdochters die aanvankelijk wat schrik hadden voor een Turks restaurant waren lovend. Proficiat aan het vol tallige en heel klantvriendelijke team !!
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heel lekker gegeten. Wachttijd was ietwat aan de lange kant, maar gezien er gewerkt wordt met verse producten en dankzij de vriendelijke service stoorde dit ons niet echt. Prijzen zijn (zeker naar Belgische maatstaven) schappelijk en de prijs-kwaliteit verhouding zit goed. De muziek stond af en toe te luid, maar dit is maar een klein puntje van kritiek.

Tof concept, iets wat we in België nog niet gevonden hebben!
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een prachtige ambiance en met een heel hartelijke bediening. De gerechten waren verrassend en origineel.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker en verrassend. Wijn uit Turkije met heerlijke mezze, hoofdgerecht een combinatie van runderwang en haas. Alles was prima kwaliteit. Erg vriendelijke mensen. Prima restaurant.
Patricia F.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Keurige bediening, presentatie van mezze, redelijke prijzen, smaak van eten authentiek, verzorgd interieur/toilet
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We zijn er met ons gezin van twee volwannenen en twee kinderen van 8 en 9 geweest. Pareltje in Maastricht. Eten, bediening en inrichting zijn geweldig! Super avond gehad.
Luud H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wij hadden vooraf geen idee wat we konden verwachten! Maar we hebben een alle opzichten een top avond gehad. Het eten was overheerlijk en de ook de bediening was uitstekend! Een absolute aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!