Restaurant Mandalin

• Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Eerlijk en lekker.
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heel lekker, hele goede service en supervriendelijke bediening. Het is vooral eens leuk om weer eens anders te eten: het eten zelf en de manier waarop het gepresenteerd wordt.
Zeker een aanrader.
Hanny W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben lekker gegeten. Leuke formule: kiezen uit koude en warme metzes en daarna kiezen van de kaart voor het hoofdgerecht. Vriendelijke ontvangst. Minpunt: het restaurant is heel erg gehorig. De akoestiek is helemaal nie goed. Misschien kan er iets aan gedaan worden door het aanbrengen van geluiddempende materialen.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wij sluiten ons aan bij de andere zeer gunstige beoordelingen, groet rhw
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een zeer professionele en vriendelijke atmosfeer
Evi S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijke avond gehad in een leuke ambiance met familie. De koude en warme voorgerechten Mezze waren prima. Het hoofdgerecht stak er met kop en schouders boven uit, wij aten de lamsrack, wat heerlijk mals en zacht was. Op vrijdagavond was de zaak helemaal volgeboekt. En terecht, want de rekening was ook nog eens heel vriendelijk.
Evi S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Genoten van een heerlijke maaltijd met familie in een leuke ambiance bij Mandalin. Kwaliteit van het eten is prima, vooral het hoofdgerecht stak er met kop en schouders boven uit. De mezze als voorgerecht waren leuk, maar vielen niet allemaal in de smaak. De ontvangst was zeer hartelijk en alles is prima verzorgd. Ik hoop dat dit restaurant nog lang in maastricht blijft.
Millanie M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We werden goed ontvangen en hadden keuze waar we wilden zitten. De presentatie en uitleg bij de mezze was goed. Het smaakte heerlijk. De gefrituurde mezze waren wat te vet naar mijn smaak. Het hoofdgerecht was prima van smaak en mooi opgemaakt. De eigenaresse maakte op het laatst nog een praatje met ons. Ze is echt een goede gastvrouw!
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker gegeten. Aparte formule voor de voorgerechten (meze's) , aantal koude en aantal warme gerechtjes die van tevoren getoond worden. Hieruit kan dan een keuze gemaakt worden, wij waren met z'n 2 en. 5 koud en 5 warm was onze keuze. Je ziet allemaal lekkere aparte gerechtjes advies in misschien ca 6 gerechtjes te kiezen per 2 personen als hierna nog een hoofdgerecht gegeten gaat worden. Apart was de zeebaars en het groentegerechtje bij de koude gerechtjes en bij de warme het gevulde baby inktvisje
Daarna het hoofdgerecht gekozen. Kwartel en steak van wagyurund. Het gerechten waren apart goed van smaak.
Ralf W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten, leuke bediening. Voor herhaling vatbaar
Mariëlle K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Top top top
Ecnirp .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Was na alle positieve recensies erg benieuwd naar dit restaurant. Wij zijn echter minder enthousiast. De Mezze waren lekker, maar de hoofdgerechten stelden teleur. Bij het afrekenen ging het ook nog eens mis, de rekeningen van 2 tafels waren door elkaar gegooid. Het lukte pas om deze op orde te krijgen nadat we zelf aangaven wat we wel en niet gegeten hadden.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Super zaak en zeer vriendelijk !
Whjeanettepaulis P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Een sfeervol en eigentijds restaurant met verrukkelijk eten en zeer vriendelijke en kundige bediening.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Leuk en origineel restaurant .
Aardige en correcte bediening.
Heerlijke gerechten en goede wijnen.
Wij hebben een leuke avond gehad .
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Wij komen zeker nog een keer terug. Het eten was super, de sfeer heel fijn en de service uitstekend (een iemand uit de groep vond zijn hoofdgerecht te pittig; dit werdt meteen opgemerkt door de baas en hij heeft binnen 10min een ander hoofdgerecht gekregen). Ik heb zelfs nog nooit bij een turk gegeten en vond het eten erg lekker, met verse ingredienten en nieuwe smaken.
Juna V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Bij Mandalin gegeten voor mijn verjaardag (18 september). We hebben genoten van de koude en warme mezze hapjes en vonden het superleuk om deze op een grote schaal op tafel te hebben zodat iedereen wat uit kon proberen. Voor vegetariërs is er genoeg lekkers! De wijn was heerlijk en ook de hoofdgerechten vielen bij iedereen in de smaak. De bediening neemt echt de tijd voor je en is erg netjes (nieuw bestek brengen met handschoentjes aan bijvoorbeeld). Omdat ik jarig was kreeg ik ook nog een klein toetje en een glaasje cava. Een grote aanrader en zeker een goede toevoeging aan het bestaande restaurantaanbod in Maastricht!
Trudy&Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Binnen mooie met gekleurd glas versierde lampen, bonte houten tafels, cognac kleurige comfortabele retro stoelen, echte servetten en kristallen glazen. De wijnkaart (thing to do, want slecht leesbaar) biedt ruime keuze en de Turkse Doluca Antik 2012 wint. Het concept is beginnen met koude mezzes, daarna warme mezzes en een hoofdgerecht. Koud: kip, bulgur, saffraan dille, pikante aubergine en paprika en wijnbladeren gevuld met rijst en gehakt, allemaal heerlijk. De warme mezzes: ansjovisjes en een aubergine koekje stelden niet teleur. Intussen het houten plankje met hoofdgerechten bestudeerd en daarom slechts 2 warme mezzes genomen. Als hoofd een perfect bereide doradefilet met waardeloze groente. 1 verbrande wortel en 2 groene asperges die ook te lang waren gegrild, de puree was te vast en de warme cherrytomaatjes laf van smaak. De attente gastheer kwam nog even langs om extra worteltjes en asperges te brengen, die zagen er iets beter uit. De oesters die de gastheer kwam aanbieden zijn aan mij niet besteed vanwege een allergie, maar een aardige geste. Nog een discussie gehad over water uit flessen ipv kraanwater. De tip om kraanwater te schenken en daar een bijdrage voor te vragen (goed doel?) werd resoluut afgewezen. "Dan maakt men er misbruik van". De akoestiek was abominabel.
Mavis S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Heerlijk eten en een voortreffelijke service. Een must-go als je in de buurt bent!! Bovendien een zeer bijzonder concept waarbij je inzicht krijgt wat de verschillende koude en warme voorgerechten inhouden zodat je weet waarvoor je kiest.