Restaurant Mandalin

Kommel 8 6211 NZ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Mandalin

Mandalin in Maastricht is zo’n uniek restaurant! Het restaurant wordt met passie gerund en dat merk je aan alles. Het team van Mandalin is jong, vriendelijk en zeer professioneel. De service is zowat van sterrenniveau, maar dan zonder het persoonlijk contact te verliezen. Het contact voelt vertrouwd en de vriendelijkheid en passie zullen je zeker bij blijven.

De keuken van restaurant Mandalin is Turks en je eet er verschillende kleine hapjes. Zowel de koude als warme mezze zijn heerlijk, evenals de lamsrack en de eend. Zomaar een greep uit de gerechten die hier uit de keuken komen. Creatief, kleurrijk en ontzettend lekker!

Restaurant Mandalin in Maastricht is zo’n plek waar je zonder dat je het doorhebt veel langer blijft zitten dan je vooraf had gepland. Heb je ook zin in een avond gezelligheid en heerlijk Turks eten? Reserveer dan vandaag nog je tafel bij Mandalin!

Meer informatie over restaurant Restaurant Mandalin

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Mandalin

Jennifer Fei Y.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Lekker eten, leuk sfeertje en vriendelijke service.
Leyla M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Top eten ! Super sfeer
M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Erg verrassend. Hele goede service.
Echt een aanrader m.n. het verrassingsmenu en de Turkse rode wijn.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Altijd heerlijk eten bij Mandalin. Vriendelijk personeel en lekkere huiswijnen. Heel leuk dat je eerst mag kiezen uit koude mezes en dan warme mezes. Daarna kun je kiezen uit allerlei hoofdgerechten. Voor de eerste keer een vegetarisch gerecht gekozen , verse pasta met postelein ,truffel, munt yoghurt en portobello . Ondanks de gewaagde combinatie superlekker.
Helene H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Leuke ambiance, vriendelijke bediening, heerlijke amuse. eten viel tegen.
Gestoofde hoen met garnering was erg vet gerecht geworden door oa kaas.
Tarbot stuk vol met graten. Zou in de keuken al gefileerd moeten worden voor die prijs (32)
Smaak was goed maar bij gedempte verlichting kun je moeilijk zelf fileren.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We zijn weer zeer tevreden
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Gisteren de eerste keer daar gegeten op aanrader van familie . Alleen maar lof over dit restaurant . Eten was heerlijk ,personeel heel vriendelijk , super voor een avondje uit! Wij komen zeker snel weer een keer terug !!
Wieteke V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer en goed bedienend personeel met product kennis.
Zeer ruime porties, deze hadden in onze ogen wat kleiner gemogen. Maar het eten was super bereid. Lamskoteletten en Tonijn perfect gegaard!
Roxana S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
In een word perfect! Super lekker gegeten, vriendelijk en deskundig personeel, verzorgd, mooi gepresenteerd, mooie ambiance, mooi ingericht, alles op en top, en milde prijzen, zeker een aanrader. Helaas wonen wij best ver (Amsterdam), maar als we volgende keer in Maastricht zijn gaan we zeker bij Mandalin eten. Dankjulliewel Mandalin!
Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Mijn vriend en ik zijn afgelopen zaterdag bij jullie wezen eten. Ik was op aanrader van vrienden naar jullie toe gegaan. Alles was bij mij ver boven verwachting. We hebben heerlijk gegeten, hadden uitstekende service en je zat ook zeer goed. Als ik niet zo ver van jullie vandaan woonde zou ik zeker vaker komen!
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Echt heel erg goed gegeten bij Mandalin. Zeer aangenaam verrast over de kwaliteit van het eten. De ossenhaas was ongelooflijk mals en de andere gerechten waren ook voortreffelijk. De bijpassende wijn was erg goed.
Wij komen hier absoluut weer terug!
Veli K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Alles was behoorlijk naar wensen
Nina S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het eten, de gastvrouw & heer en de inrichting van het restaurant, In 1 woord fantastisch!
Kim C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijk (vegetarisch) eten en goede service! Eens iets anders dan Italiaans of Indiaas. Gezellig ingericht. Spectaculaire amuse!
Philip G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We waren zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van de gerechten. De bediening en ontvangst waren voortreffelijk. Een aanrader
Chris F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Goed eten met een voortreffelijke bediening.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Top bediening, top keuken, alles meer dan compleet. Bediening is oplettend en scherp, het ontbreekt je aan niks hier. En het decor is fantastisch. Echt even weg in eigen land... Ga hier eten!
Freek K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Ons heerlijk laten verrassen met verrukkelijke mezzes en Turkse gerechten. Altijd een warm welkom en zeer vriendelijke bediening met een topkeuken.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Gastgerichtheid van een zeldzaam nivo! Wat een sympathieke crew!
G. R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijke gerechten geproefd. Bediening uiterst correct en plezierig. Je voelt je welkom in dit restaurant, waar ook altijd tijd gemaakt wordt voor de gast. En een glaasje raki van het huis maakt de avond “af”!