Restaurant Mama

Stationsstraat 6 1521 DT Wormerveer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Mama

Er is pizza!

Zonder twijfel een Italiaans restaurant: mama! Traditionele pizza's, maar ook soepen, pita's en pannenkoeken kun je hier bestellen. In de eetzaal zijn de lange tafels rood-wit bekleed wat het geheel een familiaire sfeer geeft. Als je een partijtje wilt organiseren zijn er ook buffetten mogelijk. Voor een potje poolen of darten kun je terecht in de Achterzaal!

Meer informatie over restaurant Restaurant Mama

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
Hoog tempo
Chris F.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
eten zag er uit of het van gisteren was
was koud en niet aangenaam en erg duur voor de slechte kwaliteit van het eten daar
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Entrecote en pizza met ijsje toe.
Alles was vers en erg lekker.
Zeer aardige kok die uitlegde waar de salade van was gemaakt.
Daarna kwam hij met een extra bakje omdat we het zo lekker vonden.
Schoon en vriendelijk.
Zou qua verlichting iets sfeervoller mogen.
Maar wij gaan zeker nog een keer terug.
?ob K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Restaurant Mama serveert over het algemeen kwalitatief okay eten in grote porties voor een scherpe prijs. Het is echter wel een 'hit or miss' restaurant als je geen pizza besteld. Ik vind bijvoorbeeld zowel de shoarma als Saté schotel erg lekker, maar de hamburger en biefstuk schotel moet ik toch echt iedereen afraden.....

De service is prima, maar het restaurant zelf kan wat mij betreft wel een nieuw interieur gebruiken.
Pier R.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij Mama's speciaal de shoarma schotel.
Ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening.
Dichtbij en gratis parkeren.

Pier en Djoke