Restaurant Mama

Stationsstraat 6 1521 DT Wormerveer Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Mama

Er is pizza!

Zonder twijfel een Italiaans restaurant: mama! Traditionele pizza's, maar ook soepen, pita's en pannenkoeken kun je hier bestellen. In de eetzaal zijn de lange tafels rood-wit bekleed wat het geheel een familiaire sfeer geeft. Als je een partijtje wilt organiseren zijn er ook buffetten mogelijk. Voor een potje poolen of darten kun je terecht in de Achterzaal!

Meer informatie over restaurant Restaurant Mama

Lang

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Mama

Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Ik heb hier echt de slechtste spareribs ooit gegeten. De marinade was niet lekker (het was sws al niet eens zoet) en er zaten veel stukken vet op. Stukken vet zal je wel vaker treffen maar de smaak was gewoon echt vies.
Ik heb er veel knoflooksaus op gedaan om het naar binnen te krijgen en ik vind niet snel iets vies. Ik heb ook een deel laten staan.

Verder bevatte de cola amper prik, klopte de rekening niet en merkten ze ons niet op toen we plaats hadden genomen terwijl het er rustig was.

De frietjes waren wel lekker en het personeel was verder wel vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
het restaurant had geen idee wat ze met de veilingkans bon moesten doen, ze wilde een afschrift van de bank zien of ik wel betaald had!! voorgerecht was redelijk, spareribs waren niet lekker, vellen en zenen, drankjes lieten heel lang op zich wachten, geen aanrader !!!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Eten was zeer slecht. Mijn dochters bord was vies,koekje bij haar drinken was oud vlieg in haar appelmoes, spa rood had geen prik, eten had geen smaak. Kindermenu slaat ook nergens op. Toen ik het melde van mijn dochters appel moes kreeg ik het zelfde bakje terug zonder het stukje annanas waar de vlieg op zat. Echt ranzig. Ik zou niemand adviseren om daar te gaan eten bah bah bah
Chris F.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
eten zag er uit of het van gisteren was
was koud en niet aangenaam en erg duur voor de slechte kwaliteit van het eten daar
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Entrecote en pizza met ijsje toe.
Alles was vers en erg lekker.
Zeer aardige kok die uitlegde waar de salade van was gemaakt.
Daarna kwam hij met een extra bakje omdat we het zo lekker vonden.
Schoon en vriendelijk.
Zou qua verlichting iets sfeervoller mogen.
Maar wij gaan zeker nog een keer terug.
?ob K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Restaurant Mama serveert over het algemeen kwalitatief okay eten in grote porties voor een scherpe prijs. Het is echter wel een 'hit or miss' restaurant als je geen pizza besteld. Ik vind bijvoorbeeld zowel de shoarma als Saté schotel erg lekker, maar de hamburger en biefstuk schotel moet ik toch echt iedereen afraden.....

De service is prima, maar het restaurant zelf kan wat mij betreft wel een nieuw interieur gebruiken.
Pier R.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij Mama's speciaal de shoarma schotel.
Ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening.
Dichtbij en gratis parkeren.

Pier en Djoke