Restaurant Malkenschoten

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 16:00
Michi W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Lekker gegeten vanavond. Mijn tafelgenoten en ik hadden het 3 gangen menu genomen. De salade die ik had was lekker maar de opmaak van het bord kon beter. De overige gangen waren ook prima. Alleen niet zo geschikt als je een hele grote eter bent. Inrichting is leuk, kinderen kunnen zich vermaken in de kinderhoek en de service van de bediening is top. Aanrader!
Eva_3 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Pluspunten:
Prima plek voor een simpele en vooral snelle hap. Gezellige ambiance en ideaal voor jonge gezinnen. Eten is voor die prijs prima maar verwacht er niet te veel van.

Minpunten:
Hoofdgerecht kwam helaas al zeer kort na het voorgerecht die wij nog niet eens op hadden (gelukkig konden we het in een doggiebag meenemen). Bediening was niet onaardig maar niet geheel kundig. Grootste minpunt was de live-zanger die redelijk opdringerig een praatje kwam maken en er op aandrong dat we hem moesten googelen.
Bayou .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gezellig echt familierestaurant met simpele gerechten voor schappelijke prijs. Verwacht geen culinaire hoogstandjes.
We hadden gereserveerd met drie kinderen. Tafel was gedekt met kleurplaten voor de kinderen. Dat was een leuke binnenkomst. Ruime keuze in voornamelijk vleesgerechten. Wij vonden de porties erg groot, eigenlijk te groot. Spareribs waren goed, zalm en kipspies ook. Kinderen hebben in een speelkamer lekker kunnen bouwen met grote blokken.
Maarten4l .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Prachtig decor, werkelijk waar fantastisch voor de prijs, lekker eten, niet al te duur en vriendelijke servering. Ik heb er met het hele gezin genoten van onbeperkt spare-ribs erg lekker. Al met al niets te klagen over mijn bezoek.
Famgourley .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Hier voor de eerste keer als Restaurant Malkenschoten gegeten, en het zal zeker niet de laatste keer zijn. De eten was heerlijk. Wel simpel bereid, maar goed bereid met goede smaak en porties. De service was snel en heel vriendelijk. De sfeer was leuk en er is ook best veel besteed aan voor kinderen op hun gemak te houden. Er waren wel een aantal kinderen aanwezig zo het is ideaal voor gezinnen met kinderen. De prijs vonden wij heel scappelijk - 3 gangen voor €18,95. Daar konden wij niks van zeggen, aangezien alles smaakte vers en goed bereid. Ik heb wel een hele positieve opmerking. Normaal gesproken krijg je sla, enz als garnituur, maar hier kregen wij gemengde groenten als garnituur. Er was zes of zeven soorten groenten waaronder wortelballen,baby mais, peultjes doperwtjes, boontjes met gemaakt met kruidenboter. Dit was gewoon heerlijk en verassend anders. Hier is zeker een aanrader!
KarinMirjam .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Lekker gegeten voor een goed betaalbare prijs. Personeel was erg vriendelijk en het restaurant zag er gezellig en sfeervol uit. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Voor een prima prijs even een hapje eten. Groot voordeel de keren dat wij er waren hadden we het idee van harte welkom te zijn en werden we vriendelijk bediend. Dat is in sommige (duurdere) restaurants wel anders en kan mijn avond aardig verpesten!
Jansen-en-co .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Wij hebben al een aantal keren bij Restaurant Malkenschoten gegeten in wisselende samenstellingen. Meestal met een groep tussen de 5 en 14 personen. Het is geen sterren restaurant maar heeft een prima prijs kwaliteitverhouding in een leuke ambiance en met aardig (hoog gehalte studenten) personeel.
Huiswijn is een prima slobberwijntje.
Aanrader als je voor niet te veel geld lekker wilt eten.
Ciska K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Erg lekker gegeten. Leuk voor met kinderen maar ook zonder kinderen. Ze hebben ook een heel mooi terras met mooi weer. Wij hadden niets te klagen. Gaan vast weer terug vooral met mooi weer op het terras.
Romazoba .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
De beste pizza die ik sinds tijden gegeten heb! Goed belegd en een erg goede bode, prijs kwaliteit verhouding erg goed en de bediening erg vriendelijk en correct. Hier ga ik zeker nog een keer hen...