Restaurant Malden

- Lunch

6,2
Caro1307 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Bij binnenkomst wordt je verwelkomd met een papier op de deur dat je niet enkel van de wc gebruik mag maken. Op het krantenrek een papier dat "pakken betalen betekent" en op de kassa dat grote bankbiljetten niet geaccepteerd worden. Alle eventuele problemen worden zo bij de klant neergelegd, niet bepaald een warm welkom. Het broodje kroket en de frisdrank waren ok en werden snel uitgeserveerd. Al met al goed voor een snelle stop maar geen aanrader.
Bibber2 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
'Chauffeurscafé', maar op een zondag meestal weinig gebruikers uit deze beroepsgroep, tenzij zij met hun gezin uit eten gaan in dit restaurant. Altijd druk en desondanks een goede service. Reeds meermalen bezocht. Altijd een goede aanlegger op noord-zuid route (vv). Maaltijd is eenvoudig (Duits: Gutbürgerlich) met voldoende vlees èn meer dan voldoende groentes (2, plus salade) en frites en gebakken aardappels. Geen culinaire hoogstandjes maar zoals je vroeger thuis at. Aanbevolen traditional: gebakken lever met spek en ui.
Meinders .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
3 gangen menu genomen voor 19,95.
vooraf tomaten soep was een keuze uit drie, daarna biefstuk puntjes die van mijn man waren goed die van mij was echt te ver door gebraden heb dat ook gezegd jammer dat ik dat niet eerder gemeld had dan had ik nieuwe gekregen verder was de rest echt super gebakken krieltjes ,patat,
een goede salade en genoeg voor twee daarbij verse broccoli ook meer als voldoende en een schaaltje met lof met ham en kaas uit de oven , dus eind conclusie jammer van het vlees maar de rest was goed daar kunnen andere restaurants nog veel van leren.
Personeel goed en vriendelijk.
Vriendelijke groeten Hans en Atie Meinders uit Den haag
Rowald .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Na een bezoek aan een beurs in Keulen hier met een collega even gestopt voor een hapje eten. De locatie is niet echt inspirerend, maar voor een vlug hapje eten goed genoeg. Parkeerterrein stond vol vrachtwagens en er zaten wat chauffeurs te eten. Wij bestelden het maandmenu, soepje naar keuze, lamsbiefstukjes, toetje voor € 19.50. Culinair gezien allemaal niet sterk, maar een uiensoepje met smaak, lamsvlees prima en meer dan voldoende garnituur. Als toetje een stukje appelgebak met vanilleijs. En dat alles voor een spotprijsje van € 19,50. Nogmaals, geen culinair verantwoord adres, maar zeker waar voor je geld. Ik kom nog wel eens terug als ik in de buurt ben.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Het eten:
Een nasi met saté besteld. Het gerecht kwam zo goed als koud op tafel en de rijst was niet gaar. Bord terug gestuurd naar de keuken, kwam na verloop van tijd warm terug, maar de rijst was nog steeds niet gaar. Om maagklachten te voorkomen niet opgegeten, maar afgerekend en weg gegaan!

De service:
Bij binnenkomst staat er een groot bord waarop te lezen valt, dat je niet welkom bent, als je alleen gebruik maakt van de toiletten. Dat geeft meteen al zo'n warm gevoel van binnen. De houding van de bediening is net als het bord waar ik het net over had: kil en onvriendelijk.

Decor:
Het pand ziet er goed onderhouden uit. Het interieur is ongezellig, maar wel schoon.

Conclusie:
Alleen aan te raden in absolute noodgevallen! Prijs/kwaliteit verhouding ligt absoluut scheef.