Restaurant Maasstede

Meer informatie over restaurant Restaurant Maasstede

Erg gunstig
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
In dit opleidingsrestaurant van het Albedacollege kwamen we in het geheel vernieuwde restaurant. Prima uitstraling en sfeervol en ruime plekken voor de tafels. We werden bediend door een 2e jaars en hij deed het prima. We namen 3 gerechten. Vooraf de eendeborst, hoofdgerecht de hertebiefstuk en na ijs. Heerlijk gegeten voor een zeer bescheiden prijs. Zeer aan te bevelen!!!
T P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Vandaag van een heerlijk aspergemenu genoten.
Eerst een salade van asperge, ham, ei en appel.
Daarna lekker aspergesoep, leuk opgediend: aan tafel geserveerd uit een theepot.
Het hoofdgerecht bestond uit een perfect gebakken zalm met gepofte rosevalaardappeltjes en asperges.
Als nagerecht kregen we een aardbeiendessert dat bestond uit
aardbeienmousse met verse aardbeien en een hoorntje aardbeienijs.
Het gaat niet altijd vlekkeloos, maar het is ook leuk om te zien hoe de leerlingen enthousiast bezig zijn om het vak te leren. En hetgeen er geserveerd wordt smaakt allemaal even goed.
Hier kun je voor weinig geld goed eten en men is blij met alle gasten, want zonder hen kunnen ze hun opleiding niet voltooien.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2014
Vandaag daar een heeeeerlijke fruit de mer salade gegeten, topper! Zeker als je je bedenkt dat er studenten in de keuken staan, echt een aanrader.