Restaurant Maan

Bus
  • Kom je met de auto?
    Op het dorpsplein
  • : Ja

Woensdag, donderdag en zondag voor diner vanaf 16:00 tot 22:00 uur. Vrijdag en zaterdag voor lunch en diner vanaf 11:00 tot 22:00 uur.

Uitmuntend
9,5
9,7

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Maan

Ward Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Deskundige en goede bediening. Heerlijk gegeten
Eliaan N.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Met onze vrienden voortreffelijk gegeten en ontvangen door een hele hartelijke, gedreven gastvrouw!!!
Monica R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Prima restaurant met voortreffelijk eten. Niet voordelig maar dan krijg je ook wat.
Vlotte en aardige bediening, goede locatie en in richting.
Een aanrader!
Rijk V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
we hebben een fijne en smaakvolle avond gehad. Ontvangst was goed, bediening en service was uitstekend en het eten van bovengemiddelde kwaliteit.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Zeer attente en vriendelijke bediening, heerlijk eten, prachtige ambiance en de aller, aller beste naam: Maan. De inrichting is prachtig en het terras is zonnig. Buiten zitten is erg gezellig, maar binnen ook.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heel leuk, gezellig en goed restaurant. Ik heb 1 opmerking. Het tafeltje naast de uitserveer tafel kan niet. Of er moet een schot komen tussen gast en eten.
Berry V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Excellente bediening, een bereiding van tournedos die de perfectie benadert en goede bijpassende wijnen. Zeer geslaagd en de moeite waard!
ksteylaerts .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We hebben gisteren heel lekker gegeten bij Maan.
De bediening was vriendelijk en vakkundig.
Op de wijnkaart staan betaalbare en aparte wijnen.
Lena B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het restaurant Maan voldeed aan onze verwachting
Fantastisch personeel heel vriendelijk en kundig
Gerechten zeer verrassend en smaakvol
Komen zeker een keer terug
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Wij hebben met z'n vieren een heerlijk verrassingsmenu genomen. Maan houdt rekening met ieders wensen. Het eten was heerlijk, alles was vers. Vooraf een zachte champagne van een klein chateau en bij het diner hadden we een wijn arrangement. Met de grandioze wijnen onderscheid Maan zich van andere restaurants in Breukelen. Maan dank je wel voor de fanatische avond.
Robert
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ons tweede bezoek hier en opnieuw top. We zaten aan tafel 1, direct naast de keuken. Een feest om te zien hoe de mooie gerechten worden gemaakt. Heerlijk genoten van gerechten als zalmtartaar, risotto met zeevruchten en een mooie kalfsentrecote. Prachtig geserveerd en met liefde gemaakt. Daarbij mooie en originele wijnen en een bediening die maakt dat je je welkom voelt. Kortom: Maan is een echte aanwinst voor Breukelen en omstreken.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Manuela en haar team zijn zeer gastvrij en relaxt In omgang, niks is hen teveel.. Wij hebben genoten van het mooie kleurenpalet op onze borden en combi van smaken!
Pure verwennerij!
Olaf P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Boter bij mandje met brood olijfolie was heerlijk.
Gerben F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Op een donderdag avond hebben mijn vriendin en ik ons laten verrassen door het 3 gangen menu van de chef met nog wat wijntjes van het wijn arrangement.

We hoefde nooit te lang te wachten voor het eten, maar ook zeker niet te kort; precies goed eigenlijk. Bij elk gerecht kregen we uitleg van het gerecht en van de bijbehorende wijn echt super!

Het eten zelf was erg goed, heerlijke smaken en texturen met bijzondere combinaties die erg goed samen gingen. Ook de aanbevolen wijn was heerlijk complementair aan het eten.

Kortom Top! en we komen hier zeker nog een keer.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Vanavond voor de 2e keer echt fantastisch gegeten in dit leuke restaurant. Restaurant Maan is een absolute aanwinst voor deze regio. Wat een heerlijk eten, prachtige opmaak van gerechten. Alles is op smaak en vers bereid, met verrukkelijke combinaties. Een maandelijks wisselende menukaart, dus kom snel proeven! Ook de service is top, Maan en haar team snappen wat lekker uit eten gaan is. De sfeer is gezellig en knus, netjes en schoon. Wij gaan snel de menukaart van volgende maand proeven.
R.J. D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Gegeten op het terras
Kaart beperkt qua keuze maar qua inhoud prima.
Mooi opgemaakte gerechten goed op smaak em prima wijn
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Al meerdere malen geweest en altijd een feestje, altijd de lekkerste wijnen op glas open bijpassend bij de verrassende gerechtjes. Ongedwongen, toch verfijnd en zeer correcte goede bediening. Wat een enorme aanwinst toch voor Breukelen en omstreken
Constance B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
reservering IENS was niet ontvangen, dat werd probleemloos opgelost. Warme avond dus heerlijk op terras gegeten. Prima, gezellig en fijne avond gehad.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
We kwamen voor lunch en toen bleek dat er dan een kleinere aangepaste kaart is. Maar niet getreurd, we kregen alsnog de dinerkaart om uit te kiezen. Uiteindelijk toch hun 2-gangen lunchmenu gekozen waar we heel tevreden over waren!
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Prima lokatie om te gaan lunchen. Gezellig terras op een pleintje
Vrolijk iemand die ons de lunch kwam brengen. Om weer eens terug te komen.