Restaurant Lylyday

Meer informatie over restaurant Restaurant Lylyday

Maandag t/m Zondag
XGrouponFan .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
Ben hier wezen eten met een groupon voucher de deal was: 3-gangen menu met ongeëvenaarde spareribs, varkenshaas of kipfilet als hoofdgerecht voor 2personen 12,50eu'
Nou voorgerecht stelt niks voor die kun je liever achterwege laten ik had een salade deze was wel het erg onsmakelijkst wat ik heb gezien mijn gezelschap koos voor een tomatensoep die niet te eten was. Daarna het hoofdgerecht ik had de kipfilet tsja ach jah niks bijzonders en mijn gezelschap de spareribs waren wel lekker maar niet zo lekker dat alles op ging. Nagerecht hebben we niet genomen. We wisten niet hoe snel we weg moesten.
Decor verschrikkelijk! Het is er koud binnen. Bediening? Verschrikkelijk! Eten? Ach jah.. je moet er maar van houden ik vind het geen aanrader en kom er zeker niet terug!
Chertje .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
We waren hier met de Groupon actie onbeperkt gamba's eten. We hadden van tevoren gereserveerd echter toen we aankwamen was er geen plek. Uiteindelijk werden we in een hoekje bij de ingang geplaatst waar we onze jas aan moesten houden omdat het zo koud was. Het restaurant zat helemaal vol en het was te merken dat ze de drukte niet aan konden. We moesten echt ons best doen om de aandacht van de ober te trekken om wat te drinken te kunnen bestellen. De bediening was slecht, erg traag en helemaal niet klantvriendelijk. De stokbrood met kruidenboter die we bestelden was niet te eten en de spa rood die we bestelden had geen prik. De gamba's zelf smaakten erg zanderig en werden we dus ook niet erg vrolijk van. Al met al geen aanrader!!
GHMHendriks .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
All you can eat spare ribs of garnalen genomen. De Garnalen zijn heerlijk, maar de spare ribs vind ik persoonlijk nog lekkerder. Voor de Jack Daniels variant is een aanbeveling. Met mooi weer kun je in de tuin eten met uitzicht op de toren van het Vredespaleis. Binnen kun je ook prima zitten. Het decor is oké.
Vriendelijke eigenaar en personeel. Dit is onze zoveelste keer en we komen steeds terug.
Rdhertog .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
Vandaag gegeten bij Lylyday met een Groupon.Bij aankomst heel plezierig ontvangen; tafeltje enkele meters verschuiven was geen enkel probleem. Fles wijn gekozen en gamba's besteld. Gamba's met sla en frites waren erg lekker. Koffie daarna kwam snel en was ook prima. Enige minpuntje: kleine servetjes maar zij zijn natuurlijk nooit groot genoeg als je gamba's met je vingers eet.
Bediening verdient grote pluim; erg plezierig en niets is hen te veel.
Lylyday is een aanrader en wij komen zeker spoedig terug
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Via Groupon onbeperkt gamba's gegeten, die heel erg lekker zijn! Als kleine eters was de beginportie en 1 navulling al voldoende, maar van onwil om meer te geven was geen sprake. Dit was ook merkbaar aan andere tafels waar wel grote eters zaten. De salade stelt niet zo veel voor, maar de patat is lekker en ook die hielden we ruim over. De tuin (met veel bomen en uitzicht op toren en dak van het Vredespaleis) is een unieke en sfeervolle locatie. Het bizarre interieur (Jezus en Mozes gebroederlijk naast de Blues Brothers en Elvis) nodigt uit tot een praatje met het vriendelijke en behulpzame personeel. Wij hebben prima gegeten op een unieke en aparte plek en ons best geamuseerd. Drank en nagerechten zijn een beetje kostbaar voor de ambiance, maar dit is te verklaren door de werkwijze van Groupon, waardoor de ondernemer bijna niets overhoudt aan het eten.
Aquasta .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Bij toeval hier gegeten. Aparte ervaring met niet alledaagse, lekkere gerechten en een zeer klantvriendelijke bediening.
Gerund door een begeesterd jong professioneel stel.
Captainvc .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Afgelopen week mijn groupon actie "geïnd"...
Was toch ff geschrokken van een paar negatieve verhalen hier, maar daar aangekomen viel het allemaal reuze mee. De spareribs waren goed, we hebben alle verschillende smaken wel geprobeerd :-). De bediening was vriendelijk en goed.
Na het startportie kregen we wel steeds één ribje (zoals anderen zeiden), maar ze kwamen regelmatig langs...eigenlijk meestal als je net weer je ribje op had. Het was niet storend.

We hebben lekker in de achtertuin gegeten, was netjes..
Het is geen chique boel, gewoon eenvoudig en prima. Ik vond het aardig personeel in het restaurant en eigenlijk een beetje jammer dat hun lokatie aan de laan van meerdervoort niet zo opvalt. Je rijdt er makkelijk aan voorbij...

Ik zou er in ieder geval nog wel een keertje gaan eten...(of bestellen, want thuisbezorgen kan ook)...We kregen hiervoor een foldertje mee toen we weggingen..

Ik was zeker tevreden
Art_en_Shan .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2012
Heerlijke Spareribs...De gamba`s waren ok. Alleen al voor de Spareribs zou ik al terug gaan. Sterkernog we heb alweer een groupon gekocht..

Dus ja, we waren hier met een groupon actie. De lekkere Spareribs camoufleren de slechte service en het saaie decor enigzins, tenminste if you are a meat lover.. Naar mate de rondes toenemen neemt de wachttijd op het vlees ook toe. Maar dat geeft niet..De ervaring leert dat je de tijd moet nemen(dus letterlijk in het restaurant) met restauranten die een groupon actie ter bechikking stellen. Dit is natuurlijk gek, want als je niet wilt dat je klanten veel eten tegen een prikkie, dan moet je maar niet meedoen met een actie als groupon.

Desalniettemin waren de R.I.B.S heelrijk en dus zeker het proberen waard.
Tip: Try the "John" Daniels...(qoute) He may be Jack to you son, but when you've known him as long as I have(/qoute) ...lol...