Restaurant Lundi

Erg rumoerig
Erg lang
Paulb01 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ik val van mijn stoel van de soms uiterst negatieve verhalen. Drie keer geweest in een jaar, eten is top! tientallen zaken die je vers kunt laten bereiden, zalige altijd complete buffetten. En we hebben paar kritische eters in de family. De sfeer kon wel wat aandacht krijgen, stoelen, tafels, entourage. Doet denken aan een groot hotel buffet. op vr-zat-zon rond 1900 veel te druk. Zou liever paar piek meer betalen voor rustiger en gezelliger.
Djenana M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Beste mensen, wil je een gezellig avondje met een lekker hapje eten,kom vooral niet naar lundi. Met een arrangement van 2,5 uur stonden we na drie kwartier al buiten.Waardeloos. Er hangt geen tikkeltje sfeer,het buffet was zo smerig en rommelig,het eten niet warm en alles wat je nam was taai,droog en leek alsof het dagen oud was. Het personeel was ook niks beter.En dit noemt zich een "restaurant". In een woord schandalig.
Sammiey V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
1 woord geweldig !! Erg lekker en vriendelijk personeel de bakplaat is heerlijk net zoals de bakplaat zekerk een aanrader
Annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
hopeloos restaurant... schonen borden zijn vies & bediening doet niet veel. Stapels viese borden op tafel. Droog vlees. Geen aanrader
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het fijne personeel, de angusbeef met bbq-saus, de verser dan vers gemaakte sushi, de crème-brulee die vers gebrand wordt aan het toetjesbuffet. De customized pannenkoek voor de kinderen. Wij komen hier heel gelukkig vandaan!
Amajou2 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
aan de buiten kant oogt dit kleine restaurant niet uitnodigend. maar eenmaal binnen kom je in een andere wereld. Wij hadden het vier gangen verrassingsmenu met bijbehorende wijnen. in 1 woord geweldig. een ongedwongen sfeer attente bediening. nogmaals een aanrader
Petercremo .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Omdat er verschillende keukens zijn is het moeilijk kiezen. Maar de Tapas, Chinees, alle keukens heerlijk.Bediening is moeilijk te beoordelen. Je haalt namelijk eten en drinken zelf.Bediening is er alleen om voile borden en glazen op te halen.Ik begrijp niet hoe iemand hier kan spreken van een klein restaurant. Het is juist een heel grote zaak. Niet echt goedkoop maar je krijgt kwaliteit.Oesters en allerlei ander lekkers.We komen zelfs uit Nieuwegein in Eindhoven eten.Prima.
Foodie3 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Ik vond alleen de ijskoffie niet lekker! Het smaakte naar koude koffie en dat wordt niet verwacht van ijskoffie. Ik ben iemand die niet van een menu kan kiezen dus ik heb optimaal genoten! Alles smaakte goed. De bediening was vriendelijk en ze kwamen af en toe om te vragen of alles naar wens is. Lundi is zeker voor herhaling vatbaar!
Missybee .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Het eten was opzich lekker. Maar dan spreek ik ook alleen over de bakplaat, grill en wok. Qua buffet was het gewoon harstikke droog.
De tafels stonden volgebouwd met borden. Werd slecht opgehaald.
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Een restaurant met uitgebreid keus. Je kan er van alles eten, maar dat verwacht je ook wel van een wereldrestaurant.
Tex-mex en ribeye van de grill zijn erg lekker! Scallops en andere dingen van de teppanyaki plaat waren hartstikke zout! Wij dachten dat het kwam door de knoflook-sojasaus. Maar zelfs zonder zout, zonder saus was het te zout om te eten (wellicht zijn de producten in een zout badje geweest?)
De toetjes waren lekker en er was veel keus. Wat wij leuk vonden was om een suikerspin te eten!
Ik vind het lastig om bij een zelf-service restaurant de bediening een cijfer te geven, maar deze cijfer is voor de koks. Die hebben goed hun best gedaan om ons een lekkere avond te bezorgen!
Mathieu N.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Lekker gegeten in een leuke ambiance.
Zeer ruime keus en goede kwaliteit.
Het leuke is dat er verschillende verse bereidingen zijn. (Bakplaat, Wok, Tapas en Desserts)
Voordeel is ook dat alle non alcoholische dranken afgekocht zijn, zodat je zelf onbeperkt kunt pakken.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
De sushi was opzich lekker en vers!!
Ook de creme brulee was erg lekker.
Het personeel stond naast mij gewoon keihard over de klanten te roddelen meerdere malen zelfs.
Het bufet was rommelig niet netjes het zag er uit alsof er al 200 man in hadden gegraait.
mijn vis bij de wok was rauw... Pangafilet was roze en niet wit.
De kok van de Bbq was onhygienisch de kip en verschillende soorten vlees kwamen op dezelfde snijplank zonder schoongemaakt te worden.
Me kind zat op een heel vies kinderstoelletje.
Erg jammer we waren met 6 pers. en we dachten alemaal het zelfde! 149euro hadden we heel wat lekkers voor verwacht maar niet gekregen.

Paul F.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Ik had me er weinig van voorgesteld omdat ik niets moet hebben van "all you can eat"-schuren, maar Lundi voert terecht de subtitel "all-in diner". Ik heb geen enkel moment het "verkeerde" gevoel gehad. Dat het dinsdag was en dus maar deels gevuld met gasten, heeft misschien ook geholpen, maar dit toch wel grote restaurant was zeker niet onplezierig kwa decor. Hinder van andere gasten is er nauwelijks. Het restaurant voert verschillende keukens en er is echt voor elk wat wils. Het voert echt te ver om daar op in te gaan. Alle gerechten en gerechtjes waren in ruime mate aanwezig en supervers. Het personeel was echt vriendelijk en attent. Het was er superschoon en netjes. Groot pluspunt vind ik, is dat in de formule geen alcoholhoudende dranken opgenomen zijn. Deze zijn uiteraard wel, tegen aparte betaling, te verkrijgen. Dit voorkomt in elk geval dat er veel mensen zitten die zich vol laten lopen. Prima avond gehad hier.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
Wij hebben hier zondag met vier personen gegeten. Wij hadden gekozen voor de sessie van 19.30 uur. Bij aankomst was het erg druk maar onze tafel werd meteen klaargemaakt en we konden gaan zitten. In verband met de groupon kregen we een glaasje prosecco als welkomst drankje.

Na ontvangst hebben we het buffet eer aangedaan en complimenten voor de medewerkers van de buffetten! Alles werd goed aangevuld en de sushi werden ter plekke vers gemaakt. De keus was enorm maar er werd overal gewerkt met bescheiden schalen waardoor al het eten fris en aantrekkelijk bleef. De koks achter de wok waren vriendelijk en behulpzaam. De tafels werden goed leeggeruimd tijdens het buffetbezoek. Kortom, een aanrader!
Mikke .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Het is een all you can eat, wat dan al snel neerkomt op "vreetschuur". Maar het decor is erg netjes, modern en mooi om naar te kijken, wat de ambiance zeker ten goede komt.

Veel keuze in eten, voor ieder wat wils. Van sushi tot verse vis, gerechten laten wokken, friet en frituur, vers fruit en je eigen toetje maken bij bijv de chocolade fontein.

Wat absoluut een pluspunt is, is dat non alcholische dranken bij de prijs in zitten, dat is super! Je kan deze zelf tappen dus je hoeft hierbij ook nog op de biedinging te wachten.