Restaurant Luden

Plein 6 2511 CR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Luden

Genieten in hartje Den Haag

Beleef, geniet en proef in het historische en bruisende hart van Den Haag. Begin met een borrel die vanzelf overgaat in het diner. Het enthousiaste en kundige team zorgt dat het je aan niks ontbreekt, je voelt je enorm welkom. De sfeer is fantastisch, hier wil je blijven zitten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Luden

• : Parkeergarage het plein

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Luden

Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Vandaag heeft mijn vrouw haar 40-jarige ambtsjubileum gevierd met familie, collega’s en vrienden.

Eerst een staande receptie met drankjes en wat te knabbelen en daarna aan tafel voor het diner met een keuze van allerlei lekkers uit het menu Binnenhof.

De zaak was tot in de nok gevuld met klanten en het team van Luden werkte op topsnelheid. Ondanks de drukte heeft het ons (28 gasten) aan niets ontbroken. We zijn op onze wenken bediend en hebben heerlijk gegeten en gedronken.

Hartelijk dank voor de gezellige avond!
Depp. B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Voor korte tussenstop, drankje en kleine bite, binnen gehopt. Bedienend personeel liep in hoog tempo langs ons heen, Drukte die me deed denken aan een van de van der Valk restaurants waar ik ooit naast studie werkte. Ze waren allemaal wel vriendelijk maar ik kreeg bij vele de indruk dat de glimlach op het gezicht zat geplakt als onderdeel van de werkkleding. De wijn en bier waren vergelijkbaar met C assortiment van de AH en de hapjes, alhoewel wel lekker, kwamen er bij mij een paar uur later versneld inclusief darmkrampen heel hard uit. De sfeer werd voor ons ingevuld door een tv scherm net SBS 6 en veel glasgerinkel aan de bar. En de bullebak naast ons, kind aan huis en kende alle dames bij naam, was ook niet bepaald uplifting.. wij lopen de volgende keer in Den Haag graag voorbij.
Beste depp,

Wat jammer te lezen dat het bezoek niet is geweest zoals wij dit graag zien. Wij zijn altijd erg bezig met onze service en kwaliteit en vinden het daarom erg jammer dat u dit niet heeft teruggezien.

Nogmaals ons excuus, wellicht dat we u toch nog eens van gedachten kunnen veranderen.
Henriette S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
De borden waren erg vol geladen, mag best minder
Beste Henriette,

Bedankt voor de beoordeling.
Jammer dat het iets te veel van het goede was.

We hopen u snel weer terug te zien voor wellicht een heerlijke appeltaartje in ons vernieuwde restaurant.

Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
heel vriendelijk personeel en lekker eten voor een zeer redelijke prijs
beste Isabelle,

Bedankt voor de beoordeling, leuk te horen dat het naar wens is geweest.
We hopen jullie graag terug te zien voor wellicht een overheerlijke highwine.

Hans A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
De 1e keer gegeten met mijn vriendin en vrienden uit Gouda(kom zelf uit Deventer) ik had gereserveerd aan het raam,waren ruim 1.5 uur eerder we kregen in recordtijd een geweldige plek boven daarna aan het raam beneden,,Geweldige ontvangst en superrr gegeten,en de bediening is ondanks de topdrukte Fantastisch, een echte aanrader!! We komen snel terug.
Beste Hans,

Wat leuk te horen dat alles naar wens is geweest, dit doet ons goed.
We zien u graag snel weer terug bij Luden.

Tjark B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Top top!
Beste Tsjark,

Wat leuk te horen dat alles naar wens is geweest.
Wellicht tot een volgend bezoek.

Diana S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Eindelijk weer eens een restaurant zonder harde muziek, wat een verademing! Vriendelijke bediening en grote porties.
Beste Diana,
Bedankt voor de leuke beoordeling! we hopen jullie snel weer te ontvangen, wellicht voor een heerlijke wintercocktail.

Team Luden
Margriet Z.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Gezellig met een vriendin hier gegeten. We hadden het wildmenu gekozen. Vooraf een wildpastei, hoofdgerecht eendenborst en nagerecht een tiramisu. Eendenborst was iets te gaar wat mij betreft, maar alles was wel lekker. Het is een sfeervol restaurant met heerlijke stoelen waar je dus gerust een paar uur lekker op blijft zitten. Er was live muziek, een man met een gitaar. Hij speelde leuk, maar omdat de muziek wel hard stond moesten wij ook hard praten om elkaar te kunnen verstaan. Goede, vriendelijke bediening.
Beste Margriet,

Bedankt voor de leuke beoordeling. fijn te horen dat het wildmenu in de smaak is gevallen.
De puntjes van aandacht nemen wij zeker mee.

Wellicht tot snel!
Team Luden
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Goede en snelle service, echter toen het drukker werd, merkte je dat het wel lang duurde om de aandacht te trekken van het personeel. Al met al lekker gegeten voor een eerlijke prijs.
Beste Bob,

Bedankt voor de beoordeling, fijn dat alles naar wens is geweest.
We hopen u graag nog eens te mogen ontvangen.

Luden.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Redelijk gegeten met groep. Vongole en mosselen warden lekker, ravioli viel tegen (veel te veel geraspte kaas, truffel niet te vinden. Bediening was goed, ambiance beetje sleets inmiddels. Lekker wijntje, top espresso doppio
Beste Rene,
Bedankt voor de beoordeling. We zullen de punten meenemen om ons restaurant te verbeteren.
We hopen u in 2019 terug te zien om te komen genieten van onze geheel nieuwe inrichting.

Noe V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
te koud, tochtig
Beste Noe,

Jammer te horen dat het bezoek wat tochtig was.
Ondanks de domper hopen we jullie nogmaals te mogen ontvangen.

Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Ik heb hier geluncht op het verwarmde terras aan het Plein. Gezellige sfeer op het terras, aardige bediening en lekkere Sea club sandwich gegeten met gerookte zalm en huisgemaakte tonijnsalade.
Beste Silvia,

Bedankt voor de positieve reactie! leuk dat alles zo naar wens is geweest.
We hopen u graag nog eens te mogen ontvangen, wellicht voor een 4 gangen high wine.

Damla O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We waren heel erg tevreden heel erg bedankt
Beste Damla,

Bedankt voor de mail, leuk te horen dat alles zo naar wens is geweest.
We hopen u nogmaals te mogen ontvangen voor wellicht een overheerlijke high wine.

Jos N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We komen regelmatig bij Luden. Eten is als in een bistro. Altijd lekker. Deze keer escargots, vis van de dag en grand dessert.
Beste Jos,

Wat leuk te horen dat u vaker aanschuift voor een diner bij Luden.
Fijn te horen dat u zo ontzettend positief bent.

Leo E.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Geweldig plekje in Den Haag, enorm goeie service, zeer oplettende bediening en erg gezellig! Alles tot in de puntjes verzorgd! De kaart bevat voor een ieder wat wils, incl goeie wijn- of bierkaart. Vraag naar de specials en laat de kok je verrassen! De vrolijke bediening kan je ook altijd goed adviseren en ze helpen je naar smaak de beste keuze te maken! Ik kom er graag (terug)!
Beste Leo,

Bedankt voor de positieve reactie! erg leuk te horen dat u zo enthousiast bent over uw bezoek.
We hopen u snel weer te zien voor wellicht een overheerlijke beer and bites.

Rene R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Service was goed. Eten was redelijk. Slibtongetjes goed gebakken. Frites was slap en smaakte fabrieksmatig. Salade was ok. Springt er niet uit.
Beste Rene,

Bedankt voor de beoordeling. We zullen de verbeter punten meenemen in het verbeteren van onze kwaliteit.
Wellicht tot een volgend bezoek.

Jacintha P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Lekker gegeten. Gamba's en hamburger prima. Zeer vriendelijke bediening en een fijne plek om te zitten.
Beste Jacintha,

Bedankt voor de positieve beoordeling! leuk te horen dat alles zo naar wens is geweest.
We hopen u nogmaals te mogen ontvangen, wellicht voor een heerlijke gangen high wine.

Carla B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Drankjes duren altijd erg lang. Soms is het eten sneller op tafel dan een simpele Coca Cola Light en das jammer!
Beste Carla,

Bedankt voor de beoordeling, jammer te horen dat het bezoek niet geweest is als gewenst.
U mag weten dat kwaliteit en service hoog in onze lijst staan, we hopen u hier dan ook mee te verassen bij het volgende bezoek.

Appels E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Prachtige locatie, zowel binnen als buiten hele goede sfeer. Bediening perfect: vriendelijk, snel en efficient. Eten oke, niet bijzonder maar combinatie met locatie en bediening zorgen voor een positieve ervaring.
Beste Eddy,

Bedankt voor de beoordeling, leuk te horen dat ondanks de verbeterpunten de gehele ervaring positief geweest is.

We hopen u graag nogmaals te mogen ontvangen, wellicht in 2019 wanneer onze nieuwe menu kaart online staat.

Luden.
Izabella H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Best place in town! Sandra is met name top! Niets is teveel gevraagd bij het bediend personeel. Je wordt altijd geholpen met een lach en zelfs de hond krijgt een bak water en koekje! Het eten is heerlijk en de prijzen zijn (zeker gezien de A locatie) zeer goed! Ben je in den haag en kom je hier niet? Je hebt iets gemist!