Restaurant Lucca

Palmdwarsstraat 13 1015 HV Amsterdam Nederland Kaart
31-203586661

Over het restaurant Restaurant Lucca

Oase van Italiaanse rust

Deze Italiaan serveert anti pasti, vlees, vis, pasta en natuurlijk steenoven pizza. De producten worden vers en seizoensgebonden gebruikt en er wordt rekening gehouden met allergieen of vlees vrije voorkeur. Geniet in de sfeervolle ruimte van een glas wijn, terwijl de kinderen spelen in de speeltuin. Een oase van rust in het bedrijvige centrum!

Meer informatie over restaurant Restaurant Lucca

Maandag 15:00 - 23:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 15:00 - 23:30

h V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker eten, uiterst vriendelijke ontvangst, gezellige avond
wiko .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
De ontvangst was allerhartelijkst! We waren vroeg, de eerste gasten. Ik was met een oude man en het was even zoeken wat we met onze jassen moesten. We vonden de kapstok, maar zouden het fijn gevonden hebben als onze jassen aangenomen werden.
Het eten was heerlijk. Lekker brood en olijven vooraf.De inrichting eenvoudig maar gezellig! En de ober lette goed op of iedereen het naar zijn zin had. Geslaagd etentje!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Leuke avond gehad om de verjaardag van onze zoon te vieren met lekker eten en erg leuke bediening!
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor echt Italiaans eten zit je hier op de juiste plek. Super fijne bediening en heerlijk eten, zeker een aanrader wat mij betreft.
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Was echt super lekker. Het was er druk maar gezellig en er werd niet gehaast. Genoeg tijd voor iedereen. Ik ga zeker terug komen!
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Om gewoon uit eten te gaan, is dit een goed restaurant. Jammer dat het restaurant in een ongezellige uithoek van de Jordaan ligt.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben een hele leuke avond gehad! Gezellig en heerlijke Italiaanse sfeer. Top
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Erg gezelig familie & friends resturant,100% Italy. Lekker italiaans eten en lekkere bijpassende wijn. Zeer vriendelijke en betrokken bediening. Absolute aanrader voor even een informeel etentje buiten de deur.
Cécile A.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Midden in de Jordaan gegeten bij Lucca. Zeer vriendelijke gastvrouwen. Verrukkelijke echte Italiaanse smaken, die bereidt worden door koks uit Calabria en Rome. Een aangenaam klein, maar fijn restaurant. Wij komen er weer!
Hobbykok020 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met vier personen heerlijk gegeten. Bediening was ook prima. Prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Mooi betaalbaar alternatief voor de meer bekende maar ook duurdere Italiaanse restaurants in de buurt.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De mosselen vooraf waren heerlijk smaak. Helaas waren ze niet allemaal even gaar. Ossehaas was goed. Heel vriendelijke bediening.
Mylene S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
prijs kwaliteit is helemaal top.
mirjamgeniet .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Leuke zaak in rustig deel vam de Jordaan. Ondanks drukte hadden de 2 dames van de bediening het goed onder controle. Erg gastvrij, goed eten en heel betaalbaar. Ideaal om met kinderen te eten: aan de overkant is een leuke speeltuin. Aanrader voor wie lekker wil eten (met kinderen )in niet te druk deel van het centrum.
sofie-renee .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gegeten met z'n tweeën bij Lucca op de Palmstraat. Heerlijk klein terrasje waar de zon op schijn t/m uurtje of 21:00. Het was vol en we besloten te wachten om te gaan zitten op het terras. Duurde echter maar 10 minuutjes. Voordat het tafeltje werd schoon gemaakt en voordat we ons eerste drankje kregen duurde echter heel lang (30 min). Maar goed, toen de Bruschetta op tafel kwam, waren we zeer tevreden. Daarna pizza Quattro Stagioni gegeten. Echt een aanrader en heerlijk vers. Dikkere bodem dan bij de tegenwoordig 'hippere' pizza zaken. Prima aanrader om daar een keertje een pizza in de zon te eten op een lekker knus terras in een mooie Amsterdamse straat!
Mascha K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Kwamen onverwachts bij dit leuke restaurant terecht in de Jordaan. Erg goed gegeten was niks op aan te merken en voor leuke prijs ! Als we weer naar Amsterdam gaan komen we hier zeker terug!
Fraukje M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
We hebben dankzij het fantastische personeel nog last minute een tafeltje kunnen krijgen op het terras. Heerlijke pizza, anti pasta en spinazie gegeten. Super vriendelijke bediening en niks was te veel ondanks de drukte. Deze zomer komen we nog een keer lekker eten vanuit Den Haag. Top!
mamavansterre .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het eten was oké, maar niet hoogstaand. Het vlees was wat zout en de carpaccio smaakte wat vreemd. De ravioli met spinazie was heerlijk, maar wat veel. De pizza was heerlijk.
De bediening was jong, maar enthousiast en aardig. De drankjes, kwamen verkeerd of te laat door en het hoofdgerecht was verkeerd. We vonden het jammer dat het pand niet karakteristiek Amsterdams was. Net restaurant, leuk en gezellig ingericht.
Cacks .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Heerlijk gegeten. De gevulde champignons waren hemels. De porties waren ruim voldoende. Heerlijke wijn.
De bediening was verwarmend. Sfeer top!
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Super lekker gegeten (Melanzane mjammjam) in dit aandoenlijk restaurant, wat wordt geleid alsof je bij een gastvrij gezin op bezoek komt. Ongedwongen sfeer, attente bediening, arty mensen naast zakenpakken, het is hier open voor iedereen! Klein terrasje in een rustige straat waar mensen met een krantje en een glaasje wijn lekker genieten van de lentezon. We komen graag terug!
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Heerlijk zo'n verrassing een eerste mooie dag, al fietsend door amsterdam, terrasje in de zon.
We werden gast vrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Zo dicht bij de stad en toch een heerlijke rust. Dit moet eigenlijk geheim blijven.