Restaurant Lucca

Palmdwarsstraat 13 1015 HV Amsterdam Nederland Kaart
31-203586661

Over het restaurant Restaurant Lucca

Oase van Italiaanse rust

Deze Italiaan serveert anti pasti, vlees, vis, pasta en natuurlijk steenoven pizza. De producten worden vers en seizoensgebonden gebruikt en er wordt rekening gehouden met allergieen of vlees vrije voorkeur. Geniet in de sfeervolle ruimte van een glas wijn, terwijl de kinderen spelen in de speeltuin. Een oase van rust in het bedrijvige centrum!

Meer informatie over restaurant Restaurant Lucca

Maandag 15:00 - 23:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 15:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Lucca

Seher U.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We waren gaan eten met collega's, team etentje. Pizza's waren een beetje aangebrand . Veel te klein, mensen zitten op elkaars lip weliswaar . Cheese cake warm opgediend vreselijke smaak. Slechte bediening. Telkens moesten we de meisjes herinneren aan onze bestelling. Nooit meer Lucca
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Trage bediening vooraĺ het meisje wat bij Lucca bedient. Je moet personeel wel allert houden anders word je totaal vergeten. Het eten is lekker maar wel erg weinig. Ik had de risotto met twee zeer kleine lamskoteletten waar amper vlees aanzat. Het eten was wel goed warm. De zaak is kleïn en de tafeltjes staan veel te dicht op elkaar waardoor je weinig privacy hebt.
Vincent M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ondanks een goed gevulde zaal (het was toch zaterdagavond) werden we vrij snel geholpen. De gerechten waren lekker. Een aanrader - maar zeker reserveren!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met een
goede bediening en gezellige ambiance
prijs en kwaliteit zijn prima
echt een aanrader voor een fijne
avond
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Getipt door n kennis op weg naar Lucca. Leuk tentje om informerl even n pizza of n hapje te eten.
Sfeerloof, kantineachtig restaurant waar we vriendelijk werden geholpen. Antipasta start was sober,
Niet spectIculair! Wat vleeswaren, repen kaas, maar met lekker brood. Antipasta werd niet even gevraagd koud of warm, kreeg gewoon koude anti pasta. Bediening was aardig, maar niet allert, haddenwellicht te druk! Jammer,
Hoofdgerecht was redelijk maar ook niet je van het. N leuke doorsnee Italiaan waar je effe snel met je kids n pizza kan eten met wat voorgerechtjes, maar gezellig en sfeervol is anders.
Edmond H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Leuke zaak maar erg druk op een mooie zomeravond waardoor we 2 uur moesten wachten zonder enig signaal of excuus. Aardige bediening en redelijk goed eten voor de prijs maat dit duurt echt te lang.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gisteren gegeten met een groep van tien personen. Vooraf was de eigenaar bereid om mee te denken in een menu. Heerlijke antipasti plank en pizza. Echt een aanrader!

1 aandachtspunt:
Bij 1 van de desserts zat plastic in het toetje (chocolade). Dit benoemd bij serveerster.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Klein maar leuk en gezellige plek met prima bediening en open keuken. Wij komen weer, mede ook door speeltuin voor de deur.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prima restaurant in rustig deel van Amsterdam. Wel enigszins hoge prijzen, met name voor de drankjes.
Larissa G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het eten was heerlijk, lucca is een leuk restaurantje in west. De service kan beter, moesten soms lang wachten op ons drinken.
Abel B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Op een mooie zondagavond zaten we met familie op het terras te eten. Het duurde even voordat we wat te drinken en te eten kregen, want het was behoorlijk druk. Geen punt want de sfeer was prima: rustige omgeving, prettig gezelschap. De bediening was verder uitstekend en het eten was van zeer goede kwaliteit!
Marlou M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
lekker gegeten.
Jurgen D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Ik was hier op 29 mei met een vriend. Een drukke - want zomerse - avond. De eigenaar vertelde dat er 2 nieuwe personen in de bediening waren. Dat maakte dat we 3 kwartier op ons eerste drankje moesten wachten. Nu lees ik dat in februari de service ook al chaotisch was. Dus het is toch niet iets van de laatste tijd blijkt uit oudere recensies. Op 1 persoon na is de bediening niet vriendelijk en je krijgt geen excuses voor het lange wachten. Hoeveel later het eten kwam, weet ik al niet meer. Het ging om een pizza en een spaghetti vongole. In eerste instantie kregen we een verkeerd gerecht aangeboden. De spaghetti van mijn vriend was lekker, maar bij mijn pizza was het deeg nog rauw. Ik heb er eerlijk gezegd - door het lange wachten - niet over geklaagd, want ik had nogal honger inmiddels. De bediening kan een stuk efficiënter ook al is het druk. Niet met één leeg glas terug naar binnen lopen maar ook gelijk wat lege borden meenemen bijvoorbeeld. Of mensen aankijken om te checken of ze nog iets willen. De bediening gaat vanaf één tafeltje in een rechte lijn weer naar binnen. Ik zou het nog een tweede kans willen geven. Maar vrees ervoor... Jurgen
R W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Hier gaan eten obv de goede recensies. Eten zelf was prima, maar weinig bijzonder en aardig aan de prijs, niet perse waard voor wat je krijgt, 4 champignons voor 8,- bv?!
Bediening was echt slecht vanavond, ze vergat bijna alles en helaas hiervoor geen excuus.. als iemand even sorry zegt of aangeeft dat iets er bijna aankomt maakt dit al veel goed... het water kwam ruim 30 minuten later en wordt dan op tafel gezet alsof er nuets aan de hand is en kost achteraf nog 6,- voor een fles ook... verder werd de volgende ronde water, wijn, bordjes ook vergeten en pizza kwam erg laat en er zaten hele andere groenten op dan op de kaart stond en de rand was flink verbrand... de cheesecake was wel erg lekker, vervolgens kwam de gevraagde rekening helaas ook niet dus naar binnen om af te rekenen en hier werd ook niets meer over gezegd.. in de wc zat de deurklink los, ook niet echt fijn..
Prima tentje, maar te hoge prijzen voor wat je krijgt en helaas (vanavond?) erg slechte service :-(
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Fantastische keuken, vriendelijke bediening, super gegeten!!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Gisteravond fantastisch gegeten, mooie start van Kongingsnacht.. Pure Italiaanse keuken, allemaal verse producten, attente bediening. Spaghetti Vongole is een aanrader! De moeite van een stukje fietsen meer dan waard. Geen chicqu restaurant, gewoon goed!
Tijmen V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Vrijdag 17 maart gegeten met 6 personen bij Restaurant Lucca. Het duurde even voordat we onze eerste drankje konden bestellen, maar daarna verliep alles vrij vlot.
Het eten was heerlijk. Vooraf had ik de carpaccio, maar was helaas van een soort gedroogd vlees gemaakt. Tussendoor deelde we twee pizza's. De Delicata met verse buffelmozzarella is een aanrader. Hoofdgerecht Filetto alle Soriana, ossenhaas in salie en thijm was precies goed.
Wijn was uitstekend. Samengevat gezellige avond, goed eten, leuke bediening en 42,- pp besteed. Gr Tijmen
Chiel N.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Tweede keer bij Lucca. Niet zo chaotisch meer als de eerste keer, en de gerechten zoals de eerste keer: TOP! Antipasti voor twee een aanrader, veel en uitstekende kwaliteit. Ga graag nog een keer terug.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Hele fijne ontdekking. Goede ontvangst, super lekker eten en heel erg betaalbaar. Allemaal goed!
h V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker eten, uiterst vriendelijke ontvangst, gezellige avond