Restaurant Lucca

Palmdwarsstraat 13 1015 HV Amsterdam Nederland Kaart
31-203586661

Over het restaurant Restaurant Lucca

Oase van Italiaanse rust

Deze Italiaan serveert anti pasti, vlees, vis, pasta en natuurlijk steenoven pizza. De producten worden vers en seizoensgebonden gebruikt en er wordt rekening gehouden met allergieen of vlees vrije voorkeur. Geniet in de sfeervolle ruimte van een glas wijn, terwijl de kinderen spelen in de speeltuin. Een oase van rust in het bedrijvige centrum!

Meer informatie over restaurant Restaurant Lucca

• Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Gezellig
Sieta B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten vooral de pasta met limoncello..
Ook de anti pasta en het brood zijn heerlijk...brood uit de houtskool oven...
Bediening was af en toe een beetje chaotisch....
Aartjan B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prima restaurant, aardige mensen
Caroline F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Lekker en gezellig plekje om te eten
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
het eten was echt smaakvol! de porties waren ook helemaal goed en borden waren netjes opgemaakt. bedoening was goed. Echt een aanrader.
Ynske L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten en super service!
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Lekker eten maar met de bediening ging alles mis. Terwijl om ons heen iedereen een drankje kreeg en een schaaltje olijven en, niet onbelangrijk, de kaart. Moesten wij minstens een kwartier wachten en olijven kregen we pas nadat we er om vroegen. Water was gratis maar in een glas ipv een karafje.. Na het voorgerecht lekker, al was de kaas zwartgebrand, moesten we zeker 3 kwartier wachten op de risotto en de gevulde tortelini. Niemand vroeg of we nog wat wilden drinken. We zaten duidelijk in het verdomhoekje en de dame die ons bediende had haar dag niet. Voor een toetje hadden we geen tijd meer want moesten naar het theater. Koffie dus maar, die was prima.
Daniëlle M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gezellige sfeer en..attente geduldige bediening heerlijk gegetende sauce van de lasagne is overheerlijk en de polpetti calabrese waren heerlijk zacht van binnen..en ze hebben lekkere wijnen.
Daan M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Echt heerlijk gegeten in een leuke ambiance met gezellige tafelgenoten :)
Reinier S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gezellige restaurant met lekker eren en een heel vriendelijke bediening!
Frans T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Te weinig ruimte voor te veel gasten.
Hein O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Plezierige ontvangst, leuke en attente bediening, klein maar gezellig en lekker Italiaans eten met een goede prijs kwaliteit- verhouding. Het bezoek meer dan waard vanuit het uiterste zuiden van Nederland en voor herhaling vatbaar!!
Betty R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Het is alsof je in een Italiaanse huiskamer zit. Druk en luidruchtig maar gezellig. Voor een driegangenmenu is een gezonde honger niet verkeerd. De porties zijn ruim. Omdat het goed is klaargemaakt gaat het wel op!
Chris N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Eten was zeer goed! Bediening goed. De gastheer ( Ravi volgens mij ) was zeer vriendelijk. Iemand voor wie je terugkomt!
Jammer dat t zo koud was iedere keer als de deur open ging.
We komen zeker terug!
Seher U.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We waren gaan eten met collega's, team etentje. Pizza's waren een beetje aangebrand . Veel te klein, mensen zitten op elkaars lip weliswaar . Cheese cake warm opgediend vreselijke smaak. Slechte bediening. Telkens moesten we de meisjes herinneren aan onze bestelling. Nooit meer Lucca
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Trage bediening vooraĺ het meisje wat bij Lucca bedient. Je moet personeel wel allert houden anders word je totaal vergeten. Het eten is lekker maar wel erg weinig. Ik had de risotto met twee zeer kleine lamskoteletten waar amper vlees aanzat. Het eten was wel goed warm. De zaak is kleïn en de tafeltjes staan veel te dicht op elkaar waardoor je weinig privacy hebt.
Vincent M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ondanks een goed gevulde zaal (het was toch zaterdagavond) werden we vrij snel geholpen. De gerechten waren lekker. Een aanrader - maar zeker reserveren!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met een
goede bediening en gezellige ambiance
prijs en kwaliteit zijn prima
echt een aanrader voor een fijne
avond
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Getipt door n kennis op weg naar Lucca. Leuk tentje om informerl even n pizza of n hapje te eten.
Sfeerloof, kantineachtig restaurant waar we vriendelijk werden geholpen. Antipasta start was sober,
Niet spectIculair! Wat vleeswaren, repen kaas, maar met lekker brood. Antipasta werd niet even gevraagd koud of warm, kreeg gewoon koude anti pasta. Bediening was aardig, maar niet allert, haddenwellicht te druk! Jammer,
Hoofdgerecht was redelijk maar ook niet je van het. N leuke doorsnee Italiaan waar je effe snel met je kids n pizza kan eten met wat voorgerechtjes, maar gezellig en sfeervol is anders.
Edmond H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Leuke zaak maar erg druk op een mooie zomeravond waardoor we 2 uur moesten wachten zonder enig signaal of excuus. Aardige bediening en redelijk goed eten voor de prijs maat dit duurt echt te lang.