Restaurant Lucca

Palmdwarsstraat 13 1015 HV Amsterdam Nederland Kaart
31-203586661

Over het restaurant Restaurant Lucca

Oase van Italiaanse rust

Deze Italiaan serveert anti pasti, vlees, vis, pasta en natuurlijk steenoven pizza. De producten worden vers en seizoensgebonden gebruikt en er wordt rekening gehouden met allergieen of vlees vrije voorkeur. Geniet in de sfeervolle ruimte van een glas wijn, terwijl de kinderen spelen in de speeltuin. Een oase van rust in het bedrijvige centrum!

Meer informatie over restaurant Restaurant Lucca

Maandag 15:00 - 23:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 15:00 - 23:30

R W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Hier gaan eten obv de goede recensies. Eten zelf was prima, maar weinig bijzonder en aardig aan de prijs, niet perse waard voor wat je krijgt, 4 champignons voor 8,- bv?!
Bediening was echt slecht vanavond, ze vergat bijna alles en helaas hiervoor geen excuus.. als iemand even sorry zegt of aangeeft dat iets er bijna aankomt maakt dit al veel goed... het water kwam ruim 30 minuten later en wordt dan op tafel gezet alsof er nuets aan de hand is en kost achteraf nog 6,- voor een fles ook... verder werd de volgende ronde water, wijn, bordjes ook vergeten en pizza kwam erg laat en er zaten hele andere groenten op dan op de kaart stond en de rand was flink verbrand... de cheesecake was wel erg lekker, vervolgens kwam de gevraagde rekening helaas ook niet dus naar binnen om af te rekenen en hier werd ook niets meer over gezegd.. in de wc zat de deurklink los, ook niet echt fijn..
Prima tentje, maar te hoge prijzen voor wat je krijgt en helaas (vanavond?) erg slechte service :-(
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Fantastische keuken, vriendelijke bediening, super gegeten!!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Gisteravond fantastisch gegeten, mooie start van Kongingsnacht.. Pure Italiaanse keuken, allemaal verse producten, attente bediening. Spaghetti Vongole is een aanrader! De moeite van een stukje fietsen meer dan waard. Geen chicqu restaurant, gewoon goed!
Tijmen V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Vrijdag 17 maart gegeten met 6 personen bij Restaurant Lucca. Het duurde even voordat we onze eerste drankje konden bestellen, maar daarna verliep alles vrij vlot.
Het eten was heerlijk. Vooraf had ik de carpaccio, maar was helaas van een soort gedroogd vlees gemaakt. Tussendoor deelde we twee pizza's. De Delicata met verse buffelmozzarella is een aanrader. Hoofdgerecht Filetto alle Soriana, ossenhaas in salie en thijm was precies goed.
Wijn was uitstekend. Samengevat gezellige avond, goed eten, leuke bediening en 42,- pp besteed. Gr Tijmen
Chiel N.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Tweede keer bij Lucca. Niet zo chaotisch meer als de eerste keer, en de gerechten zoals de eerste keer: TOP! Antipasti voor twee een aanrader, veel en uitstekende kwaliteit. Ga graag nog een keer terug.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Hele fijne ontdekking. Goede ontvangst, super lekker eten en heel erg betaalbaar. Allemaal goed!
h V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker eten, uiterst vriendelijke ontvangst, gezellige avond
wiko .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
De ontvangst was allerhartelijkst! We waren vroeg, de eerste gasten. Ik was met een oude man en het was even zoeken wat we met onze jassen moesten. We vonden de kapstok, maar zouden het fijn gevonden hebben als onze jassen aangenomen werden.
Het eten was heerlijk. Lekker brood en olijven vooraf.De inrichting eenvoudig maar gezellig! En de ober lette goed op of iedereen het naar zijn zin had. Geslaagd etentje!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Leuke avond gehad om de verjaardag van onze zoon te vieren met lekker eten en erg leuke bediening!
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor echt Italiaans eten zit je hier op de juiste plek. Super fijne bediening en heerlijk eten, zeker een aanrader wat mij betreft.
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Was echt super lekker. Het was er druk maar gezellig en er werd niet gehaast. Genoeg tijd voor iedereen. Ik ga zeker terug komen!
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Om gewoon uit eten te gaan, is dit een goed restaurant. Jammer dat het restaurant in een ongezellige uithoek van de Jordaan ligt.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben een hele leuke avond gehad! Gezellig en heerlijke Italiaanse sfeer. Top
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Erg gezelig familie & friends resturant,100% Italy. Lekker italiaans eten en lekkere bijpassende wijn. Zeer vriendelijke en betrokken bediening. Absolute aanrader voor even een informeel etentje buiten de deur.
Cécile A.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Midden in de Jordaan gegeten bij Lucca. Zeer vriendelijke gastvrouwen. Verrukkelijke echte Italiaanse smaken, die bereidt worden door koks uit Calabria en Rome. Een aangenaam klein, maar fijn restaurant. Wij komen er weer!
Hobbykok020 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met vier personen heerlijk gegeten. Bediening was ook prima. Prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Mooi betaalbaar alternatief voor de meer bekende maar ook duurdere Italiaanse restaurants in de buurt.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De mosselen vooraf waren heerlijk smaak. Helaas waren ze niet allemaal even gaar. Ossehaas was goed. Heel vriendelijke bediening.
Mylene V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
prijs kwaliteit is helemaal top.
mirjamgeniet .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Leuke zaak in rustig deel vam de Jordaan. Ondanks drukte hadden de 2 dames van de bediening het goed onder controle. Erg gastvrij, goed eten en heel betaalbaar. Ideaal om met kinderen te eten: aan de overkant is een leuke speeltuin. Aanrader voor wie lekker wil eten (met kinderen )in niet te druk deel van het centrum.
sofie-renee .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gegeten met z'n tweeën bij Lucca op de Palmstraat. Heerlijk klein terrasje waar de zon op schijn t/m uurtje of 21:00. Het was vol en we besloten te wachten om te gaan zitten op het terras. Duurde echter maar 10 minuutjes. Voordat het tafeltje werd schoon gemaakt en voordat we ons eerste drankje kregen duurde echter heel lang (30 min). Maar goed, toen de Bruschetta op tafel kwam, waren we zeer tevreden. Daarna pizza Quattro Stagioni gegeten. Echt een aanrader en heerlijk vers. Dikkere bodem dan bij de tegenwoordig 'hippere' pizza zaken. Prima aanrader om daar een keertje een pizza in de zon te eten op een lekker knus terras in een mooie Amsterdamse straat!