Restaurant Lucas Rive

Oude Doelenkade 7 1621 BH Hoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Lucas Rive

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt. Parkeergarage 't Jeudje is op 9 minuten loopfstand van het restaurant. Adres: Vollerswaal 61A 1621 GD Hoorn

Dinsdag 18:00 - 22:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Lucas Rive

Roelof D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk avondje culinair genieten. Fijne ambiance ook doordat het restaurant niet erg groot is. Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar!
Lekkersz D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Prachtige gerechten, mooi op smaak, hele fijne amuses, goede ambiance. Kortom uitstekend tafelen in Hoorn.
Louis A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Wij hebben een heerlijke avond gehad bij Lucas Rive. Prima bediening, mooie gerechten, goede sfeer. Fijne kleine porties, daar houden wij van. Een prachtige plek om een avond culinair te genieten!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Helemaal goed
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten; wat een kunststukje was ieder gerecht. En heerlijke amuses en koffie met friandises. Ook de service was top????????
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben het 4-gangen menu gekozen. Het was heerlijk! We hebben genoten van alle gerechten, de mooi opgemaakte borden en ook de amuses.
Zeer vlotte bediening. En een zeer aardige gastvrouw!
Kortom, wij komen zeker terug.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Vanaf het eerste moment voelden we ons thuis in dit prachtige restaurant van Lucas en Deborah Rive.
We begonnen met een glas Champagne en vijf (!) amuses, gevolgd door een overheerlijk 5-gangen diner. Alle gerechten even lekker, zorgvuldig samengesteld en fraai gepresenteerd. Daarbij een goed betaalbare fles Bourgogne. De uitermate vriendelijke en professionele bediening zorgde er, uiteraard samen met de keukenbrigade, voor dat we een heerlijke avond uit hadden.
Jitske C.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
De sfeer, de bediening en het eten waren zeker goed, toch vonden we eten niet altijd even ‘spannend’ in de zin dat er iets meer smaak aan had mogen zitten. Dus wat dat betreft voldeet het niet helemaal aan de verwachtingen.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een modern restaurant met een rustige vriendelijke sfeer. Het wijnarrangement was heerlijk afgestemd op het vijf-gangen menu.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Michelin waardig restaurant. Eten zo verfijnd en op smaak.
Prima bediening en zalige wijnen erbij maken dit compleet.
De lamsbout was verrukkelijk.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Geheel nieuwe smaaksensaties, prachtig opgediend. Zeker voor herhaling vatbaar.
Simon R.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Dit is echt heel goed voor de prijs die je betaalt. Zelden zo goed gegeten in de juiste sfeer. Locatie, bediening, parkeren, en natuurlijk kwaliteit van eten is perfect.
Walter ..
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij waren hier na (te) lange tijd weer op een zaterdagavond en hebben ook nu heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst, lekkere amuses en een voortreffelijk 5-gangen diner. Wat ons betreft scoort dit restaurant alleen maar plussen en wij komen dan ook zeker terug.
Dénise T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Elk gerecht een feest en een prachtige combinatie van smaken!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Een heerlijke avond in een gezellig ingericht restaurant. Een vijf gangenmenu waarin alle smaken aanwezig zijn. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Jeanet C.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
als dineren een belevenis moet zijn..... laat je verrassen door de chef; het is op alle fronten de moeite waard. Voor zowel oog als smaak een belevenis!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Thuis werd ik verrast door mijn partner voor de Kerstlunch bij Lucas Rive in Hoorn. We hebben een geweldige middag gehad. Hartelijk ontvangen door de gastvrouw in Kerstjurkje en een mooie plek tegenover de open keuken. Begonnen met een mooi glas Champagne en daarna het wijnarragement genoten wij van 5 amuses, en 4 hoofgangen: Noordzeekrab, Kabeljauw, Gebraden Fazant en Chocolade kerststal. Prachtig servies en herkenbare eerlijke smaken en alles in perfecte cuisson. Het tafelbrood was een mooi zelfgebakken wit broodje met knapperige korst. Super vers! Eigenlijk heb ik maar één negatieve opmerking. De tafel was slecht verlicht en na een verzoek hiertoe, konden ze geen licht toevoegen of bijdraaien. Jammer, hierdoor kwamen de kleuren op het bord pas goed in beeld ná het bijschijnen met mijn lampje van de telefoon.
Janna D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Afgelopen week met mijn vriend samen bij Lucas Rive gegeten en wat hebben wij genoten! Het 6-gangen diner met bijpassende wijnen die keurig werden uitgelegd. Bij de koffie ook nog een scala aan friandises die heerlijk waren. Kortom, wij hebben zeker genoten en willen graag nog een keer terug komen!
J van der G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Bij toeval hier gegeten omdat wij in de buurt waren.
Fantastisch gegeten, ook al waren het maar 2 gerechten we hebben daar heel erg van genoten! Wij komen zeker terug!
Als voorgerecht tonijn in een komkommerdressing, heerlijk en een schilderijtje om te zien, wat een smaken!
Toen de kreeft met de schol file, super! Wat je met een schol kan doen.....en dan die saus!
En wat zeker niet mag worden vergeten het kistje met brood, zo knapperig hebben wij dit nog nooit gegeten, wouw!!
Zeer vriendelijk en attent personeel!

We hadden helaas niet veel tijd en wonen niet in de buurt, maar toch
hopelijk tot gauw!
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Bart V moet maar gewoon elke vrijdag in Amsterdam ( FEBO ?) blijven eten Ook wij gaan elke vrijdag uit eten ( toevallig ook in Amstredam ) en kunnen ons in deze onzin recensie ( ingehuurd?) niet vinden , reageer dan niet, de man maakt zich hierdoor belachelijk