Restaurant Lucas Rive

Oude Doelenkade 7 1621 BH Hoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Lucas Rive

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt. Parkeergarage 't Jeudje is op 9 minuten loopfstand van het restaurant. Adres: Vollerswaal 61A 1621 GD Hoorn

Dinsdag 18:00 - 22:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Lucas Rive

Luciano G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
De ambiance en stijl van het restaurant is prachtig. Het gevoel dat je eet in een restaurant van hoge klasse is aanwezig. De volgende keer zou ik vragen om een tafel vlakbij de (open) keuken. De bediening is vriendelijk en professioneel en laat je welkom voelen. Wij hebben gekozen voor het 6 gangendiner icm bijpassende wijnen, met een bubbel vooraf. De kwaliteit van de ingrediënten is hoogwaardig en de smaken zijn goed op elkaar afgestemd. Het enige wat wij misten, en misschien wel hadden verwacht, was misschien wat meer “durf” in de gerechten. Ik miste een verrassende of onverwachtse smaakcombinatie. Maar dat kan iets persoonlijks zijn. De wijnen waren lekker en pasten uitstekend, goed (maar kort) gepresenteerd door de sommelier. Wij vonden het dessert fantastisch, het kaasplankje wat simpel. In een restaurant op dit niveau gaat het wel om details en daarin maakte de bediening een paar fouten (gerechten uitserveren zonder de wijn gepresenteerd te hebben, afruimen terwijl er nog gegeten wordt), echter mocht dit de pret niet drukken. De prijs-kwaliteitverhouding was correct, €600 voor 4p. Wij hebben een mooie avond beleefd in Hoorn!
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Zorgvuldige service, geweldig eten, ruimtelijke inrichting, maar vooral de persoonlijke aandacht maakte het af. De gasten van tafel #18 zijn jullie dankbaar!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Prettige ontvangst door een uitstekende gastvrouw. Amuses waarvoor ze bedoeld zijn: in de stemming komen! Gekozen voor het 4-gangenmenu. Er wordt uitstekend rekening gehouden met allergieën. Voorgerecht met fantastische tonijn. De gepekelde zalm mag wat meer op smaak. Daarna de mul met beurre blanc, cantharellen, radijs en een krokantje van paddestoelen. Hoofdgerecht de gebraden tamme eendenborst met gevogelte jus, witlof en een pesto van peterselie. Alle gerechten van uitstekende kwaliteit en op smaak. Op verzoek worden bijpassende (halve) glazen wijnen geserveerd. De sommelier zal zeer deskundig zijn, maar komt wat afstandelijk over. Dat in tegenstelling tot de gastvrouw die de avond van een dikke plus voorziet! Kleine tip voor de andere (vrouwelijke) medewerkster om voortaan een minder overheersende parfum te gebruiken. Fijne zaak, heerlijk genoten!
J J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Smaakvol, mooi gepresenteerd. Wel lang wachten. Lekkere kazen, giede wijn. Soms is een gerecht iets te bedacht, maar de sfeer maakt het dan goed.
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Het is elke keer weer een feestje om hier te eten. Ook mooie bijpassende wijnen
Kirsten H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
We zijn voor het eerst bij dit restaurant geweest en het was voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Het personeel was erg professioneel en gastvrij. De gerechten waren als het ware schilderijen op een bord en de smaken waren ook subliem. Onze complimenten naar de chef en de keuken. De sfeer is rustig en de aankleding ook. Wij komen graag nogmaals.
Roelof D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk avondje culinair genieten. Fijne ambiance ook doordat het restaurant niet erg groot is. Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar!
Lekkersz D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Prachtige gerechten, mooi op smaak, hele fijne amuses, goede ambiance. Kortom uitstekend tafelen in Hoorn.
Louis A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Wij hebben een heerlijke avond gehad bij Lucas Rive. Prima bediening, mooie gerechten, goede sfeer. Fijne kleine porties, daar houden wij van. Een prachtige plek om een avond culinair te genieten!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Helemaal goed
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten; wat een kunststukje was ieder gerecht. En heerlijke amuses en koffie met friandises. Ook de service was top????????
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben het 4-gangen menu gekozen. Het was heerlijk! We hebben genoten van alle gerechten, de mooi opgemaakte borden en ook de amuses.
Zeer vlotte bediening. En een zeer aardige gastvrouw!
Kortom, wij komen zeker terug.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Vanaf het eerste moment voelden we ons thuis in dit prachtige restaurant van Lucas en Deborah Rive.
We begonnen met een glas Champagne en vijf (!) amuses, gevolgd door een overheerlijk 5-gangen diner. Alle gerechten even lekker, zorgvuldig samengesteld en fraai gepresenteerd. Daarbij een goed betaalbare fles Bourgogne. De uitermate vriendelijke en professionele bediening zorgde er, uiteraard samen met de keukenbrigade, voor dat we een heerlijke avond uit hadden.
Jitske C.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
De sfeer, de bediening en het eten waren zeker goed, toch vonden we eten niet altijd even ‘spannend’ in de zin dat er iets meer smaak aan had mogen zitten. Dus wat dat betreft voldeet het niet helemaal aan de verwachtingen.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een modern restaurant met een rustige vriendelijke sfeer. Het wijnarrangement was heerlijk afgestemd op het vijf-gangen menu.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Michelin waardig restaurant. Eten zo verfijnd en op smaak.
Prima bediening en zalige wijnen erbij maken dit compleet.
De lamsbout was verrukkelijk.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Geheel nieuwe smaaksensaties, prachtig opgediend. Zeker voor herhaling vatbaar.
Simon R.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Dit is echt heel goed voor de prijs die je betaalt. Zelden zo goed gegeten in de juiste sfeer. Locatie, bediening, parkeren, en natuurlijk kwaliteit van eten is perfect.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij waren hier na (te) lange tijd weer op een zaterdagavond en hebben ook nu heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst, lekkere amuses en een voortreffelijk 5-gangen diner. Wat ons betreft scoort dit restaurant alleen maar plussen en wij komen dan ook zeker terug.
Dénise T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Elk gerecht een feest en een prachtige combinatie van smaken!