Restaurant Lt. Cornelis

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Lt. Cornelis

LP B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Goede uitleg van zowel gerechten als de wijn door bediening (Jasmijn). Mooie combinaties van smaken! Pluim ook voor de keukenbrigade! Wij hebben genoten!
Miranda G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Super lekker gegeten. Niet verwacht in deze “toeristen omgeving”. Kwaliteit van het eten was erg goed met allemaal Nederlandse ingrediënten.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben genoten van het drie-gangen verrassingsmenu. Vriendelijke ontvangst en zeer aardige en kundige bediening gedurende de hele avond. De gerechten waren alle drie echt verrassend, prachtig opgemaakt en zeer smakelijk. We moesten alleen wat lang wachten op het dessert. Verder helemaal perfect.
irene M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
heerlijk gegeten met Hollandse invloeden. Leuk personeel, neemt de tijd en adviseert goede wijn bij het eten.
Henry T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
very good
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Schitterend restaurant! Lekkere keuken (met regionale producten) op topniveau gepresenteerd. Supervriendelijke bediening.
Nele M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Supervriendelijke bediening, heel lekker eten Prijs - kwaliteit dik oké!
Max W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Om echt goed te zijn in Amsterdam
moet je beter presteren. Het eten was niet slecht maar niet echt verrassend. Dat kan beter.
jan2move .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prettige ambiance, zeer vriendelijk en attent personeel, ruimte tussen de tafels (privacy). We hadden gekozen voor 3 en 4 gangen verrassingsmenu.
Zabelle .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten: mooie gerechten, met smaak en zorg gepresenteerd. Mooie wijnen.
Een aanrader niet alleen voor buitenlandse toeristen maar ook voor locals!
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Leuke verrassing, mooi restaurant in dit voorheen studenteneetgelegenheid. Nederlandse kost, erg fraai van opmaak, lekker van smaak, heel bescheiden porties maar net aan genoeg. Bediening was prettig aanwezig, voornamelijk toeristen als medebezoekers. Fijn dat er een bob arrangement voor de wijnen beschikbaar was.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk eten, vriendelijk personeel met verstand van zaken. Leuk om het verrassingsmenu te doen.
Geweldige avond gehad, ga zeker nog een keer.
Afra V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten was heerlijk en de service was goed. Hier en daar lieten ze een paar steekjes vallen, zoals een vergeten drankje. Maar de vriendelijke houding van de bediening maakte alles weer goed.

Zeker de moeite waard om weer een keer te eten.
De tafel van Diederik L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Zeer vriendelijke en attente bediening, verrassende en verfrissende combinaties (augurkijs!!) en hele mooie klassieke inrichting. Heerlijk!
Chris L.
Smakelijke gerechten origineel hollands, op een moderne manier gepresenteerd en bereid. Vriendelijke bediening.
Marinus M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Mooie Nederlandse gerechten met zorg bereid, mooie sfeervolle ambiance. Wij hebben met plezier gegeten en met plezier ook rondgekeken. Het restaurant leent zich niet alleen voor een intiem diner, maar zeker ook voor een zakelijk diner, zeker met buitenlandse gasten om op deze manier met de Nederlandse keuken kennis te maken.
frans V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Voor een Hollands menu, was de hoeveelheid aan de magere kant, de verrassing van het menu en de kwaliteit maakte veel goed.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wat een leuk restaurant midden in het toeristische centrum van Amsterdam! Drankenkaart met gin-tonics, jenevers en likeuren zetten de toon, maar met de wijnselectie ook niets mis ;-) lekker vier gangen diner met huzarensalade, rouleaux van parelhoen, entrecote en dessert met passievrucht, gin tonic en frangipane. Mooi geproportioneerd, smaakvol en vriendelijk geprijsd. Ik kom hier graag nog eens terug bij bezoek aan de hoofdstad. Tot dan!
Dennie T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Vorige week Zaterdag gegeten voor m'n vriend zijn verjaardag! Bij binnenkomst stond er niemand beneden dus we twijfelden of we nou door moesten lopen of moesten wachten daar.. Eenmaal doorgelopen naar boven werden we hartelijk ontvangen en naar een fijn tafeltje begeleid.. Vanaf daar werden we in de watten gelegd door onze leuke serveerster die er werkelijk een feestje van maakte. Het eten is origineel, verrassend en erg lekker!! Ik kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen!!
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Bij Lt. Cornelis reserveren gaat als Amsterdammer een beetje tegen je gevoel in. Best wel dicht op de toeristen en Hollandse keuken plus schilderijen ken je natuurlijk wel. Toch heeft dit restaurant ons positief verrast. Van het vier gangendiner was de huzarensalade werkelijk een huzarenstukje! Echt een topgerecht. De andere gangen waren goed met als enige opmerking dat het hoofdgerecht (entrecote) wat te klein was en we dus nog wel een hapje meer hadden gelust. Een bijgerecht of twee (toch ook heel Hollands) had dat opgelost. Bediening was ontspannen en vriendelijk. Een aanrader.
Wim C.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Wonderlijke avond met een verrassingsdiner, heerlijke wijn