Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Belfort 140B 1315 VD Almere Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Onweerstaanbare gerechten

Sizzling Deluxe is een restaurant en loungebar. De perfecte locatie om te onthaasten, terwijl je geniet van een heerlijke maaltijd en aangenaam gezelschap. Sizzling Deluxe serveert uitstekende gerechten op een gietijzeren bord. Dat ziet er niet alleen leuk uit, maar heeft ook een hele belangrijke functie. Het bord wordt verhit tot 85 °C en de saus wordt erop gegoten. Dan gebeurt de magie, het ‘sizzlen’ begint. De geuren en aroma’s van het gerecht komen vrij, voor een watertandend effect.

Meer informatie over restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Maandag en dinsdag 16:00 - 23:00
Woensdag 11:00 - 23:00
Donderdag t/m zaterdag 11:00 - 03:00

• Amex , Mastercard , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Cheyenne V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
De service hebben wij als leuk en goed ervaren! Toch wat puntjes voor verbetering.

- Het was vrij fris in het restaurant. Mogelijk ook door de grote ramen? Tafels vlakbij de ingang.
- De kip in de kippensoep was niet goed schoongemaakt.
- Er was geen garderobe. Onze kleding stonk enorm! De jassen hebben wij naar de stomerij moeten brengen, omdat de stank er helaas niet uitging nadat de jassen een dag buiten hebben gehangen.

Wellicht kunnen jullie hier wat mee :) Verder hebben wij wel een gezellige avond gehad!
Ctim .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
N.a.v de keuzes die ik hier maakte komt er een 7 uit, maar een 6.5 is meer waar wij zelf aan dachten.
We hadden er meer van verwacht aangezien het altijd erg vol zit bij Sizzling. Het is een knusse tent en het personeel was erg vriendelijk, het eten om me heen zag en ook erg lekker uit, maar de kip saté die ikzelf had was erg droog en de frietjes die erbij zaten waren al taai toen ze op de tafel werden gezet.
De Carpaggio was oké, maar eerlijk is eerlijk, ik heb m lekkerder gegeten.
Wat me het meest tegen viel van de avond was dat we daar om 17:00 zaten en ik letterlijk net mn laatste hap voorgerecht nam en nog geen halve minuut later het hoofdgerecht al voor ons neus stond. Niet even adempauze niks, dooreten dan is r misschien nog tijd dat de tafel nog een keer bezet kan worden, zo kwam het op ons over ..... heb bij meerdere tentjes op het Belfort gegeten en ik persoonlijk vond Sizzling de minste daarvan alles bij elkaar genomen.
Vinhon .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
afgelopen zondag 25-09-2016 wezen eten bij sizzling
we hadden om 17:30 gereserveerd maar we waren daar iets eerder dan de gereserveerde tijd
de gastheer kwam ons informeren dat de zaak tot 17:15 afgehuurd was maar was behulpzaam om een tafel te regelen voor ons 7 personen.
de serveerster was een vriendelijk jonge meid goed lachend en zo konden we ons vermaken met grappen met haar.
na het bestellen van ons gerechten 6 x een 3 gangen menu en een losse gerecht
de gerechten werden goed heet gebracht op een gietijzer plaat en ook uit gelegd om ons kleding te beschermen tegen de spetters van de saus.
de vlees was perfect gegaard en lekker sappig.
deze restaurant is een aanrader voor een groep of alleen..