Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Belfort 140B 1315 VD Almere Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Onweerstaanbare gerechten

Sizzling Deluxe is een restaurant en loungebar. De perfecte locatie om te onthaasten, terwijl je geniet van een heerlijke maaltijd en aangenaam gezelschap. Sizzling Deluxe serveert uitstekende gerechten op een gietijzeren bord. Dat ziet er niet alleen leuk uit, maar heeft ook een hele belangrijke functie. Het bord wordt verhit tot 85 °C en de saus wordt erop gegoten. Dan gebeurt de magie, het ‘sizzlen’ begint. De geuren en aroma’s van het gerecht komen vrij, voor een watertandend effect.

Meer informatie over restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Ma. t/m zo. 17:00u - 22:00u
*Keuken geopend tot 21:30*
IENS 50% is enkel geldig bij reserveringen om 17:00u of 20:00u, 20% enkel om 17:30u of 19:30u, hierbij dient u uw volledige bestelling uiterlijk binnen 15min door te geven.

• Amex , MasterCard , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

A.M.V. V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Boven verwachting goed. Ik had precies aangegeven hoe ik m'n vlees wilde en dat is ook helemaal naar wens gemaakt, en ik ben een Piet precies! Alleen de bijgevoegde groenten had echt beter gekund. (Mais, 2 tomaten en stronkje broccoli) noem ik meer groente voor een snackbar, dan voor een volwaardig restaurant. Dit kan echt veel beter! Verrassende toetjes!
tcm2803 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Gisteren weer eens naar Sizzling geweest, een leuke tent met altijd vriendelijke bediening.
Waar deze zaak echt om bekend staat, zijn de vleesgerechten. Wij zijn echt zeurpieten als het om eten gaat, maar dit is in alle opzichten perfect! Tot de volgende keer! :)
monalisa_B .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede service en een leuk restaurant. De presentatie van het eten was ook een beleving.
Kortom het was Top!
John L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het vlees is van hoge kwaliteit,de zwarte pepersaus is lekker hot,bediening uitstekend met een luisterend oor voor enige kritiek,ben er van overtuigd dat daar ook wat meegedaan wordt.
Al met al met een goed gevoel het restaurant verlaten met het idee dat ze mij hier weer terug zien.
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Inrichting was saai, straalde geen warmte uit. Service was prima, vriendelijk personeel. Eten werd mooi gepresenteerd en het vlees was mals, hoe we het hebben besteld.
Claudia N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was behoorlijk frisjes in het restaurant en voor de kerst erg ongezellig. Amper kerstversiering daardoor kale muren met blauwe verlichting. Maar eten was heerlijk en vriendelijk personeel
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Goede, vriendelijke en vrolijke bediening. Eten was zeer goed qua bereidingswijze, red onion garlic saus is een echte aanrader! Enige nadeel is dat bij sommige gerechten niet standaard een bijgerecht ( lees: patat/wedges oid ) bijgeleverd krijgt en voor meerprijs moet bijbestellen!
René V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Super bediening , heerlijk gegeten. Goed mee gedacht met de wensen van de kinderen, zeer gast vrij gevoel.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Mooi stuk vlees en perfect bereid. Vlotte en vriendelijke bediening en wederom een heerlijke avond gehad.
Margery S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het is een heel leuk restaurant met een prettige sfeer.
We waren met onze kinderen. Het was alleen erg jammer dat we lang op het eten moesten wachten. Vooral voor de kinderen. We kregen voor het wachten wel een mandje brood aangeboden.
Daarnaast zaten we een beetje op de tocht omdat de kou toch door de tussendeur heen komt. Dat maakt het niet fijn om erg lang te blijven zitten. We zijn dan ook na het toetje vrijwel direct weggegaan. Al met al een goed restaurant met erg lekker eten en prima service. We zouden hier zeker wel nog een keer komen eten.
Ton+Tosca V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
erg vriendelijk personeel
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Vroeg om een plekje waar ik niet in de kou zou zitten, maar helaas...... kwam verkleumd thuis.
Terwijl mijn vriendin nog aan het eten was werd er al afgeruimd, ook niet zo netjes
Bij de thee keuze moesten we heel snel kiezen, zet die theeroos gewoon even neer, er is tegenwoordig veel en rare keuzes dat je even rustig wil kijken
Laurens A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lange wachttijd voor consumptie en het menu, irritante achtergrond muziek, slechte afzuiging in het bereidingswijze gedeelte het restaurant gevuld met een prikkelende rook ( iedereen zat daardoor te hoesten). Aardige bediening en een redelijk stukje vlees.
Lourens L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het eten is erg goed. De bediening is echt heel erg sympathiek, maar werken chaotisch. Iedere keer was er al iemand geweest en kwam de ander hetzelfde vragen. Beloofde menukaart werd vergeten, toen was het fijn dat de ander kwam vragen of wij de menukaart wilden:). Er ging bij ons behoorlijk wat verkeerd. Wij hadden gekozen voor de Black Angus burger. Ik wilde deze met de saus er los bij en geen pittige variant. Vervolgens kregen mijn man en ik beiden een gewone (mijn man wilde de pittige) en de saus zat er boven op. Het eten werd weer mee genomen. Mijn dochter kreeg haar eten en we hebben haar laten beginnen, daar het anders koud werd. Na een tijdje kreeg mijn man zijn eten en weer wat later kwam mijn eten met een portie friet. Na ongeveer een kwartier kwam ons andere portie friet. De sfeer is verder prima.
Çiğdem Ü.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
erg fijn personeel heerlijk eten maar over het algemeen vind ik de prijs erg hoog. het is dat er 50%korting van af ging maar anders had ik het echt te duur gevonden!
Mitch B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed
Jody M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Man had een medium rare steak bested en ik een sizzling burger medium rare
Beide waren zo gaar als ik weet niet wat.
Klein beetje broccoli maar dan erg klein en wat mais
Patat was een side order
En dit allemaal voor EUR 80.00 erg slecht.
René V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Alleen jammer dat je om de korting moet vragen (wat je krijgt bij boeking via IENS) wat ze ook weer zonder problemen geven.
John B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
hoewel de zaak nog niet druk was toen wij arriveerden, hebben wij zeker 45 minuten op gerechten gewacht. Goede stoelen en gezellige zit, maar waarom het eten zo lang duurde is ons niet duidelijk geworden. Had ietsje sneller gekund dachten wij. Als je na je eten iets hebt afgesproken op een vaste tijd, word je toch een beetje kriegel als je drie kwartier ziet voorbijgaan zonder eten. Het vlees dat werd geserveerd was uiteindelijk heel lekker en goed bereid. Vriendelijke bediening.
joke V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening, voor herhaling vatbaar! Vooraf de pittige kippensoep, inderdaad pittig maar niet te. Hoofdgerecht De ladysteak en lamskoteletten, goede porties, goed vlees.