Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Belfort 140B 1315 VD Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Onweerstaanbare gerechten

Sizzling Deluxe is een restaurant en loungebar. De perfecte locatie om te onthaasten, terwijl je geniet van een heerlijke maaltijd en aangenaam gezelschap. Sizzling Deluxe serveert uitstekende gerechten op een gietijzeren bord. Dat ziet er niet alleen leuk uit, maar heeft ook een hele belangrijke functie. Het bord wordt verhit tot 85 °C en de saus wordt erop gegoten. Dan gebeurt de magie, het ‘sizzlen’ begint. De geuren en aroma’s van het gerecht komen vrij, voor een watertandend effect.

Meer informatie over restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Maandag en dinsdag 16:00 - 23:00
Woensdag 11:00 - 23:00
Donderdag t/m zaterdag 11:00 - 03:00

• Amex , Mastercard , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Ansje H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten is werkelijk heerlijk! Ossenhaas was boterzacht. Wel jammer dat side dishes apart besteld en betaald moest worden. € 3,30 voor wat frietjes en mayo vind ik behoorlijk aan de prijs, en €. 5,80 voor een klein coupje roomyoghurt als dessert is ook niet mis. De totale rekening vond ik dan ook best wel hoog.
Ramona Rebecca C.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was heerlijk. Er werd heel goed rekening gehouden met me kleine kinderen. Goeie service. Vriendelijk personeel.
robruizendaal .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
robruizendaal .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
tapbier was niet koud waardoor diverse personen overgingen naar flesjes bier die wel koud waren.
partner had een rib ey waar niet doorheen te komen viel.
het was onze trouwdag en eigenlijk was deze na het etentje redelijk verpest.
dit was eenmalig wat ons betreft.
Angelique L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Voor het eerste sizzling de luxe bezocht, aan de sfeer, vooral buiten kan iets meer gedaan worden, het eten was prima, sizzling is de link naar de sissende saus, wel veel mais en jammer dat friet als side dish besteld moet worden en niet bij een menu in zit. Er is keuze genoeg en we hebben lekker gegeten. Voor herhaling vastbaar, zeker als je van een lekker stukje vlees houdt.
Megzor C.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
vanavond lekker gegeten bij sizzling. eten is erg goed alleen vond ik de opmaak van de desserts niet zo. Miss een tip aan de eigenaar om dat een beetje op te leuken, het zijn namelijk prima desserts alleen worden ze in een goedkoop dessert glas geserveerd het oogt heel goedkoop en simpel. maar al met al fijn restaurant ;)
N B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Met AH restaurantactie hier gegeten, voldoende keus. Bij het hoofdgerecht zit enkel mais, ui, een trosje broccoli en twee cherrytomaatjes bij. Friet/wedges dien je apart erbij te bestellen, zit niet in de prijs inbegrepen. Een portie is wel voldoende voor twee. Vlees (ossenhaas) is niet van hoge kwaliteit, wat ik wel had verwacht. Inktvisringen niet huisgemaakt (diepvries). Mandje brood erbij besteld voor EUR 4,50 bestaande uit 6 stukjes witstokbrood en knoflooksaus. Geen speciaal stokbrood of huisgemaakte knoflookboter, daarom m.i. aan de dure kant. Kleine porties, voor ons voldoende maar voor de bourgondische eter niet aan te raden. Al met al niet veel bijzonders en niet voor herhaling vatbaar.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Tijd tussen de gerechten was te lang. Bediening verder erg aardig.
Eten was goed.
miss_moppie4 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten! Concept is heel leuk en het eten is gewoon goed. Bediening was super snel en netjes en beleefd. Zeker een aanrader.
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. De hoeveelheden waren precies goed. De bediening was erg vriendelijk en servicegericht. We komen hier zeker nog een keer terug.
Tessa J.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Super lekker gegeten en ga dr zeker snel nog een x een hapje eten. Vriendelijk personeel. Inrichting top!!!
Rohan D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle, chique en warme omgeving! Personeel was zeer vriendelijk. Absoluut een aanrader als je in de buurt van Almere bent.
Janine A.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Was een nieuwe ervaring en een succes.heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving.De rekening was wel wat duur, het is niet voor even snel een hapje, het is luxer.
Brenda F.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het vlees leek gekookt. Doorgekookt dus! 1 stuk vlees teruggestuurd en nieuwe ontvangen. Deze was iets beter, maar niet geweldig.
De glazen waren vies en in de cocktail zat weinig 'liefde'. Die was lauw en niet smaakvol... voor ons een eenmalig avontuur!
Ursula V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wat een bijzondere ervaring dat sizzelen op je bord en daarna ook zo even smaakvol.
Voorafjes waren precies genoeg en erg lekker ook.
Nagerecht was het enige wat iets meer mocht zijn voor de liefhebbers maar voor mij was het voldoende ????
De sfeer was prima, bediening super vriendelijk en erg attent.
Wij hebben hier genoten en kunnen het iedereen die in de buurt van Almere is aanraden.
Esmeralda A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Hebben daar heerlijk gegeten. Het vlees was uitstekend en klaargemaakt zoals je gevraagd hebt. De wedges zijn overheerlijk. Ze hebben ook heerlijke wijn. De sfeer is gezellig en gemoedelijk. Dit is zeker een aanrader. We komen hier zeker terug.
Jason K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Ik heb een overheerlijke 500gr. Sizzling Mixed grill gegeten, het gerecht bevat veel vleessoorten (rund, kip en lam), alles was erg mals (vooral de ossenhaas) en het had een goede smaak, daarnaast proeft het vers! Naar mijn ervaringen het beste vlees van Almere! Prettige sfeer, vrolijke bediening en erg belangrijk: betaalbaar! Tot snel!
Bojana S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Een heel gezellig restaurant met hele vriendelijke medewerkers. Het proeft dat het vlees echt van hoge kwaliteit is. Dit kom je niet vaak tegen. De ossenhaas die ik had was heel erg mals en je krijgt een mooi stuk. Doordat ze gebruik maken van de hete borden krijg je echt goed de smaak van de saus op het vlees. En het ziet er ook erg lekker uit!
Al met al echt een aanrader. Hier ga ik vaker naartoe!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Eten en bediening was goed! Ofschoon het in de omliggende restaurants redelijk tot goed gevuld was met eters ( dinsdagavond rond 19 uur), was Sizzling op een vader met z'n dochtertje na volkomen leeg! Uiteraard hebben we het zelf gezellig gehad maar toch......
Marja O.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Mijn ladysteak was taai, de steak van vriendin was veel te rauw ipv medium, het werd wel opgelost door nieuw stuk vlees te bereiden, maar al met al weinig smaak aan het hoofdgerecht, misschien omdat het maandag was? Ik had hoge verwachtingen van dit restaurant maar nee ik ga er niet meer heen, jammer en doordat mijn vlees opnieuw bereid werd zat ik alleen te eten terwijl de rest al klaar was.