Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Belfort 140B 1315 VD Almere Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Onweerstaanbare gerechten

Sizzling Deluxe is een restaurant en loungebar. De perfecte locatie om te onthaasten, terwijl je geniet van een heerlijke maaltijd en aangenaam gezelschap. Sizzling Deluxe serveert uitstekende gerechten op een gietijzeren bord. Dat ziet er niet alleen leuk uit, maar heeft ook een hele belangrijke functie. Het bord wordt verhit tot 85 °C en de saus wordt erop gegoten. Dan gebeurt de magie, het ‘sizzlen’ begint. De geuren en aroma’s van het gerecht komen vrij, voor een watertandend effect.

Meer informatie over restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Maandag en dinsdag 16:00 - 23:00
Woensdag 11:00 - 23:00
Donderdag t/m zaterdag 11:00 - 03:00

• Amex , Mastercard , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
W.S. W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Sizzling Deluxe is een beetje een en toevallige vondst. Super leuk!

We hebben als voorgerecht flatbread, calamaris en soep. Als hoofdgerecht entrecote, rib eye, panga en lam.

De bediening let erg goed op, en zeer vriendelijk. Blijkt later de eigenaar met zijn broer. Dat merk je ook qua betrokkenheid.

Als je dit concept nog nooit hebt geprobeerd, dan is het zeker een aanrader. Echt leuk en lekker.

Oja, en bijzonder toetje is de pompoen met sesam ijs. Beetje aparte combinatie, maar ik vond het erg lekker.
Henk Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Pluspunt : goed in vlees
Minpunten : soep zonder smaak, opgewarmde salade, afgekoelde gamba's, alles afgeblust in saus, erg lange wachttijden om te bestellen en tussen de gangen
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Voor het eerst bezocht en het beviel prima. Prettige ontvangst, jas werd aangenomen en na afloop weer gebracht.
Gekozen voor menu B, wij allebei startten met de Sheperd's salad, smaakte prima, net als de aanbevolen Sauvignon Blanc. Mijn vrouw vervolgde met lekkere Angus burger & frites, ikzelf verkoos de Lady steak (diamanthaas. Deze laatste op hete plaat, aan tafel overgoten door hete saus, waardoor vlees en groente uitstekend van temperatuur bleven. Frites voor dit gerecht moet wel apart worden besteld, die waren lekker knapperig.
Toetjes, ijscoupe en bavarois, waren eenvoudig maar goed. Enig kritiekpuntje was de weinige tijd tussen voor-en hoofdgerecht, Maar verder zeker genoten voor een prima prijs en komen zeker nog eens terug.
Maartje E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben erg lekker gegeten, het is een mooie plek, mooie inrichting. Kwaliteit vlees is erg goed. We gaan zeker nog een keer terug. Bediening is erg vriendelijk, hele goeie service.
Graciela D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Hele goede en snelle bediening beleeft en gezellig kom snel weer terug!
rianne H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Fantastisch gegeten het was super mals!! Zoals altijd! En ze zinn super aardig. En ze hebben ook cocktails. Top is het!!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Super lekker gegeten en hey vlees was heerlijk mals.
Zeer vriendelijke bediening! Top!
rene O.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
bij binnenkomst wordt er niet gevraagd of we een drankje wilden.
vervolgens wordt de kaart op tafel gelegd. biertje besteld maar deze was niet echt.lekker op temperatuur dus doet u maar een flesje rode wijn,mag niet voorgeproefd worden maar wordt meteen vol uit uitgeschonken,vervolgens voorgerecht: 3 gamba's voor 9,20 ,, vind ik redelijk aan de prijs maar ja.
nou dan wil je ook een keer afrekenen ,nou dan moet je ff naar de abnamro lopen in de volle regen want er is een pinstoring en daar wordt dan heel erg lacherig over gedaan .ik heb geen pretenties maar bediening en service is beneden peil
voor deze prijs/kwaliteit verhouding kan ik veel meer andere restaurants aanbevelen in Almere
Hans.v.45 V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het is een aanrader, voor jong en oud. Heel vriendelijk personeel en een goede kwaliteit.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hier vrijdag 09 December met mijn vriendin gegeten.
Gereserveer voor 18:30 , we waren iets vroeger maar dat was totaal geen probleem. Ons werd een keus gegeven waar te zitten wat wij als erg waardeerden. De jonge man die ons bediende was erg vriendelijk en beleefd.Onze keus was een Menu B/C ( lady steak voor mijn vriendin en Angus steak voor mij) Het eten was uitermate lekker. Het tempo van serveren was goed, na elke gang was er even paar minuten 'pauze'
Wij hebben de avond als zeer prettig ervaren en bevelen Sizzling DeLuxe graag aan bij anderen.
Cheyenne V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
De service hebben wij als leuk en goed ervaren! Toch wat puntjes voor verbetering.

- Het was vrij fris in het restaurant. Mogelijk ook door de grote ramen? Tafels vlakbij de ingang.
- De kip in de kippensoep was niet goed schoongemaakt.
- Er was geen garderobe. Onze kleding stonk enorm! De jassen hebben wij naar de stomerij moeten brengen, omdat de stank er helaas niet uitging nadat de jassen een dag buiten hebben gehangen.

Wellicht kunnen jullie hier wat mee :) Verder hebben wij wel een gezellige avond gehad!
Ctim .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
N.a.v de keuzes die ik hier maakte komt er een 7 uit, maar een 6.5 is meer waar wij zelf aan dachten.
We hadden er meer van verwacht aangezien het altijd erg vol zit bij Sizzling. Het is een knusse tent en het personeel was erg vriendelijk, het eten om me heen zag en ook erg lekker uit, maar de kip saté die ikzelf had was erg droog en de frietjes die erbij zaten waren al taai toen ze op de tafel werden gezet.
De Carpaggio was oké, maar eerlijk is eerlijk, ik heb m lekkerder gegeten.
Wat me het meest tegen viel van de avond was dat we daar om 17:00 zaten en ik letterlijk net mn laatste hap voorgerecht nam en nog geen halve minuut later het hoofdgerecht al voor ons neus stond. Niet even adempauze niks, dooreten dan is r misschien nog tijd dat de tafel nog een keer bezet kan worden, zo kwam het op ons over ..... heb bij meerdere tentjes op het Belfort gegeten en ik persoonlijk vond Sizzling de minste daarvan alles bij elkaar genomen.
vinhon .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
afgelopen zondag 25-09-2016 wezen eten bij sizzling
we hadden om 17:30 gereserveerd maar we waren daar iets eerder dan de gereserveerde tijd
de gastheer kwam ons informeren dat de zaak tot 17:15 afgehuurd was maar was behulpzaam om een tafel te regelen voor ons 7 personen.
de serveerster was een vriendelijk jonge meid goed lachend en zo konden we ons vermaken met grappen met haar.
na het bestellen van ons gerechten 6 x een 3 gangen menu en een losse gerecht
de gerechten werden goed heet gebracht op een gietijzer plaat en ook uit gelegd om ons kleding te beschermen tegen de spetters van de saus.
de vlees was perfect gegaard en lekker sappig.
deze restaurant is een aanrader voor een groep of alleen..