Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Belfort 140B 1315 VD Almere Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Cream soep
      Spicy Chicken soep
      Calamares
      Shepherd Salad & Tabbouleh +€2,00
  • Hoofdgerechten
    • Pangafilet Teriyaki à 200gr. (Gepaneerd)
      Diamanthaaspuntjes à 120gr.

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Onweerstaanbare gerechten

Sizzling Deluxe is een restaurant en loungebar. De perfecte locatie om te onthaasten, terwijl je geniet van een heerlijke maaltijd en aangenaam gezelschap. Sizzling Deluxe serveert uitstekende gerechten op een gietijzeren bord. Dat ziet er niet alleen leuk uit, maar heeft ook een hele belangrijke functie. Het bord wordt verhit tot 85 °C en de saus wordt erop gegoten. Dan gebeurt de magie, het ‘sizzlen’ begint. De geuren en aroma’s van het gerecht komen vrij, voor een watertandend effect.

Meer informatie over restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Di. t/m zo. 17:00u - 22:00u
*Keuken geopend tot 21:30*
IENS 20% is enkel geldig bij reserveringen om 17:00u , hierbij dient u uw volledige bestelling uiterlijk binnen 15min door te geven.

• Amex , Mastercard , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Maureen D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Gereserveerd via internet, waren ze gesloten. Hun telefoonnummer bleek ook afgesloten te zijn . Zeer slechte zaak natuurlijk. We hadden ons zo verheugd op een avondje uiteten bij Sissling.
De tafel van Paula R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
We haddeneen mandje brood vooraf besteld maar dat kwam met het voorafje. De drankjes werden niet bij de personen gezet maar aan een kant van de tafel, zo van verdelen jullie het maar. Voor pata en zo betaal je extra. Met 2 drankjes en koffie toe pp waren we in totaal € 118 kwijt. Dit vind ik schandalig gezien het feit dat er al € 60 in mindering was gebracht.
Ria R.
Wij waren hier vrijdag 24 augustus met vier personen
Het viel ons een beetje tegen
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het eten was boven verwachting goed.Het verhaal van te weinig patat kan ik niet delen,wij kregen ze niet op.wij kunnen dit restaurant aan een ieder die vlees lust zeker aanbevelen
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We werden rustig en zeer vriendelijk bediend. De diamanthaaspuntjes waren zo smakelijk dat mijn matig etende tafelgenote de verleiding niet kon weerstaan om alles op te eten. Mijn Black Angus Rib-Eye was perfect klaargemaakt mooi met vet geaderd maar helaas ook met nogal wat pezen.
Tip aan de bediening, gebruik een serveerwagen om de sauzen op de hete plaat te schenken zodat de gast zich niet hoeft te verschuilen achter een klein papieren servetje om zich tegen de spetters te beschermen.
Huib K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het was erg rustig en daardoor mogelijk niet zo sfeervol. Het vlees werd opgediend op een hete plaat en dat zorgde er voor dat je eten lang warm bleef. De ossenhaas was heerlijk. Het toetje was goed maar niet bijzonder.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij zijn met 2 personen, mijn vrouw en ik, voor onze trouwdag, ter kennismaking gaan eten bij Sizzling via de AH Restairantactie.

Volgens de gegevens op de AH Restaurant Actie kaart staat dat de 2e persoon gratis is, hoewel ik mijn twijfels heb over zo'n concept hebben wij toch deze aanbieding uitgeprobeerd.

Vervolgens krijg je een Menu P aangeboden die gelijk staat aan Menu B volgens de normale Menu kaart, deze is dan € 21,90 p.p.

Hiervoor krijg je dan bv,
Voorgerecht;
wij kozen voor de Cakamaris, deze was goed.

Hoofdgerecht;
voor ons beiden de Lady Steak van Diamanthaas, was goed, alleen was de aankleding erg karig, nl uit blik geserveerde maiskorrels, een kerstomaatjes en een Roosje rauwe Broccoli ???

Patat werd apart in rekening gebracht voor € 3,30 schande, de inhoud van het portie patat voor 2 personen, was nog niet eens de inhoud van één klein van puntzakje friet ... op de markt voor € 1,25 ?

Nagerecht;
Bavarois van vers fruit met slagroom, was slecht, dit kwam uit de koelkast en proefde alsof deze er al een week had gestaan, na melding hiervan werd er niet gereageerd!!!

De normale Menuprijs hiervoor bedraagt dus € 21,90 p.p. dat komt dan dus neer op € 43,80 voor 2 personen.

Bij het afrekenen stond er op de Bon:
2 x Calamaris € 00,02 ???
2 x Ladysteak € 67,96
2 x Bavarois € 00,02 ???
1 x portie friet € 03,30
------------- +
Totaal, excl.de drankjes € 71,30
AH Rest. korting -/- € 30,00
------------- -
Totaal incl. AH Korting € 41,30 ???

Terwijl een normaal.menu van deze omvang € 21,90 kost x 2 = € 43,80 ...

Fijne Actie, bij wie kan ik nu mijn 2e gratis menu declareren ?

Ook de aanduiding op de bon van 2 cent voor de Calaris en 2 cent voor een oude Bavarois begrijp ik niet ?
En dan € 3,30 in rekening durven brengen voor een halve gefrituurde aardappel ...

Ik snap heus wel dat men in de Horeca ook ieys willen verdienen, maar die dan niet mee met zo'n AH Actie, als je je er als Uitbater in de te maken onkosten, niet in kunt vinden.

Sizzling, dit is een Foute Actie.
Etienne R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk eten bij dit restaurant! De Ossenhaas, Spicy chicken soup, Black Angus & Cheesecake zijn aanraders
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Super aardige mensen en correcte bediening.
Daarnaast ook nog eens heerlijk genoten van het voortreffelijke eten.
Sizzeling doet zijn naam eer aan, de gerechten worden Sissend heet geserveerd.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk bediend. 1e fles wijn was zuur maar 2e perfect. De heer die ons serveerde vond het leuk om de kennis die wij hierover hadden te leren. Ik zeg toppie genoten op ons 16 jarige huwelijksdag en gaan zeker weer keer terug!
Nienke L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Uitstekend. Heel vriendelijk ontvangen. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Bezochten het Restaurant voor het eerst.
Nienke L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Was onze eerste kennismaking met het Restaurant. Uitstekend, voor herhaling vatbaar.
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Eten viel tegen. We hadden van te
voren gezegd dat er iemand glutenvrij was,maar er wat voor diegene niets te kiezen.
Mikchelle T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We waren met 5 familieleden uit eten. ik voor 4 personen geboekt via AH en opgebeld dat er nog 1 persoon bij kwam ,Hij zei dat kan ,maar dan wordt er wel een stoel bijgezet ,was erg krap ,terwijl er volop plaats was. We mochten alleen een bepaald menu kiezen ,dat vond ik erg jammer ,zodoende was er alleen soep als vooraf ,wat mijn partner eigenlijk niet mag hebben , maar er was geen andere keus , twee hadden ribeye ,1ossenhaas en twee diamant vlees soorten genomen , het vlees was verrukkelijk, patat en gebakken aardappeltjes moesten apart worden betaald en de groenten keiharde broccoli ,tomaten en de rest mais vond dat erg tegenvallen Als toetje hadden we cheese cake .Zou hier geen tweede keer gaan eten.
Ivy S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Eten was super slecht. De AH kaart is weinig keuze. Voorgerecht: calamaris - vorige week gemaakt, vandaag opnieuw gebakken voor mij...oud dus. Deeg was niet vers. Hoofdgerecht: rib eye - vroeg om medium rare, ik kreeg well done. Schoenleer dus. Saus geen smaak, patat moet je bijbetalen, erg jammer. Groente is alleen mais uit blik. Nagerecht: cheesecake - smaakte naar koelkast en was lichtelijk uitgedroogd. Als je drinken wilt, moet je geduld hebben, ze zien je niet. Ik heb aangegeven dat het vlees niet goed gebakken was, helaas doen zij daar niets mee. Serveerster is nieuw, maar zo onzeker dat het irritant is. Eigenaar doet er niets aan. Uiteindelijk van 15 euro naar 36 euro gegaan voor eten dat super vies is. Heel ontevreden!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het eten was prima. Viond het jammer dat je voor een hele simpele groene salade bij moet betalen en uiteindelijk nog 55 euro moet betalen.
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben goed gegeten, maar de porties zijn klein en je moet de bijgerechten apart bijbestellen, waardoor de prijs minder gunstig wordt.
Josine H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Lekker eten, fijne bediening; aardig, behulpzaam.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Ik ben met de AH actie gaan eten bij Sizzling Deluxe de keuze was zeer beperkt dat was wel Jammer. Al wat we besteld hadden echt heerlijk was. De biefstuk was echt super mals.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het eten was heerlijk, prachtige diamanthaas en ook de wedgets ( soort gebakken aardappelschijfjes) een fijne keuze in plaats van de patat.De bediening was correct en vriendelijk! Minpuntje was alleen de muziek, druk en erg luid!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
goed eten, vriendelijk personeel!