Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Belfort 140B 1315 VD Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Onweerstaanbare gerechten

Sizzling Deluxe is een restaurant en loungebar. De perfecte locatie om te onthaasten, terwijl je geniet van een heerlijke maaltijd en aangenaam gezelschap. Sizzling Deluxe serveert uitstekende gerechten op een gietijzeren bord. Dat ziet er niet alleen leuk uit, maar heeft ook een hele belangrijke functie. Het bord wordt verhit tot 85 °C en de saus wordt erop gegoten. Dan gebeurt de magie, het ‘sizzlen’ begint. De geuren en aroma’s van het gerecht komen vrij, voor een watertandend effect.

Meer informatie over restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Ma. t/m zo. 17:00u - 22:00u
*Keuken geopend tot 21:30*
IENS 50% is enkel geldig bij reserveringen om 17:00u of 20:00u, 20% enkel om 17:30u of 19:30u, hierbij dient u uw volledige bestelling uiterlijk binnen 15min door te geven.

• Amex , Mastercard , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

John K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Je moest vragen om bediend te worden en het bestelde klopte ook niet en/of werd niet gelijktijdig gebracht zodat 1 persoon moest wachten of 5 personen wachten en dan koud eten.
Gert-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten. Hebben 3x "The Best Of " vlees genomen en dat was botermals. Misschien ook om dat we op een rustig moment waren kregen we alle aandacht. We kennen het concept uit Amerika van de Sizzler keten en werden niet teleurgesteld.
Yvonne F.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Geweldige sfeer, leuke ambiance, top personeel. Wij hebben genoten en het eten was overheerlijk.
Een aanrader en wij komen zeker snel terug.
walda B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima gegeten, vriendelijke bediening. De waarschuwing “spicy” bij de pulled chicken mogen ze wel weghalen.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Na een aantal positieve reacties op IENS en andere sites ook eens naar Sizzling gegaan. We kwamen rond 18.00u als eerste gasten aan in het restaurant. Later kwamen er nog wel wat mensen bij maar het bleef rustig.

We werden ontvangen door iemand die een wat onwennige indruk maakte, maar ons uitermate vriendelijk te woord stond. De kaart is uitgebreid en geeft mogelijkheden tot het samenstellen van een menu of alles los te bestellen. Mandje brood vooraf met lekkere knoflooksaus en een smeermengsel met paprika.

Hoofdgerechten lamsspiezen en -koteletten. Deze waren 'ok', met name de koteletten. Al was de 'sizzling-saus , een rode ui/knoflook saus erg vlak van smaakt. De spiezen (of eigenlijk satéstokjes) waren saai, in tegenstelling tot de waarschuwingen op de kaart totaal niet spicy en zonder enige saus opgediend.

Al met al redelijk gegeten, maar voor ons geen volgende keer, schat ik zo in.
J.I. S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het geheel (vlees) was zeer goed en lekker. Wij eten geen koolhydraten, geen groente en ook geen fruit. Maar wel vlees, vis, eieren en kaas!! Dus ik zou graag een prijs willen zien voor alleen vlees. Vooral als ik nog een stuk vlees erbij bestel. Ik kreeg een extra gerecht en niet alleen het gevraagde stukje vlees. Ik hoop dat in de zeer nabije toekomst een restaurant overgaat op een Carnivore, en/of Ketogenic Lifestyle menu. Mvrgr. J.Schwengle (jose@schwengle.net) . Tot gauw.
Bo P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Eten en uitstraling restaurant was top! Bediening kon beter.
Yolanda M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Goed en zeer vriendelijk personeel. Eten was goed verzorgd en lekker.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben hier voor de tweede keer gegeten en het was weer heerlijk! Lekker gebakken rib-eye en tonijn! Het is een gezellig restaurant, niet zo groot en daarom erg gezellig. Ook de bediening is echt gastvrij. Niks op aan te merken, we komen zeker terug!!
Sandra D.
zeer vriendelijk,klantgericht personeel!
We waren met zijn drieën en ieder een ander gerecht en ieder gerecht was super lekker!
De desserts waren verrassend en heerlijk van smaak .
Kortom een aangename kennismaking en we komen zeker terug!
Erkan Y.
Was heerlijk vlees
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijke ossenhaas gegeten! Met 50% korting maar komen zeker ook terug zonder de actie. Vriendelijk personeel en relaxed sfeertje.
Mijn man had de ribeye, die was ook lekker. Verder vooraf calamares, gamba's beide lekker maar dikke 7...en carpaccio ( heel lekker!). Wel moesten wij zelf bij alle gerechten zout en peper toevoegen, van ons zou het iets steviger gekruid mogen. Toetjes: bavarois en cheesecake; prima maar niet heel spannend. Kortom: sla zeker de ossenhaas met wedges niet over, die zijn echt top en de rest is ook van prima kwaliteit.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Goed gegeten vriendelijk personeel.
Jammer dat de pompoen in het dessert niet gecaramelliseerd was zoals het wel op de kaart stond vermeld.
Stef B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Als je gewend bent aan een goed gegrilde rib-eye, zoals in Amerika en bij ons in Ribhouse Texas, dan is dit een teleurstelling. Niet van de gril en geserveerd op een heet gietijzeren 'bord' waarop deze snel nagaart, is eigenlijk een zeer matige manier om een al niet kwalitatief goed stukje vlees tge behandelen. Jammer. Ook de digitale dreun uit de luidsprekers dragen niet bij aan een prettig etentje.
Rinda V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Op zich hebben we wel lekker gegeten, maar het blonk niet uit. De bediening was vriendelijk en snel, maar ik miste een stukje hartelijkheid.
Wij waren er met de aanbieding van 50%, gelukkig maar, want de ossehaas die we hadden was geen 27,50 waard.
Jammer, maar voor ons niet nog een poging waard.
Mia K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
het eten was geweldig de bediening grandioos en het was helemaal top en voor herhaling vatbaar
Janny Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Beetje link de saus opdienen aan tafel op een gloeiend heet bord. Wordt wel gezegd, maar een papieren servetje is niet veilig genoeg om die tegen je aan te houden. Het spat op je armen m en gezicht en zelfs mijn tafelgenoot aan de overzijde voelde hete spatters. Oplossing, groot katoenen servet of de saus schenken op een Side tafel zodat je gasten niet vol geraakt worden. Saus was heerlijk. Het eten ook. Moesten wel lang wachten op ons eten.
cees V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Vlees was prima bereid, ook goed van temperatuur. Patat was er genoeg. Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Het eten, een Lady Steak, was uitstekend. En ondanks dat het personeel een uur eerder nog betrokken was bij een overval en de politie nog in de zaak was, was de bediening zeer goed en vriendelijk. Petje af.
Sjon O.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018