Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Onweerstaanbare gerechten

Sizzling Deluxe is een restaurant en loungebar. De perfecte locatie om te onthaasten, terwijl je geniet van een heerlijke maaltijd en aangenaam gezelschap. Sizzling Deluxe serveert uitstekende gerechten op een gietijzeren bord. Dat ziet er niet alleen leuk uit, maar heeft ook een hele belangrijke functie. Het bord wordt verhit tot 85 °C en de saus wordt erop gegoten. Dan gebeurt de magie, het ‘sizzlen’ begint. De geuren en aroma’s van het gerecht komen vrij, voor een watertandend effect.

Meer informatie over restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Maandag, dinsdag en woensdag 16:00 - 23:00
Donderdag, vrijdag en zaterdag 12:00 - 01:00
*Keuken sluit dagelijks om 22:00*

• Amex , MasterCard , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Aline V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We waren met een groep van zes personen. Moesten erg lang op het hoofdmenu wachten. Bij aankomst was de ladystaek nog rauw. Deze zijn teruggenomen maar kwamen net zo rauw weer terug. Geen genoegdoening. Extreem veel maïs onder het vlees. Zeer vriendelijke bediening maar geen reden om weer terug te komen.
gea48 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
arie.neijman .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wat betreft het restaurant zo ik aan andere door willen geven het was werkelijk top!
Ik ga er beslist weer een keer naar toe, jammer dat het niet in Amsterdam zit.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Leuk concept, het "sizzlen" aan tafel geeft zeker een extra dimensie aan je avondje uit! Het eten is goed warm en erg lekker!
Carmen S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
De bediening was nieuw moest nog (Nederlands)leren, best lastig. Wachttijd was erg lang bijna 1 1/2uur op het voorgerecht gewacht. De rest van het menu duurde ook best lang. Heel jammer het was ooit in den beginne veel beter.
Geen mindervalidetoilet.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Een prettige bediening, alert.
Ruime keuze van zowel voorgerechten als hoofdgerechten.
Calamris smaakte goed, wel dik in het beslag. Hoofdgerecht tonijnen een goede saus, mooie moot met zoete mais .Gaart door op de gietijzeren plaat, jammer. Burger was goed gebakken.
Toetje kwam niet uit eigen keuken maar rechtstreeks uit de fabriek, smaakte wel.
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Goed eten, fijne bediening. Ze namen de tijd. Was op maandag avond dus lekker rustig. Waren te laat maar was geen probleem en we werden om 22.00 uur niet weg gekeken ondanks sluitings tijd.
Shirley L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
1uur gewacht op het eten met de opmerking als wij haast hadden. Garnalen waren niet goed. Vlees was nog te rauw voor medium. Teleurstellend.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellig en keurig ontvangen, het eten was lekker al was de vis aan de flauwe kant.
Wij zijn benieuwd of we bij een eventueel volgend bezoek ook de mais/sla en twee tomaatjes en stukje broccoli als ondergrond krijgen van het gerecht , al was het wel smakelijk.
Haydn_24 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Eten was perfect en de bediening was heel vriendelijk. Ik zal deze restaurant zeker aanbevelen bij mijn familie en vrienden.
Chedi B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Vriendelijk personeel, prima eten, goed betaalbaar.
hbaas .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Wij zijn via de Ah actie bij dit restaurant terecht gekomen, wij gaan zeker nog een keer eten,
Was erg lekker en zeer goede service
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Voorgerecht(carpaccio) was in orde. Het dessert (tartufo) was lekker. De hamburgers zijn prima, maar de steaks zijn een drama. Medium gevraagd, kregen gewoon echt rood, dus rauw vlees op ons bord. ook nadat wij hadden gevraagd deze weer op de grill te leggen, waren zij nog rood van binnen. Goed vlees was dus verpest. Wij hebben deze niet opgegeten. Ook erg veel mais op je bord. Patat en andere groente moet je apart bijbestellen.
Peter B.
Super eten vriendelijk personeel
Aanrader!
Manja A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
wij hadden de entrecote, en vonden deze niet echt lekker, het was een homp vlees met erg veel vet eraan.
Wij vonden het bordje te klein om normaal van te kunnen eten.

Al met al niet voor herhaling vatbaar.
Charissa B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Geen sfeer. keuken inprincipe lekker maar komt met half gesmolten ijs. Wel vervanging gebracht maar had in beginsel al niet mogen smelten. beginners fouten worden nog steeds gemaakt.
Tineke J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De bediening was zeer vriendelijke, niet opdringerig maar wel op het juiste moment steeds aanwezig. Het eten smaakte heerlijk.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
op zondag 20 augustus hier gegeten samen met mij partner. Als hoofdgerecht hadden we beide The Best of The Best Steak à 975gr. Lekker veel vlees. Goed klaar gemaakt en heerlijk gegeten. Toen kwam het afrekenen. Via Iens geboekt en kreeg daarom 20% korting maar toen ik wou betalen met mijn Diner kado kaart van 50 euro kreeg ik te horen dat dit niet kon. Dat zouden namelijk twee acties te gelijk zijn. In mij ogen klopt dit niet want de kado kaart is gewoon geld waard en geen kortingskaart. Ondanks dat lekker gegeten.
wilma.heijblom .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Op zich was er variatie, alleen het vlees was te veel vet en het ijs al redelijk gesmolten.
Je kon zien vooral aan het hoofdgerecht (buiten het vlees, was de geserveerde groente voornamelijk mais) en het toetje dat je een reductie kreeg.
Joop H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zaterdag hebben wij met de AH actie bij Sizzling gegeten. Voorgerecht was koud. De entrecote was niet te eten, die zou ik dus niemand aanraden, veel vet en een grote spier in het vlees. Voor de rest was het prima.