Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Belfort 140B 1315 VD Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Onweerstaanbare gerechten

Sizzling Deluxe is een restaurant en loungebar. De perfecte locatie om te onthaasten, terwijl je geniet van een heerlijke maaltijd en aangenaam gezelschap. Sizzling Deluxe serveert uitstekende gerechten op een gietijzeren bord. Dat ziet er niet alleen leuk uit, maar heeft ook een hele belangrijke functie. Het bord wordt verhit tot 85 °C en de saus wordt erop gegoten. Dan gebeurt de magie, het ‘sizzlen’ begint. De geuren en aroma’s van het gerecht komen vrij, voor een watertandend effect.

Meer informatie over restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Ma. t/m zo. 17:00u - 22:00u
*Keuken geopend tot 21:30*
IENS 50% is enkel geldig bij reserveringen om 17:00u of 20:00u, 20% enkel om 17:30u of 19:30u, hierbij dient u uw volledige bestelling uiterlijk binnen 15min door te geven.

• Amex , Mastercard , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Bo P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Eten en uitstraling restaurant was top! Bediening kon beter.
Yolanda M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Goed en zeer vriendelijk personeel. Eten was goed verzorgd en lekker.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben hier voor de tweede keer gegeten en het was weer heerlijk! Lekker gebakken rib-eye en tonijn! Het is een gezellig restaurant, niet zo groot en daarom erg gezellig. Ook de bediening is echt gastvrij. Niks op aan te merken, we komen zeker terug!!
Sandra D.
zeer vriendelijk,klantgericht personeel!
We waren met zijn drieën en ieder een ander gerecht en ieder gerecht was super lekker!
De desserts waren verrassend en heerlijk van smaak .
Kortom een aangename kennismaking en we komen zeker terug!
Erkan Y.
Was heerlijk vlees
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijke ossenhaas gegeten! Met 50% korting maar komen zeker ook terug zonder de actie. Vriendelijk personeel en relaxed sfeertje.
Mijn man had de ribeye, die was ook lekker. Verder vooraf calamares, gamba's beide lekker maar dikke 7...en carpaccio ( heel lekker!). Wel moesten wij zelf bij alle gerechten zout en peper toevoegen, van ons zou het iets steviger gekruid mogen. Toetjes: bavarois en cheesecake; prima maar niet heel spannend. Kortom: sla zeker de ossenhaas met wedges niet over, die zijn echt top en de rest is ook van prima kwaliteit.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Goed gegeten vriendelijk personeel.
Jammer dat de pompoen in het dessert niet gecaramelliseerd was zoals het wel op de kaart stond vermeld.
Stef B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Als je gewend bent aan een goed gegrilde rib-eye, zoals in Amerika en bij ons in Ribhouse Texas, dan is dit een teleurstelling. Niet van de gril en geserveerd op een heet gietijzeren 'bord' waarop deze snel nagaart, is eigenlijk een zeer matige manier om een al niet kwalitatief goed stukje vlees tge behandelen. Jammer. Ook de digitale dreun uit de luidsprekers dragen niet bij aan een prettig etentje.
Rinda V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Op zich hebben we wel lekker gegeten, maar het blonk niet uit. De bediening was vriendelijk en snel, maar ik miste een stukje hartelijkheid.
Wij waren er met de aanbieding van 50%, gelukkig maar, want de ossehaas die we hadden was geen 27,50 waard.
Jammer, maar voor ons niet nog een poging waard.
Mia K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
het eten was geweldig de bediening grandioos en het was helemaal top en voor herhaling vatbaar
Janny Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Beetje link de saus opdienen aan tafel op een gloeiend heet bord. Wordt wel gezegd, maar een papieren servetje is niet veilig genoeg om die tegen je aan te houden. Het spat op je armen m en gezicht en zelfs mijn tafelgenoot aan de overzijde voelde hete spatters. Oplossing, groot katoenen servet of de saus schenken op een Side tafel zodat je gasten niet vol geraakt worden. Saus was heerlijk. Het eten ook. Moesten wel lang wachten op ons eten.
cees V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Vlees was prima bereid, ook goed van temperatuur. Patat was er genoeg. Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Het eten, een Lady Steak, was uitstekend. En ondanks dat het personeel een uur eerder nog betrokken was bij een overval en de politie nog in de zaak was, was de bediening zeer goed en vriendelijk. Petje af.
Sjon O.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gewoon top
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eten was aardig, niet fantastisch. Gelukkig kregen we 50% korting op de rekening, anders is het ronduit duur voor wat je krijgt..
wian.kooman K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Nette, warme inrichting, vlotte en vriendelijke bediening.
Uitgebreide vlees en vis gerechten, goed en smaakvol bereid.
Samantha B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, erg origineel concept. Hartelijk personeel. Fijne rustige gezellige sfeer. Erg mals vlees met karaktervolle smaak. Enige nadeel is dat je na het bezoek ruikt naar vlees doordat het sizzling naar je toegebracht wordt, maar dit is zeker de moeite waard omdat het “insta waardig” en creatief restaurant is. Prijs kwaliteit is goed.
Diana O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Nu voor de tweede keer geweest, en het was weer fantastisch. Vokgende week weer.
J.H. B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gerechten waren ok
Wel een beperkte keuze omdat we via IENS hadden gereserveerd.... Dit wordt pas in het restaurant duidelijk. Niet geheel fair. Wij maken gebruik van een aanbieding en het lijkt alsof je gewoon van de kaart kunt bestellen.
Wachttijd was behoorlijk lang; 3 kwartier op het voorgerecht gewacht, en nog eens drie kwartier op het hoofdgerecht. Wel een drankje van de zaak en extra eten gekregen, met excuses; ze deden hun best maar timing is zwak. Hun excuus; het was erg druk.
De grootte van het restaurant en de drukte viel wel mee ons inziens. Het lange wachten was toch wel irritant; als je trek hebt raak je toch wel geïrriteerd; iets dat je niet wil, want je bent immers uit.
Eten was goed. Korting goed verwerkt; daardoor is de prijs kwaliteitsverhouding gunstig
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij vonden dat we veel te lang op het eten moesten wachten. Zelfs stokbrood duurde lang. Prijs/kwaliteit vinden we niet in verhouding.
Voor ons geen 2e keer meer!!!