Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Belfort 140B 1315 VD Almere Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Onweerstaanbare gerechten

Sizzling Deluxe is een restaurant en loungebar. De perfecte locatie om te onthaasten, terwijl je geniet van een heerlijke maaltijd en aangenaam gezelschap. Sizzling Deluxe serveert uitstekende gerechten op een gietijzeren bord. Dat ziet er niet alleen leuk uit, maar heeft ook een hele belangrijke functie. Het bord wordt verhit tot 85 °C en de saus wordt erop gegoten. Dan gebeurt de magie, het ‘sizzlen’ begint. De geuren en aroma’s van het gerecht komen vrij, voor een watertandend effect.

Meer informatie over restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Maandag en dinsdag 16:00 - 23:00
Woensdag 11:00 - 23:00
Donderdag t/m zaterdag 11:00 - 03:00

• Amex , MasterCard , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Els V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Anita Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Entrecote weinig smaak en de te kiezen sauzen voor het sizzling effect waren ook niet lekker van smaak. Verder een smak maiskorrels erbij en een te hard stuk brocolli. Voorgerecht (salade) viel mee, maar ook niet echt super.
Nagerecht bavarois leek uit een pakje te komen. Een keer geprobeerd hier met de AH restaurantactie, maar voor ons niet meer...
paul R.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Eten is goed, alleen mag er wel vermeld worden dat groenten bij het gerecht horen en niet als side dish besteld moeten.
paula V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wederom Heerlijk gegeten, bediening vriendelijk en netjes. Niet te lang wachten alles juiste tijd. Vlees zeer mals Gaan zeker terug
s.oving .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Ik vind het heel vervelend dat ik op dit stukje een heel verhaal moet schrijven om nog een keer te vertellen dat ik een goede avond heb gehad.
marielle V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima zaak, leuke jonge bediening, borden te heet, 2 mensen hun vingers verbrand?! Gegeten met AH bon, maar 3 gangenmenu is via de kaart goedkoper, jammer....eten erg lekker, vooral de calamaris vooraf....
MargoR .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vriendelijke attente bediening, positief dat ze de aandachtspunten vanuit de recensies serieus hebben genomen, er is dus geen sprake van luide muziek, het glaasje kraanwater is van het huis , geen lange wachttijden tussen de gangen.
Samengevat een mooi restaurant met een prettige sfeer, de ossenhaas was super mals, prijs kwaliteit is in verhouding. Ze schenken een mooi glas wijn, misschien iets aan de prijs, maar het zijn dan ook geen halve glaasjes die ze schenken. Ik ben aangenaam verrast en kom zeker nog eens terug.
Hans Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prettig restaurant met frisse inrichting. Lekker voorgerecht en binnen een passende tijd het hoofdgerecht, mooi geserveerd op het karakteristieke verhitte stalen bord. Naast het correct gebakken vlees met scampi een ruime groentesortering overgoten met een pittige of mildere saus naar keuze. Als bijlage (wel extra !) krokant gebakken aardappeltjes. Een heerlijk toetje sluit het 3-gangendiner af. Een aanrader !
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Erg lang moeten wachten op ons hoofdgerecht, meer dan een uur.. concept is leuk, eten komt lekker sissend op een hete plaat aan tafel en op tafel wordt de saus (keuze uit maar 2 soorten) er overheen gegoten. De ribeye was niet van de allerbeste kwaliteit. Dessert simpel, maar wel goed. Bediening is vriendelijk, maar zou slim zijn als ze je even op de hoogte brengen van een langere wachttijd, zodat je niet het gevoel krijgt dat je vergeten bent. Kosten 2 personen, 3 gangen incl. drinken bijna € 100,00.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Met 6 personen diverse voor- en hoofdgerechten gegeten. Zowel de salade als de garnalen waren lekker en voldoende. Alle hoofdgerechten, de vis, lamsvlees en entrecote waren heerlijk. Niets op aan te merken, alleen de tijd tussen voor en hoofdgerecht was iets te lang.
michealine R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Bij aankomst prima ontvangen. Je moest wel reserveren anders was er geen plaats. Ik had de spicy lamsspiezen besteld en deze waren heel heet. Ik ben best wel iets gewend maar dit was extreem. Bij de maaltijd zat geen groente of aardappelen, deze moesten bijbesteld worden. Het was een drukke avond. We hebben best lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. ondanks de restaurant voucher moesten we nog best veel betalen. Kraanwater was niet gratis.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben een uur op het hoofdgerecht gewacht en kregen als eerst de bakjes patat.. vervolgens nog 10 min gewacht op het vlees. De cheesecake was prima van smaak maar erg lauw, jammer.
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
De tijd tussen de gerechten vonden we te lang.. Dit had wat ons betreft wat sneller gekunt
Na het nagerecht kwamen ze niet terug om te vragen voor koffie of decrekening
helene98 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
De wachttijden tussen de gerechten duurde veel te lang. €5,- per Carpaccio gerecht op de rekening vinden we vreemd. Ook het wachten op de rekening duurde lang.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima eten voor een prima prijs. Muziek mag iets zachter. Bediening zeer vriendelijk. Als het druk wordt krijgt dekeuken/ bediening het een beetje moeilijk en ontstaat er wat verwarring
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gezien eerdere recensies viel het eten wat tegen. De saus over de gerechten neutraliseert de eigenlijke smaak daarvan. Toetje is klein en weinig smaakvol. Met AH-actie uitgeprobeerd, maar niet voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Kwaliteit van het bestelde is boven gemiddeld. Nadeel is dat de supplementen extra betaald moeten worden.
Als ik vlees bestel horen daar toch gewoon aardappelen of patat met groente bij, zie je trouwens wel meer. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat dit hoort.
De bediening is veer onder maat. "wilt u het bestek van het bord halen, heeft u straks nodig bij het hoofdgerecht" Dit heb ik nog nooit gehoord. Of wat dacht je van "Ooohh u wilt een nieuw glas met ijs klontjes bij uw nieuwe drankje"
Nog één Dorado gefileerd, leg de 6 graten demonstratief op de papieren placemat "heeft het gemaakt, Ja de Dorado is lekker bereid maar (wijs naar de graten op de placemat) Oh dat geeft niet deze zijn van papier en gooien we toch weg". De Dorado was inderdaad zeer goed bereid maar of de beloofde 200gr gehaald werd twijfel ik.
Belovend maar de bediening moet nog veel leren.
JSK0 D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
We waren hier in het weekend op zaterdag met een groep van 8.
Het ontvangst was goed, de snelheid van de drankjes/uitgifte kaart was hoog.
Eten was goed, bediening was de rest van de avond ook erg aardig, wel wat onervaren.
Aantal tips:
- Geef het bedienend personeel wat meer kennis over bieren en de producten op de kaart, bij vragen werd er veel getwijfeld.
- Controleer op het gebruik van Deo! Een van de heren in de bediening rook erg naar het zweet.

Verder een goede eerste ervaring!
JSK0 D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
We waren hier in het weekend op zaterdag met een groep van 8.
Het ontvangst was goed, de snelheid van de drankjes/uitgifte kaart was hoog.
Aantal tips:

Verder een goede eerste ervaring!