Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Onweerstaanbare gerechten

Sizzling Deluxe is een restaurant en loungebar. De perfecte locatie om te onthaasten, terwijl je geniet van een heerlijke maaltijd en aangenaam gezelschap. Sizzling Deluxe serveert uitstekende gerechten op een gietijzeren bord. Dat ziet er niet alleen leuk uit, maar heeft ook een hele belangrijke functie. Het bord wordt verhit tot 85 °C en de saus wordt erop gegoten. Dan gebeurt de magie, het ‘sizzlen’ begint. De geuren en aroma’s van het gerecht komen vrij, voor een watertandend effect.

Meer informatie over restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

Maandag tot en met zondag 16:30 - 23:00
*Keuken dagelijks geopend tot 22:00*

• Amex , MasterCard , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant-Loungebar Sizzling Deluxe

René V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Alleen jammer dat je om de korting moet vragen (wat je krijgt bij boeking via IENS) wat ze ook weer zonder problemen geven.
John B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
hoewel de zaak nog niet druk was toen wij arriveerden, hebben wij zeker 45 minuten op gerechten gewacht. Goede stoelen en gezellige zit, maar waarom het eten zo lang duurde is ons niet duidelijk geworden. Had ietsje sneller gekund dachten wij. Als je na je eten iets hebt afgesproken op een vaste tijd, word je toch een beetje kriegel als je drie kwartier ziet voorbijgaan zonder eten. Het vlees dat werd geserveerd was uiteindelijk heel lekker en goed bereid. Vriendelijke bediening.
joke V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening, voor herhaling vatbaar! Vooraf de pittige kippensoep, inderdaad pittig maar niet te. Hoofdgerecht De ladysteak en lamskoteletten, goede porties, goed vlees.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goed eten met een fantastische service!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gezellig ontvangst en de bediening was ook zeer correct .inrichting gezellig en er was niets te veel. Dit is echt een aanrader voor groot of kleine gezelschappen
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening , wij komen zeker terug
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening
Aad G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben in een prettige sfeer, smakelijke gerechten gegeten. Nodigt uit om er opnieuw naar toe te gaan
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk mals vlees, leuk concept (eten op hete gietijzeren platen wordt aan tafel afgeblust = sizzling. Goede huiswijn.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Restaurant Sizzling was ons nog niet bekend. De inrichting is prima. Heel uitgebreide kaart met vooral veel vlees. Bij sommige gerechten zit geen of weinig garnituur. Extra bijbestellen kan, er is niet zoveel keus. Gerechten waren goed bereid, de spicy gerechten zijn behoorlijk spicy. Daar werd wel voor gewaarschuwd. Prima bediening.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We waren hier met een AH-actiebon en mochten niet uit de menu's kiezen. Dit maakte het - gezien de kwaliteit - nogal prijzig. Het eten was over het algemeen wel lekker maar niet bijzonder. Moesten wel erg lang op het eten wachten. Personeel is heel vriendelijk.
Wieteke H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Prima wachttijd, we hadden niet eens in de gaten dat het langer duurde dan normaal. We kwamen er pas achter toen het personeel ons een extra mandje brood en calamaris kwam brengen. Toen we aangaven dat we nog naar het theater gingen, stond het eten binnen 5 minuten op tafel.
Kortom: zeer gastvrij, personeel denkt met de gast mee.
We zijn zeer kritische (uit)eters, maar zijn vol lof over Sizzling. In tijden niet zo'n malse ossenhaas gegeten. Tevens werd er zeer positief gereageerd op onze tip om de losse mais (we waren niet de enige die de mais niet opaten) te vervangen voor een stukje maiskolf.
Hulde aan dit bedrijf; hou dit niveau vast! We komen zeker nog eens terug. Hoe iens dit ook berekend: van ons krijgt Sizzling een dikke 10!
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en prima eten! De bediening kwam regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was en of ze nog iets voor je konden halen. Leuke ervaring met de saus aan tafel over het gerecht gegoten op de hete onderborden. Je hoort het sputteren en het smaakte heerlijk!
Rebeltje .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Klein maar gezellig restaurant. Bediening is uiterst vriendelijk. Sizzling gerechten zijn leuk en lekker. Vlees (Angus Burger) had iets meer gekruid kunnen worden. Veel mais op het bord, had liever een salade gehad. We komen hier graag nog eens terug. Carpaccio was lekker net als het sesamijs.
Leontine D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij werden plezierig ontvangen. Dat mijn zoon een noten en pindaallergie heeft was geen enkel probleem. Heeft probleemloos zitten smullen.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goed gegeten met AH actie, vriendelijke bediening, gezellig. Wat ons opviel dat wij erg naar eten stonken nadat we hadden gegeten, er wordt natuurlijk in een open ruimte gekookt.
Irsa L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk, maar ook zeker spectaculair eten, leuke sfeer en vriendelijke personeel. Als je een liefhebber bent van vlees gerechter, is dit zeker de moeite waard! Wij komen hoe dan ook weer terug!
Glen K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten prima, bediening vriendelijk en geduldig, sfeer goed. Fijne avond gehad! Houd er wel rekening mee dat er veel geur van de sizzling gerechten af komt, dus na afloop haren wassen en kleding luchten.
M H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Personeel erg vriendelijk, proberen het echt naar je zin te maken. Sfeer prima, eten viel helaas tegen. Voor ons geen tweede keer
jannie H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten zeer correcte en vriendelijke bediening wij zaten alleen een beetje dicht bij de geluidbox wat een beetje storend was aan onze vraag of deze wat zachter kon werd meteen aan ons verzoek voldaan.