Restaurant & Lounge Orbit

• Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
Kit Jin T.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Laatst bij toeval dit restaurant ontdekt, wat een top tent!!! Echt heerlijk gegeten, prijs kwaliteit goed, personeel is vriendelijk en gastvrij. Eten werd snel geserveerd, hier komen we zeker vaker terug :)
Cas E.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Toch wel een beetje voorzichtig vanwege de slechte recensies over de onvriendelijke bediening de gok maar gewaagd en bij Moritz gegeten.
Wat een goede gok was dat. Het was niet druk, en daardoor nam het bedienend personeel alle tijd om een gezellig praatje te maken. We kregen leuke uitgaanstips en een jarige in ons gezelschap kreeg spontaan ijsfonteintje bij het toetje en werd daarbij toegezongen. Wat een leuke mensen! Bovendien was het eten ook geweldig! Beslist een aanrader, wij gaan er zeker nog een keer eten!
YdV .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat is de prijs/kwaliteit verhouding achteruit gegaan! De locatie is top, maar het eten zeker niet. Veel te duur voor hetgeen je krijgt.
Skip S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Heerlijk eten, goede prijs / kwaliteit en super vriendelijk personeel. Veel variatie op de kaart en heerlijke cocktails! Oftewel... Hier gaan we vaker heen.
Zana R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Prachtige locatie, maar wat een verschrikkelijk slechte bediening! Moesten heel lang wachten, antwoord daarop was: Dat ze dachten dat het rustig zou zijn, dus hebben personeel naar huis gestuurd. De manager is erg onvriendelijk.. Geen compensatie voor het lange wachten.. Heel jammer ik kom er nooit meer! Dit ben ik echt niet van orbit gewend. Verpeste echt de sfeer.. En ook nog erg duur!
Marietta S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Heerlijk eten, supervriendelijke en attente bediening. Vooral ober Raoul heeft ons heel goed bediend de hele avond.
Prachtige lokatie, en heel veel keuze uit het deluxe menu. Wij waren er op 'ladies night', dus het was ook nog eens heel voordelig.
Michiel_Misja .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Pff, wat een tent. Leuk ingericht, maar da's dan ook meteen het enige positieve. De gerechten hebben net zo veel diepgang als het personeel. Sommige gerechten werden niet, of véél later geserveerd ondanks toezegging van steeds weer een ander personeelslid. En dat gold ook voor de drankjes. 'T was één grote teleurstelling
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Orbit zit er super mooi uit ! heeft echt een hele mooie luxe moderne uitstraling maar toch ook erg gezellig. Wij gingen er heen voor de nieuwe sushi gerechten. Maar heel eerlijk gezegd was dat het minst van allemaal. Het was wel lekker maar de andere hapjes waren beter. Ik zou er voor de sushi niet gauw meer heen gaan maar voor de mooie ambiance en de andere lekkere hapjes wel.
Donnie B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Vorige week hier gegeten na een dagje luieren op het strand.
We wilden graag op het terras eten, maar blijkbaar moet je daar a la Carte bestellen ipv All You Can Eat wat alleen binnen in het restaurant is.
Volgens het meisje met bruin haar in paardestaart zouden we ongeveer op hetzelfde uitkomen.
Omdat we graag buiten wilden zitten, toch maar eerst ff afwachten...
Het eten kwam vrij snel achter elkaar en smaakte prima. De variatie van de sushi was vernieuwend en de warme gerechtjes van goede kwaliteit, beter dan bij andere All You Can Eats.
Uiteindelijk 85,40 euro afgerekend inclusief een flesje wijn en een flesje water, dus iets van 60 euro voor het eten. Had ze toch gelijk gehad! Bedankt voor de service!
Een mooie afsluiter van de dag

Elisa-Beth .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Beste mannen van Orbit, wat zijn jullie aan het doen!! Ik heb altijd met zoveel plezier gegeten, maar jullie omslag met de kaart en de keuze uit normaal en zgn. deluxe is bar en boos. De kwaliteit van voorheen is verdwenen en voelde ik me in de maling genomen qua keuze in sushi (beperkte) en de prijs hiervoor.
Ik ga mijn heil weer ergens anders zoeken...
Nima Xaniar M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Om half negen gereserveerd. We kwamen binnen duurde een half uit voordat we een drankje konden bestellen. Daarna kregen we een kwartier later ons drankje en de jaar ok te bestellen. Het was totaal niet druk en had niks met te weinig mensen te maken. Ander half uur gezeten. Ander half ronde gedaan. Sunshi's waren voor 80 procent rijst. Tussentijds werd er geprobeerd je gerechten te verkopen die 5 euro extra kosten terwijl we een deluxe menu hadden voor 33 euro p.p. Exht zonde en jammer dat het zo slecht veranderd is. Vroeger kwam ik er 2 keer per maand. Maar nu sinds d'r naam aangepast is en het systeem ga ik er nooit meer komen. Heel slecht en zonde. Na anderhalf uur afgerekend en aangegeven dat de service om te huilen is.
Fatih K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Hier aangeschoven voor diner. We hadden niet gereserveerd en kwamen om 9 uur binnen. We kregen de tijd tot kwart over 10. Ik vroeg of we misschien doordat we niet zo lang hadden misschien iets meer per ronde konden bestellen. Dit was niet mogelijk, wat ik al raar vind(Bij alle soortgelijke geen probleem). Eten en sushi waren prima en daar heb ik ook niks op aan te merken. Nadat we de 3e ronde geserveerd kregen vertelde de dame dat we als we nog wat wilden het ivm met het sluiten van de keuken nu moesten invullen. Prima. Binnen letterlijk 1 min stond der mannelijke collega aan mijn tafel. Of ik de laatste ronde even kon invullen ik vertelde dat ik bezig was. Waarop hij zei ''Wil je even opschieten'' binnen letterlijk 2 minuten stond die weer aan onze tafel. Sorry maar dan begrijp je er echt niks van. Die 4 minuten maakt nou echt niet het verschil, ook niet voor de kok. Toont gewoon weinig gastheerschap en inlevingsvermogen. Jammer. Ik kom zelf uit de horeca en verwacht geen superieure bediening, echt niet, maar dit is het andere uiterste.
J V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Een prachtige locatie aan het strand van Bloemendaal... Niet gereserveerd, wel een tafel vrij!

Even wennen aan de formule, waarbij je kunt kiezen Asian Bites menu of het iets luxere menu. Maar na enige toelichting begrepen wij het ook.

Wat opviel, was dat de menu kaarten echt vies waren... jammer, want volgens mij kan dit snel met een doekje worden opgelost. Wat ook opviel was dat een van de dames van de bediening de bovenkant van een van de banken stond schoon te maken.

Wij waren een van de eerste gasten, dit had dus al schoon moeten zijn...

Voor de rest goed gegeten tegen een redelijke prijs!
ChantalNicole07 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Erg lekker gegeten, vriendelijke en goede bediening ook. Sfeervol restaurant! Je krijgt een overzichtelijke menukaart/boekje. Hierbij kun je kiezen uit gerechten op de linkerpagina van het reguliere menu en/of gerechten van de rechterpagina van het luxere menu. Erg veel keuze!

Mooie locatie aan het strand van Bloemendaal.
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Wij hebben gisteren met een groep van 12 in Orbit gegeten. We zaten aan een ronde tafel in een soort van private room. We hadden niet veel tijd. De keuken en de bediening zijn echt top geweest! In korte tijd hebben ze ons voorzien van warm, vers en vooral lekker eten! De bediening dacht goed mee , was flexibel en bovenal heel vriendelijk en attent. Echt vaak gaat het niet goed met grote groepen en duurt alles te lang of wordt het te chaotisch.. hier geen sprake van. We hebben heerlijk gegeten en zijn heerlijk in de watten gelegd. Dank!
Frederik W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Twee keer geweest en het is beide keren goed bevallen. Er is een grote keuze uit asian bites diequa maat allemaal net iets kleiner zijn dan een voorgerecht maar groter dan een amuse. Er is onder meer ook sushi en je mag 5 keer 3 verschillende gerechten bestellen, let op erg luxe dingen zoals sashimi kosten extra. Ik vindt vooral de keuze aan fried fish en beef gerechten erg lekker ook de gestoomde specialiteiten zoals het honey pork zijn het zeker waard. De sushi is gewoon ok, alleen de service zou soms iets attenter kunnen zijn en van een glimlach is ook nog niemand dood gegaan. All in all wel een goede tent!
KCALI .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Treurig...
De bediening was aardig maar incompetent, we hebben een lang moeten wachten voordat we geholpen werden. Je moet steeds zelf om een nieuw drankje vragen en hopen dat het komt. Het eten was zozo, soms lekker maar bijvoorbeeld de Rib-Eye rolletjes vielen zwaar tegen. Het uitzicht is fantastisch als je zeezicht hebt, anders kijk je naar een witte muur.
Tha_one_shorty .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Als kadootje voor mijn broer naar Orbit geweest, want het eten zou hier zo goed zijn.
Het eten was opzich ook wel prima, hoewel ik de kaart wat beperkt vond voor de prijs die hier voor gevraagd werd.

Bij binnenkomst was er binnen welgeteld één tafel bezet en er zaten enige mensen op het terras. Er stond drie man in de bediening een beetje duimen te draaien. We waren wat vroeg, dus hier had ik alle begrip voor. Eenmaal op onze plek, werden wij vrij bot en kortaf te woord gestaan en of we de spelregels wel begrepen. Eerste ronde besteld, waar wij vervolgens twintig minuten op hebben moeten wachten (wat ik bij een All You Can Eat behoorlijk lang vind). Wij kregen onze bestelkaart niet terug, hier hebben wij om moeten vragen. Dat gaf de bediening mooi de gelegenheid om ons een tweede rondje drinken (glazen waren nog niet eens leeg) op te dringen.

Het werd iets drukker, maar veel meer dan twintig, vijfentwintig mensen heb ik niet geteld. Toch kregen wij bijna drie kwartier voor onze tijd op was, zéér onvriendelijk te horen dat wij onze laatste ronde gingen bestellen omdat er anders niet genoeg tijd meer was. Wij hebben toen direct aangegeven dat niet op prijs te stellen, want dan maak je je belofte van All You Can Eat niet waar. Op de vraag of wij dan iets meer dan drie gerechtjes per persoon mochten bestellen, kregen wij een ronduit onaardig 'nee' te horen. Er onstond een redelijk verhitte discussie met de serveerster, maar omdat wij een gezellig avond uit eten waren, hebben we het er maar bij gelaten.

Vervolgens krijgen wij niet al onze gerechtjes op tafel. Wij hebben moeten vragen om ons toetje, waar uiteraard een flinke zucht van de bediening op volgde.

De rekening, die voor drie personen op een totaal kwam van €108, is zonder enige fooi betaald. Ik wilde de avond voor mijn vriend niet verpesten, maar ik heb op het punt gestaan om een korting te vragen omdat wij met trek van tafel gingen.

Ik hoop dat er snel verandering in komt bij deze tent, want de locatie is geweldig en het zou een gezellig restaurant kunnen zijn. Maar zorg dat de keuken sneller gaat draaien en dat je je klanten iets vriendelijker te woord staat. Wij zullen hier namelijk nooit of te nimmer nog terug komen en wij zullen ook al onze vrienden en familie vertellen hier toch zeker niet te gaan eten.
PammiaH .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Gisteren met 5 man in Bloemendaal gegeten. HEERLIJK eten maar kleine porties, service uitermate slecht, wachttijden veelste lang (het was niet zo druk), 3 keer aangegeven dat we veelste lang op onze gerechten moesten wachten(als de klant al 3 keer aangeeft dat het veelste lang duurt neem ik aan dat je hier wat mee gaat doen) en als er gevraagd werd hoe het kwam dat het zo lang duurde voor het eten werd er een discussie aangegaan maar geen excuses/alternatief aangeboden. Jammer dat het personeel niet tegen kritiek kan. Onze ronde 4 zou gedeeltelijk vergeten zijn als wij niet hadden aangegeven dat we nog wat gerechten kregen.

Af en toe kregen wij het gevoel dat het restaurant ons liever kwijt dan rijk was, zo kwam de bediening op een gegeven moment over.

Uiteneindelijk bij ronde 5 onder andere een brownie besteld, in plaats van twee mooie plakjes, een slordige portie gekregen.

Jammer, ondanks het LEKKERE eten en de MOOIE locatie zal ik hier niet nog een keer komen eten.
Fatih K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Met ze vieren gegeten bij Orbit bij bloemendaal aan zee. We zijn voor deluxe bites gegaan omdat je dan alles kon kiezen onder andere ook oesters en coquilles. Gerechten waren over het algemeen lekker en goed van smaak. Bediening had misschien wat beter gekund. Verschil met andere all you can eat varianten is dat dit er meer uitziet als een normaal restaurant.