Restaurant & Lounge Orbit

• Airconditioning , Terras

Jouw recensie over het restaurant Restaurant & Lounge Orbit

Adjani V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk eten, kreeft is onze favorite. Hier komen we elke week. Ook een mooie locatie. Personeel is netjes en beleefd. Lekkere cocktails weinig keuze maar heel lekker
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Prima service, heerlijk gegeten en gedronken! Complimenten voor de chef!
Fleur F.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijke gerechten en wijn, aangename sfeer, wel was het erg donker, zou iets meer licht kunnen zijn. De stoelen aan tafel zitten niet echt fijn, ze zijn inderdaad te laag voor de tafels, daardoor zit je heel ver weg van de persoon aan de andere kant van de tafel,dat zou beter kunnen worden vervangen door andere stoelen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Prachtig restaurant, relaxte sfeer, supervriendelijke bediening en perfecte keuken. Ik kom hier al jaren met veel plezier. Een aanrader!
Xanne L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Bediening en kwalitijd super maar niet echt heel verrassend meer.
Misschien te vaak geweest.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Veel te duur voor wat het is. Besteld via foodora, sowieso nooit meer. 6 zeer matige dumplings voor 15e die bij de gemiddelde Thai 5e kosten. Twee happen Peking eend met wat schamele reepjes komkommer voor 15e. Tien keer beter op de zeedijk. Te duur, en niet goed genoeg
Gurmail K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Hier wezen wokken met paar vrienden van werk.
Lekkere wok alleen beetje kleine porties. Service was goed, snel en vriendelijk. Kom zeker nog terug!
greg B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Giesteren samen met mijn vriendin gegeten, top smakken, top bedienieng, porties iets te klein in verhouding met prijs maar zeker een aanrader.
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben weer eens heerlijk gegeten bij Orbit. Kom er al jaren. Bediending is ook altijd vriendelijk en attent. De porties zijn helaas wel steeds kleiner geworden...
Kitta S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Orbit. De beste oesters in town als hoofdgerecht hadden we chicken basil en lam racks bestel waren verrukelijk het is 1 van mijn favorite restaurant in adam
Bediening is heel alert en vriendelijk
Anne Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Het eten was lekker, maar weinig. Je kunt eigenlijk niet toe met voor- en hoofdgerecht zonder bijgerechten. De bediening was niet bijzonder goed, maar ook niet slecht. De aankleding is een geval van smaak, het is in ieder geval consequent doorgevoerd: heel veel zwart, wat wit, en een paar zachte tinten. Zelf ben ik niet zo lang en vind ik de futuristische stoelen te laag voor de tafels waar ze aan stonden: voelt een beetje alsof je als kind aan de 'grote-mensen-tafel' mag.
Ilias R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Eten is heerlijk aanbod een fusion van Aziatische gerechten. Mooi opgemaakte borden. Porties niet heel groot dus neem een side dish, rijst en of extra gerecht. Bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Heerlijk gegeten, hele fijne bediening en prima sfeer. Alleen die stoelen....... Niet op te zitten als je geen 1.90 bent!
Jimmy B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Goede service vriendelijk personeel. mooi aangekleed. Aanrader Peking duck pancakes en honey roasted ribs. Lastig is parkeren in de buurt.
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Als voorgerecht had ik gebakken kipstukjes met shitake die je zelf in een slablad dient te rollen. Een versie van het bekende heerlijke Chinese gerecht Sung Choi Bao. Maar dan zonder lekker sausje. De smaak was een beetje vlak. Dat gold ook voor de gegrilde snapperfilet die ik als hoofdgerecht had. Bovendien was deze beslist te ver doorgegaard. Mijn wederhelft had lamskoteletjes, ook slapjes gekruid en gefrituurde squid in een beslagjasje. Deze was wel erg lekker.
Met ieder 2 glaasjes huiswijn rekende ik 115 euro af, absoluut geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor kraanwater in een oude wijnfles werd €6 berekend en de hoofdgerechten kwamen kaal zonder iets. Voor de -lekker knapperige, maar vettige- haricots en sugarsnaps moest 8,50 boven op de 16,50 voor het hoofdgerecht betaald worden, voor een bakje gebakken rijst kwam er nog 7,50 extra bij. Als je als advocaat 250 euro per uur mag declareren -en sowieso de bon- zal je dat waarschijnlijk een worst wezen, maar een gewone burger zoals ik voelt zich toch een beetje bekocht.
horn .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Restaurant is in de basis ingericht om beurs bemanningen snel van een goede maaltijd te voorzien. Dat is een businessmodel dat slecht te combineren is met een avondje gezellig dineren en dat merk je aan alles.
Eten is goed maar overpriced, slechte stoelen, weinig privacy. Bediening efficiënt.
Rakesh A.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Orbit is een aziatisch fusion restaurant waar er best wel veel van zijn in de stad. Maar veel van hen weten goede gerechten te combineren met een modern en strak interieur. Hier gegeten tijdens de restaurantweek. Eigenlijk viel alles wel in de smaak: gang 1 van sashimi met duck pancakes, gang 2 en 3 waren beide een combi van vis en kip, gang 4 pannacotta. Wat ook wel typisch is voor dit soort fusion restaurant is dat je aan het eind van de avond een flinke rekening ontvangt. De bediening is een verbeterpunt, en bestaat uit jonge onervaren meisjes die zich veelal geen houding weten aan te nemen.
VellingaM .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Ik heb hier echt geweldig gegeten. Ik vind de peking duck en sof shell crab het lekkerst. Het personeel is altijd vriendelijk en helpt je goed. Ze doen goede suggesties en dat geldt ook voor de wijn. De locatie is super mooi en de inrichting is helemaal naar mijn smaak.
Thomas11 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Lekker Aziatisch eten, maar de prijs...ooch! Wel duur! Aanraders zijn de soft shell crab in bananenblad, sake beef en de drunken langoustines. Personeel jong en vriendelijk. Decor zeer modern en vooruitstrevend.
karmanpreet .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Hele leuke avond gehad. Chicken baagaa was heerlijk. Bediening was meerdere keren vrij laat om bestelling op te nemen maar vanwege enorme drukte begreep ik het wel.
Decor was indrukwekkend.