Restaurant & Lounge Orbit

• Airconditioning , Terras
Duur
Gurmail K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Hier wezen wokken met paar vrienden van werk.
Lekkere wok alleen beetje kleine porties. Service was goed, snel en vriendelijk. Kom zeker nog terug!
Greg B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Giesteren samen met mijn vriendin gegeten, top smakken, top bedienieng, porties iets te klein in verhouding met prijs maar zeker een aanrader.
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben weer eens heerlijk gegeten bij Orbit. Kom er al jaren. Bediending is ook altijd vriendelijk en attent. De porties zijn helaas wel steeds kleiner geworden...
Kuljit S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Orbit. De beste oesters in town als hoofdgerecht hadden we chicken basil en lam racks bestel waren verrukelijk het is 1 van mijn favorite restaurant in adam
Bediening is heel alert en vriendelijk
Anne Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Het eten was lekker, maar weinig. Je kunt eigenlijk niet toe met voor- en hoofdgerecht zonder bijgerechten. De bediening was niet bijzonder goed, maar ook niet slecht. De aankleding is een geval van smaak, het is in ieder geval consequent doorgevoerd: heel veel zwart, wat wit, en een paar zachte tinten. Zelf ben ik niet zo lang en vind ik de futuristische stoelen te laag voor de tafels waar ze aan stonden: voelt een beetje alsof je als kind aan de 'grote-mensen-tafel' mag.
Ilias.raissouni .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Eten is heerlijk aanbod een fusion van Aziatische gerechten. Mooi opgemaakte borden. Porties niet heel groot dus neem een side dish, rijst en of extra gerecht. Bediening is vriendelijk en behulpzaam.
JI-B .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Goede service vriendelijk personeel. mooi aangekleed. Aanrader Peking duck pancakes en honey roasted ribs. Lastig is parkeren in de buurt.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Heerlijk gegeten, hele fijne bediening en prima sfeer. Alleen die stoelen....... Niet op te zitten als je geen 1.90 bent!
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Als voorgerecht had ik gebakken kipstukjes met shitake die je zelf in een slablad dient te rollen. Een versie van het bekende heerlijke Chinese gerecht Sung Choi Bao. Maar dan zonder lekker sausje. De smaak was een beetje vlak. Dat gold ook voor de gegrilde snapperfilet die ik als hoofdgerecht had. Bovendien was deze beslist te ver doorgegaard. Mijn wederhelft had lamskoteletjes, ook slapjes gekruid en gefrituurde squid in een beslagjasje. Deze was wel erg lekker.
Met ieder 2 glaasjes huiswijn rekende ik 115 euro af, absoluut geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor kraanwater in een oude wijnfles werd €6 berekend en de hoofdgerechten kwamen kaal zonder iets. Voor de -lekker knapperige, maar vettige- haricots en sugarsnaps moest 8,50 boven op de 16,50 voor het hoofdgerecht betaald worden, voor een bakje gebakken rijst kwam er nog 7,50 extra bij. Als je als advocaat 250 euro per uur mag declareren -en sowieso de bon- zal je dat waarschijnlijk een worst wezen, maar een gewone burger zoals ik voelt zich toch een beetje bekocht.
Horn .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Restaurant is in de basis ingericht om beurs bemanningen snel van een goede maaltijd te voorzien. Dat is een businessmodel dat slecht te combineren is met een avondje gezellig dineren en dat merk je aan alles.
Eten is goed maar overpriced, slechte stoelen, weinig privacy. Bediening efficiënt.
Rakesh A.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Orbit is een aziatisch fusion restaurant waar er best wel veel van zijn in de stad. Maar veel van hen weten goede gerechten te combineren met een modern en strak interieur. Hier gegeten tijdens de restaurantweek. Eigenlijk viel alles wel in de smaak: gang 1 van sashimi met duck pancakes, gang 2 en 3 waren beide een combi van vis en kip, gang 4 pannacotta. Wat ook wel typisch is voor dit soort fusion restaurant is dat je aan het eind van de avond een flinke rekening ontvangt. De bediening is een verbeterpunt, en bestaat uit jonge onervaren meisjes die zich veelal geen houding weten aan te nemen.
VellingaM .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Ik heb hier echt geweldig gegeten. Ik vind de peking duck en sof shell crab het lekkerst. Het personeel is altijd vriendelijk en helpt je goed. Ze doen goede suggesties en dat geldt ook voor de wijn. De locatie is super mooi en de inrichting is helemaal naar mijn smaak.
Thomas11 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Lekker Aziatisch eten, maar de prijs...ooch! Wel duur! Aanraders zijn de soft shell crab in bananenblad, sake beef en de drunken langoustines. Personeel jong en vriendelijk. Decor zeer modern en vooruitstrevend.
Karmanpreet .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Hele leuke avond gehad. Chicken baagaa was heerlijk. Bediening was meerdere keren vrij laat om bestelling op te nemen maar vanwege enorme drukte begreep ik het wel.
Decor was indrukwekkend.
Marisa G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
We namen het Chef Menu en hadden eigenlijk niet verwacht dat wij vol zouden zitten. Dit was wel het geval. Voorgerecht was sashimi van zalm en tonijn, daarna gefrituurde garnalen met sesam en sla met kipgehakt. Allen zeer goed van smaak. Hoofdgerecht was krokante kip, garnalen in fruitsaus met gebakken rijst. Ook deze waren erg lekker. Het toetje was ook erg lekker; brownie met vanille-ijs. Prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde en we zouden hier zeker naar terugkomen. Bediening was ook vriendelijk.
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Goede keus als je wat verfijnder Aziatisch wil eten dan bij de gemiddelde Chinees of Thai. Erg lekker at ik hier heilbot en een keuze van gewokte groenten en hapjes. Met kroepoek en gebakken rijst. Alles wel apart geprijsd wat het niet goedkoop maakt. Bediening is attent en graag bereid tot toelichting en advies.
Rowanrenee .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Orbit is gewoon heerlijk, goede service en een lekkere sfeer. De biefstuk rolletjes en de carpaccio zijn echt een aanrader! Ook de koffie is lekker. Het kan soms erg druk zijn dus reserveren kan geen kwaad.
Yvette G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Mijn favoriete restaurant in de Scheldebuurt! Inmiddels woon ik niet meer in deze buurt maar als de gelegenheid zich voordoet kom ik graag bij Orbit terug. Ditmaal was de gelegenheid het bezoek van een goede vriend uit Barcelona, die voor de Interclean in Amsterdam was. Wetend dat hij een echte fijnproever is, met gevoel voor sfeer en service, is Orbit een plek waar ik hem durf uit te nodigen. Mijn favoriete gerechten zijn o.a. Peking duck starter, softshell crab, sake beef (SUPER-mals!) en de tiger prawns: alle een uitstekende combinatie van authentieke smaak (en als Aziaat weet ik waar ik het over heb!) en moderne aankleding. (Desserts hier ben ik minder enthousiast over, dus die slaan we meestal over.) Bediening is altijd attent en vriendelijk; team spirit is duidelijk goed, want iedereen helpt wanneer ze zien dat er iets te doen valt. De bewuste vriend was even enthousiast als ik. Absoluut een aanrader als je in de buurt van de RAI bent!!
Jordi G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Mooi restaurant, vriendelijke bediening en fijn dat je vaak dezelfde gezichten ziet, zegt ook wat over de eigenaar (is hij goed voor z'n personeel), en het eten is geweldig.
Ik heb hier al behoorlijk vaak gegeten, en telkens weten ze mij weer te verrassen. Het is niet goedkoop, maar heel goed in verhouding met de producten waarmee ze werken en de professionaliteit van het personeel staat het prima in verhouding. ze serveren een mooie champagne per glas, en het liefst eet ik er zoveel als mogelijk, want alles is er eigenlijk lekker!
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2014
Na een borrel op de Horecava liepen wij met drie man bij Orbit naar binnen. In eerste instantie om snel nog iets te eten. Uiteindelijk bleven we twee flessen wijn en drie keer bijbestellen langer dan dat. Onze verwachtingen werden volledig overtroffen. De Aziatische gerechtjes waren stuk voor stuk van perfecte cuisson en heerlijk op smaak. De snelheid was super en ook de dames in de bediening deden het erg goed.
We hebben zalig gegeten, een echte aanrader dit Orbit dus!

De volgende morgen bleek wel dat er vij veel knoflook is gebruikt haha