Restaurant Lounge Eighteen

Erg rustig
Erg kort
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Via WF Deals een voucher gekocht voor dit restaurant. Een heerlijke 2 gangen lunch. Het personeel was vriendelijk, het eten kwam snel en de bediening was oplettend. Het restaurant ziet er ook top uit, sfeervol en warm. Het eten dat we hadden besteld, was echt heerlijk! Hier gaan we zeker vaker lunchen, ook dankzij WF Deals!
Sarah T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wij kwamen aan de late kant binnen, maar helemaal geen probleem!! Alles was na overleg nog mogelijk en erg lekker. Zelf had ik de eendenborst, aanrader!! Ook een klein voorgerechtje met tonijn was top!! Mocht je een restaurant zoeken in Enkhuizen, Eighteen is echt een aanrader.
Ralph N.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Al een aantal keer gegeten... De laatste keer een heerlijke carpaccio vooraf en als hoofdgerecht een goed bereide medium biefstuk, niets op aan te merken. De entourage is modern en vrij nieuw. Probeer wel een plekje beneden te bemachtigen, want boven is het erg ongezellig en moet je lang wachten, ook zijn de toiletten boven en de aanloop hiervan stoorde mij. Kortom het is een "gewoon" restaurant waar je goed kunt eten.
Stan G.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Gisteren (h)eerlijk gegeten met 3 personen via een WF-deal.
Vooraf hadden we ieder wat anders, te weten de soep van de dag, carpaccio en slices van gerookte zalm. Deze voorgerechten werden vergezeld van een broodmandje met een heerlijke kruidenboter en dit alles beviel ons prima. Als hoofdgerecht had ik de gewokte kip en de andere 2 hadden de varkenshaasmedaillons. Ook dit beviel ons prima. Als toetje namen we 2 keer een Irish coffee en een coffee Eighteen (wel met bijbetaling) en deze bevielen ook goed. Wat het betreft het personeel wat door voorgaande reactie als negatief werd geplaatst kunnen wij ons niet vinden. Ze waren zeer oplettend en attent en kwamen regelmatig langs of alles naar wens was. Enig minpuntje was dat een per ongeluk omgegooid glas bier niet gratis vergoed werd maar er werd wel adequaat op gereageerd door het personeel met het schoonmaken van de tafel en stoel. Voor herhaling vatbaar.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Afgelopen zaterdag hier op de bonnefooi binnengelopen en achteraf teleurgesteld weer naar buiten. Waarom?

In de eerste plaats omdat het eten buitengewoon slecht was bereid. Aangebrande botersaus en lauwe frietjes zijn gewoon niet lekker. Daarnaast kreeg onze tafelgenote met een glutenallergie geen frietjes geserveerd, want daarin zitten klaarblijkelijk gluten. Ergens geeft dit het gevoel dat de chef geen verstand van zaken heeft, iets wat versterkt werd door de smaak van zijn gerechten. Als laatste was het personeel niet van de kwaliteit die je in een zichzelf respecterend restaurant mag verwachten. Ze kijken je aan, maar reageren niet als je vraagt of ze even langs willen komen.

Al met al: ruim honderd euro lichter en met honger naar buiten.
Joshua K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Gisteren in dit gezellige lounge restaurant de lunch gebruikt. We hadden de pikante kip en broodje beef genomen. Waren erg lekker en de service was bijzonder goed! Gezellige jongen die bijzonder netjes en correct was!
Rita53 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Met WF deal hier gegeten. We stonden vorige week ook al voor de deur, na via de website gereserveerd te hebben, maar ze bleken op vakantie te zijn (werd niet aangegeven op de website), gelukkig dat we maar met z'n 2-en waren, moesten nu plotseling ergens anders eten. Ontvangst ging, zoek maar een tafeltje uit. Eerst nog wat gedronken en toen begon het arrangement met stokbrood met kruidenboter en voor beiden een glaasje sake, smaakte goed. Het duurde wel heel lang voor we de rest van het menu mochten kiezen. We kozen voor uiensoep en carpaccio als voorgerecht en als hoofdgerecht varkenshaasmedaillons en gewokte kip, welke beiden uitstekend smaakten. Bij het hoofdgerecht werden minifriet met mayonaise en een bakje salade geserveerd. Als toetje kozen we beiden voor een dame blanche, deze smaakte goed, maar kon wat ons betreft wel wat meer chocoladesaus gebruiken. Maar goed de ene houdt meer van saus dan de ander. Smaak was prima.
Reindert L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Lekker gegeten in een leuk restaurant met aardige bediening.
Het 4-gangen menu is qua prijs/kwaliteit elke euro waard. In voor de mensen die in Nederland van wat later eten houden de keuken is open tot 22.00!
S0njaa .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Gisteren hier geluncht. Bediening is erg vriendelijk, rustig en op de hoogte. Ikzelf had een super heerlijke pittige pompoensoep genomen. Het brood met kruidenboter dat erbij geserveerd werd viel ietwat tegen. Kruidenboter was niet goed op smaak, en het brood leek een gewoon boerentarwe van de fabrieksbakker. De uitsmijter van mijn vriend was te hard gebakken in de pan, maar werd daarentegen wel geserveerd op heerlijk brood. Verder is de sfeer heerlijk ontspannen en de inrichting is ook mooi. Een klein dingetje nog over het toilet; het licht is net iets te donker, maar dat zijn details.
HelenP .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Prima restaurant. De claim dat ze zeer creatief zijn (zie hun website en menukaart) is echter een lachertje. Een meer doornee restaurant is niet makkelijk te vinden :-).
Jammer dat buiten de warmte lampen aangingen terwijl het in de twintig graden was. De bediening is verder echter wel prima.
Peterwagen .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Nice restaurant in the middle of the village with comfortable lounge atmosphere. Successful crossover-cuisine Asia/ Regional. E.g. rib-eye with sechuan pepersauce or crispy duck with hoi-sin sauce. Friendly, attentively Service.