Restaurant Loosje

31-206272635

Meer informatie over restaurant Restaurant Loosje

Piet V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Hier op het terras als lunch de clubsandwich besteld. Een aantal vierkante in vieren gesneden en geroosterde boterhammen. Rijkelijk belegd met avocado, sla, gerookte kip, bacon, gebakken ei, tomaat en mayonaise. Een stevige smakelijke lunch! Een kop goede koffie erbij en dat alles voor een redelijke prijs. Gewoon goed.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Met al die toeristen had ik niet verwacht zo'n goede lunchzaak tegen te komen op de Nieuwmarkt. Lokaal 't Loosje krijgt terecht gemiddeld een 9 voor het eten en de service: zeer betaalbare en uitstekende lunchgerechten en zeer vriendelijke dames in de bediening. Op het terras buiten was het me te heet dus ging ik binnen zitten. Ik had de salade gegrilde kip met avocado, rucola, een gekookt eitje, parmezaanse kaas, tomaat, pijnboompitten, croutons en caesardressing en het waldkornbroodje provence met licht gesmolten brie, bacon, tomaat, komkommer, rode ui en rode pesto. Ik kom zeker terug!
Monica38 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Leuke sfeer, fantastische bediening en lekkere broodjes! Enige kleine minpuntje is dat de tafeltjes wat dicht op elkaar staan.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Zoals vaak heerlijk op het ( momenteel ) lekker verwamde terras gezeten bij Loosje . Prima flesje Vermentino Colombard gedronken, de huiswijn. Hele nette prijs, 18 euro. We werden op het volle terras getrakteerd op een heerlijk stokbroodje met zeer smaakvolle tortilla. Leuke geste die je helaas nog steeds niet vaak tegenkomt in de horeca. Daarna genoten van een lekkere Beefburger met ui, kaas, bacon whiskysaus en weet ik wat allemaal meer, maar hij was erg lekker. ' t Loosje is een prima tent op een mooie locatie. We komen vaak weer terug!
Harm E.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
WoW! In tijden niet zo'n lekker broodje gegeten, en dat op zo'n toeristische plek. Aardige en snelle bediening. Alleen maar lof, complimenten!
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Dit is onze tuin. We komen er minstens 1x per week voor brunch of borrel. De beste koffies een grote variëteit aan broodjes en lunchgerechten, grote keus aan bieren. Ze hebben alleen bij uitzondering soep, dat vind ik wel jammer.
De bediening is heel goed: alert, vriendelijk, schoon. Buiten verwarmd terras op de zonzijde en binnen kijk je je ogen uit naar vroeg 20e eeuwse details en tegeltableaus.
John888 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Vaak langs gelopen maar was nog nooit binnen geweest. Op een drukke zaterdagmiddag geluncht met z'n 3'en. Ik heb een Mort Subite Kriek in fles en Club sandwich met pastrami en ei besteld, ontzettend lekker. Bediening was top, snel, vriendelijk en vlot. Leuke sfeer, veel daglicht en uitzicht op de drukke Nieuwmarkt is top.
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Hier vorige week geluncht met 2 vrienden, ik vond m'n uitsmijter wat vlak maar al met al een aardige tent om lekker te zitten.