Restaurant Loof

Domplein 8 3512 JC Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Loof

Dagelijkse portie culinaire creativiteit

Midden op het Domplein in Utrecht ligt restaurant Loof, op één van de mooiste plekjes van Utrecht. Na een dagje shoppen, slenteren of werken, kan je bij Loof genieten van een lunch, borrel of diner. De keukenbrigade bij Loof gebruikt verse ingredienten en een dagelijkse portie creativiteit om dag na dag de heerlijkste gerechten op je bord te toveren. Op deze prachtige locatie kun je ook buiten met mooi weer genieten van de zon en kijk naar het langslopende winkelende publiek in de binnenstad van Utrecht.

Meer informatie over restaurant Restaurant Loof

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Loof

Annie S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Erg lekker gegeten. Het was niet druk maar door de inrichting was dit geen probleem. Met de 30% korting van Iens viel de rekening ook erg mee. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ulrike K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Good food, nice service .
Recomended
Rudy B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Heel lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Prima bediening en een uitstekende huiswijn, wit chardonnay. Aanrader!
Bert J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
We wilden in eerste instantie de tournedos, maar op aanraden van de ober toch gekozen voor hert. Viel wat tegen. Te weinig saus, niet echt boeiend qua smaken. Friet prima, wel flink op smaak. Erg zout! Bediening was snel en vriendelijk. Kaarsvet netjes van tafel verwijderd.
Steyn V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
We hebben hier erg lekker gegeten. Voorgerecht met zwaardvis is een aanrader. De gerechten werden niet tegelijkertijd geserveerd wat wel wat jammer was. De akoestiek is niet al te best dus hou hier rekening mee. De locatie is natuurlijk fantastisch.
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Liepen langs dit restaurant. Omdat het er van buiten goed uitzag en de menukaart ons aansprak besloten we naar binnen te gaan. Hier hebben we geen spijt van. Uitermate vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Er wordt gekookt met een Green Egg dus als je daarvan houdt zit je hier goed. De bonus was een heerlijke Argentijnse Malbec die voor een vriendelijke prijs werd aangeboden. Aanrader!
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Beetje sober voor de Kerstdagen
Jorie T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
fijne sfeer, verrassende en zeer lekkere gerechten, goede prijs- kwaliteitverhouding. Hier weten ze wat lekker koken betekent...
B. U.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Voor de derde keer gegeten en het was weer heerlijk. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding heel goed en de bediening zeer vriendelijk en sympathiek. We komen graag weer terug.
Wendeline U.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Smakelijke gerechten en zeer attente en vriendelijke bediening, een aanrader!
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Restaurant Loof is een prettig, gezellig restaurant met vriendelijke medewerkers die erg servicegericht zijn. De gerechten zijn royaal en heerlijk. Vooral de kwartel is een absolute aanrader. Dit bezoek was zeker voor herhaling vatbaar.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Werkelijk heerlijk gegeten en fantastische gastheren die je avond naar een hoger niveau tillen. Zowel voor-, hoofd- en nagerechten van zeer goed niveau. Erg smakelijk, goede porties en op prachtige borden opgediend. Chapeau!! Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Gezellig restaurant; niet te groot dus erg persoonlijk! Een aanrader en we komen zeker terug.
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Geweldige gastvrijheid! Er was een dubbele reservering en toch alles op alles gezet om ons een tafel te geven; Top!
Noa V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Wat een fijne avond heb ik gehad! Het eten was heerlijk. De eigenaar (denk ik) had verstand van zijn wijnen. We hebben een heerlijk fles nieuwe wijn gedronken, waarvoor dank. De bediening vroeg wat we wilden en dit ging precies zoals afgesproken. We komen zeker nog eens terug!
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Net als tien dagen geleden weer heel lekker gegeten hier. Fijne bediening, je voelt je welkom. Aan het eind nog een digestiefje van het huis.
E. P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Vriendelijke ontvangst, goed geadviseerd, heerlijk klaargemaakt eten. Tafels staan wel dicht op elkaar dus met gesprekken rekening houden met je omgeving.
Cynthia R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Lekker gegeten en vriendelijk personeel.
E.K. K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk broodje carpaccio gegeten in een gezellige ambiance.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Een echte aanrader!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Prima ontvangst en ondanks volle zaak scherp oog van de bediening. Eigenaar is een echte horecaman met hart voor de zaak, verstand van gastvrijheid en vooral ....humor!