Restaurant Loof

Domplein 8 3512 JC Utrecht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Loof

Dagelijkse portie culinaire creativiteit

Midden op het Domplein in Utrecht ligt restaurant Loof, op één van de mooiste plekjes van Utrecht. Na een dagje shoppen, slenteren of werken, kan je bij Loof genieten van een lunch, borrel of diner. De keukenbrigade bij Loof gebruikt verse ingredienten en een dagelijkse portie creativiteit om dag na dag de heerlijkste gerechten op je bord te toveren. Op deze prachtige locatie kun je ook buiten met mooi weer genieten van de zon en kijk naar het langslopende winkelende publiek in de binnenstad van Utrecht.

Meer informatie over restaurant Restaurant Loof

John J.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten met 8 man! Prettige ambiance, goede bediening en heerlijk eten! We werden prima geholpen, het eten kwam op tijd, algeheel een fijne sfeer en de bediening was top. Prijs kwaliteit is meer dan ok!
Lianne S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima gegeten hier, eten was goed en personeel erg vriendelijk. Bij de dessertkaart kwamen ze uitzichzelf zelfs toelichten welke gerechten wel en niet geschikt voor de zwangere dames onder ons waren.
Verbeterpunten: Ze hadden meer aan ons kunnen verdienen aan drankjes; het bleef bij een eerste ronde en daarna nog een keer zelf om gevraagd. Uit zichzelf kwamen ze niet meer langs. Daarnaast was het vlees erg goed maar misten we wel groenten op ons bord.
van P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst, gerechten zagen er prachtig uit op het bord en we hebben echt heerlijk gegeten!
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras op een verkeersvrij Domplein. Minpunt: zoals in eerdere recensies al was vermeld werd ook nu verzuimd om de 20% IENS-korting in mindering te brengen. Dat werd na onze opmerking daarover onmiddellijk hersteld, maar toch...
ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wel hebben buiten op het terras gegeten leuk uitkijken op de Dom. Aardige bediening en lekkere mooi uitziende gerechten. Met de 20% korting als je reserveert via Iens is her een fijne prijs ook.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker buiten op het terras geluncht. Prima lunchkaart en heerlijk verse broodjes die goed belegd waren. De verse jus met ijs leek ietwat aangelengd maar dat mocht de pret niet drukken.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wat een super ervaring. Heerlijk gegeten en een top bediening. Prijs kwaliteit is oké. We komen zeker terug.
aad_ellen.terlouw T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Uitermate behulpzame en goede bediening. Gerechte waren het aanzien meer dan waard en waren een smaaksensatie.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Binnen te druk. Gelukkig liet het weer het toe buiten te eten. Direct onder de Dom. Wat een prachtige entourage.
Eugenie L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Goed eten, aardig personeel, goede service en een fantastische plek (vlak onder de dom!)
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het was vanavond erg druk -.moesten erg lang wachten..een uur tussen voor- en hoofdgerecht..maar het eten was erg lekker..met een voortreffelijke bediening.
Tip: iets zuiniger met de dressing op de carpacio. Prijs/kwaliteit is prima.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prima plek om te eten, gastvrij, mooi opgemaakte borden met goede smaken. Porties zouden iets kleiner kunnen. Service uitstekend, gewoon water erbij als je het vraagt, goede Italiaanse huiswijn.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. Bediening heel attent. We gaan hier zeker terugkomen.
anton D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima gegeten, fijn personeel. Men was echter wel even de 20% IENS korting vergeten, maar dat werd zonder problemen hersteld.
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Verassend lekker eten en aardige bediening. En primitivo als huiswijn!! Dat is bijzonder, heerlijke wijn.
Eddy O.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
prima eten en heerlijk buiten gezeten. de 20% Iens korting zit erelaas niet bij...
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Gezellig klein familierestaurant met uitzicht op de Dom. Genoeg keuze op de kaart, grote porties, heerlijke smaken. De bediening is vriendelijk. Hoofdgerecht werd net iets te snel afgeruimd, maar ook na het toetje/de koffie konden we rustig blijven zitten. Patatjes, aardappelen of salade moeten wel als bijgerecht bijbesteld worden. Zeker een restaurant om terug te komen.
Satish K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Dit is een prima restaurant. Het menu geeft voldoende keus voor iedereen. Kwaliteit is goed. Dit is een zaak waar ik zonder meer vaker zal terugkomen.
Tanja S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten! Mooie service op het bord, gerechten waren helemaal af. Bediening was vriendelijk, maar niet echt toegankelijk. De korting op de rekening werd niet goed verrekend. Maar, de mooie gerechten en de aankleding maakte veel goed. We komen zeker een keer terug.
Clarianne J.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Eerste bezoek aan Loof Utrecht, maar zeker niet de laatste. Echt aan te raden! Goede service en heerlijk eten.