Restaurant Loof

Domplein 8 3512 JC Utrecht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Loof

Dagelijkse portie culinaire creativiteit

Midden op het Domplein in Utrecht ligt restaurant Loof, op één van de mooiste plekjes van Utrecht. Na een dagje shoppen, slenteren of werken, kan je bij Loof genieten van een lunch, borrel of diner. De keukenbrigade bij Loof gebruikt verse ingredienten en een dagelijkse portie creativiteit om dag na dag de heerlijkste gerechten op je bord te toveren. Op deze prachtige locatie kun je ook buiten met mooi weer genieten van de zon en kijk naar het langslopende winkelende publiek in de binnenstad van Utrecht.

Meer informatie over restaurant Restaurant Loof

Johan L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heel lekker gegeten in restaurant Loof. De bediening is erg gastvrij ondanks de drukte op terras en restaurant niet gestrest. De gerechten op de kaart zijn gevarieerd en goed klaargemaakt. Al had er wel een extra rivierkreeftje op de zwaardvis carpaccio gekund.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk en gezellig eten hier. Bediening dacht goed mee om allergene reactie bij tafelgenoot te voorkomen.
T N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Verrassende gerechten, vriendelijk personeel, mooie locatie, smaakvolle inrichting, rustige muziek zodat je zonder moeite elkaar kunt verstaan. Heerlijk!
Joran V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima eten en goede service
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Hele leuke bediening en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader!
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Veel keuze, goede porties (niet te groot of klein), vers, smakelijk en vriendelijke bediening. Met een groep van 6 personen begin augustus geweest.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede originele kaart en aardige oplettende bediening.
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Bijzonder attente obers en lekker eten
T N.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk gegeten en prima service!
Mark uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
In de schaduw van de Utrechtse Domtoren, ligt restaurant Loof. 'n "Family owned" restaurant. De bediening is lekker vlot, logisch want buiten zitten de volgende klantjes al te wachten.

De gerechten zijn met zorg bereid en heerlijk van smaak. We vallen als 'n blok voor de zalm en de lamsrack, met daarbij extra patattekes. Als dessert de IJskoude spoom uit Venetië bereid met wodka, prosecco en limoensorbetijs. #heerlijk.

We sluiten af met koffie en thee. Als we de zaak verlaten, komen we in de deuropening de wachtende gasten voor ons tafeltje al tegemoet.
Max S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Eten was goed, locatie ook erg leuk. Het duurde allemaal alleen echt veel te lang (omdat ze te weinig personeel hadden rondlopen) en hier was geen communicatie over, vooral bezig om nog extra tafels te verkopen in plaats van onze drankjes bij te schenken en te informeren dat het iets langer ging duren. Rond 18:45 daar en na 20:30 het hoofdgerecht. Niet volgens de verwachting.
De tafel van W. M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wauw! We hadden iets bijzonders te vieren en zijn met 7 personen verwend met heerlijk eten van een verassende kaart. Eén van ons gezelschap is ernstig allergisch voor een bepaalde groente. Telefonisch gemeld en bij binnenkomst weer aangegeven.
De attente en bijzonder vriendelijke ober heeft het erg goed opgepakt. Hij twijfelde bij het hoofdgerecht, nam zonder pardon het bord retour en regelde een ander. Wij voelden ons erg welkom en echt 'uit' met ons gezin plus opa en oma!
iNA R.
Ik voelde me werkelijk gast. Men was zeer attent. Eén van de gasten heeft een gevaarlijke voedselallergie en daar werd nauwlettend op toegezien. Het was in één woord PERFECT!
C M.
Het eten was echt goed de bediening uitstekend niet opdringerig legde alles rustig uit maakte een gezellige praatje zonder vervelend te zijn , een echte aanrader
Christien S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten op een prima plek aan de voet van de Dom. Op een warme zomeravond zeer de moeite waard.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een leuke internationaal georiënteerde kaart met originele details en voor ieder wat wils. Een zeer vriendelijke ontvangst door allerliefste mensen. Heerlijk gegeten, de gerechten zagen er mooi uit en goed bediend in een perfect tempo. Absoluut een goede prijs-kwaliteit-verhouding. Wij gaan vanuit Nijmegen zeker snel een keer terug om alle toetjes te proeven! Lof voor Loof.
Nathalie L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een heel fijn, klein restaurant, onder de Dom, met verrassende kaart voor een zeer schappelijke prijs. De bediening was prettig, de wijn was lekker, en het eten was echt heel goed! Wij vonden het echt een verrassing en komen hier heel graag nog eens terug! Wel reserveren op donderdag, want alle tafels waren de hele avond vol!
iwan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Aanrader!
John J.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten met 8 man! Prettige ambiance, goede bediening en heerlijk eten! We werden prima geholpen, het eten kwam op tijd, algeheel een fijne sfeer en de bediening was top. Prijs kwaliteit is meer dan ok!