Restaurant Loof

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Loof

Dagelijkse portie culinaire creativiteit

Midden op het Domplein in Utrecht ligt restaurant Loof, op één van de mooiste plekjes van Utrecht. Na een dagje shoppen, slenteren of werken, kan je bij Loof genieten van een lunch, borrel of diner. De keukenbrigade bij Loof gebruikt verse ingredienten en een dagelijkse portie creativiteit om dag na dag de heerlijkste gerechten op je bord te toveren. Op deze prachtige locatie kun je ook buiten met mooi weer genieten van de zon en kijk naar het langslopende winkelende publiek in de binnenstad van Utrecht.

Meer informatie over restaurant Restaurant Loof

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Loof

Alice R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker om terug te komen ????
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lekker gegeten, beetje aan de hartige kant. Vriendelijke bediening
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prima
ProeverJL L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Loof!
Anchéla M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Ontzettend lekker eten en vriendelijke bediening! Ik kom zeker nog een keertje terug. Voor speciale gelegenheden doen ze graag ook iets speciaals op initiatief van de gast. Fijne ervaring!
Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een levendig/druk restaurant met een internationale kaart. Eten was prima maar niet bijzonder. Prijs kwaliteit is goed, echter moeten alle bijgerechten zoals patat/aardappels en groente bijbesteld worden. Personeel leek matig op elkaar ingespeeld. Er werd ons de kaart aangeboden, terwijl we al besteld hadden. Ik zou er niet snel opnieuw gaan eten.
Karl Ernst L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het is lang niet beroerd eten hier, maar zeker ook niet heel bijzonder. Je moet hier niet komende voor verfijnende smaken of culinaire hoogstandjes. Een goede entrecote braden kan per slot van rekening bijna iedereen (met of zonder Green Egg) en ook de vitello is makkelijk te bereiden. De kadayif geitenkaas wafel en de canard à l'orange vergen wellicht iets meer vakmanschap en, toegegeven, die waren lang niet slecht. Toch waren wij niet helemaal tevreden: de wachttijd tussen de gerechten was aan de lange kant en een rekening van 90 E voor twee gangen van twee eters wat overdreven. Conclusie: niet voor herhaling vatbaar.
Anne-Marie F.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We hebben genoten. Erg fijne bediening, verrassende Hongaarse Grüner Veltliner gehad, aanrader! Leuke tent, prima eten.
Nynke W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Mooie inrichting, vriendelijk personeel. Helaas duurde de service erg lang. Ik vind het fijn als er iets tijd tussen de gangen zit, en totdat men naar een volgende gang komt vragen, maar dit duurde echt te lang. Jammer! Verder was niet al het personeel even handig met het uitserveren van drinken en gerechten. De gerechten waren prima overigens, niet slecht, niet het allerbest. Al met al prima gezeten en goed gegeten, maar jammer van de wachttijd en het personeel.
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Leuk klein restaurant bij de Dom. Heerlijk gegeten, mooie gerechten, portiegrootte is goed, goede prijs-kwaliteit verhouding. Tempo van gerechten net iets te hoog. Rekening kloptie niet, maar werd direct gecorrigeerd.
Koldo V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Eten was voortreffelijk. Personeel zou iets attenter kunnen zijn en uitstraling (kleding) kan verzorgder.
Hannah G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Ondanks dat het een maandag was, was het toch aardig druk. maar we konden elkaar nog steeds prima verstaan.
Het eten was super lekker, echt boven verwachting! We hadden vooraf het Turkse brood en de 'sashimi plate' vol met heerlijke gemarineerde zalm en tonijn. Als hoofdgerecht had ik de eendenborst en mijn vriend de entrocôte, beiden super mals en smaakvol!! De spoom en koffie toe waren beiden dikke prima. Kortom: aanrader!!
Sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Oplettend personeel. Heerlijke gerechten. Gezellig druk.
sander D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Erg lekker eten en genoeg keuze op de menukaart. De hoeveelheid dat je aan eten krijgt had iets meer gemogen zoals misschien een kleine salade bij je broodgezellige sfeer voor een leuke prijs. Zeker een aanrader
Stijn P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Echt heerlijk eten voor een aantrekkelijke prijs. Klein restaurantje, geeft een beetje een woonkamer-gevoel, erg gezellig. Bediening ook goed. Zeker een aanrader.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het is een gezellig restaurant met een heel vriendelijke bediening. Prima om met vrienden te eten, maar ook met familie, partner of anderszins. Het eten is lekker, maar met wat teveel olie bereid. Wij hebben er een leuke avond gehad!
hetty V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
ik zou iets meer aandacht wensen voor soort brood dat iemand wenst. Zowel wit als bruin is volgens de kaart op voorraad laat mensen dag gewoon kiezen en...... een smeerseltje zou ook lekker zijn: boter of tapenade of aioli of kruidenboter bijv.