Restaurant Loodsmansduin

Rommelpot 29 1797 RN Den Hoorn (Texel) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Loodsmansduin

Rina G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
In onze vakantie 2x in dit restaurant gegeten. 1x van de kaart: heel erg lekker!
Maar vanavond aan de BBQ deelgenomen.....in één woord: SUPER!. Het vlees is zo mals, zo heb ik het op Texel nog niet eerder gegeten. De gamba spiezen waren om je vingers bij af te likken en alles er om heen was he-le-maal af! ( het vispakketje....hmmmmm) Om maar te zwijgen over het dessert.......dat is voor echte smullers! Kortom: een echte aanrader!
Sanne .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Ondanks de slechte recenties heerlijk gegeten. Voor de pizza hoef je niet te gaan, dit is een slechte diepvriesvariant. De spare ribs en de vis daarentegen waren prima op smaak en botermals. Aardige bediening. Je gaat hier gezellig een hapje eten en niet voor een 6 gangen diner. Het poolbiljart in de naastgelegen ruimte biedt voor kinderen een leuke afwisseling evenals de speeltuin buiten. Prima prijs kwaliteit verhouding. Ik ga hier zeker nog eens terug.
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Voortreffelijk vis gegeten, was prima gebakken! Daarbij werden voldoende bijgerechten geserveerd. Voor mijn echtgenote, die een glutenvrij dieet moet volgen, werd aparte saus bereid. De kok kwam zelfs overleggen aan tafel! Uitstekende service dus, die ik weinig tegen kom. Een voorbeeld voor velen!