Restaurant Loodijk

Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Voor de tweede keer een bezoek gebracht aan dit all you can eat restaurant. Parkeren is nog steeds een ramp, wees hierop voorbereid. Wederom prettig onthaalt bij de ingang. Ronde tafel voor 5 personen in de zijvleugel. Vrijwel volle tent en dito geluidsniveau. Personeel doet zeer zijn- en haar best maar kunnen niet voorkomen dat de boel minder gestroomlijnd gaat dan de vorige keer, waarschijnlijk door de drukte. All you can eat dus voor € 28,50 pp excl. drankjes. Sushi goed van smaak en dit keer wat kleiner van formaat: prima! Nasi ook wat kleiner van formaat (prettig!) maar nog steeds smaakloze hap.
Sliptongetje, ossehaas, spareribs, spekdadels, inktvisringen, gebakken Wantan, gefrituurde garnalen, gebakken spiering, Carpaccio, Sushi, lamskoteletten, vers en -dit keer- met net acceptabele tussenpozen geserveerd.
Crème brulée, tiramisu en ijs met slagroom toe (geen ijskristallen en goede slagroom!). Prima.
Literflessen Chaudfrontaine bronwater toch nog steeds fors geprijsd: € 6,50 per stuk.

Plus: porties wat kleiner geworden (Sushi, nasi), bediening attent, smaak over het algemeen goed.
Min: geluidsniveau zijzaal (lage plafonds in combi met wat luidere types), parkeren, afzonderlijk bestelde gerechten bij elkaar geserveerd (onhandig, onwenselijk en vreemde portiehoeveelheden).

Charles D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Op zaterdagavond 25 juni gegeten bij Restaurant Loodijk. De zaak zat goed vol, maar toch was de bediening snel, attent en vriendelijk. Het All-you-can-eat concept is glashelder en sympathiek: geen rondes, geen tijdsloten, wel een vaste prijs en een menukaart zonder uitsluitingen, mitsen en maren. Op die menukaart staan allerlei verschillende gerechten uit verschillende keukens: sushi, fingerfood, Frans, Italiaans, vis van de dag, desserts, etc. Natuurlijk hebben we alles geprobeerd en nagenoeg alles was heerlijk. Aandachtspuntje was bijvoorbeeld de gebakken sliptong, die was een tikje droog. Maar de bavette met rozemarijnjus was echt overheerlijk. Mooie locatie ook, met een prachtig uitzicht over het omringende natuurgebied.
PS: € 6,50 voor een liter bronwater, kom op zeg!
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Afgelopen zondag hebben we hier heerlijk gegeten, sushi's en de warme gerechtjes waren erg lekker. Je hoeft niet alleen Asiatisch te bestellen, ook een carpaccio staat op het menu en die was heerlijk. Het concept bevalt ons prima, de meeste all you can eat restaurants hebben een vastgestelde tijd. Hier kun je lekker blijven zitten en je stopt gewoon als jij dat wil. Twee kleine minpuntjes, de spicy sushi's waren niet echt spicy en de inrichting vond ik mooi maar een beetje saai, misschien wat meer groen in de vorm van planten maken het wat gezelliger. Verder niets dan lof.
Margriet L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Zijn gisteravond met een groep van dertig personen wezen eten,maar het was veel te druk voor dit concept wat ze aanbieden,hadden drie tafels eerste tafel ging okay ,maar de twee andere tafels ging helaas niet zo goed ,wel opgenomen maar niet gekregen,chef erbij gehaald en alles is weer goedgekomen.het eten is fantastie,s , vier weken geleden met acht personen daar gegeten op donderdag ,ging veel beter toen,dus advies doordeweeks is het minder druk dus loopt het beter.
Eef82 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Reeds meerdere malen gegeten. Prijs kwaliteitsverhouding is meer dan prima. Al het eten is super vers.
Wat daarnaast een heel groot pluspunt is, is dat in tegenstelling tot de meeste all you can eat/sushirestaurants je niet gebonden bent aan tijd, ronde's en je gewoon kunt blijven zitten.
Annejantje .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Echt mijn lievelingsrestaurant. Heerlijke sushi ossenhaas carpaccio spare ribs. Ga zo maar door. Altijd tonnetje rond er vandaan.
Hobby-eet-ster .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Verse Sushi, boterzachte ossehaas, top creme brulee, lekkere Merlot. Gamba's zat helaas niet zoveel smaak aan. Een vergeten bestelling wordt snel opgelost en later gecontroleerd of het geserveerd was. We zaten gezellig aan het raam aan een ronde tafel. Het was erg druk maar een vlotte bediening.
EstherS1971 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het eten is goed. Alleen weet de bediening niet altijd naar welke tafel het eten moet. Wij hebben diverse keren ons eten voorbij zien komen. Gelukkig kan je gewoon blijven bestellen voor hetzelfde geld maar echt handig is het niet. Verder prima restaurant!
Lima-Lijn .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Ga er vooral niet eten met een grote groep mensen! Wij waren met 14 man. Gerechten worden, vermoed ik om afwas te besparen in de keuken, zoveel mogelijk op1 bordje geserveerd met als gevolg dat het voor kan komen men per ongeluk andermans gerechtje op eet. Bestellen drie mensen hetzelfde gerecht en die personen zitten verspreid aan de lange tafel, moet je maar raden wat je ervan op mag eten en wat je moet laten liggen voor iemand anders. In een grote groep is het lastig om te onthouden wie wat bestelt. M.a.g. als je bijvoorbeeld gefrituurde garnalen in chilisaus bestelt, je een niet meer fris bordje moet doorgeven aan de ander. Je moet voortdurend checken bij elkaar wat iemand besteld heeft. Daarnaast is de zoetzure komkommersalade is onverwachts ongelofelijk pedis.
Tevens werden er niet bestelde gerechtjes op tafel gezet, of de bestelling was niet doorgekomen en werd het later nog na geserveerd. Na afloop is het dan ook maar de vraag of de rekening daadwerkelijk klopt met wat er genuttigd is.
JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Goede verhalen gehoord en gelezen over dit restaurant op een locatie waar je normaliter het liefst snel voorbij raast (aan provinciale weg en naast benzinetankstation). Via webpagina van het restaurant geserveerd voor 5 personen; ging heel eenvoudig en snelle bevestiging per mail. Na moeizaam parkeren werden we plezierig onthaald door een jongeman geheten en jassen werden aangenomen; we voelden ons welkom!
We werden begeleid naar onze tafel (ronde tafel, perfect voor 5 personen) in een zijvleugel van het restaurant. De sfeer, netheid en inrichting valt direct heel positief op. Veel personeel in de -niet geheel volle- zaak. Jong personeel in de bediening en lopen werkelijk het vuur uit de sloffen. Principe is eenvoudig: all you can eat voor € 28,50 pp (weekendtarief) excl. drankjes. Menukaarten op tafel en personeel komt zeer regelmatig bestellingen opnemen. Geadviseerd wordt om max. drie items uit de Japanse en/of Franse keuken per keer te bestellen. Sushi is goed van smaak en vers maar mag wat kleiner van formaat; grote happen en Sushi laat zich nu eenmaal makkelijk snijden. Coquilles op een bedje van mihoen, sliptongetje, ossehaas met ketjap-achtige saus, spareribs (gegrild en gaar!), ragout in bladerdeegbakje (groot, misschien wel iets te groot), dadels omwikkeld met spek, inktvisringen, gebakken Wantan (Pangsit Goreng), Ebi Fry (gefrituurde garnalen), Sushi (komkommer, avocado, zalm, garnaal, crispy) alles heerlijk van smaak, vers en snel geserveerd. Carpaccio is ook een absolute aanrader.
Crème brulée is goed van smaak, mooi van formaat alsook de tiramisu. In het chocolade-, bananen en cocosijs trof ik wat ijskristalletjes aan. Slagroom wat slapjes.
Drankjes zijn apart en marktconform geprijsd. Literflessen Chaudfrontaine bronwater worden geleverd voor € 6,50 per stuk.

Vrijwel alle dishes zijn leuk aangekleed met net genoeg sierlijke saus, gesneden bosuitjes, gesneden (anijs) fruit etc. Voor kinderen of smaakbeperkten staan ook patat, minifrikadellen en bitterballen op de menukaart (niet geproefd).

Toch nog wat aandachtspuntjes:
De kippenvleugels en vegetarische nasi zijn ronduit saai en wat flauw van smaak en de tropische kipsalade mag wat kleiner en veel minder pedis. Zoals eerder gezegd: porties hoeven niet groot te zijn (salade, sushi, nasi) want de bestellingen komen over het algemeen snel door. IJskristal in -overigens lekker!- ijs mag niet voorkomen en slagroom wat steviger. Parkeerfaciliteit verdient ook aandacht.

De beoordeling voor het eten is een 7,5 maar verbetering is mogelijk en halve punten kunnen op Iens niet worden gegeven. Wij komen zeker nog eens terug!
Sanderdemaaijer .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Met een groep van 10 personenen gegeten erg gezellig en super snelle service ! Goede sfeer en de sushi is goed te eten ook de Franse plaat sprak ons erg aan!
We komen hier zeker terug!
Milanyuna .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Vreselijke ervaring eten bij Loodijk. Tot 7x (!!!!!) verkeerde bestelling gebracht aan onze tafel! Ober zei na de 7e keer; het staat toch echt hier op mijn lijstje........Grote brokken sushi, koffie kwam nooit aan, tot overdaad van ramp, verkeerde drankjes op de rekening. Pffff wat een kneuzen daar zeg. Ik dacht dat ik bij bananensplit zat, echt.
Jules V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Mooi smaakvol all you can eat concept met goede prijs kwaliteit verhouding in plezierige entourage.niet alleen sushi maar ook fingerfood en grillgerechten.
Wingetje V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Voor de vijfde keer was ik hier gister wezen eten. Het eten was zoals altijd overheerlijk. Gyoza, groene mosselen, sushi, coquilles, ossenhaas, spiering; alles werd elke ronde opnieuw besteld! Service is snel, vriendelijk en behulpzaam. Top tent dus!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Op aanraden van derden: "leuk voor de kids" verjaardagsetentje met zijn allen.
Locatie: midden in de weilanden..naast een rotonde en een benzinepomp..Uiterlijk gebouw nog steeds: oh jeetje...als dat maar wat wordt...

Vriendelijke ontvangst. Inrichting binnen: goed gedaan voor zo'n triest gebouw..leuk zelfs.

Erg jonge, vlotte bediening. Drankje snel op tafel..Karaf water: niet mogelijk. Wel flessen van een liter voor 6,50 euro..ok..fair.

Veel keus qua sushi..maar ook de teppanyaki en Franse gerechtjes zijn goede keus.

Verleiding om veel te proberen. Niet alle gerechten zijn top..soms te gaar..soms te koud..Maar algemene tendens: wel leuk om zo te variëren. Oordeel van de kinderen: Leuk.

Oordeel van papa. Verfijnd Frans of Teppanyaki: absoluut elders gaan eten. Funfactor voor kids: hier prima ;-)

Benieuwd wie van de kinderen zijn verjaardagsetentje hier gaat herhalen..
Ine R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Dit is een all you can eat waar we nu al een paar keer voor terugkwamen, al is hij voor ons iets verder weg. Sushi, aziatische gerechtjes of Franse gerechtjes: allemaal erg smakelijk. Goede sushi, lekkere sliptong, coquilles met noedels en knoflook, een stukje malse tonijn, het is allemaal lekker. Ik eet alleen vis, geen vlees, maar de kaart biedt een zeer ruime keus. Je hoeft niet in te vullen, ze komen de bestelling opnemen. De sfeer is ontspannen, de bediening heeft de tijd.
MarisenEric .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Hier nu al meerdere malen gegeten, dus werd wel eens tijd voor een recensie. Wat een topper is dit!!
Interieur modern maar toch sfeervol.
Het personeel is erg vriendelijk en werkt snel.
Het is een "all you can eat" zonder het "vreetschuur-effect."
Dus geen tijdsdruk, rondes en kaarten waar je zelf gerechten moet aankruisen. Het blijft heel persoonlijk en in alle gerechten zie je een stukje aandacht terug. Carpaccio, tonijn, zalm, ossenhaas, coquille allemaal heerlijk!! Maar moet eerlijk zeggen dat ik blij wordt van elk gerechtje op de kaart.
Qua desserts... de tiramisu en crème brulee... Verslavend lekker!! Twijfel niet maar ga hier gewoon een keertje naar toe. Als ik toch even een puntje van kritiek mag geven, de sushi's zijn erg groot! Dit geeft geen lekker mondgevoel en voor je tafelgenoten geen fijn gezicht om naar te kijken ????
Marlies W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Wat een verrassing: all you can eat met een opvallend goede kwaliteit. Veel heerlijke sushi, luxe kleine hapjes, waar je oneindig van mag bestellen. Maar dat doe je niet, want je wilt zoveel mogelijk proeven! Enige minpuntje was de smaak van het ijs, maar toen zaten we toch al vol!
Adriana W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Voor wie niet van de 'all you can eat'- formule houdt, is het eind vorig jaar geopende restaurant De Loodijk toch een aanrader. Op de eerste plaats wordt 'overbestellen' en 'overeten' ontmoedigd doordat alles wat je bestelt ook moet worden betaald. Dus geen onnodig volle en overvloedige tafels in de stijl van 'take your pick'. Zo valt een 'all you can eat'-formule nog best mee. Er is een grote sortering kleine gerechten á la fingerfood, sushi, et cetera), waarvan de vriendelijke bediening adviseert per keer twee of drie stuks te bestellen. Dat werkt prima. En geen haast, je kunt rustig eten en alle tijd nemen voor de volgende bestelling. Men neemt de tijd voor elke gast. De kok zegt te worden geïnspireerd door streekgerechten, al kunnen we ons daar in Ankeveen en omgeving weinig bij voorstellen, maar lekker waren de gerechten uit de diverse stijlkeukens zeker. Bijzonder smaakvol, goed bereid, en goed gekruid. Een restaurant om terug te komen, maar niet voordat er iets aan akoestiek en aan de inrichting is gedaan. De met kranten beplakte wanden is misschien origineel en er zal ongetwijfeld hard aan zijn gewerkt, maar het is te veel van het goede als je dit overal doortrekt. Het geeft de indruk van een pop-uprestaurant. Bovendien slecht voor de akoestiek, waardoor alle geluiden onrustig door het restaurant gonzen. Er moet meer gebeuren dan hier en daar een gordijn ophangen. Verder alle lof!
BBBBBBB .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Eten smaakvol en goede hoeveelheid. Vooral de spareribs een aanrader; mooi gekruid en mals vlees. Ook de patat was dit keer uitmuntend; heerlijk krokant en verfijnd van smaak, een ware traktatie ('n heel verschil met voorgaande keren!). De Rosé was ook heerlijk, fruitig en droog. De gamba's; heerlijke bite en subtiel gekruid. Kortom alle gerechten zijn met zorg bereid en dit proef je.
De bediening is vriendelijk en service gericht; hier voel je je een gewaardeerde gast.
Ambiance; mooi uitzicht alleen de akoestiek is bij drukte wat rumoerig