Restaurant Long Island

6,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Long Island

Debbie .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heel leuk "zusje" van het Gemaal in Halfweg, net even een andere kaart maar, kwaliteit is goed, zo aan het water geeft het een mooi uitzicht.
Personeel zeer vriendelijk maar bediening is nog jong en kan nog veel leren, waren er met werk, maar hoorde om mij heen dat men er nog wel informeel terug wilde, dus dat is goed teken. Sukses Long Island
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima Lunchlocatie. De maaltijdsalades zijn een echte aanrader. Heerlijke Caesar salad en ook erg mooie tonijnsalade. Prachtige lokatie aan het meer.
lieverds .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zaterdagavond 15 juli met 8 famieleden gegeten in dit restaurant..
Hartelijke ontvangst..Uitstekende bediening..prachtige omgeving/ambiance..terras met uitzicht op de Toolenburgse plas..
Ons 2 gangen menu werd vlot geserveerd..en zag er uitstekend uit en smaakte voortreffelijk.Wij hebben een genoten van het diner,en wij
komen graag terug.EEN ECHTE AANRADER..TOP!!!
Karen L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Hier alleen wat gedronken op een zomerse zondagmiddag. Zou toch een topdag moeten zijn, maar wat een ongezellig en ongeïnteresseerd personeel. Je wordt niet aangekeken en kan geen lachje vanaf. Als je dit geen leuk werk vindt, ga dan lekker ergens anders werken. Voor ons absoluut geen aanrader. Erg jammer van zo'n mooie locatie.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Service zeer matig tot slecht. Als de eigenaar zelf niet inziet waar t fout gaat heeft deze recensie ook geen enkel nut. Eten redelijk maar wel prijzig. Jammer van een toplocatie.
Stephen W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Verschrikkelijk slechte service, geen glimlach, aandacht of wat dan ook. Drankje leeg, geen nieuwe. Niet gevraagd of alles naar wens was, zelfs niet bij het debrasseren. Na het aangegeven te hebben bij manager/eigenaar geen feedback, graag tot ziens was de reactie. Vond het een fijne zaak maar de laatste 2 keer echt ver ver beneden maat. Heel erg jammer
Sixpack .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een gepaste waarschuwing: hou je van lekker eten voor een redelijke prijs en gastvrije bediening GA HIER DAN NIET NAARTOE! Gisteravond gedineerd met 2 personen voor ongeveer 120 euro en de kwaliteit zeer ondermaats. Ze hadden van de 7 man bediening 3 man ingezet die voor het eerst in de horeca komen kijken, dat kan echt niet op een zaterdagavond. Alles ging dan ook mis wat mis kan gaan. Kleine porties koud eten, zeer langzame en ongastvrije bediening; je voelt je bijna ongewenst en bezwaard als je daar gaat eten. Mijn advies; doe het niet!
Clement-321 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Prijs kwaliteit uit balans. Micro bakje friet voor 4 personen terwijl de prijzen voor een hoofdgerecht pittig zijn. Gemiste kans voor de nieuwe eigenaar, ik zou hem dolgraag goed advies willen geven. Begin allereerst met je personeel. Jammer voor een restaurant op deze lokatie
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
27 mei jongstleden om 19.30uur tafel gereserveerd in ons voorheen favoriete restaurant van Hoofddorp. Wat meteen opviel toen we binnenkwamen was dat er veel onafgeruimde tafels stonden met vieze vaat erop. Na drankje op terras ivm mooie weer zijn we binnen gaan zitten om eten te bestellen, meerdere keren om menukaart gevraagd. Voldoende jong personeel, maar niemand komt naar je toe of neemt vieze vaat mee naar keuken die op tafels staat. Uiteindelijk na ruim half uur binnen kregen we dan de kaart. Na bestelling heeft het nog 45 minuten geduurd voordat voorgerecht kwam, wat overigens wel goed smaakte, maar echt kleine portie. Na voorgerecht tot 3x toe bij verschillende mensen vd bediening gevraagd om 2 glazen rode wijn die maar niet kwamen, uiteindelijk zelf maar bij de bar besteld en toen ze kwamen waren de glazen echt vies. Na klagen kregen we vrij snel 2 nieuwe glazen die dan wel ok waren. Toen hoofdgerecht werd opgediend hadden we nog geen bestek, dat werd snel gehaald uit de keuken en van een drijfnat dienblad werd het drijfnatte bestek op onze tafel gelegd....ik heb in veel restaurants gegeten, maar dat echt nog nooit meegemaakt. Hoofdgerecht was ok, maar niet meer de kwaliteit die het voorheen was. Uiteindelijk hebben we het dessert en koffie maar overgeslagen en zijn zonder fooi huiswaarts gegaan.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Als je op een mooie zondag ff lekker een drankje wil drinken rond 16.00 u wordt je als (vaste klantgeweigerd want " we zitten vol".slechts 4 tafels van de velen .Dan reageren met ; moeten voorbereidingen doen voor het diner.....super slecht slecht .....!!! nooit meer !!
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Met een groep van 8 personen op 11 mei geluncht.
Bediening was vriendelijk , maar de service viel tegen.
Drie maal om kraanwater moeten vragen.
Vrij hoge prijzen voor de gerechten die worden aangeboden.
Personeel mag wel een traing volgen om meer klantgericht te leren worden.
Annabel B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Vorige week samen met mijn man wezen eten en helaas het viel erg tegen. Wij bestelde een voorgerecht wat niet op de kaart stond maar een onderdeel was van HET 3 gangen menu Het bestond uit 3 koude asperges 3 piepkleine rolletjes zalm wat verdwijnt in je holle kies 1 kwarteleitje en aangebrande jus Het was echt niet lekker dus hebben wij daar wat van gezegd Het meisje ging naar de keuken en kwam terug met het
verhaal dat die jus zo hoort te zijn, roomboter wordt altijd een beetje zwart, nou bij mij niet maar goed toen het hoofdgerecht Mijn man had een rundersucade & rendang de smaak was erg flauw vlees was droog en veel te weinig saus wij maken onze rundersucade 100 x lekkerder dus dat viel wederom erg tegen Ik bestelde de Risotto die was wel erg lekker van smaak maar veel te weinig Ik had daarna nog steeds trek maar gelukkig kon ik mijn buik vullen met frites en een schaaltjes salade totaal niet passend bij onze gerechten maar wel goed voor de maagvulling. Na bijna 100 euro afgerekend te hebben zijn wij letterlijk afgedropen Jammer maar wij komen hier nooit meer Prijs kwaliteit totaal uit balans en het eten erg matig.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Weer een keer terug geweest nadat Long Island een tijd alleen voor de lunch open was. De nieuwe eigenaar is gestart met een dinerkaart. is ons goed bevallen en we gaan zeker binnenkort er weer heen!
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Lunch met vriendin. Bediening snapt het niet helemaal, wel vriendelijk. Eten niet bijzonder. Veel te duur allemaal voor hetgeen wordt geboden. De setting is wel erg leuk.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Afgelopen vrijdag met een groep gegeten op een mooie locatie, echter het aangeboden eten viel tegen. De hamburgers en thaise salade waren oke. Maar de steak van wel 21 euro was met een vergrootglas nog net te vinden, belachelijk voor dat geld. Na lang zoeken vond ik de aardappelpuree onder de steak...Steak was zelf goed maar daarna nog gewoon honger.
Een koffiekopje met wat frietjes en als ze op zijn mag je nieuwe bestellen voor veel geld....Vispotje heet inderdaad vispotJE kleiner kan niet. Zat ook verder niets bij het vispotje. Glas wijn of eigenlijk glas weinig voor dat geld.
Op tafel staat een afbeelding voor een lekkere chocolademelk met slagroom van Nutricia, helaas het was geen Nutricia! Viel tegen.
We hadden ons hierop verheugd maar viel goed tegen, was eerste maar tevens laatste keer.
Meulmart .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Op een vrijdagmiddag hier geweest voor een "thee voor twee" met vrienden.
Er was wat induidelijkheid bij het personeel of het wel of niet ging om een "high tea",want dan hadden we dat moeten reserveren. (We hadden gereserveerd)
De "thee voor twee" was zeer goed, keus uit meerdere thee soorten en veel lekkere (zoete) hapjes voor een schappelijke prijs.
Daarna toch nog iets sterkers genomen met een mix van warme snacks.
Erg lekker en prima bediening, maar........ € 4,50 voor een half glas rose.......
Er stond uiteindelijk zelfs € 5,- op de rekening voor de wijn.
Een belachelijke prijs voor half glas, voor deze hoeveelheid was € 3,50 een eerlijker prijs geweest.
Voor de "thee voor twee" (of koffie) zeker de moeite waard, zeker gezien de plek en de inrichting, want dat is super, maar daar houdt het wat ons betreft ook wel mee op.
Te duur voor het gebodene.
Kruisinga .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Op woensdag 4 mei heb ik samen met een vriendin geluncht bij Long Island. Het was weer heerlijk vertoeven op het terras met een prachtig uitzicht over het meer. De zelfgemaakte ijsthee is een echte aanrader! De salade met geitenkaas smaakte heerlijk! Ook de hond was trouwens welkom op het terras en kreeg een bakje water. Het interieur en accessoires zijn van Riviera Maison, wat meteen bij binnenkomst gezellig aandoet. Tenslotte kregen we een heerlijke amandelkrul bij de koffie en muntthee! Wij komen er zeker nog een paar keer terug deze zomer!
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Afgelopen zondag hier een late lunch genuttigd. Het fraaie pand is mooi gelegen aan de Toolenburger Plas. Hoewel het een op dat moment zonovergoten dag was, waren er helaas nog geen watersporters aanwezig. Zicht op sporters of badgasten geeft zo’n locatie nog meer allure. Kennelijk was het nog te koud.
Van de kaart kozen mijn partner en ik precies hetzelfde: focaccia met gegrilde kip, guacamole en mango. Dit bleek een prima keuze te zijn. De focaccia was heerlijk warm (geroosterd) en de kip ronduit voortreffelijk zacht en sappig. De mangosaus en stukjes mango gaven het geheel een zeer frisse smaak en de sla garnering met pijnboompitten was gevarieerd en vers.
Het broodje kende echter als nadeel in mijn beleving de prijs: 12 euro voor een broodje is wat aan de hoge kant. In de meeste horecagelegenheden kost een “luxe” broodje onder de 10 euro. Puur op grond van de smaak zou ik een 9 hebben toegekend, maar vanwege de prijs/kwaliteit verhouding blijf ik steken op een 8. De bediening was verder uitstekend: vlot en oplettend.

PDM2015 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Lekkere High tea genuttigd voor oma haar verjaardag. Het werd geserveerd in 3 gangen. Eerste gang soep, tweede gang etagère met broodjes en 3e gang zoetware. Bij ellke gang werd er blijkbaar een andere thee geschonken. Natuurlijk hartstikke leuk, maar helaas werd dit pas bij de 3e gang gemeld.
Alles was ruim voldoende. Het restaurant is leuk ingericht en op een mooie locatie aan het water. Daarna nog even heerlijk uitgewaaid om de plas met de hondjes.
Het menu is wel aan de prijs voor wat je krijgt namelijk €29,50
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Lunch bij Long Island. Was fijn,goede bediening,heerlijk eten, twee maal de winterse salade,en een prettige omgeving. Ik kom gauw weer terug