Restaurant London Street

Hoogveldseweg 1 5451 AA Mill Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant London Street

Bij Des Werelds geniet u eindeloos van de menukaart! Tijdens een avond heerlijk tafelen bestelt u zo vaak als u wilt gerechten van onze uitgebreide kaart.

Dat is onbeperkt à la carte gerechten eten voor een vaste prijs.

Door het overweldigende succes is het altijd gezellig druk, dus reserveer op tijd! De keuken is tot 22:00 geopend.

Meer informatie over restaurant Restaurant London Street

Bushalte op loopafstand
  • : Gratis parkeren op het terrein

Dagelijks geopend voor ontbijt, lunch en diner
Lunch: Dagelijks 12.00 uur 17.00 uur
Diner: Dagelijks vanaf 17.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant London Street

Carla V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Lekkere gerechten. De combinatie van Sharing diner en á la carte is een prima combinatie.
Extra opscheplepels bij de Sharing gerechten is wenselijk.
Leila K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Een ware tegenvaller, we hadden bij Des Werelds gereserveerd, maar het bestaat dus niet meer. De kwaliteit van de gerechten komt niet in de buurt van de gerechten die bij Des Werelds waren. Te duur voor de kwaliteit die geserveerd wordt.
peter M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Jammer dat het vorige concept van vrije keuze (soort tapas) is verdwenen. Uitleg over wat je voorgeschoteld kreeg was er bij de voorgerechten helemaal niet, men wist het niet. een menukaart hebben we niet gezien. We konden kiezen uit een menu met vis, vlees of een mix. Bij het hoofdgerecht heeft men toch maar gevraagd aan de kok. Het eten is wel goed maar er wordt nu alles tegelijk op tafel gezet. Tegen het einde begint het eten behoorlijk koud te worden. De pannetjes zijn dan afgekoeld en er zit geen warmhouder onder de pannetjes. Tsja, pepsi cola is duidelijk niet coca cola dat verschil proef je wel.
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Zojuist het nieuwe concept geprobeerd, maar ik mag toch hopen dat ze snel teruggaan naar het tapas. Het eten was matig en de hoeveelheid was om te janken. Met 5 man moesten we het doen met 1 plankje vlees. Als je bij ieder restaurant een mixed grill besteld krijg je nog meer.
Al met al een teleurstelling en zeker geen aanrader.
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Voor de tweede keur geweest en wederom heel lekker gegeten.
Wij wilden graag binnen eten omdat zonlicht niet echt goed is op het moment.
Alleen jammer dat de indeling binnen veranderd is.
Nu zaten we veel verder van de andere mensen af die op het terras zaten.
Al hoewel de zaal tussen eetzaal en terras helemaal leeg was en ons inziens gebruikt had kunnen worden.
Ook minder op en neer lopen van personeel.
Verder alles top!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten in dit restaurant, vlees bij hoofdgerecht (bavette) was wat karig, zeker voor € 23, wel een enorme zak met aardappelsnippers erbij.
Truus T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Enige tijd geleden heb ik gereserveerd bij Restaurant des Werelds. Heb daar vaker heerlijke tapas gegeten. Zo ook nu gereserveerd met het verzoek om in het restaurant te zitten en niet in de bijzaal. Op de dag dat we 's avonds zouden komen eten werd ik gebeld dat de naam van het restaurant anders was en dat we geen tapas konden eten. Toen we binnen kwamen bleek dat het helemaal niet meer in het restaurant gedeelte was maar in een hoge ongezellige zaal. We kozen voor de sharing diner planken. Het eten was matig van smaak, nauwelijks voldoende en veel duurder dan de eerdere tapas. Heb mijn onvrede van de locatie al meteen in het begin geuit maar daar deden ze niets mee. In het verleden heb ik dit restaurant vaak als tip gegeven aan anderen maar je begrijpt dat ik dat niet meer doe.
S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
De aspergesoep was zeer teleurstellend. Asperge-nat met een klontje boter. Geen asperge te vinden in de soep. En daar betaal je dan Eur 6,50 voor. Op de vraag of er ook geen stokbroodje bij hoorde werd ons een broodplankje aangeboden. Dit werd later wel in rekening gebracht.
Hoofdgerecht was prima.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten!
Benieuwd naar het nieuwe concept.
Theo J.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het is zeer teleurstellend als ik op 3 april deze locatie reserveer met de opmerking dat een van de gasten om speltbrood vraagt en bij binnenkomst medegedeeld wordt dat er geen speltbrood is. Wij waren bijna de eerste gasten. Hoe teleurstellend is dat voor mijn dochter?.
Daarnaast waren ook een drietal gerechten niet voorradig.
De gerechten die we daarnaast gekozen hadden, waren goed.
Desalniettemin hebben we er toch nog een gezellige avond van gemaakt.
H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De keuken des werelds is een aanrader door de heerlijke gerechtjes en de uitgebreide keuze en voor herhaling vatbaar en zeker gezellig en rustig. Het hotel en de wellnessboot daarentegen zeker niet door de drukte en onhygiënisch!!
BB43 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De kok moet even goed kijken war saltimbocca en tart tartin is. Bijde gerechten was niet volgens het kookboek en was niet lekker. Rest van de gerechten was goed.
Johan C.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Wederom lekker gegeten bij Des Werelds. De smaak van de gerechten vond ik nu wat vlakker. De vorige keren met een culinair thema waren er meer smaaksensaties door goede fusiongerechten
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten en een top bediening. Ga zo door dan komen we vaker zo lekker eten alles was toppie. Prijs kwaliteit prima.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten, in een vriendelijke sfeer en mooie ambiance.
Leila K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Bij "eindeloos genieten" kun je inderdaad eindeloos genieten, de gerechtjes zijn klein (tapas idee) en er is voldoende keuze naar ieders smaak. De kwaliteit is uitstekend. Zeker een aanrader.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Prijs te hoog voor het geheel dit ten opzichte van de concurrentie. De prijzen teveel verhoogd! Dit terwijl gerechten en accomadatie hetzelfde zijn gebleven.
adriebiemans .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We vonden de kaart niet zo geweldig.....we hadden de wereldgerechten onbeperkt genomen.
Als je niet alles lust dan is het aanbod te weinig varierend.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Aangename sfeer. Goede service. Grand Café prettiger dan het restaurant. Eindeloos genieten is een perfecte formule! Lekkere en afwisselende gerechten.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben super lekker gegeten, ieder gerechtje was top ! ook de bediening was echt oke!!!! Was reeds ons vierde bezoek aan Mill resort en restaurant. zeker voor herhaling vatbaar !!!!