Restaurant London Street

Hoogveldseweg 1 5451 AA Mill Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant London Street

Dare to Share, een nieuwe trent van lekker uit eten. Dare to Share is beleving aan tafel, gezelligheid, lekkere gerechten met elkaar delen, net als alle mooie momenten in het leven. Kies een samengestelde plank naar keuze. Wil je alleen je voorgerecht delen dat kan, het hoofgerecht is dan helemaal voor jezelf. Vertrouw je de beleving aan ons toe? Ga dan voor Chef’s Choice en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Restaurant London Street

Bushalte op loopafstand.
  • : Gratis parkeren op het terrein.

Dagelijks geopend voor ontbijt, lunch en diner,
Lunch: Dagelijks 12.00 uur 17.00 uur
Diner: Dagelijks vanaf 17.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant London Street

R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We maakten gebruik van het sharing diner.
De makreelmousse zat vol grote graten. Geen brood erbij, daar moesten we om vragen.
De zalm was rauw en niet op smaak.
Hoofdgerecht, het vlees zat vol met pezen en harde stukjes, heel onsmakelijk.
3 soorten vis in een pannetje met dezelfde saus erover en droog van smaak.
Voorheen in des werelds gegeten en altijd supergenoten van het eindeloos genieten arrangement.
Dit is hier niet meer mogelijk en een ander concept geworden. Ik vind dit echt een achteruitgang en geen aanbeveling om te gaan doen.
Ik vind de entourage ook zeer ongezellig.
Kortom niet voor herhaling vatbaar.
Liesbeth T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Goed restaurant
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Hadden een dinerbon, maar hadden geen inbreng op wat er ging komen en viel daarom erg tegen, zeer veel producten met vlees (wat eenzijdig). Hadden verwacht veel aandacht voor gezond voedsel en dat was dit niet.
Maar hebben daardoor nog wel veel keren gedacht, jammer hadden geen fijn gevoel
J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel maar soms ongestructureerd met de bediening bij de tafels. Beter is om een vaste reeks tafels te laten bedienen. Nu werd er binnen een paar minuten gevraagd of we nog wat wilde drinken.
M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
De bereiding van de gerechten was erg teleurstellend. De prijs was belachelijk duur voor hetgeen werd geserveerd.
Mijn aanbeveling krijgt het niet en zal er ook voorlopig niet meer gaan eten.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Het was een verrassingsmenu, dus wij wisten niet wat het zou worden, maar de keuken heeft ons zeer zeker aangenaam verrast. De bediening is zeer vriendelijk en oplettend. Zeker een restaurant waar we nog eens terug willen komen.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Van tevoren duidelijk aangegeven dat een van de gasten een melkallergie had. Vervolgens werd carpaccio met geraspte kaas en grillworst met daarin kaas verwerkt geserveerd... met moeite kwam er een excuus uit de keuken. het verjaardagsmenu vonden we teleurstellend in vergelijking met de á la carte gerechten. Het dessert was daarentegen wel heerlijk.
reute068 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Bij wachttijd heb ik niets ingevuld omdat er niet aangegeven dat het precies goed is.
Prijs-kwaliteitverhouding is niet in verhouding. Voor de kwaliteit zou ik zeker nog een keer gaan, maar voor de prijs zou ik zeker nog een na moeten denken.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Voorheen kwamen we minimaal een keer of 6 per jaar 'eindeloos genieten'. Heerlijke gerechten, vriendelijk personeel en gezellige sfeer. Dit restaurantgedeelte is inmiddels gesloten en alles is verplaatst mét een ander concept. Shared dining voor 2 personen was een teleurstelling. Kleine porties en vooral veel plank; echt te weinig voor 2 personen en ik ben geen grote eter. Hetzelfde gold voor de hoofdgerechtjes in 2 kleine pannetjes op een plank. Bediening was oké; de presentatie van gerechtjes, de hoeveelheid en helaas ook de kwaliteit (o.a. de franse frietjes waren niet gaar) was echt matig.
Emma T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
helaas ging de AH-deal niet door dat de 2e persoon gratis kon eten we kregen 50 % korting op de 2e maaltijd wat dus betekent dat we dus 25 % korting hadden
Gerard F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
----
marja L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het eten was lekker, maar goed aan de prijs. De ruimte was donker zonder ramen. Heel vervelend.
Wij verlangen terug naar de andere ruimte met: Eindeloos Genieten.
V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Nieuwe menukaart, bevalt ons heel goed.
Beter dan de vorige tapas hapjes.
We hadden gekozen voor de sharing dinner menu.
Veerle G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Koelkast in de kamer zou niet slecht zijn. In de badkamer meer licht en een handdoekrek met verwarming.
Wij zaten in een De luxekamers.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk gegeten en rustige sfeer. Leuk om te doen op zo'n sportcomplex dat er toch zo lekker te eten is en dat de sfeer ook heel anders is dan in een sportcomplex. Een aanrader
Sanne .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Een Sharing Diner met partner bij London Street. Voor herhaling vatbaar, wat ons betreft. De sfeer van het pand; het betreft een fitness- en wellness complex, draagt niet bij aan de gehele ervaring. Bediening, snelheid waarmee het eten op tafel komt en de prijs- kwaliteitsverhouding maken dit echt goed!

We hebben ons laten verrassen door de kok en vonden vooral ons hoofdgerecht en dessert echt heerlijk! Het voorgerecht bevatte makreel, die helemaal vol met graten zat. Minpuntje! Tip: meer groenten.
Pleunie S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Hele leuke avond gehad! Eerst ontsnapt uit een van de nieuwe escape rooms en aansluitend heerlijk gegeten. Leuk nieuw concept met sharing diner, porties waren goed, personeel was vriendelijk. Wij komen zeker terug!
Agnes O.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Het concept sharing diner geprobeerd met ongeveer 10 personen: met 2 of meer personen een gerecht/plankje eten delen. Leuk idee, maar de gerechten werden ons lauw tot koud geserveerd. We hebben toch doorgegeten omdat het al wat laat was en iedereen was best hongerig. Toen er na het eten gevraagd werd of het gesmaakt had, gaven we aan dat het matig was. Er kon helaas niks aan gedaan worden, wel excuses. Er kon niet een kopje koffie van het huis vanaf. Erg jammer. Gemiste kans..
W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
oude manier van de menu kaart vonden wij prettiger meer keus en niet alles bij elkaar en we misten op schep lepels maar de smaak was prima zoals altijd
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Lekkere gerechten. De combinatie van Sharing diner en á la carte is een prima combinatie.
Extra opscheplepels bij de Sharing gerechten is wenselijk.