Restaurant Loic

Binckhorstlaan 135 2516 BA Den Haag Nederland Kaart
31-702055767

Over het restaurant Restaurant Loic

In het voormalig hoofdkwartier van de Luchtmacht, vind je een gebouw dat bruist van leven. Ruim 150 organisaties en bedrijven geven hier uitdrukking aan het concept MOOOF, waar dans, sport, muziek en beweging elkaar ontmoeten. Ook het pop-up restaurant Loïc past hier helemaal tussen. Waar energie verbruikt wordt, moet tenslotte ook weer nieuwe energie worden opgedaan. Met de pure, huisgemaakte gerechten uit de Franse keuken een waar genot.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Loic

• : Er is voldoende parkeergelegenheid op het omliggende parkeerterrein.

Maandag: 14.30u - 21.00u
Dinsdag & Woensdag: 12.00u - 21.00u
Donderdag & Vrijdag: 12.00u - 21.30u
Zaterdag: 14.30u - 21.30u
Zondag gesloten

• Af te huren , Doorlopende service , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
9,4
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Annemieke F.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Tweede keer dat we hier hebben gegeten. De kaart is nu veranderd. Dus helaas geen galette met zalm en geen zeebaars meer. Maar we hebben toch weer heerlijk gegeten. Elk gerechtje ziet er fijntjes uit en zo smaakt het ook. Wijnen, dessert en koffie. Alles is top. We hopen dat jullie nog lang blijven bestaan!
maurice V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Alle gerechten met zorg en toewijding klaargemaakt, mooie ingrediënten, en zeer goed van smaak. Een gastheer met een goed verhaal, humor en advies over de kaart. Een restaurant om zeker nog eens naar toe te gaan!
Amarinske D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijke gerechten op een originele plek! Zeebaars als kleine gerecht sprong er voor ons beiden uit. Ook genoten van de tarte tartin.
EJMB .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Uitzonderlijk lekker gegeten. Veel gerechten kunnen proeven van hoge kwaliteit. Echt een aanrader. Hoop dat dit restaurant er nog een poosje zit.
amcvlot .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Wat een heerlijk restaurant! Rustig, ruim opgezet, heerlijke gerechten, wij hebben met zijn vieren gegeten en verschillende gerechtjes op tafel laten zetten en twee salades en werkelijk alles was lekker en met zorg bereid!
Eugenie K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Urban hotspot, pop-up?? op industrieterrein De Binckhorst. Zeer goede en snelle bediening. De bon viel mee €40 pp met apéritief, wijn en koffie. Kleine gerechtjes om uit te kiezen. Wij komen terug.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
We hebben een heerlijke steakhamburger met verse patat gegeten, super super lekker!!
De bediening is vriendelijk en gastvrij en de inrichting is industrieel, groot maar gezellig.
We zijn hier nu voor de 2e keer geweest en komen hier zeker nog eens terug
Annerieke B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij zijn hier nu drie keer geweest en helemaal fan. Relaxed, heerlijk eten en wijnen, met de allerbeste moelleux als afsluiter!
Margriet E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Fijne avond gehad, eten zeer smaakvol, gastheerschap hoog in het vaandel. We komen zeker nog eens terug.
sandra C.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke gastheer, top prijs kwaliteit verhouding, authentiek Franse keuken, wij komen zeker een keer terug.
Feikje N.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een gastvrij onthaal in een gezellige sfeer. Heerlijk eten en een plezierige rekening!! Zeer aan te bevelen.
Corné B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Leuk orgineel restaurant. Om 12u gereserveerd, maar om 11.50u was de deur nog op slot. Als je geen engels of frans spreekt wordt het een echt buitenland ervaring. Porties beetje klein, prima voor lunch maar bij een dineer moet je dan wel veel gerechtjes bestellen.
s P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
heerlijk gegeten. bavette, coquilles st jacques, portobello en bar zijn echt te aanraden. vergeet niet te zeggen waneer je wil de gerechten, anders komen de gerechten een naar de anderen (dus groente na vlees). Meneer Loic is echt klaar om alles duidelijk te maken en te uitleggen.
Annemieke F.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Origineel concept in prettig relaxete sfeer. Leuke kaart en goede adviezen. Onwijs lekker gegeten. We waren met 6 personen waarvan 3 meer traditionele eters en 3 avontuurlijke. Iedreen was enthousiast!
Kavros .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben nu een keer of vijf heerlijk gegeten maar hebben wel behoefte aan een wat meer wisselende kaart. Die is niet gewijzigd sinds de opening.
g.v.b. B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
t was rustig tijdens de lunch,eten is goed maar zeker de hoofdgerechten te duur,enkel
vergezeld van mandje frites,helaas zonder heerlijke versgetikte mayo wat ik wel verwachtte.en een handje rucola......
zakje brood met 5 sneetjes wat je moet bestellen en een keihard bakje boter
jammer,met wat kleine aanpassingen is hier vast aangenaam vertoeven
Ren-ate V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een leuke avond en heerlijk frans gegeten. Op aanraden van de gastheer dronken we een echt lekkere wijn bij de inktvis.
gerard_maastricht .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Midden op een foeilelijk bedrijventerrein is Loic inderdaad een pareltje. Franse kwaliteit met aandacht voor de gasten. Je kunt er je Frans nog eens oefenen als je wilt, maar dat hoeft niet. Wij hadden met tweeen elk een soep, 2 combinatiegerechten en een nagerecht en hadden daar voldoende aan. Porties zijn niet groot, maar groot genoeg voor ons: kwaliteit is hier belangrijker dan kwantiteit. De aanbevolen (witte) wijn was prima. Timing van uitserveren was nagenoeg perfect. Is er dan niets voor verbetering vatbaar? Jawel, want hoewel er beslist aandacht lijkt te zijn besteed aan de inrichting, valt hier nog wel wat winst te behalen. Wij wonen helaas te ver weg (omgeving Maastricht) om hier regelmatig te gaan eten, maar gunnen het Loic dat anderen de weg naar dit restaurant weten te vinden.
esther S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ontzettend lekker gegeten! Wij hadden allerlei kleine hapjes van de kaart besteld. Het was heerlijk!
Vooral de bavette en de baars waren geweldig! Ook de uitleg erbij en de kaas als toetje maakten dat we een erg gezellige en heerlijke avond hebben gehad.