Restaurant Loic

Binckhorstlaan 135 2516 BA Den Haag Nederland Kaart
31-702055767

Over het restaurant Restaurant Loic

In het voormalig hoofdkwartier van de Luchtmacht, vind je een gebouw dat bruist van leven. Ruim 150 organisaties en bedrijven geven hier uitdrukking aan het concept MOOOF, waar dans, sport, muziek en beweging elkaar ontmoeten. Ook het pop-up restaurant Loïc past hier helemaal tussen. Waar energie verbruikt wordt, moet tenslotte ook weer nieuwe energie worden opgedaan. Met de pure, huisgemaakte gerechten uit de Franse keuken een waar genot.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Loic

• : Er is voldoende parkeergelegenheid op het omliggende parkeerterrein.

Maandag t/m zaterdag 12.00u - 21.30u
Zondag gesloten

• Af te huren , Doorlopende service , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
9,3
g.v.b. B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
t was rustig tijdens de lunch,eten is goed maar zeker de hoofdgerechten te duur,enkel
vergezeld van mandje frites,helaas zonder heerlijke versgetikte mayo wat ik wel verwachtte.en een handje rucola......
zakje brood met 5 sneetjes wat je moet bestellen en een keihard bakje boter
jammer,met wat kleine aanpassingen is hier vast aangenaam vertoeven
Ren-ate V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een leuke avond en heerlijk frans gegeten. Op aanraden van de gastheer dronken we een echt lekkere wijn bij de inktvis.
gerard_maastricht .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Midden op een foeilelijk bedrijventerrein is Loic inderdaad een pareltje. Franse kwaliteit met aandacht voor de gasten. Je kunt er je Frans nog eens oefenen als je wilt, maar dat hoeft niet. Wij hadden met tweeen elk een soep, 2 combinatiegerechten en een nagerecht en hadden daar voldoende aan. Porties zijn niet groot, maar groot genoeg voor ons: kwaliteit is hier belangrijker dan kwantiteit. De aanbevolen (witte) wijn was prima. Timing van uitserveren was nagenoeg perfect. Is er dan niets voor verbetering vatbaar? Jawel, want hoewel er beslist aandacht lijkt te zijn besteed aan de inrichting, valt hier nog wel wat winst te behalen. Wij wonen helaas te ver weg (omgeving Maastricht) om hier regelmatig te gaan eten, maar gunnen het Loic dat anderen de weg naar dit restaurant weten te vinden.
esther S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ontzettend lekker gegeten! Wij hadden allerlei kleine hapjes van de kaart besteld. Het was heerlijk!
Vooral de bavette en de baars waren geweldig! Ook de uitleg erbij en de kaas als toetje maakten dat we een erg gezellige en heerlijke avond hebben gehad.
Annemarie L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Verborgen pareltje op een industrieterrein. Voor de liefhebber van puur eten.
Warme sfeer. Informeel, leuke mede gasten. Aanrader.
rob W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Niet geheel onverwachts werden we ontvangen in het Frans (had ik hier bij Iens al over gelezen). Goed moment om het weer eens te oefenen. De gastheer kan het ook prima in het Nederlands of Engels uitleggen, maar door rustig frans te spreken, begrepen we het toch. Leuk.

Maar goed, we kwamen niet voor een bijles Frans. We moesten even zoeken naar de voordeur, maar werden gelukkig vriendelijk geholpen door de portier van het naastgelegen kantoor (die dit ongetwijfeld vaker doet).

Eten was lekker, verschillende kleine gerechtjes, je kunt ze lekker voor jezelf houden, maar ook delen. En zo hebben we bijna de hele kaart geproefd. Alles was lekker, alleen was het bij het varken niet helemaal duidelijk dat het buikspek betrof, dat vindt niet iedereen lekker. De selectie open wijnen zou wat uitgebreider mogen, maar de wijn die ze open hadden was lekker.

We komen zeker nog een keer.
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Je waant je even in het buitenland, dát alleen al is fijn. Je kan merken dat les gents èchte gastheren zijn, ook dát is fijn!
Merci à Loïc!
Nicjm V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Tja, de recensies waren veelbelovend. Typisch Frans, twee echte Bretonners. Nu zag de gerant er wel een klein beetje uit als Obelix en sprak hij voortreffelijk Frans maar daar blijft het dan ook wel bij. Volstrekt inspiratieloze kaart en de gerechtjes zijn te klein om te delen. Op zich lekker gegeten maar het eerste de beste eetcafé is eigenlijk net zo Frans. Zal wat mij betreft op deze manier niet al te lang pop uppen.
Dag Nicjm,
Bedankt voor je eerlijke recensie. Jammer dat het je niet zo goed is bevallen. Wellicht is er een misverstand geweest met betrekking tot de kleine gerechten. Deze zijn namelijk niet zozeer in het leven geroepen om te delen (al mag dat natuurlijk wel), maar zijn bedoeld als 'Franse tapas'. Dat vonden wij toch vrij uniek. Maar misschien kunnen we je verleiden om over een maandje of twee nog eens terug te komen, dan kan onze nieuwe kaart je wellicht wel (aangenaam) verrassen!
Cordialement,
Restaurant Loïc

Ingeborg H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
In tijden niet ZO lekker gegeten! Bijzondere locatie, fijne bediening, prettige achtergrond muziek, goede wijnen en bovenal....heerlijke gerechten! Franse specialiteiten...en met Loic zelf als gastheer een ware belevenis!
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Leuke kaart met eerlijke gerechten zonder veel poespas. Vind de ruimte wat kaal overkomen, beetje klaslokaal, maar dat komt ook door de houtenstoelen. Wat meer sfeer in de inrichting mag, service is prima, zeker Loic verstaat zijn vak.
Dag Willeke,
Een goede tip, hartelijk dank. We zullen eens goed nadenken over wat sfeermakers in het restaurant! En hopelijk heb je een volgende keer dit gevoel dan niet meer.
Cordialement,
Restaurant Loïc
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Ontzettend goed en lekker gegeten. Samen 6 gerechten geproefd en alle 6 heel verfijnd van smaak, heerlijk.
Verrassende wijnkaart, klein maar goed, Bourgogne is een aanrader! Aanwinst voor de buurt. We komen snel terug om ook de desserts te proeven. À bientôt!
Silvère V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk eten in een spannende eigentijdse ambiance met een echt Franse keuken en echt Franse bediening! Aanrader!
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Leuke kaart, verrassende gerechten. Een hamburger die niet van gehakt gemaakt is en bedekt is met epoisse, je moet het maar durven.
Silvère V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Voortreffelijk concept, verrassende locatie, heerlijk vers! Vriendelijke bediening voor een alleszins redelijke prijs! Warm aanbevolen.
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten, en in een goed tempo. Er werd goed op je gelet wanneer je aan een volgend gerecht toe was. Goede belichting, die sfeervol was. Wij komen zeker terug.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten en een gezellige service en een leuke sfeer. Ga ik vaker eten!..........................................
Lucia V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Verscholen in een zijstraat van de Binckhorstlaan, tegenover het 'vergeten kasteel' vind je dit Franse restaurant. Thuis nog even je Frans oppoetsen want ook de ontvangst door gastheer Loic is in het Frans. Lukt dat niet? Geen nood, Loic schakelt moeiteloos over naar Frengels of Hollandais. Hij is een prima gastheer die je omringt met goede zorgen en drank en menu tips zonder opdringerig te zijn. De menukaart maakt kiezen moeilijk. Maar omdat de gerechten niet al te fors zijn kun je een gevarieerd menu samen stellen. En fout kiezen kan denk ik niet, want alles wat bij ons tafel kwam was heerlijk!
De inrichting is sfeer- en smaakvol . Toen wij er waren was het restaurant goed gevuld met zowel tafels voor twee als tafels voor vriendengroepen en families. De ruime opzet maakt echter dat je voldoende privacy hebt.
Een aanrader voor zowel een avond rustig tafelen maar ook als startpunt voor avondje stappen in Den Haag.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Franse kwaliteit diner in een industriele omgeving. Beetje lastig te vinden en even wennen aan de inrichting.
Leuk om met vrienden in een andere omgeving dan het traditionele restaurant te eten. Heeeel ruim opgezet en natuurlijk kwamen voor het menu. Niet te uitgebreid, lekkere kleinere gerechten waar je een eigen selectie uit maakt, voor jezelf of samen met anderen.
Hidde G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Geweldige gerechten uit de Franse keuken, zeer redelijk geprijsd voor de kwaliteit van het eten. De porties zijn aan de kleine kant, maar dit maakt het weer mogelijk om veel verschillende gerechten te proeven. Restaurant zelf kan iets sfeervoller worden ingericht. Absoluut een aanrader om een keer een avond te gaan tafelen.
Mila2106 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben vanavond heerlijk gegeten bij Loic. Een nieuwe aanwinst voor de stad Den Haag. We zijn begonnen met een plankje met overheerlijke kazen en vleeswaren. De vis van de dag (slibtong) was geweldig. En de frietjes....top! Met zelfgemaakte mayonaise. Vlees (entrecote) was heerlijk mals. Het eten hier is echt van goeie kwaliteit. De cheescake als toetje was genieten. Kortom: dit restaurant is echt de moeite waard. Loic bedankt voor de gezellige avond.