Restaurant Loic

Binckhorstlaan 135 2516 BA Den Haag Nederland Kaart
31-702055767

Over restaurant Restaurant Loic

In het voormalig hoofdkwartier van de Luchtmacht, vind je een gebouw dat bruist van leven. Ruim 150 organisaties en bedrijven geven hier uitdrukking aan het concept MOOOF, waar dans, sport, muziek en beweging elkaar ontmoeten. Ook het pop-up restaurant Loïc past hier helemaal tussen. Waar energie verbruikt wordt, moet tenslotte ook weer nieuwe energie worden opgedaan. Met de pure, huisgemaakte gerechten uit de Franse keuken een waar genot.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Loic

• : Er is voldoende parkeergelegenheid op het omliggende parkeerterrein.

Maandag t/m zaterdag 12.00u - 21.30u
Zondag gesloten

• Af te huren , Doorlopende service , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,3
Voordelig
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Je moet het weten te vinden restaurant Loic een beetje verscholen op de Binckhorstlaan maar gezien enthousiaste reacties van vrienden gezocht en gevonden!!! Hartelijke ontvangst door gastheer Loic. De ruimte is trendy ingericht maar vooral de wand met filmbeelden uit Bretagne maakt het zeer de moeite waard . De wijnen zijn vriendelijk geprijst maar van hoogstaande kwaliteit , heerlijk !!!
Van de kaart alleen maar kleine gerechtjes genomen om te proeven , hmmm klein niet echt na twee a drie gerechtjes is de trek al aardig gestild maar bovenal zeer de moeite waard. De coquilles, heerlijk in het sausje met prei, bavette van een top kwaliteit met pittige en originele dip erbij en dan de portobello met geitenkaas om nog over na te dromen en watertanden. Toetjes gaan wij een keer voor terug , nu afgesloten met top kwaliteit koffie en last but not lease : een zeer schappelijke rekening gepresenteerd door gastheer Loic.
En verrijking voor dit industriegebied en een aanrader
Sytske V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Loic in Den Haag!
Alles vers, mooi gepresenteerd en een super vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben genoten afgelopen zaterdag. Heerlijke wijnen en fantastisch eten. Heel veel kleine gerechtjes besteld en met z'n vieren gedeeld. Werd niet moeilijk over gedaan. Bijzonder vriendelijke gastheer. Wij komen zeker terug.
Hans P. V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Verjaardag gevierd met de familie. Een relevatie! Echt mooie Bretonse keuken, authentieke smaken gebaseerd op inkoop bij kleine lokale producenten. Charmante ontvangst door Loic in het Frans, Engels en Nederlands. Echte Franse chef achter de pannen. Sinds kort gevestigd in het oude hoofdkwartier van de luchtmacht, ingericht onder meer met wat er in het gebouw voorhanden was. Voldoende gratis parkeergelegenheid, ook wel prettig in Den Haag.
Je kunt kiezen uit het combineren van kleinere gerechtjes of grotere hoofdgerechten. Allebei geprobeerd met ons - best wel culinair onderlegde - gezelschap.
Vooraf Bretonse oesters, heel mooie en gevarieerde charcuteries en coquilles.
Als kleinere gedeelde gerechtjes geportioneerde gevulde portobello, gemarineerde bavette, mooi gemaakt buikspek - uiteraard van Livar - en nog meer van die fraaie coquilles. Alles geweldig op smaak, fraai opgemaakt en vriendelijk geserveerd. Brood erbij van de Franse Bakker in Den Haag.
Voor de oudste hongerige puber een grote goed blue gebakken ribeye, mooie vlees.
Voor de jongste een qua grootte goed behapbare hamburger Bretonse stijl, daar kwam de bavette weer in terug.
We lieten ons door Loic adviseren over de wijn, eerst wit dan rood. Voor mij onbekende wijnen, maar ze pasten fantastisch bij de gerechten.
Toe een chocolade lavatoetje, dat probeer ik thuis ook wel eens te maken. Voor ik dit niveau bereik moet ik nog even oefenen vrees ik.
Al met al een fantastische en vriendelijk geprijsde verjaardagservaring in dit nieuwe restaurant van de voormalige butler van de Franse ambassade in Den Haag.