Restaurant Logisch

Maliestraat 9 2514 CA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Logisch

Biologisch, da's logisch!

Wie denkt dat biologisch eten duur en truttig is, heeft het helemaal mis. In het centrum van Den Haag kun je namelijk heel betaalbaar biologisch eten in het hippe restaurant Logisch! Chef Johan zorgt ervoor dat je de lekkerste gerechten op je bord krijgt, allemaal van eerlijke, biologische producten. En dat proef je, aldus Johan. Maar niet alleen het eten heeft een verantwoorde herkomst, zelfs het trendy interieur is gemaakt van duurzame materialen. Dus zoek je een authentiek, smakelijk en eerlijk restaurant, dan zit je hier goed, dat is logisch!

Meer informatie over restaurant Restaurant Logisch

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
Triple L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuk ingericht en heerlijk, smaakvol gegeten! Enige verbeterpuntje is dat de bediening iets meer aandacht mag hebben voor de tafels/de bestelling opnemen en over weinig kennis van de wijnen beschikt. Verder echt een aanrader!
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Met drie collega's prima gedineerd. Prettige ontvangst, goed meegedacht met de wijnen en prachtig opgemaakte borden, zowel bij voor- als hoofdgerecht, en dan ook nog eens bijzonder smakelijk. Zelf had ik de eend. Heerlijk, beetje spekkerig bijna - eend kan al gauw droog worden. Wat ontbrak waren de koolhydraten. Uiteindelijk kregen we na dit te hebben gevraagd, alsnog zelfgemaakte frites. Deze waren van bijzondere hoge kwaliteit. Vreemd dat deze niet standaard wordt geserveerd. Kregen tot slot nog een limoncello van het huis, omdat we twee (naar later bleek) Italiaanse toeristen naar binnen hadden Gelokt. Al met al een geslaagde avond, al was het wat stilletjes en daardoor wat sfeerloos.
Hélène K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijk!
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Voor de reservering ben ik afgegaan op de recensies bij Iens.
Het werd voor ons helaas een flinke teleurstelling.
Het hoofdgerecht - zwaardvis met bliny - was overladen met grof zout, waardoor er weinig meer te proeven viel.
Vanwege ons avondprogramma had ik om 18:00 uur gereserveerd. Het was toen nog aangenaam rustig. Wat opviel, was dat het bedienend personeel op luide toon een gesprek over vakanties voerde.
Rond zeven uur kwam een gezelschap van meer dan twintig vrouwen binnen, die blijkbaar een vrijgezellenavond kwamen vieren. Als een dergelijk gezelschap in dit kleine restaurant de ruimte - letterlijk en figuurlijk - in beslag neemt, is het voor andere gasten moeilijk nog een gesprek te voeren. Al met al een slechte ervaring, en kan ik dit restaurantje ook niet aanbevelen.
Janssen S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Eten viel tegen. Vooraf gevulde pannenkoek met curry, maar geen echte curry aangetroffen en de vulling had weinig smaak. Hoofdgerecht was rode paprike met quinoa. Wederom weinig smaak, moest het hebben vh gegrilde kaaslaagje waarmee het gegarneerd was. Witte wijnen vielen ook wat tegen. Wij komen niet terug.
thelma W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben hier vanavond echt heerlijk gegeten! Als het gaat om kwaliteit ligt onze lat hoog, maar onze verwachtingen zijn overtroffen. Rustige, knusse ambiance. Goeie fles wijntje erbij. Kortom, we hebben een prima avond gehad. Wij komen zeker nog een keertje terug.
Wieske T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Fantastisch eten, fantastische gastheer! We hebben hier super lekker gegeten en een heel gezellige avond gehad! Helaas heel weinig kleingeld voor een fooi, dus bij deze: heel erg bedankt voor de leuke avond!
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Logisch is een restaurant in een van de mooiste stukjes van Den Haag. Het is niet groot en gezellig ingericht. De service was erg vriendelijk. De gerechten waren lekker en met zorg bereid. Zeker voor herhaling vatbaar!
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk en puur eten. Aanpassing aan wensen geen enkel probleem. Goede wijnen.
maureen M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gastheer weet alles over de producten en ook wanneer je nog iets nodig hebt of juist niet. Leuke en ongedwongen sfeer en het eten was heerlijk.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en fijne service
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
heerlijk gegeten. gezellig attente bediening. we kregen nog een fles wijn cadeau vanwege onze trouwdag. we komen zeker terug!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
In prima sfeer uitstekend gegeten, goede gerechten lekkere wijn en een attente bediening
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Als ik een paar dagen in Den Haag ben, eet ik 1 avond hier. Ik word altijd heel gastvrij verwelkomd, eten is altijd goed, niet te ingewikjeld en altijd weer nieuwe wijntjes ontdekken. Fijn!
JasperDijsel .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuke zaak, in een leuke horecawijk. Goed ontvangen en correct bediend.
Uitstekende kabeljauwfilet gegeten met verse seizoensgroenten,
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gisteravond genoten bij Logisch. Er werd veel zorg aan ons, het eten en de sfeer besteed. Dat voelde je en niet onbelnagrijk dat proefde je ook! Gaan we zeker terugkomen!
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Was een tijdje niet geweest, maar het was weer warm, geweldig en lekker. De sfeer is gezellig, de bediening uitmuntend en de gerechten smaakvol en mooi. Ik moet hier weer regelmatig heengaan.
Cynthia W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een horecabedrijf met een heel groot hart voor de zaak. Ze halen werkelijk plezier uit het bereiden en serveren van lekker eten en dat proef je!!! Alles is met veel zorg en smaak bereid. Een weldaad voor je lijf om zo te mogen eten! Dank Logisch!
.. FATCAT ..
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten. Terwijl reservering was bevestigd, bleek Logisch niet op de hoogte. Naar eigen zeggen checken zij na 17:00 uur diezelfde dag geen reserveringen meer. Voor nu geen probleem, want ontvangst was vriendelijk en we konden een tafel kiezen. Wel vraag ik mij af hoe dat gaat als de zaak vol is.

Inrichting
Kleine smalle zaak, modern strak, niet te veel onzin, gezellig zodra zaak voller is, kleine tafels

Eten en drinken
Voorgerecht: salade met geroosterde bloemkool en kerriemayo. Smaakte oké, maar niet om te onthouden. Geroosterde bloemkool uit de koeling en qua smaak lag verwachting hoger. Spinazie-ricotta ravioli smaakten beter en waren mooi beetgaar.
Hoofdgerecht: Slow cooked lam met rode kool. Vlees was heerlijk zacht en lekker. Rode kool ook goed klaargemaakt. Koolhydraten kunnen tegen meerprijs bijbesteld worden, deze keer niet nodig.
Fles Rioja paste bij het eten en ondanks fleswater op tafel, is kraanwater mogelijk.

Prijs aan de hoge kant, maar niet buitensporig.
T V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Mooi kaart, uitstekende kwaliteit, zeer goed wijnadvies, vriendelijke en adequate bediening, kortom: perfect!