Restaurant Limes

Cattenhagestraat 9 1411 CR Naarden Nederland Kaart
31-358200930

Over restaurant Restaurant Limes

Karakteristiek restaurant met heerlijke gerechten uit de Rotisserie. Fantastische kippen (drie sterren, Label Rouge), wild en andere vleesgerechten. Ook altijd prachtige visgerechten. De houten vloer, kleurrijke muren en open keuken vormen samen de smaakvolle inrichting met een eigen karakter. Terwijl de Franse boerderijkip aan de rotisserie draait, geniet je ondertussen alvast van de zorgvuldig geselecteerde wijnen die allemaal ook per glas zijn te bestellen. Limes is een reden om Naarden eens te bezoeken!

Meer informatie over restaurant Restaurant Limes

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00

Dorine J. .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Een sfeervolle en gezellig ingericht restaurant. Een vriendelijke en warme ontvangst van de gastvrouw die de jassen aanneemt. Mooie opgemaakte borden met daarop allemaal vers gemaakte producten en mooie wijn erbij besteld. We hebben een heerlijke avond gehad. Komen beslist nog eens terug!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Leuke ambiance...well done..

Bij binnenkomst te druk..wie neemt onze jas aan? Welke tafel? Tja..Kan gebeuren

Eenmaal gezeten wat moeite om een drankje te krijgen... Oei.. gastheer is je balans helemaal goed? Te weinig bezetting bij te drukke tent.

Voorgerecht na 45 minuten... Aiii...pijnboompitten..allergie vraag vergeten..

OK..vader en zoon ruilden salade ...want onze fout..wel meteen gemeld daarna..

Steak tartaar ...prima..de loempia's met geitenkaas niet echt inspirerend..Het stukje ehh..prefab cracker op bord...onwaardig.. geen vers brood of iets dergelijks in mandje erbij...

Bijna een uur gewacht op tweede gang... en nee...echt? Wederom pijnboompitten in de salades..Praatten we tegen een muur?

Wederom zelf opgelost..Kalfs sucade lekker.. Risotto en vis ook...salade verzopen in vette nare dressing...weinig en ongeïnspireerd..Patat..Tuurlijk kinderen vinden dat altijd prima..maar ouders zien het liever anders.. Opscheplepel..ontbrak..

2 euro reserveringskosten maal 5??? Het voelde als verkapte revanche voor een restaurantactie.. In Nederland spelen we normaal eerlijk en niet met dit soort verborgen winstmakers..

Na bijna uur over 2 gangen maanden we tot meer vaart..kinderen moeten op tijd slapen..20.40 kwam heerlijk toetje met cheesecake...

Eten was met high en low..maar door te veel gasten kon men het niet aan..dat voelden we duidelijk..helaas..
Jordy R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Na enige tijd geleden al verrast te zijn door dit leuke restaurant hebben we ervoor gekozen om in ons vestingbezoek hier weer te gaan eten.
Wederom een goede keuze!
Bij binnenkomst voelde we al de warme uitstraling van zowel het restaurant als het personeel. We werden herkend van enige tijd terug en dat is uiteraard altijd een pluspunt.
Gekozen voor het hapjes menu en dit is echt een aanrader!
Alles was huisgemaakt werd ons verteld en de smaken/combinaties waren echt fantastisch.
De bediening maakte deze avond af met een gastvrije en gezellige service.
We komen absoluut terug! Topzaak.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een tien met een griffel voor de kok. Het eten was voortreffelijk. Vooral de kalfssucade was zo heerlijk.
Van de bediening hadden wij meer verwacht gezien de andere recensies. Hopelijk was dit door omstandigheden een incident.
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie en het AH-menu dat werd aangeboden had voldoende keus (voor- en nagerecht keuze tussen vis, vlees en vega).
Y D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met de AH actie hebben we heerlijk gegeten. Keuze uit 3 voor-hoofd en nagerechten. Het was gezellig! Beetje jammer dat we € 2,00 p.p. aan reserveringskosten moesten betalen.
Het restaurant is een aanrader.
Pgapronk .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
luidruchtige groep mensen naast ons , die een gesprek nauwelijks mogelijk maakten.
misschien iets aan de akoestiek doen !
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Wat een heerlijke gerechten worden er geserveerd. Aparte Iens kaart maar volop keuze. Prettige bediening, we zaten echt op ons gemak. Voor herhaling vatbaar!
Agassi .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wat was het weer fijn om bij Limes te zijn! De ontvangst was zoals altijd vriendelijk en gastvrij, je voelt je direct thuis en welkom. Het eten was zoals we gewend zijn, top. Je proeft dat alles vers is en zelf gemaakt. Ja, en dan is er wel eens iets niet. Zeker op zondag kan dat gebeuren. No problem. Dan weet je tenminste dat je geen diepvrieskippen krijgt..De kalfssucade in rodewijntruffelsuas was verrukkelijk. De coquilles vooraf bijzonder met de nouillyprat dressing. Kortom, we hebben weer genoten. En het was erg gezellig in een lekker gevulde zaak. Topsfeertje...Doorgaan zo jongens..en meiden...
Eric.snijders S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prettig restaurant in het pitoreske Naarden, met vriendelijke- persoonlijke- service. Gerechten allen erg smaakvol met veelal huisgemaakte toevoegingen. Vooral het Sukadevlees was erg lekker. Hoofdgerechten niet overbemeten, maar prima met de toevoegingen die er extra bijbesteld kunnen worden. Kip was prima maar niet heel bijzonder. Carpaccio heerlijk en overvloedig. Deserts top. Erg leuk ook dat je de voorgerechten als tapas kan bestellen in kleinere porties, of een plakje kan laten opmaken en met elkaar kan delen. Een gezellige en smaakvolle avond uit met accurate en vriendelijke service.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Limes! Het personeel is zeer vriendelijk en de inrichting van het restaurant is erg sfeervol. Ondanks dat t restaurant vol zat, kregen we prima op tijd onze gerechten. De porties zijn goed op elkaar afgestemd, niet te veel en niet te weinig. Vooral het hoofdgerecht was heerlijk. Ik had kalfssucade met truffelsaus en deze was ontzettend mals. Voor t desert had ik een cheesecake met aardbei ijs, ook ontzettend lekker. Kortom, we hebben genoten.
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Goed eten. leuke inrichting en zeer vriendelijke bediening
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Warm ontvangst, snelle bediening en prima gerechten. Lekker gegeten in een prettige sfeer. Kom hier zeker nog eens terug!
Arthur1956 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Vlotte, vriendelijke ontvangst. Attente medewerkers, rustige afwisselende muziek op de achtergrond. Heerlijke gerechten, niet veel keuze in menu's, maar wel uitstekende kwaliteit.
Nando B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Via AH restaurant actie gegeten. Goede ontvangst, leuk ingericht restaurant, vriendelijke bediening en lekker eten. Voor herhaling vatbaar.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Was hier nog nooit geweest maar wel goede dingen over gehoord. Hele aardige bediening en prima verzorgd eten in een mooie ambiance. Doordat ik zelf op dieet ben heb ik mij ingehouden en mij beperkt tot het hoofdgerecht maar ik had het moeilijk toen ik de prachtige toetjes op tafels naast mij zag verschijnen.....
Dodijn W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Fijn ontvangen, mooi plekje met z'n vieren opgezocht. Prettige achtergrondmuziek, Een hele prettige ambiance. Keuzemenu vanwege onze spaarkaarten met verrassende gerechten. Het makreelvoorgerecht viel vooral in goede aarde. De hoofdgerechten bevielen eveneens. Er werd opgediend met friet en royaal salade. Als nagerecht waren de cheesecake, de bladerdeeg met blauwe kaas en pruimensaus mooi opgediend en de combinatie van verschillende desserts was natuurlijk een klapstuk. Heerlijk allemaal! Wij hebben genoten.
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Zeer attente bediening, concertmenu, prima prijs/kwaliteit verhouding.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Tja, als je een brasserie-rotisserie zegt te zijn, verwacht je dat het - zeker met een beperkte kaart - perfect is. Maar dat was het niet het geval. Hoofdgerechten: kip (gewoon en heet), haantje, entrecote en vis van de dag; de varkensbuik was op (en we waren er om half zeven). Kip leek wel gekookt en even aan het spit. Niet los van het bot en geen krokant vel. Een tegenvaller. Vage salade met te veel dressing met smakeloze olie en te weinig zuur en kogelharde blokjes 'feta'. Jammer, want het is een leuk restaurant en het concept kan best goed werken.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Heerlijk gezeten op terras achter met uitzicht op de Grote Kerk
Zoute120 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Prima gegeten met vrienden tijdens onze fietstocht. We konden kiezen uit 3 gerechten, die er geweldig uitzagen en smaakte.
Zeker een aanrader.