Restaurant Limes

Cattenhagestraat 9 1411 CR Naarden Nederland Kaart
31-358200930

Over het restaurant Restaurant Limes

Karakteristiek restaurant met heerlijke gerechten uit de Rotisserie. Fantastische Franse boerderijkippen (drie sterren, Label Rouge), wild en andere vleesgerechten. Ook altijd prachtige visgerechten. De houten vloer, kleurrijke muren en open keuken vormen samen de smaakvolle inrichting met een eigen karakter. Terwijl de Franse boerderijkip aan de rotisserie draait, geniet je ondertussen alvast van een mooi, met zorg geselecteerd glas wijn. Alle wijnen zijn trouwens ook per glas te bestellen. Kortom, Limes is een reden om Naarden eens te bezoeken!

Meer informatie over restaurant Restaurant Limes

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00

Henriette L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met de Albert Heyn bon naar Naarden gereden, rustige avond , maar net genoeg gevuld om t gezellig te maken. Leuk menu . Leuke inrichting . Aardige mensen.
Kraanwater werd gebracht, prima!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten, van voor- t/m nagerecht was erg lekker, de truffelrisotto was geweldig. Fijne bediening van 2 mensen die duidelijk uitstralen het leuk te vinden mensen gastvrij te onthalen. Goeie kennismaking via de AH-actie! Voor herhaling zeker vatbaar. Wel jammer dat juist deze middag de live-muziek was gecancelled, maar gelukkig was het mooi wandelweer.
antwoordcees .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Jammer dat met de Albert Heijn aktie de kaart erg beperkt is, daartegenover staat dat de service en het eten er prima is. Zeker een aanrader.
Ernst P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een aangename verrassing. Voor het eerst naar toe via de AH actie maar zeker een herhaling waard. Uitstekende bediening, goed eten en een betaalbare prijs.
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Uitstekend gegeten bij Limes! De boerenkip van de rotisserie is mals en smakelijk, de kalfssukade heel mooi op smaak en boterzacht. De desserts zijn ook bovengemiddeld en prachtig gepresenteerd. Aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heel mooi ingericht restaurant. De bediening (waarschijnlijk ook de eigenaar) nam ook de tijd een praatje met je te maken.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Met zijn vieren een fijn diner genoten bij Limes in Naarden. Perfecte bediening, sfeervol interieur en doordat we de AH bonnen verzilverd hebben ook een prima prijs/kwaliteit verhouding. Inclusief aperatief, water, wijn, koffie extra dessert 30 euro pp voor een uitstekend driegangen maaltijd is echt waar voor je geld.
Aan te bevelen!
Dieneke V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gerechten in razendsnel tempo opgediend. Bedienend personeel onrustig. Geen aandacht voor ons als klant. Vrijwel niets gezegd. Over gerechten helemaal geen uitleg. Kortom eten was redelijk goed, maar door bediening hebben wij er weinig vreugde aan beleefd...zeer teleurstellend
artlandnatascha .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
wij hebben lekker en apart gegeten, dus niet het doorsnee wat je vaak krijgt. de bediening is vriendelijk en een fijne ambiance. het restaurant is leuk ingericht.
Dorine J. .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Een sfeervolle en gezellig ingericht restaurant. Een vriendelijke en warme ontvangst van de gastvrouw die de jassen aanneemt. Mooie opgemaakte borden met daarop allemaal vers gemaakte producten en mooie wijn erbij besteld. We hebben een heerlijke avond gehad. Komen beslist nog eens terug!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Leuke ambiance...well done..

Bij binnenkomst te druk..wie neemt onze jas aan? Welke tafel? Tja..Kan gebeuren

Eenmaal gezeten wat moeite om een drankje te krijgen... Oei.. gastheer is je balans helemaal goed? Te weinig bezetting bij te drukke tent.

Voorgerecht na 45 minuten... Aiii...pijnboompitten..allergie vraag vergeten..

OK..vader en zoon ruilden salade ...want onze fout..wel meteen gemeld daarna..

Steak tartaar ...prima..de loempia's met geitenkaas niet echt inspirerend..Het stukje ehh..prefab cracker op bord...onwaardig.. geen vers brood of iets dergelijks in mandje erbij...

Bijna een uur gewacht op tweede gang... en nee...echt? Wederom pijnboompitten in de salades..Praatten we tegen een muur?

Wederom zelf opgelost..Kalfs sucade lekker.. Risotto en vis ook...salade verzopen in vette nare dressing...weinig en ongeïnspireerd..Patat..Tuurlijk kinderen vinden dat altijd prima..maar ouders zien het liever anders.. Opscheplepel..ontbrak..

2 euro reserveringskosten maal 5??? Het voelde als verkapte revanche voor een restaurantactie.. In Nederland spelen we normaal eerlijk en niet met dit soort verborgen winstmakers..

Na bijna uur over 2 gangen maanden we tot meer vaart..kinderen moeten op tijd slapen..20.40 kwam heerlijk toetje met cheesecake...

Eten was met high en low..maar door te veel gasten kon men het niet aan..dat voelden we duidelijk..helaas..
Beste gast, zoals ik u n.a.v. uw recensie ook telefonisch uitlegde, was de bezetting die avond door onverwachte ziekte van twee medewerkers, onvoldoende. Daarbij was het ook nog erg druk, en die combinatie leidde helaas tot het door u beschreven resultaat. Nogmaals mijn excuses daarvoor. U weet dat het er bij Limes normaal gesproken heel anders aan toe gaat, fide ook de andere recensies en dat een goede service voor ons prioritair is. Wat betreft de twee euro reserveringskosten: deze kosten worden ons door Iens in rekening gebracht. Wij geven dus niet alleen een driegangendiner weg, maar betalen ook nog twee euro p.p. aan Iens. Overigens staat op de menukaart duidelijk aangegeven dat deze kosten worden doorberekend.
Hopelijk tot ziens en met vriendelijke groeten,
Paul
Jordy R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Na enige tijd geleden al verrast te zijn door dit leuke restaurant hebben we ervoor gekozen om in ons vestingbezoek hier weer te gaan eten.
Wederom een goede keuze!
Bij binnenkomst voelde we al de warme uitstraling van zowel het restaurant als het personeel. We werden herkend van enige tijd terug en dat is uiteraard altijd een pluspunt.
Gekozen voor het hapjes menu en dit is echt een aanrader!
Alles was huisgemaakt werd ons verteld en de smaken/combinaties waren echt fantastisch.
De bediening maakte deze avond af met een gastvrije en gezellige service.
We komen absoluut terug! Topzaak.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een tien met een griffel voor de kok. Het eten was voortreffelijk. Vooral de kalfssucade was zo heerlijk.
Van de bediening hadden wij meer verwacht gezien de andere recensies. Hopelijk was dit door omstandigheden een incident.
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie en het AH-menu dat werd aangeboden had voldoende keus (voor- en nagerecht keuze tussen vis, vlees en vega).
Y D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met de AH actie hebben we heerlijk gegeten. Keuze uit 3 voor-hoofd en nagerechten. Het was gezellig! Beetje jammer dat we € 2,00 p.p. aan reserveringskosten moesten betalen.
Het restaurant is een aanrader.
pgapronk .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
luidruchtige groep mensen naast ons , die een gesprek nauwelijks mogelijk maakten.
misschien iets aan de akoestiek doen !
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Wat een heerlijke gerechten worden er geserveerd. Aparte Iens kaart maar volop keuze. Prettige bediening, we zaten echt op ons gemak. Voor herhaling vatbaar!
agassi .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wat was het weer fijn om bij Limes te zijn! De ontvangst was zoals altijd vriendelijk en gastvrij, je voelt je direct thuis en welkom. Het eten was zoals we gewend zijn, top. Je proeft dat alles vers is en zelf gemaakt. Ja, en dan is er wel eens iets niet. Zeker op zondag kan dat gebeuren. No problem. Dan weet je tenminste dat je geen diepvrieskippen krijgt..De kalfssucade in rodewijntruffelsuas was verrukkelijk. De coquilles vooraf bijzonder met de nouillyprat dressing. Kortom, we hebben weer genoten. En het was erg gezellig in een lekker gevulde zaak. Topsfeertje...Doorgaan zo jongens..en meiden...
Eric.snijders S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prettig restaurant in het pitoreske Naarden, met vriendelijke- persoonlijke- service. Gerechten allen erg smaakvol met veelal huisgemaakte toevoegingen. Vooral het Sukadevlees was erg lekker. Hoofdgerechten niet overbemeten, maar prima met de toevoegingen die er extra bijbesteld kunnen worden. Kip was prima maar niet heel bijzonder. Carpaccio heerlijk en overvloedig. Deserts top. Erg leuk ook dat je de voorgerechten als tapas kan bestellen in kleinere porties, of een plakje kan laten opmaken en met elkaar kan delen. Een gezellige en smaakvolle avond uit met accurate en vriendelijke service.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Limes! Het personeel is zeer vriendelijk en de inrichting van het restaurant is erg sfeervol. Ondanks dat t restaurant vol zat, kregen we prima op tijd onze gerechten. De porties zijn goed op elkaar afgestemd, niet te veel en niet te weinig. Vooral het hoofdgerecht was heerlijk. Ik had kalfssucade met truffelsaus en deze was ontzettend mals. Voor t desert had ik een cheesecake met aardbei ijs, ook ontzettend lekker. Kortom, we hebben genoten.
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Goed eten. leuke inrichting en zeer vriendelijke bediening