Restaurant Limes

Cattenhagestraat 9 1411 CR Naarden Nederland Kaart
31-358200930

Over het restaurant Restaurant Limes

Karakteristiek restaurant met heerlijke gerechten uit de Rotisserie. Fantastische Franse boerderijkippen (drie sterren, Label Rouge), wild en andere vleesgerechten. Ook altijd prachtige visgerechten. De houten vloer, kleurrijke muren en open keuken vormen samen de smaakvolle inrichting met een eigen karakter. Terwijl de Franse boerderijkip aan de rotisserie draait, geniet je ondertussen alvast van een mooi, met zorg geselecteerd glas wijn. Alle wijnen zijn trouwens ook per glas te bestellen. Kortom, Limes is een reden om Naarden eens te bezoeken!

Meer informatie over restaurant Restaurant Limes

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00

Jan Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Geen.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Lunch was voortreffelijk. Wel van de dinnerkaart gegeten. Gerechten waren vakkundig bereid en de opmaak
was aantrekkelijk.. Vriendelijke ambiance op het kleine achterterras. Gerechten vlot op tafel.Bediening voorkomend, attent en op het juiste niveau informeel alsmede ontspannen. Misschien omdat het niet al te druk was op het terras en dat er daarom geen hectiek was. Uitstekend gastheerschap richting gasten. Prijsniveau gelet op de kwaliteit acceptabel.Tendens stijgend.
Conclusie: voor herhaling vatbaar.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De inrichting is goed en gezellig. Ongedwongen sfeer.
henkenlies1955 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten met goede keuze mbt. de AH-restaurantactie. Vriendelijke en vlotte bediening. Gezellige indeling in het restaurant. Twee gedeelten met mogelijk zicht op de keuken.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Uitgebalanceerde gerechten met goede sausen. Verrassende elementen. Alles zelf wordt gemaakt. Grand Dessert is een aanrader als je van desserts houdt.
rofre61 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben buitengewoon goed gegeten bij restaurant Limes in Naarden. Heel vriendelijke en voorkomende bediening. Ondanks dat het restaurant vrij vol was hebben we niet lang op het eten hoeven te wachten. Wij komen zeker terug, een echte aanrader.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellig restaurant. Mooie entourage, rustige muziek waardoor we elkaar nog goed konden verstaan. ERG fijn! Eten was heerlijk en vriendelijk geprijsd. Kortom: een bezoekje waard
Cba B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
I.h.k. v.d. AH restaurantactie gereserveerd. IENS-menu kon ons niet bekoren, dus gingen we voor de fameuze rotisseriekip. Ong. 15 minuten wachten tot een overigens zeer vriendelijke jonge ober ons kwam vragen wat we wilden drinken. Na nog eens 10 min. kregen we de menukaart en uitleg over het menu op het schoolbord. De kip voor mijn gezelschap en mij besteld. Inmiddels was het iets over half 8. Om 20 over 8 nog geen spoor van onze kip. Ober gewenkt en verteld dat we er over dachten om te vertrekken. Hij haalde de baas erbij, die onze reactie duidelijk overdreven vond. Excuses dat het i/d achterzaal erg druk was (een groot gezelschap van 40 dames). In zo'n geval vind ik dat er dan extra personeel moet zijn; nu zagen we a/d voorzijde v/h restaurant nauwelijks bedienend personeel! Vond dat wij en de andere gasten te weinig aandacht kregen. Uiteindelijk kwam tegen half 9 onze kip, die overigens erg lekker was, evenals de frieten. De sla behoeft meer aandacht: grote groene 'lappen', veel nerven en zwemmend in de dressing. We hebben maar geen dessert besteld; wel kregen we een kop koffie 'van de zaak' aangeboden. Ik betwijfel of we hier spoedig weer gaan eten. Jammer, want het is een leuke zaak.
Beste gast, dank voor uw recensie. Erg vervelend dat uw ervaring bij limes niet optimaal was. Het was inderdaad zo dat er een grote partij was, maar in principe mag dat geen invloed hebben op de rest van de aanwezige gasten. Echter, het was veel drukker dan verwacht. Extra personeel was op het laatste moment niet te regelen. Afgezien daarvan is het zo dat op het moment dat de hoofdgerechten van de groep meegaan, de keuken even niet met de andere tafels bezig kan zijn en uw tafel was daarvan de dupe. Excuses daarvoor. Ik heb getracht u dat aan tafel uit te leggen, want ik nam uw opmerkingen absoluut wel serieus. Fijn dat u de kip lekker vond. Ik hoop dat u ons de kans geeft een andere keer te laten zien dat het ook anders kan. Met vriendelijke groeten,
Paul en Hilde.
Elize V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de restaurant zegels van AH. Alles was goed verzorgd en we hebben heerlijk gegeten. Wat wij ook als prettig hebben ervaren is dat de tafels niet dicht op elkaar staan. Wij komen zeker weer terug.
John G.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Gezellig restaurant, prachtige locatie in Naarden Vesting. Gerechten van prima kwaliteit en een gemoedelijke sfeer. Lekkere witte huiswijn. De meesten hebben genoten van een 3 gangen menu van de chef. Zeker voor herhaling vatbaar.
Enige opmerking mbt de bediening: deze was aan het begin van de avond prima echter later moesten we langer wachten en werden de gerechten niet gelijk geserveerd en de lege borden bleven wat staan.
Ernst-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Lekker informeel. No nonsense. Vlotte bediening. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Een adres om nog eens terug te keren. Hopelijk buiten met zicht op de prachtige kerk van Naarden.
agassi .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wat een prachtig AH-menu weer, net als vorig jaar. En ook de bediening was weer top! Gastvrij, aanwezig en niet opdringerig. Tempo was prima en gezellig dat de chefkok nog even aan tafel kwam. Kortom, het was weer de moeite waard. Ook dat je een mooi glas wijn per glas kunt bestellen is absoluut een pré.. Volgende keer gaan we voor de Label Rouge kip uit de grill! Ga zo door jongens..
Jon V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Een knusse zaak met een uitstekende kok achter de potten en de pannen. Geluidsniveau is soms aan de hoge kant maar niet storend genoeg om er een minpunt van te maken. Voor herhaling vatbaar.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten met 4 personen. 3 gangen, ruim voldoende. Als extraatje het uitgebreide dessert genomen. Verrassend. Komen zeker nog een keer terug.
rieneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hadden het Albert Heijn Menu. Keuze was prima en het eten was verrassend lekker.
De zaak ziet er heel verzorgd uit en het personeel is bijzonder vriendelijk. Wij komen zeker terug
Jantine S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Limes. Aardige bediening, lekkere gerechten. Was top!
reneekraaier .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie! Prima gerechten, die mooi geserveerd worden. De obligate frietjes bij het hoofdgerecht werden op ons verzoek vervangen door heerlijk parten aardappel uit de oven. En ook het schaaltje sla vol met rauwe rode ui (brrr, waarom denken koks toch zo vaak dat dat lekker is) werd vervangen door een exemplaar zonder. De bediening is prima, maar komt wel wat hobbymatig over (echtpaar, gekleed in vrijetijdskleding). Ook jammer dat een wijnarrangement ontbreekt. Wat wel gek was dat bij de AH-restaurantactie dit 3-gangenmenu 32,50 koste en normaal 28 euro. Ook 2 euro reserveringskosten per persoon vonden wij wat merkwaardig. Maar het mocht de pret niet drukken, gewoon lekker gegeten.
Beste gast, dank voor uw recensie. En fijn dat u zo lekker hebt gegeten. Uw opmerking over de prijs van de menu's vraagt om een uitleg. Bij het AH-menu zitten de huisgemaakte frieten en de salade Limes er standaard bij. Bij het driegangen menu op de kaart is dat niet zo. Vandaar het verschil. De 2 euro reserveringskosten staan vermeld zowel op de site van Iens, als op de menukaart. Dit doen we uit transparantie overwegingen. Deze 2 euro berekent Iens aan ons voor elke persoon die via de AH-actie reserveert. In laats van de 2 euro in het menu te calculeren, vind ik het helderder deze apart te vermelden.
Hopelijk tot snel weer in Limes!
Vriendelijke groeten,
Paul
jgjburgerhart .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
totaal geen persoonlijke aandacht, gerechten niet in orde. 4,50 extra voor broodmandje bij pate. 4 euro extra voor reserveren. kok had aandacht voor vaste klanten. komen er nooit meer terug.
Laurentia W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Was een fijn avond - cheese cake was erg goed - die cheviche minder. Mischien meer - limes :D Die bediening was erg goed - heel lief en attentief
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Lekker gegeten AH actie was heel goed, porties groot genoeg, bediening correct en komen zeker nog terug voor de specialiteiten van Limes!