Restaurant Limes

Cattenhagestraat 9 1411 CR Naarden Nederland Kaart
31-358200930

Over het restaurant Restaurant Limes

Karakteristiek restaurant met heerlijke gerechten uit de Rotisserie. Fantastische Franse boerderijkippen (drie sterren, Label Rouge), wild en andere vleesgerechten. Ook altijd prachtige visgerechten. De houten vloer, kleurrijke muren en open keuken vormen samen de smaakvolle inrichting met een eigen karakter. Terwijl de Franse boerderijkip aan de rotisserie draait, geniet je ondertussen alvast van een mooi, met zorg geselecteerd glas wijn. Alle wijnen zijn trouwens ook per glas te bestellen. Kortom, Limes is een reden om Naarden eens te bezoeken!

Meer informatie over restaurant Restaurant Limes

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00

marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
een pluim! vorige keer door omstandigheden moesten van de 6 personen waarvoor gereserveerd er 4 op laatste moment door verkeersproblemen afhaken. werd zo aardig opgenomen. ook nu weer; lekker eten en aardige ontvangst.
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Gastvrij onthaal en vlotte bediening.
agassi .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijke avond gehad. Mooi eten, alles zelf gemaakt, glutenvrij geen enkel probleem en ook mooie vegetarische gerechten. Je vraagt iets buiten de kaart en het is geen enkel probleem. Top! Bediening aardig, professioneel en erg klantvriendelijk. Jassen aannemen, niet opdringerig verkopen, maar wel aanwezig. Kortom, een aanrader!
Jan-Peter C.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Lekkere vega- gerechten, buiten de kaart om. Gezellige sfeer, aardig personeel. Aanrader in het Gooi!!
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Hele leuke gezellige bediening, lekker eten, goede sfeer.
jan maarten V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prima gegeten, gezellig restaurant en prima bediening, maar geen topkwaliteit. Alleen akoustiek in vooral in voorste gedeelte is erg slecht. Houd daar rekening mee als je met een persoon met slechter gehoor bent.
Machteld D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het was heel lekker, er werd rekening gehouden met de tijd. Niets op aan te merken. Prima!
Jose T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Fijn restaurant met gezellige sfeer, prettige bediening en lekker eten. Wij hadden een beetje haast vanwege een concert waarvoor wij weer tijdig weg moesten. Hiermee werd allervriendelijkst rekening mee gehouden. Wij gaan zeker nog eens terug.
Lesley A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wij zijn met de ah-actie geweest met 4 dames en wij hebben een heerlijke avond uit gehad. Er werd vooraf geïnformeerd naar de wensen en 2 dames lustten geen vis. Er was voor elke gang meer dan genoeg keuze uit Vlees, vis en vega en we kozen veelal het vleesgerecht maar kregen dan ook het vega gerechtje via een leuke amuse te proeven. Hierbij dronken we een heerlijke fles wijn die wij kregen aangeraden. Na afloop het prachtige Grand dessert genomen en koffie met zelfgemaakte bonbons tot slot. Het was zo gezellig dat we tot sluit zijn blijven naborrelen en eigenlijk niet meer naar huis wilden. Limes trekt de AH actie nog door tot 1 maart dus zeker bellen en gaan als u nog kaarten heeft liggen! U zult er geen spijt van krijgen.
Christian O.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Leuk restaurant, verrassende gerechten, plezierige bediening.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijke gerechtjes. We kozen er voor een aantal voorgerechten als hapje te serveren. Sommige hapjes vielen wel wat klein uit. Diverse wijnen geproefd. Viel zeker niet tegen, maar per glas wel aan de prijs...
vriendelijke gastvrije ontvangst.
Henriette L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met de Albert Heyn bon naar Naarden gereden, rustige avond , maar net genoeg gevuld om t gezellig te maken. Leuk menu . Leuke inrichting . Aardige mensen.
Kraanwater werd gebracht, prima!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten, van voor- t/m nagerecht was erg lekker, de truffelrisotto was geweldig. Fijne bediening van 2 mensen die duidelijk uitstralen het leuk te vinden mensen gastvrij te onthalen. Goeie kennismaking via de AH-actie! Voor herhaling zeker vatbaar. Wel jammer dat juist deze middag de live-muziek was gecancelled, maar gelukkig was het mooi wandelweer.
antwoordcees .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Jammer dat met de Albert Heijn aktie de kaart erg beperkt is, daartegenover staat dat de service en het eten er prima is. Zeker een aanrader.
Ernst P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een aangename verrassing. Voor het eerst naar toe via de AH actie maar zeker een herhaling waard. Uitstekende bediening, goed eten en een betaalbare prijs.
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Uitstekend gegeten bij Limes! De boerenkip van de rotisserie is mals en smakelijk, de kalfssukade heel mooi op smaak en boterzacht. De desserts zijn ook bovengemiddeld en prachtig gepresenteerd. Aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heel mooi ingericht restaurant. De bediening (waarschijnlijk ook de eigenaar) nam ook de tijd een praatje met je te maken.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Met zijn vieren een fijn diner genoten bij Limes in Naarden. Perfecte bediening, sfeervol interieur en doordat we de AH bonnen verzilverd hebben ook een prima prijs/kwaliteit verhouding. Inclusief aperatief, water, wijn, koffie extra dessert 30 euro pp voor een uitstekend driegangen maaltijd is echt waar voor je geld.
Aan te bevelen!
Dieneke V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gerechten in razendsnel tempo opgediend. Bedienend personeel onrustig. Geen aandacht voor ons als klant. Vrijwel niets gezegd. Over gerechten helemaal geen uitleg. Kortom eten was redelijk goed, maar door bediening hebben wij er weinig vreugde aan beleefd...zeer teleurstellend
artlandnatascha .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
wij hebben lekker en apart gegeten, dus niet het doorsnee wat je vaak krijgt. de bediening is vriendelijk en een fijne ambiance. het restaurant is leuk ingericht.