Over het restaurant Restaurant Lieverd

Sublieme seizoensgerechten

Voel je thuis en geniet. Het keukenteam laat zich inspireren door alle Europese keukens en maakt graag gebruik van lokale producten die aansluiten bij het seizoen. De wijnkaart is met grote zorg samengesteld en sluit perfect aan op het eten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Lieverd

Stevinstraat, Gentsestraat, Circustheater, Kurhuis, Bus 22,23, Tram 9
  • : Betaald voor de deur, gratis vanaf 10 minuten loopafstand Belgisch Park (Brusselselaan)

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:30 - 22:00

Magda B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Vandaag na een prachtige wandeling in Scheveningen als afsluiter in dit leuke en gezellige restaurant terecht gekomen. Was al aan ons aangegeven om naar toe te gaan. Menu overzichtelijk, prijzen dik in orde voor Scheveningen. Huiskamer sfeer. Vriendelijk personeel en heerlijke gerechten met proeverij vooraf. Aanrader
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten was niet goed bereid en had niet veel of goede smaak. Producten waren dus ook niet echt best.
Leuke zaak, enthousiaste mensen, maar ik ga hier nooit meer eten.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk, knus en erg gezellig gegeten bij Lieverd. Ook de bediening was allersympathiekst. Echt een aanrader dus. We komen zeker nog eens terug, maar dan wel als het wat koeler is. Het was nl. wel heel erg warm binnen.
miek070 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Knus ingericht restaurant waar je rustig zit zonder overheersende muziek of grote gezelschappen. Bediening is beschaafd, professioneel en zeer gastvrij, niets is teveel gevraagd. Voorgerechtjes waren heerlijk, vooral de lasagna! Hoofdgerecht: ik vond de risotto wat flauw van smaak maar dat was het enige. Kaasplateau en cheesecake om je vingers bij op te eten. Wij waren voor twee driegangenmenus met wijnarrangement 105 euro kwijt excl fooi. Dat maakt het voor ons geen tent voor een snelle hap of wekelijks bezoek maar wel een plek om naar toe terug te gaan voor iets bijzonders en avondvullend proeven. Dank jullie wel!
Jelke D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
De radio in de keuken stond iets te hard waardoor we twee soorten muziek hoorden. Het eten smaakt heerlijk!
Cora R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Kleinschalig gezellig restaurant.
Heerlijke culinaire gerechten.
Vriendelijke bediening.
andre V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lieverd is meer een huiskamer restaurant. De gerechten zijn niet hoogstaand en heeft een hoog amateurgehalte. veel mensen zullen thuis hetzelfde kunnen maken. Daardoor is de prijs-kwaliteitverhouding nogal scheef. Veel te duur voor wat je krijgt. Erg leuk is het idee om van alle voorgerechten een proeverij voor te zetten. De twee dames in de bediending doen er alles voor om het de gasten naar de zin te maken. Toen we klaagden over een visgerecht dat we veel te zuur vonden, werd er binnen een paar minuten een alternatief voorgezet. Super service!
Louis T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Een gezellig binnenkomen met hartelijke ontvangst. Een sfeervol restaurant met rustige muziek.
We werden verrast door een heerlijke maaltijd, met aandacht bereid, heerlijk van smaak.
Hartelijke bediening met veel aandacht voor de gast.
Voor ons een dikke 10.
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Helaas een tegenvaller. Op basis van de goeie recenties hier gaan eten maar het eten was een tegenvaller. Erg vriendelijke bediening maar het eten stelt niet zoveel voor. Voorgerecht was soep met een soort rösti en een stukje paté. Begreep de combinatie niet echt en de gerechten waren niet bijzonder. Als hoofdgerecht hadden we eenmaal rode poon met kabeljauwfilet en eenmaal lam met dadelsaus. Bereiding en smaak van beide gerechten waren erg matig. Daarna kaas, was prima en daarna een soort tiramisu. Wijnen waren overigens prima. Hoewel de kaart anders doet vermoeden is alles een beetje fantasieloos en de bereiding en smaken zijn helaas niet op orde. Inrichting is als een huiskamer en bediening is erg vriendelijk maar de basis het eten is helaas niet zo goed.
Dennis T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Of je thuis zit te eten bij je ouders. Geen overdreven gedoe, (h)eerlijke porties. Fantastische afsluiting van een middagje Lion King. Bedankt.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Met 2 vriendinnen gegeten. Elk gerecht was heerlijk. 3-gangen menu genomen. Gastheer was erg vriendelijk. Tafeltje wel wat klein maar dat maakte het juist weer leuk. Een aanrader!
Wencke H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Uitzonderlijk lekker gegeten met erg vriendelijke bediening. Zelfs de chefkok nam de moeite om even aan tafel te komen, terwijl de zaak vol zat. Alles vers, precies op smaak, heerlijk Duits eten, betje machtig maar wel smullen. Superlekker was echt de varkensschenkel met biersaus.
Wij hebben nog heerlijk nagenoten in de sfeervolle locatie en komen zeer zeker terug!
franca V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
op 5 april in dit restaurant gegeten. Wat een tegenvaller! De ontvangst en bediening was vriendelijk en gastvrij. De gerechten echter ... Het voorgerecht bestond uit een proeverij van 3 gerechten. De soep was oké, de soort rösti met een plukje zalmsalade was erg vet en het stukje paté met uienrelish wel erg simpel. Het hoofdgerecht lamsragout met dadelsaus was echt mierzoet en de kabeljauw en rode poonfilet was echt zo verschrikkelijk droog. Bovendien zat er aan de kabeljauwfilet nog een heel groot vel. De crumble was oké maar de tiramisu was veel te dun met volgens mij ananas uit blik. Al met al was het voor ons een enorme tegenvaller
Will P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Zeer smaakvol gegeten in een. Huiselijke ambiance met goede wijnen behorend bij de gerechten
Arno P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Een ongelofelijk leuk knus restaurant dat met veel liefde wordt bestierd. Kwaliteit van het eten is eerlijk en fijn. Wijnen zijn goed maar kunnen nog iets spannender.
Bob H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Gisteren hebben we heerlijk gegeten bij Lieverd. We hebben een heerlijke proeverij vooraf gehad met daarop volgend het gerecht van de dag varkenschenkel met zuurkool, puree en spek met een bier jus. Alles was goed bereid en smaakvol. De wijnen die aanwezig waren paste goed bij de gerechten. Kortom een gezellige en heerlijke avoond door de gerechten en bediening.
Hanne H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Super ervaring! We stapten bij toeval dit restaurantje binnen en absoluut geen spijt van gekregen, hele goeie service, deskundig en accuraat. Eten is heerlijk, goed bereid en afwisselend door verschillende bereidingen van het vlees en de groenten, zelfs de patat en aardappelen waren perfect! Ook een heerlijk toetje (soort tiramisu met kersen en amandelen) gegeten. Ik kom hier zeker terug!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Mijn favoriete restaurant in Scheveningen met echt lekker Duits eten. Beieren in Den Haag:) heel aardige mensen in de bediening en een mooie sfeer. Aanrander
Mariska G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Klein restaurant met krappe tafeltjes. De ober had wat opstart problemen maar was verder heel vriendelijk.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Klein, gezellig restaurant, vriendelijke bediening. Vooraf 3 kleine gerechtjes, waaronder een heerlijk soepje. Hoofdgerecht lekker mals boutje van het parelhoen, tafelgenoten een lekker stukje vis. Na een lekkere tarttatin, lekkere rode huiswijn, een geslaagde avond. Één minpuntje, de te kleine tafel.