Over het restaurant Restaurant Lieverd

Sublieme seizoensgerechten

Voel je thuis en geniet. Het keukenteam laat zich inspireren door alle Europese keukens en maakt graag gebruik van lokale producten die aansluiten bij het seizoen. De wijnkaart is met grote zorg samengesteld en sluit perfect aan op het eten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Lieverd

Stevinstraat, Gentsestraat, Circustheater, Kurhuis, Bus 22,23, Tram 9
  • : Betaald voor de deur, gratis vanaf 10 minuten loopafstand Belgisch Park (Brusselselaan)

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:30 - 22:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Lieverd

Walter H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
De dipsausjes waren ondermaats. Het voorgerecht trio miste kruiding en diepgang. De teriyaki was lekker maar het plaatje zag er niet uit. En een stukje maiskolf als garnituur was een afknapper. Gelukkig was onze ober, Remy, top!
Al bij al te duur voor wat we gegeten hebben...
Lukas H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Via TripAdvisor hier afgelopen zaterdagavond voor het eerst gegeten. Het eten was voortreffelijk met als bonus een heel vriendelijke, gastvrije bediening. Eten was echt top (bief met meloen en pesto) en dit is eindelijk weer eens een restaurant waar je je echt een gast voelt en als zodanig wordt behandeld. Komen zeker weer terug.
Rob_K .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Wat een leuk en origineel restaurant: goede en enthousiaste bediening, originele gerechten die ook heerlijk smaken en een hele prettige ontspannen sfeer. Wij waren hier voor het eerst en komen zeker terug!
Mat H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heel lekker gegeten, een jonge keuken met Duitse en Franse toetsen, heel bijzonder gebracht in een mooi kader, vriendelijke bediening en lekkere wijnen die je toch niet snel ergens anders vindt, je krijgt er een mooie uitleg bij en dat is heel graag meegenomen.
Sanny W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Heerlijke avond gehad met vrienden bij Lieverd. Gewoon doen, gezellig en veel sfeer in de zaak. Lekker eten van de kleine kaart, goede koffie als afronding. Zeker voor herhaling vatbaar. Prachtig om te zien hoe een horeca echtpaar, zelf in de zaak, met veel inzet, creativiteit en een gezellig en een gemotiveerd team zo'n zaak weet op te bouwen.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Helaas weer een teleurstellend restaurant in Scheveningen erbij. Oude gebakken aardappelen , kabeljauw was gewoon taai. De boeuf bourguignon was een sloot vlees met aardappelkruimels erop, en waanzinnig zout. De bediening was wel heel aardig. En de inrichting is ook gezellig.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Wij hebben hier een hapje gegeten met z'n negenen en gingen daarna naar het Circustheater. Ondanks de laatste gasten van onze gezelschap pas om 18.30 uur binnenkwamen, konden we met een voorgerecht en een hoofdgerecht om 19.35 weer naar buiten. Echt top! Fijne, diverse kaart. Onze etentje was extra leuk door de geweldige ontvangst en gastvrijheid. Aanrader!
Kees A.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Prima restaurant met eerlijke Duitse keuken. De beperkte kaart is ook de kracht. Wat ze maken is namelijk echt goed. Geen gerotzooi met kwaliteit, perfect!
De prijs kwaliteit is dik in orde. Bediening was goed en vriendelijk. Leuke sfeer
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een leuk restaurant met hele vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Alleen de tafels zijn eigenlijk iets te klein voor 4 personen.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer en wat een super vriendelijke bediening. Wij waren voor een weekend in Scheveningen en zijn puur op de recensies afgegaan en echt geen woord gelogen. Mooie combinaties van voorgerechten en super verse zeebaars. Maar ook Thaise curry kunnen ze.... cheesecake om te smullen. Wij kunnen iedereen dit restaurant aanbevelen, jong en oud, zakelijk of met familie.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Met 4 personen. Bediening vriendelijk maar knullig. Tafel was klein. 2 personen zaten met de tafelpoot tussen hun benen. Eten niet onsmakelijk maar gevogelte was niet geheel gaar. Wij hebben van 18.30 tot 22.30 u daar gezeten. Een veel te lange en warme zit en we moesten extreem lang op zowel de drankjes als het eten wachten. Wij begrijpen helemaal niets van alle lovende reacties.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten. Prachtige smaakcombinaties. De bediening is heel correct. Ze ziet direct dat je glas leeg is en vult dit desgewenst aan. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan. De kaart wijzigt ook regelmatig, dus voor de vaste klanten blijft het ook aantrekkelijk.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We zijn goed ontvangen geweest. We hebben gekozen voor het 4 gangen keuze menu, restaurant mooi en netjes ingericht. Het voorgerecht was super lekker met drie variaties, ook het tussengerecht was zeer goed. Het hoofd gerecht was lekker en super veeeel (haxe). Het desert was ook jammie. We hebben van genoten.
Magda B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Vandaag na een prachtige wandeling in Scheveningen als afsluiter in dit leuke en gezellige restaurant terecht gekomen. Was al aan ons aangegeven om naar toe te gaan. Menu overzichtelijk, prijzen dik in orde voor Scheveningen. Huiskamer sfeer. Vriendelijk personeel en heerlijke gerechten met proeverij vooraf. Aanrader
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten was niet goed bereid en had niet veel of goede smaak. Producten waren dus ook niet echt best.
Leuke zaak, enthousiaste mensen, maar ik ga hier nooit meer eten.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk, knus en erg gezellig gegeten bij Lieverd. Ook de bediening was allersympathiekst. Echt een aanrader dus. We komen zeker nog eens terug, maar dan wel als het wat koeler is. Het was nl. wel heel erg warm binnen.
Annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Knus ingericht restaurant waar je rustig zit zonder overheersende muziek of grote gezelschappen. Bediening is beschaafd, professioneel en zeer gastvrij, niets is teveel gevraagd. Voorgerechtjes waren heerlijk, vooral de lasagna! Hoofdgerecht: ik vond de risotto wat flauw van smaak maar dat was het enige. Kaasplateau en cheesecake om je vingers bij op te eten. Wij waren voor twee driegangenmenus met wijnarrangement 105 euro kwijt excl fooi. Dat maakt het voor ons geen tent voor een snelle hap of wekelijks bezoek maar wel een plek om naar toe terug te gaan voor iets bijzonders en avondvullend proeven. Dank jullie wel!
Jelke D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
De radio in de keuken stond iets te hard waardoor we twee soorten muziek hoorden. Het eten smaakt heerlijk!
Cora R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Kleinschalig gezellig restaurant.
Heerlijke culinaire gerechten.
Vriendelijke bediening.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lieverd is meer een huiskamer restaurant. De gerechten zijn niet hoogstaand en heeft een hoog amateurgehalte. veel mensen zullen thuis hetzelfde kunnen maken. Daardoor is de prijs-kwaliteitverhouding nogal scheef. Veel te duur voor wat je krijgt. Erg leuk is het idee om van alle voorgerechten een proeverij voor te zetten. De twee dames in de bediending doen er alles voor om het de gasten naar de zin te maken. Toen we klaagden over een visgerecht dat we veel te zuur vonden, werd er binnen een paar minuten een alternatief voorgezet. Super service!