Over restaurant Restaurant Lieverd

Sublieme seizoensgerechten

Voel je thuis en geniet. Het keukenteam laat zich inspireren door alle Europese keukens en maakt graag gebruik van lokale producten die aansluiten bij het seizoen. De wijnkaart is met grote zorg samengesteld en sluit perfect aan op het eten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Lieverd

Stevinstraat, Gentsestraat, Circustheater, Kurhuis

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

Erwin Z.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben genoten! Interessant concept met proeverij vooraf en slechts 4 hoofd maar regelmatig wisselend. Aardige bediening, mooie sfee, goede prijs wat wil je meer?!
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Loved it. They had great food, great wines, great dessert. It was healthy, simple and tasted like a home cooked meal. We had sea bass, beef and wild goulash and it was all delicious. Will hopefully come back soon!
Inkareltje .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben in dit restaurant de 90ste verjaardag van mijn moeder gevierd met 18 personen. We konden het gehele restaurant gebruiken, het menu aanpassen, alles was mogelijk. Heerlijk om in een dergelijk ontspannen sfeer een feest te mogen geven voor een heel acceptabele prijs. En het eten was werkelijk van grote klasse! Ik kan het iedereen aanraden.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De naam van het restaurant heeft ons om een of andere reden lange tijd er van weerhouden hier te gaan eten. En dat bleek afgelopen vrijdag volkomen onterecht. Het restaurant blinkt uit in originele gerechten van goede kwaliteit. Er is geen vaste menukaart, maar een keuzemenu. En: dit wisselt elke twee weken. Vooraf hadden we een kokossoep met sinaasappel en sambal, een stukje groffe pate met chutney een duits aardappelkoekje met zalmsalade. Lekker. Als tussle gerechten salade met garnalen. Goed, maar wat saai opgemaakt. De hoofgerechten waren perfect: Aan de overzijde van de tafel een mooi stuk parelhoen, perfect gebakken. En voor mij een meer dan goede stoofschotel van lamsvlees (vlees van de bout, maar dan zonder de bout). De fles Ribera del Duero die wij van de wijnkaart hadden gekozen paste hier prima bij. Desserts geven normaal gesproken niet zoveel om, maar deze appel-crumble en cheesecake waren wel zo erg lekker dat je bijna bij wilde bestellen. En huisgemaakt is hier echt huisgemaakt, dat proef je aan het korstje:-). De gastvrouw deed haar werk perfect, en de onervaren jongeman die hier al vier dagen(!) werkte paste qua vriendelijkheid prima in dit restaurant.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wat een ongelofelijk lieve mensen van het restaurant lieverd! Ze willen er alles aan doen om het hun gasten naar het zin te maken. En dat doen ze prima, de wijnen zijn uitstekend en het eten is ook heel goed in orde. De zaak is heel klein en knus. De ambities lijken iets verder te gaan dan de uiteindelijke uitvoering. De smaken van de gerechten zijn goed, maar het kan net iets verfijnder. Maar gezellig en lekker eten!
Peterdebond .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
We werden vriendelijkst onthaald in de gezellige 'huiskamer' van de Lieverd. Nadat we een tafel toegewezen hadden gekregen, stelde onze gastvrouw zich voor en bediende ons van een lekker drankje.
Vooral de overheerlijk soepje vooraf viel in de smaak. Alle hoofdgerechten waren van uitstekende kwaliteit en vielen dan ook in de smaak. Dorade/risotto was top! De desserts zorgden voor een feestelijke completering.
Compleet voldaan verlieten we tweeënhalf uur later het gezellige etablissement.
Katharina1976 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Mooi, degelijk restaurant! Het is er klein maar ze weten dat uit te laten pakken als knus en huiselijk. Bediening is attent en vriendelijk. Lekker brood met saucen. En het eten is voortreffelijk! Speenvarken was subliem! Kennelijk veel vaste klanten, altijd een goed teken. Was deze keer met een gezelschap, en we hebben voor het gemak het vier gangen menu genomen en de hoeveelheid was echt goed
Shamal B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Verrassend huiskamer restaurant met gemoedelijke gastvrouw. Verse vis zo vanuit de Scheveningse haven geleverd en dat proef je. Eigenaren zijn behulpzaam en vriendelijk. Geen vraag is raar. Tikje ondeugend (positief!) hier en daar zowel in benadering als op het bord. Uitstekende wijn-spijs combinatie! Geen hoogstandje maar verrassend, origineel en hoge gun-factor! Gewoon een keer proberen.
LottiH .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Voor werk en plezier eten we regelmatig in restaurants en wordt het eten in restaurants gewoon. Het is dan ook geweldig als je onverwachts overvallen wordt door het gevoel hoe bijzonder de ervaring van uit eten kan zijn. Wij hadden alle vier de vier gangen keuze menu, Met een wijnarrangement. En we werden elke keer in overtreffende trap verrast met wat we voorgeschoteld kregen, met name hoeveparelhoen, orangenlenzen en choco Chili. Bedankt voor deze heerlijke ervaring.
Jacky J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Leuk en gezellig restaurantje met familie sfeer en amicale bediening. Wij namen 3 gangen en het eten is er zeer goed, met vis en vlees gerechten en het personeel is zeer vriendelijk en maken het hun gasten op alle mogelijke manieren erg naar hun zin.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Met gezelschap van 5 personen zijn we zeer gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten (zowel vis, vlees als vegetarische gerechten). Een aanrader; wij komen zeker terug.
Karlien89 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Lieverd is een heel bijzonder restaurant. Het restaurant is klein maar dit zorgt dan ook voor een intieme en huiselijke sfeer. De gastvrouw en heer waren uitermate vriendelijk en zoals het hoort erg gastvrij. Je voelt dat je welkom bent, daardoor voelden wij ons ook meteen op ons gemak. Het eten was van goede kwaliteit en goed op smaak je kon proeven dat alles dagvers is. Kortom Lieverd is een absolute aanrader.
Voornaam .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Eten is oké, in lijn met de prijs. Wijnkelder en kaart zijn goed. De bediening vraagt steeds veel aandacht. Maakte t gesprek af en toe lastig.
Er is amper een kaart: drie voor-, drie hoofd- en vijf nagerechten. maar ze lossen afwijkingen goed op.
Jodi V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Er is helemaal niets mis, goed geportioneerd, goed op smaak zonder overheersing, goede wijn, goed bier!, goed zitje buiten, goede bediening. Wat een fijne hut.
Omdat het erg druk was, was het wel heel warm binnen, en het kaasplankje liet daardoor op zich wachten, waardoor we niet meer aan aa afsluitende koffie zijn toegekomen.. Kaas was daardoor juist weer wel prachtig op temperatuur!!
NicoBer .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wij komen hier alweer twee jaar en ik moet echter zeggen ondanks dat we ook wel eens elders gaan eten om te kijken of het daar beter is maar het is echt niet beter. Hier wordt het eten met liefde bereid en dat proef je. Bediening is zoals het in een restaurant behoord te zijn, gastvrij, beleefd en attent. Het is telkens weer een genot om hier te eten.
William S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Gezellig restaurant, knus en hartelijke bediening. Kleine kaart maar voldoende lekkers on uit te kiezen. Het smaakten ons prima.
Rayh71 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Heel leuk knus restaurant waar de bediening echt de tijd voor je neemt. Goede uitleg bij de wijnarrangement en het eten was zeer smakelijk. Zeker iets om weer naartoe te gaan
Jeanet83 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Een huiskamergroot restaurant, waar een fijne sfeer hangt.
We zijn zeer gastvrij ontvangen, de gastvrouw was vriendelijk en gezellig!
De gastvrouw is zeer goed op de hoogte van de producten en wijnen. Bij elk gerecht en wijn kregen we een uitleg.
Het eten is lekker bereid, ruime hoeveelheden en afwisselend.
We hebben heerlijk gegeten, de gastvrouw krijgt alle lof voor gezelligheid en uitleg en we hebben genoten van de sfeer!
We komen hier zeker terug en bevelen het zeker aan!!!
Suusvdb .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Bij binnenkomst al een zeer warm welkom. Het eten was meer dan lekker en ook de bediening bleef de hele avond enorm attent en vriendelijk. Absoluut een restaurantje waar ik terug ga komen!
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Uitstekende menu, cuisine en service - één van ons beste etentjes ooit. Echt aanbevolen!
De enige (heel kleine) min punt was dat de kleinschaligheid van de ruimte maakt het een beetje lawaaiig (maar wel gezellig).