Restaurant Lieveling

Redenburgsingel 110 2135 AC Hoofddorp Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Lieveling's proeverij
      Lieveling's proeverij
  • Hoofdgerechten
    • Kippendijensaté met atjar, satésaus, kroeppoek en verse friet
      Vers gevangen vis
      Toolenburger USA Style met pulled pork, tomatenchutney, `pickled salad en verse friet
  • Nagerecht
      Verrassing van de Chef
      Verrassing van de Chef

Meer informatie over restaurant Restaurant Lieveling

Bus 310 stopt vlakbij het restaurant.
  • : Vrij parkeren voor de deur.

Maandag tot en met zondag vanaf 10:00 geopend.

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Gratis parkeren , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Lieveling

Petra R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Beperkte keuze:alleen t hoofdgerecht 3 keuzes. Verder verrassingen v d chef,maar deze waren heerlijk!
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Het eten was top. Juiste hoeveelheden en zeer goed van smaak.
Restaurant ligt heel mooi aan een meer.
Jammer dat de inrichting binnen zo clean is. Ik mis schilderijen aan de muur. En keuze meubelen maakt alles erg zakelijk.
Bediening prima. Fijne avond gehad.
Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Gezellig groot terras. Eenvoudig maar erg lekker. Proeverij erg apart maar ook erg lekker. Grote hamburger met sides en dezsert lekker. Dit is het menu van de AHactie. Een aanrader.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Was gezellig en sfeervol! Leuk en smakelijk menu! Werd goed rekening gehouden met mijn gluten allergie en extra aandacht voor de jarige.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Van de ah actie hier gegeten, het voorgerecht is een proeverij van 3 gerechtjes en een soepje. Het hoofdgerecht is een keuze uit 3 gerechten en het dessert is een verrassing van de chef. Het was allemaal erg lekker en de borden waren met zorg opgemaakt. Alleen jammer dat de ah gasten lang op het voorgerecht moeten wachten, wij ruim 45 minuten. Na het voorgerecht volgende de andere gangen normaal. Toch een positieve ervaring en leuke bediening. Hier gaan we nog eens eten.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Met de AH spaarkaartactie hier gegeten . Proeverijtje van voorgerechten , proeverijtje van nagerechtjes en de keuze uit vis , burger of satee. Verrassend leuke gerecht presentatie . Lekkere chardonnay . Vriendelijk personeel . Er werd zeer goed rekening gehouden met mijn gluten-allergie . Wij komen hier zeker terug !
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
AH-menu, prima maar niet bijzonder, maar smaken verschillen natuurlijk, prima porties, vriendelijke bediening, en gezellige ambiance en je kan er prima een borrel drinken.
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Ik was al bekend bij de Lieveling. Heerlijk gegeten en ligging is gezellig.
Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
heerlijk gegeten en vriendelijk personeel
Lida W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Er was een receptie bezig
toen wij kwamen eten
Niet zo prettig
Wiek P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening alleen was het erg warm binnen!
Rnnr V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
AH menu was heerlijk. Voor en nagerecht waren bepaald. Hoofdgerecht keuze uit 3. Alles was lekker en mooi opgediend. Hier krijg je geen spilt van.
Gertjan R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Een heel gezellig restaurant op een plek die je niet zo verwacht. Prima eten en.prima bediening!
José D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Vriendelijke bediening,
Prima menu met AH actie
Goede stoelen ook ( dit laat nog weleens te wensen over maar voor mij heel belangrijk en hier
Dus prima)
Leuke inrichting, mooi aan de plas!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
prettige bediening en ontvangst. Lekker gegeten, goede porties, leuk opgemaakt. Aanrader om te gaan eten.
A. T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wij zijn hier met de AH-restaurant actie geweest. Het voor- en nagerecht waren een verrassing en bij het hoofdgerecht waren er 3 opties om uit te kiezen. Het was erg lekker en best veel ook.....normaal eet ik altijd alle patatjes op, maar nu lukte het gewoon niet.
Het restaurant zit op een erg leuke plek in Hoofddorp (aan de Toolenburgerplas) en er zit ook een groot terras bij.
Esmeralda L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Een paar invalidenparkeerplaatsen bij de ideur zouden zeer aan te raden zijn.
Dieke D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prima menu, prettige bediening.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heel lang moeten wachten op ons eten. De serveerster had het wel druk met haar telefoon. Ook liet de serveerster ons nog weten dat klanten er een zooitje van maken en dat zij dit kan opruimen. Niet professioneel.
Dineke W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
We waren met een groep van 7.
Het ah menu is per tweetal maar onze 7e persoon kreeg het menu ook voor de actie prijs. Zeer klantvriendelijk.
Heel vriendelijke en vlotte bediening.
We kregen alle tijd. Kortom: een lekkere, gezellige avond. Ik zal hier zeker nog eens terugkomen.