Restaurant Lekker Gewoon

Herenstraat 74 2215 KJ Voorhout Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Lekker Gewoon

LucM .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Vooraf carpacio en vissoep. De laatste werd leuk opgediend maar was qua smaak wat flauw, dat was jammer. Heerlijke spareribs gegeten die gewoon van het botje vielen. Ook de satéspies was prima. De porties zijn echt groot dus je gaat niet met honger naar buiten. Gewoon een lunchroom/eetcafé maar de kwaliteit van het eten was al met al boven verwachting. De ambiance en aankleding is niet bijzonder en de volgende keer vragen we toch even kussentjes voor de houten stoelen. Misschien kunnen ze die er standaard op leggen. Hier komen we nog wel eens terug.
Rosita S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Pannenkoekenhuis is niet de juiste benaming. Dan doe je ze echt tekort. Heerlijk gegeten! Gezellig zitten ondanks dat het op woensdagavond niet druk was. Uitstekende bediening. Kotom een aanwinst voor Voorhout.
Joris J.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Wij hebben zondagavond heerlijk gedineerd (zonder kinderen) in dit leuke nieuwe restaurant. Wij hebben heerlijk gegeten van voorgerecht tot desert waar de gerookte runder ribeye met salade er echt uit sprong. Een aanrader! Heerlijk!
Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en de zaak is prachtig sfeervol aangekleed. Een heerlijk avondje uit met een vriendelijk prijsje.

Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
We hebbeb er al een paar keer gegeten. Echt een aanrader om met of zonder kinderen te gaan eten!
Goede service, vriendelijke bediening, hele lekkere pannenkoeken en super goede andere gerechten.
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Restaurant is net open. Dat merk je wel, moet zich nog ontwikkelen. Voor de prijs goede lunch gehad maar niet bijzonder. Hoop dat ze het volhouden, Voorhout is klein.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Jammer, heb de eerste keer goed gegeten, nu. Mn boeren gevulde groentensoep was een bouillon we waren er om 18.00. Uur en de as schnitzels waren al op zucht jammer
Newhouses .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Lunch genomen. Inderdaad eenvoudig maar dan wel met de juiste prijs! Aanvulling op het weinige dat Voorhout biedt. Ik hoop dat ze het vol weten te houden. Ik ga nog zeker een keer terug voor een tweede ervaring.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Lekker gewoon.
Doet de naam ere aan. Ik hoef eigenlijk niets meer te zeggen. Alles is LEKKER GEWOON.
Alles is gewoon lekker niet duur.
Net open en een goede aanvulling voor dit dorp.
Voor €5,00 lekker lunchen.
Ja top.
Veel succes toegewenst, het gaat hier goed.

Richard en Floortjes
Annazwaan .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
In dit nieuwe restaurant hangt een gezellige sfeer. Je merkt wel dat het restaurant nog niet lang open is. De pannenkoeken smaakten erg lekker. Een tip voor de kok: de pannenkoek mag wel iets groter! De doorsnede was ongeveer 25cm wat nogal klein is voor een bedrag tussen de 6 en 12 euro. We hadden nog steeds honger na het eten van de pannenkoek. Verder niks aan te merken. Succes!