Restaurant Leds (The Grand Winston Hotel)

Generaal Vetterstraat 1 1059 BS Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Leds (The Grand Winston Hotel)

Frans N.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Hier gegeten op een vrijdagavond, ook al verbleven we niet in het hotel. Het was rustig, de zakenmensen waren al weg. We zaten in het "Grand Cantine" gedeelte van restaurant LEDS. Warm, sfeervol en strak interieur. Goede verlichting. Rechts een wand met opgloeiende leds die ritmisch subtiel van kleur veranderen. Hoge stoelen en tafels. Lager was wel prettiger geweest.
Eén broer begon met een makreel ceviche (gemarineerde rauwe makreel). Goed van smaak. Apart zijn de merengue bolletjes bij de garnering. Mooi opgemaakt! De andere broer had paté van konijn, pruim en eendenlever. Erg lekker (doet u mij nog maar een portie!).
Als hoofdgerecht volgde een gebakken zeetong met dim sum gevuld met krab (eigenlijk het lekkerste onderdeel van dit gerecht). De zeetong was nèt aan gaar. De tong was deels gefileerd (het vlees schuif je zo van de ruggengraat). De andere broer had rendang met gepofte rijst en zwezerik. Mooi mals vlees en prima op smaak. Bij de vis-, resp. vleesgerechten werd een organische Sauvignon Blanc, resp. een organische Cote du Rhone gedronken. Beide een aanrader!
Afgesloten werd met een Irish coffee met dungeslagen room, zoals het hoort. Vriendelijke en deskundige bediening. Schoon sanitair. Parkeren als eetgast van buiten: aanmelden bij de parking. Bus-, trein- en tramstation vlak voor de deur. Prima gegeten in een mooi decor!
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vrijdagavond bij toeval terecht gekomen in Led restaurant in Rijswijk. Was er wel eens voor zakelijk etentje geweest maar zeker ook een aanrader voor het weekend! Het was niet zo druk maar inrichting is plezierig modern met de gehele keuken goed zichtbaar vanuit het restaurant. De kwaliteit van het eten was een plezierige verrassing! Bonito soepje, pita'tje met verschillende bereidingen van pompoen en biet, kabeljauw met verschillende structuren van bloemkool, wagyu met hard gebakken zwezerik, desert van passievrucht en witte chocolade, allemaal speelse maar vooral zeer smakelijke gerechten! We komen hier zeker nog eens terug!
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Hier geluncht. Er waren geen andere gasten. Leuke, moderne inrichting, maar uitsluitend hoge tafels/stoelen dus niet voor iedereen geschikt. Wij namen dus plaats aan de ene grote tafel in de (optionele) privéruimte (af te scheiden dmv gordijnen). Conclusie van het eten: pretentieus maar teleurstellend. Op de kaart lijkt alles, zeker gezien de prijzen, heel bijzonder. Bovendien erg lang wachten, terwijl we slechts brood hadden besteld. Dus dan verwacht je iets bewerkelijks, speciaals. Maar het was niets meer dan dat je zelf thuis zou maken. Mijn panini was bovendien door en door hard, wat echt niet zo hoort en de smaakbeleving verpestte. Toen ik dat opmerkte kreeg ik een thee ter compensatie. Voor dit mooi ingerichte, en in luxe hotel gezeten restaurant zou het slimmer zijn de 1e prioriteit aan de smaak te geven in plaats van de menukaart. Verwachtingsmanagement...
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2013
Hier na een receptie een vooraf gereserveerd drie gangen menu gegeten: vooraf kalfsvlees, daarna vis of entrecote, tenslotte tarte tatin met kaneelijs toe. Mooie porties maar helaas zonder uitleg vooraf, pas na verzoek. Ook redelijk aan de prijs voor het gebodene. De tafel tussen de gordijnen gaf wel het gevoel van een speciale ruimte. Alles bij elkaar meer voor een borrel dan voor een goed diner.
Franca D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2013
We kwamen voor een speciale visproeverij: verantwoorde visvangst. De uitleg ging vergezeld van veel voorbeelden en uitstekende wijnen. Niet alleen de eigen chef, maar ook de chef van Chiparus: Marcel Molenkamp, stonden in de keuken en deden het geweldig!
Zo kregen we o.a. heerlijke mosselen, boterzachte tonijn en zalm. In totaal zeker 6-7 gerechtjes, tongstrelend en een lust voor het oog. Het geheel werd afgesloten met heerlijke zoete aardbeitjes en vanilleroomijs. We komen graag nog eens terug!
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Gegeten in de Grand Canteen van hetzelfde eten.
Eten was gewoon OK (courgettesoep, goed maar tikje te zout door -denk ik- de garnalen; en de mosselen waren gewoon goed.
Toetje ook lekker en royaal (creme brulee met gepaneerde aardbeien en bolletje lekker ijs).

Gastheer en bediening zeer correct en vriendelijk

Decor is zeer modern en verrassend