Restaurant Le-Z

Herenweg 78 2211 CD Noordwijkerhout Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Le-Z

Totale ontspanning en gerechten op hoog niveau

Na een dagje uitwaaien op het strand is het heerlijk bijkomen bij Zegers in het gezellige Noordwijkerhout. Voortreffelijke vis-, vlees- en groentegerechten passeren de revue en worden aangevuld met prachtige wijnen. Ook voor zakelijke bijeenkomsten is dit de perfecte locatie, dus wat de samenstelling van je tafelgezelschap ook is, hier zit je helemaal goed!

Meer informatie over restaurant Restaurant Le-Z

Dinsdag Gesloten
Breakfast lunch and diner.

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eerder gegeten toen het nog Zeegers heette. Toen was het goed. Nu is het Le Z. De wachttijd tussen de gerechten was lang. De hoeveelheden zijn wel groot, de briefstuk was niet mals en de patat niet knapperig. De tiramisu was heerlijk.
Jo K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Franser kan niet. 5 gangen wildmenu gegeten. Alles zelf bereid, van eendenleverpaté tot patisserie, met fantastisch zelfgebakken brood erbij. Coquilles met pistache, hertenbiefstuk, Corsicaanse kaas en truffel bij de eendenlever. Waarom zit het hier nog niet vol?
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gisteren gegeten bij het vernieuwde restaurant Le Z in Noorwijkerhout o.b.v het AH-menu.
Ontvangst van de gastvrouw was vriendelijk. Restaurant is sfeervol en we hadden een rustig tafeltje aan het raam.
Menu bestond uit 4 gangen en vooraf een amuse. De gerechten zijn verdeeld in ruime porties(ik moest van elke gang wat laten staan, terwijl ik een goede eter ben). Bij het eten kregen we ook netjes een karafje water(hier wel om gevraagd). Het eten zelf zag er prima verzorgd uit, ik meeste hier en daar wat smaak aan de gerechten.
Verder vond ik het communiceren met de gastvrouw wat lastig omdat zijn niet goed Nederlands praat/verstaat. De mensen naast spraken met haar in het Frans. Ik zou het restaurant aanraden. De sfeer en de prijs-kwaliteitsverhouding is aantrekkelijk.
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Lekker gegeten uit het keuzemenu. Iedereen was tevreden en het was precies genoeg. Fijne service en vriendelijk. Een nieuw PIN automaat is wel welkom. Verder alles prima in orde.
pbremmer .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was erg goed leuk opgediend , maar het duurde allemaal erg Lang voor dat Je Wat Kreeg jammer! Wij hadden daar niet Alleen last van ook de andere mensen zeiden , Komt het eten nu al ? Dat hoorden we , dus wij waren niet de enigsten.
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de eigenaars waren zeer vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar. We waren er met de AH kaart. Maar het keuzemenu was prima.
Viktorien D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We kregen zo een waterige koolsoep, dat ik de soep op smaak gemaakt heb met minimaal het halve potje peper en zout. Salade met geitenkaas was wel lekker, De biefstuk was zo rechtstreeks uit de vriezer vandaan, ik vond het niet heel vies, maar het was ook zeker niet te vergelijken met biefstuk bij de slager vandaan bijvoorbeeld. De tiramisu was wel te eten, alleen een beetje jammer dat er nog stukjes plastic folie inzaten, als je toetjes van te voren maakt en afdekt met folie moet je wel alles eraf/uit halen.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heb hier vanavond gegeten met bon van Social deal. Waren aangenaam verrast. Heerlijk gegeten, leuke bediening. Komen hier terug!
C H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We hebben hier met 5 personen gegeten, 4 hadden het AH menu en 1persoon van de kaart. We kregen eerst een kleine amuse van het huis.
Vervolgens moesten we wel lang op ons voorgerecht wachten, hiervoor werd wel een excuus aangeboden, er was een kok ziek. Hierna ging het iets vlotter. Al het eten smaakte Heerlijk en was met veel zorg opgediend. de bediening was wat terug getrokken maar wel vriendelijk. Verder zeker een aanrader.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij hebben met z'n vieren een AH viergangen menu gegeten.
Vriendelijke bediening, eten was erg lekker en uitgebreid.
Dit restaurant kunnen wij bij iedereen aanraden!
Sigrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het restaurant is (blijkbaar) recent overgenomen en heet nu Le Z. Het was heel erg rustig voor een vrijdagavond. Het eten was prima, maar er werd tussendoor niet gevraagd of we wilden drinken en het eten werd snel opgediend. Voor 10 uur waren we al uitgegeten en zaten we daar als laatsten terwijl we ervan houden om tot laat te dineren.
Carola K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Met twee personen uit eten geweest bij Zegers waar wij al vele malen zijn geweest. Wij zijn gekomen met de Albert hein Iens deal. Volgens ons heet het restaurant nu Le Z daar het restaurant is overgenomen. Hier waren wij niet van op de hoogte.

Vanwege het mooie weer ervoor gekozen buiten te eten. Dit was geen probleem.
De bediening spreekt echter geen Nederlands en slecht engels. De communicatie voelt hierdoor stroef en gespannen. Ook lijkt het alsof de bediening niet durft te spreken.

Het eten was niet wat we gewend waren. Het was vrij simpel. Het voorafje was een vierkant stukje half geroosterd brood met een vierkant stukje kaas/ paprika erop met een half uitje. In het geheel stond een Nederlands vlaggetje. De sausen op tafel waren open te scheuren zakjes. De geitenkaassalade van het hoofdgerecht bestond vooral uit spekjes. Er zaten vier stukjes geitenkaas in ter grote van een klein waxinelichtje. De pasta met garnalen bestond uit vooral pasta. De vulling was matig. Het desert; de tiramisu en trio van chocolade was goed.

Alle 4 de gangen van het Albert Hein menu zijn binnen 50 minuten voorgeschoteld. Wij voelde de ogen in onze rug. De laatste drie happen van het hoofdgerecht werd onder toeziend oog van de bediening opgegeten daar zij de borden wilde ophalen.

De rode en zoete witte huiswijn zijn smaakvol. Helaas werd de wijn tijdens het hoofdgerecht erg laat gebracht.

Wij zijn op maandagavond gaan eten. Helaas oefent de fanfare van Noordwijkerhout iedere maandagavond in de zaal van restaurant!! ????Wij zijn snel vertrokken daar dit vreselijk veel herrie geeft. De bediening verontschuldigd zich in gebrekkig engels en geeft aan er niets aan te kunnen doen. De leden van de fanfare geven aan zich bezwaard te voelen. Mevrouw van de bediening verteld dat Zegers vroeger op maandag dicht was en dat niemand er last van had.

Helaas viel het bezoek ons tegen. Erg jammer dat de oude Zegers niet meer bestaat.
Desondanks wensen wij de familie succes met het runnen van het mooi opgeknapte restaurant.
Simone W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gezellige avond gehad! Eten was prima! Kwam ons keurig melden dat we even moesten wachten met de volgende gang i.v.m. uitserveren bij feest.
Arie2804 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten nav. De ah restaurant actie. Het word nu gerund door een Frans gezin met horeca achtergrond die in januari hier naartoe zijn verhuisd en een sprong in het diepe hebben durven maken. Petje af voor deze mensen, zij doen echt hun uiterste best om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Ze zijn nog druk lerende de Nederlandse taal onder de knie te krijgen, ze vragen hiervoor je begrip. Dit hoeft geen probleem te zijn, het eten verder is perfect. Echt de moeite waard om eens heen te gaan.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het was super warm in het restaurant, te warm eigenlijk. Ook vonden wij de kwaliteit van het eten zeker niet goed. De bediening sprak amper Nederlands, tot er later wat Nederlandse meiden bij kwamen en we hebben enorm lang op ons eten moeten wachten terwijl er maar drie tafeltjes bezet waren.
connynwh .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Eten was voortreffelijk, lekkere combinaties en zag er prachtig uit. We hadden het AH-actiemenu: 3 gangen en in elke gang 3 keuzes. De huisrosé is heerlijk.
Zeker voor herhaling vatbaar!
De uitbaters zijn Frans, spreken goed Engels en begrijpen ook Nederlands, maar vinden het denk spannend om te spreken. Proberen het in ieder geval wel. Dit is voor ons geen drempel.
De bistro en de bar in de kelder zijn klaar. De grote restaurantzaal zit in de laatste opknapfase.
Noordwijk2016 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Tegenvaller. Wij gaan er niet meer heen, en raden anderen dit reaturant ook niet aan. Het was niet druk, toch duurde het lang voordat we iets konden bestellen. Het eten is smakeloos en koud.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij vinden het niet restaurant waardig. Er is een speciale kaart voor AH gasten. Het tomatentaartje was heel simpel een krokante toast erbij zou het al een beetje mee aankleden.
Voldoende frietjes bij de biefstuk, gevraagd om champignonsaus maar kreeg groene pepersaus.
Salade die erbij was zag er niet fris uit. Gevraagd om mayonaise en die zat in een plastic zakje die je nog open moet scheuren. Het toetje" de patisserie van de dag" was een droog pasteitje van bladerdeeg met een bolletje ijs en nepslagroom uit een spuitbus. Als laatste nog de cappuccino i.p.v. opgeklopte melk kreeg je slagroom uit die zelfde spuitbus. De tafels plakte nog deze waren net geschilderd en niet lang genoeg uitgehard. Voor ons is het geen aanrader voor andere.
wgjonderwater .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Stond een tv aan, bediening sprak geen Nederlands vroeg of ze Engels mocht spreken maar sprak weinig. Bediening was ook niet herkenbaar door een schort of polo met naam van Restaurant. Sla bruine randen, was maar 1 vlees gerecht want de biefstuk was op. Eten echt matig alleen patat was echt goed. Weinig gezellige sfeer! Helaas maar niet voor herhaling vatbaar.
JM V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. A là carte menu biedt voor ieder genoeg keus. Wij hadden het speciale AH restaurantactie menu, die ook heerlijk was, 3 gangen met steeds keuze uit 3 gerechten. Voor herhaling vatbaar.