Restaurant Le-Z

Herenweg 78 2211 CD Noordwijkerhout Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Le-Z

Totale ontspanning en gerechten op hoog niveau

Na een dagje uitwaaien op het strand is het heerlijk bijkomen bij restaurant Le Z in het gezellige Noordwijkerhout. Voortreffelijke vis-, vlees- en groentegerechten passeren de revue en worden aangevuld met prachtige wijnen. Ook voor zakelijke bijeenkomsten is dit de perfecte locatie, dus wat de samenstelling van je tafelgezelschap ook is, hier zit je helemaal goed!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Le-Z

• : Privat parking

Dinsdag Gesloten
Breakfast lunch and diner.

Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wat een aanfluiting. High tea is helemaal geen high tea. De soep was smerig en een broodje zalm beleggen kan iedereen. Appeltaart had weinig smaak en de scones waren zoete kleffe broodjes. Het ziet er ook echt niet uit binnen. Zonde geld.
aventurastyle V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Via een aangepast ah menu was de keuze beperkt en duur . De carpatio kostte € 18,50 pp .
Dat is schofterig hoog .
Denederlandse taal van de eigenaars was redelijk .
Wij komen niet meer terug
Yannick K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Weinig keuze uit gerechten. Slechte en ongemakkelijke bediening. Menukaart erg onduidelijk. Dessert was wel erg lekker. Geen aanrader voor een volgende keer.
T S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lang wachten op een redelijk hamburger. De bediening was vriendelijk echter slechts een medewerkster die de nederlandse taal beheerst. De menukaart is onhandig, na de keuze van het vleesgerecht tot de conclusie gekomen dat er nog apart gekozen en betaald moet worden voor wat sla en een bakje frietjes. Volgens de medewerkster was het druk en daarom de lange wachttijd. Niet leuk of prikkelend genoeg om nogmaals te bezoeken
Merci de votre réaction mais je vous apprend que nous sommes français. Que notre concept qui est sur des enseignes en très gros sur notre devanture de restaurant est un restaurant Français.
Donc vos remarques nous les comprenons difficilement.
Concernant le délai du service il est vrai que ce jour là nous avions beaucoup de travail et nous sommes désolés de votre attente. Dans notre tarif le hamburger est servi avec frites et salade sans supplément donc je ne comprend absolument pas vos requête qui est juste injustifié au vu du travail que nous fournissons.
Je vous conseil aussi d'apprendre à écrire dans un langage compréhensible car Google n'arrive même pas a vous traduire correctement.
Il est regrettable que vous n'ayez pas informer de votre mécontentement sur place. Il est plus facile certainement quand cela n'est pas justifié de ce plaindre sur un clavier Cordialement Stéphane
Lang01 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Gisteren hier heerlijk gegeten. De bediening was heel netjes en goed behulpzaam. De pauze's tussen de (3 gangen) gerechten waren precies goed. De prijs kwaliteit was uitzonderlijk goed.
fambreem .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten van een top 4 gangenwildmenu ..... lekker glaasje wijn erbij en leuke entourage in het vernieuwde gedeelte van het restaurant . De serveerster was vriendelijk en geduldig en gaf bruikbare tips over de gangen van het menu ... Wij hadden de keuze uit verschillende voorgerechten en hoofdgerechten ,, omdat deze misschien te veel zouden zijn stelde ze voor om dit te combineren met het nagerecht zodat we beiden steeds een gang zouden hebben ... erg prettig en meedenkend ,
De kok had er zin in en had van elk gerecht prachtige schilderijtjes gemaakt zodat het bijna zonde was om ze op te eten ..
De voorgerechten waren heerlijk ,,bijzonder lekker was de Carpaccio van het hert, dressing van frambozenazijn, Parmezaanse kaas en kwarteleieren.. De terrine van zwijn met een hart van ganzenlever en augurken was prachtig samengesteld en een lust voor het oog . Mijn vrouw was nogal gecharmeerd van Carpaccio van coquille ..heerlijke smaken ,, en bijzonder elegant van smaak.
Het hoofdgerecht was ook prima in orde ,,, kleine minpuntjes waren de tocht en de kou in het restaurant .. het was moeilijk warm te krijgen en te houden en ik vond het kaasplankje erg summier ,,,, , maar wellicht moet je hiervoor ook naar Frankrijk ,,, Al met al vonden wij het een superavond en hebben heerlijk gegeten .. Zeker een aanrader als alle gerechten zo worden klaargemaakt en geserveerd .. Prijstechnisch niet goedkoop maar door het gebruik van Groupon voucher prima te doen ... en zeker voor herhaling vatbaar .....
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Entrecote was prima, soep viel tegen , spareribs beetje smaakloos, extraz's (salade en gepofte pieper ) vielen ook tegen. Wijn erg duur.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zaterdag 28 januari in dit fraaie restaurant gegeten met een Groupon deal. De deal hield een 3-gangen wildmenu in, met vrije keuze van de kaart. Het pand is wat mij betreft heel mooi. Modern, met heel grote ramen aan de voor- en zijkant. Grijs is hier de dominante kleur. De speels opgestelde tafels zijn voorzien van grijze tafellakens met zwarte servetten en zwarte tafellakens met grijze servetten. Verder is er veel sfeer gecreëerd door een uitgebreide hoeveelheid grote planten, zowel op de vensterbanken als verspreid over het restaurant. Helaas is de (nood)uitgang door deze planten op tafels nu geblokkeerd. Tussen de tafels voldoende ruimte om ongestoord met je partner te kunnen praten. Kortom, het interieur is uitstekend verzorgd en kan als chic gekwalificeerd worden.
Bij binnenkomst werden onze jassen keurig aangenomen door de vermoedelijke eigenaresse. De Nederlandse taal is voor haar nog wel een beetje een probleem, maar het was voor ons zonneklaar dat ze aanbood onze jassen aan te nemen.
Als drankje vooraf nam mijn partner een glas witte wijn, die ze niet zo lekker vond, daar ze alleen zoete witte wijn lust. Gelukkig voor mij hadden ze hier ook een bierkaart waarop o.a. Affligem Tripel stond. Dat werd dus mijn keuze.
Als voorgerecht nam mijn lief Carpaccio van coquille St. Jacques en gerookte zalm. Dit vond zij heerlijk smaken en ze verbaasde zich erover dat coquille zo fijn gesneden kan worden. De presentatie was ook heel fraai. Zelf opteerde ik voor Carpaccio van hert met een dressing van frambozenazijn, Parmezaanse kaas en kwarteleieren. Die eieren kwamen zowel in gekookte als gebakken vorm. Met een fantastisch mooie opmaak met twee torentjes die zeer fijn gesneden groenten en diverse kiemgroenten bevatten. Een van die torentjes had courgette als omhulsel. Waarlijk schitterend om te zien en het smaakte zoals het eruit zag. Top dus!
Voor het hoofdgerecht had mijn disgenote haar keuze laten vallen op Medaillon van ossenhaas op de Rossini manier. Wat dat inhoudt, weet ik niet, maar volgens mijn gezellin smaakte het gerecht voortreffelijk. Ik had Tournedos van hertenfilet met een saus Grand Veneur (rode wijnsaus). Die stukjes hertenfilet waren omhuld door spek en waren hemels lekker. Dit gerecht werd ook weer fraai gepresenteerd met gesneden champignons en een gele wortel.
Bij het hoofdgerecht had ik graag nog eenzelfde speciaal biertje genomen, maar helaas was de voorraad op. In plaats daarvan bestelde ik een Affligem Dubbel, maar kreeg helaas een Affligem Blond. Ook niet verkeerd, maar niet wat ik besteld had. Mijn geliefde nam een Bitter lemon.
Het dessert tenslotte was een proeverij van 5 verschillende klassieke nagerechten, waaronder Tiramisu, een chocolade mousse en Crème brûlée (geloof ik). Allemaal even lekker, maar wel een beetje veel voor mij persoonlijk. Al die gerechten werden ook weer fraai gepresenteerd in glazen met een Kaapse kruisbes ter versiering. Al met al was het dessert wel een calorieën bom.
Afsluiten deden we met een verse muntthee voor ons beiden.
De bediening werd hoofdzakelijk door een man gedaan, waarschijnlijk de (mede)eigenaar. Hoewel hij het in z’n eentje moeilijk zou moeten hebben om voor alle gasten te zorgen, leek het hem ogenschijnlijk redelijk makkelijk af te gaan, zonder lange wachttijden. Dat vind ik heel knap. Waarschijnlijk is die man aan het eind van de dag bekaf geweest, want het is gewoon heel veel werk voor één persoon.
Opnieuw zijn we een heerlijke culinaire ervaring rijker!
Ad1958 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Nieuwe eigenaren van voorheen Zegers. Nog heel veel te leren. Geen ontvangst, zelf jassen ophangen, toevallig eigenaresse tegengekomen die ons niet meenam naar de tafel. We liepen maar achter haar aan en ze wees naar de tafel waar we mochten gaan zitten. Jammer.
Uistekende prijs-kwaliteitverhouding op de kaart, maar.....broodplankje als appetizer kwam na de eerste gang, de tweede gang kwam na bijna anderhalf uur. De derde gang (paste met scampi's) was alleen in water gekookt, geen saus, leuk voor als je op dieet bent. De dames van de bediening probeerden antwoord te geven op onze vragen, maar de kok kreeg overal de schuld van. Pfffff....
Kortom, niet om naar terug te verlangen. Tips: ontvang de klanten, begeleid ze naar tafel en houd de volgorde in de gaten zodat iedereen tijdig aan de beurt komt, organiseer hulp in de keuken als de kok het niet alleen kan.
AsKock .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Hier in korte tijd drie keer gegeten; twee keer een driegangenmenu en één keer een vijfgangen wildmenu. De eerste keer hield de kwaliteit van het eten niet over. Maar daarna was het prima. Ook voor wat betreft het wildmenu, dat erg gevarieerd was. Bijzonder was dat je de vijfgangen zelf kon samenstellen door te kiezen voor twee voorgerechten of zelfs twee hoofdgerechten. De nieuwe eigenaren doen erg hun best en proberen er wat van te maken. Bediening is vriendelijk en vlot. Leuk om met de eigenaresse ons Frans weer even op te halen. De huiswijn is goed van smaak en bij het eten wordt gratis kraanwater geserveerd. Het restaurant beschikt over voldoende parkeergelegenheid.
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eerder gegeten toen het nog Zeegers heette. Toen was het goed. Nu is het Le Z. De wachttijd tussen de gerechten was lang. De hoeveelheden zijn wel groot, de briefstuk was niet mals en de patat niet knapperig. De tiramisu was heerlijk.
Jo K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Franser kan niet. 5 gangen wildmenu gegeten. Alles zelf bereid, van eendenleverpaté tot patisserie, met fantastisch zelfgebakken brood erbij. Coquilles met pistache, hertenbiefstuk, Corsicaanse kaas en truffel bij de eendenlever. Waarom zit het hier nog niet vol?
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gisteren gegeten bij het vernieuwde restaurant Le Z in Noorwijkerhout o.b.v het AH-menu.
Ontvangst van de gastvrouw was vriendelijk. Restaurant is sfeervol en we hadden een rustig tafeltje aan het raam.
Menu bestond uit 4 gangen en vooraf een amuse. De gerechten zijn verdeeld in ruime porties(ik moest van elke gang wat laten staan, terwijl ik een goede eter ben). Bij het eten kregen we ook netjes een karafje water(hier wel om gevraagd). Het eten zelf zag er prima verzorgd uit, ik meeste hier en daar wat smaak aan de gerechten.
Verder vond ik het communiceren met de gastvrouw wat lastig omdat zijn niet goed Nederlands praat/verstaat. De mensen naast spraken met haar in het Frans. Ik zou het restaurant aanraden. De sfeer en de prijs-kwaliteitsverhouding is aantrekkelijk.
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Lekker gegeten uit het keuzemenu. Iedereen was tevreden en het was precies genoeg. Fijne service en vriendelijk. Een nieuw PIN automaat is wel welkom. Verder alles prima in orde.
pbremmer .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was erg goed leuk opgediend , maar het duurde allemaal erg Lang voor dat Je Wat Kreeg jammer! Wij hadden daar niet Alleen last van ook de andere mensen zeiden , Komt het eten nu al ? Dat hoorden we , dus wij waren niet de enigsten.
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de eigenaars waren zeer vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar. We waren er met de AH kaart. Maar het keuzemenu was prima.
Viktorien D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We kregen zo een waterige koolsoep, dat ik de soep op smaak gemaakt heb met minimaal het halve potje peper en zout. Salade met geitenkaas was wel lekker, De biefstuk was zo rechtstreeks uit de vriezer vandaan, ik vond het niet heel vies, maar het was ook zeker niet te vergelijken met biefstuk bij de slager vandaan bijvoorbeeld. De tiramisu was wel te eten, alleen een beetje jammer dat er nog stukjes plastic folie inzaten, als je toetjes van te voren maakt en afdekt met folie moet je wel alles eraf/uit halen.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heb hier vanavond gegeten met bon van Social deal. Waren aangenaam verrast. Heerlijk gegeten, leuke bediening. Komen hier terug!
C H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We hebben hier met 5 personen gegeten, 4 hadden het AH menu en 1persoon van de kaart. We kregen eerst een kleine amuse van het huis.
Vervolgens moesten we wel lang op ons voorgerecht wachten, hiervoor werd wel een excuus aangeboden, er was een kok ziek. Hierna ging het iets vlotter. Al het eten smaakte Heerlijk en was met veel zorg opgediend. de bediening was wat terug getrokken maar wel vriendelijk. Verder zeker een aanrader.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij hebben met z'n vieren een AH viergangen menu gegeten.
Vriendelijke bediening, eten was erg lekker en uitgebreid.
Dit restaurant kunnen wij bij iedereen aanraden!