Restaurant Le-Z

Herenweg 78 2211 CD Noordwijkerhout Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Le-Z

Totale ontspanning en gerechten op hoog niveau

Na een dagje uitwaaien op het strand is het heerlijk bijkomen bij Zegers in het gezellige Noordwijkerhout. Voortreffelijke vis-, vlees- en groentegerechten passeren de revue en worden aangevuld met prachtige wijnen. Ook voor zakelijke bijeenkomsten is dit de perfecte locatie, dus wat de samenstelling van je tafelgezelschap ook is, hier zit je helemaal goed!

Meer informatie over restaurant Restaurant Le-Z

Dinsdag Gesloten
Breakfast lunch and diner.

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de eigenaars waren zeer vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar. We waren er met de AH kaart. Maar het keuzemenu was prima.
Viktorien D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We kregen zo een waterige koolsoep, dat ik de soep op smaak gemaakt heb met minimaal het halve potje peper en zout. Salade met geitenkaas was wel lekker, De biefstuk was zo rechtstreeks uit de vriezer vandaan, ik vond het niet heel vies, maar het was ook zeker niet te vergelijken met biefstuk bij de slager vandaan bijvoorbeeld. De tiramisu was wel te eten, alleen een beetje jammer dat er nog stukjes plastic folie inzaten, als je toetjes van te voren maakt en afdekt met folie moet je wel alles eraf/uit halen.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heb hier vanavond gegeten met bon van Social deal. Waren aangenaam verrast. Heerlijk gegeten, leuke bediening. Komen hier terug!
C H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We hebben hier met 5 personen gegeten, 4 hadden het AH menu en 1persoon van de kaart. We kregen eerst een kleine amuse van het huis.
Vervolgens moesten we wel lang op ons voorgerecht wachten, hiervoor werd wel een excuus aangeboden, er was een kok ziek. Hierna ging het iets vlotter. Al het eten smaakte Heerlijk en was met veel zorg opgediend. de bediening was wat terug getrokken maar wel vriendelijk. Verder zeker een aanrader.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij hebben met z'n vieren een AH viergangen menu gegeten.
Vriendelijke bediening, eten was erg lekker en uitgebreid.
Dit restaurant kunnen wij bij iedereen aanraden!
Sigrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het restaurant is (blijkbaar) recent overgenomen en heet nu Le Z. Het was heel erg rustig voor een vrijdagavond. Het eten was prima, maar er werd tussendoor niet gevraagd of we wilden drinken en het eten werd snel opgediend. Voor 10 uur waren we al uitgegeten en zaten we daar als laatsten terwijl we ervan houden om tot laat te dineren.
Carola K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Met twee personen uit eten geweest bij Zegers waar wij al vele malen zijn geweest. Wij zijn gekomen met de Albert hein Iens deal. Volgens ons heet het restaurant nu Le Z daar het restaurant is overgenomen. Hier waren wij niet van op de hoogte.

Vanwege het mooie weer ervoor gekozen buiten te eten. Dit was geen probleem.
De bediening spreekt echter geen Nederlands en slecht engels. De communicatie voelt hierdoor stroef en gespannen. Ook lijkt het alsof de bediening niet durft te spreken.

Het eten was niet wat we gewend waren. Het was vrij simpel. Het voorafje was een vierkant stukje half geroosterd brood met een vierkant stukje kaas/ paprika erop met een half uitje. In het geheel stond een Nederlands vlaggetje. De sausen op tafel waren open te scheuren zakjes. De geitenkaassalade van het hoofdgerecht bestond vooral uit spekjes. Er zaten vier stukjes geitenkaas in ter grote van een klein waxinelichtje. De pasta met garnalen bestond uit vooral pasta. De vulling was matig. Het desert; de tiramisu en trio van chocolade was goed.

Alle 4 de gangen van het Albert Hein menu zijn binnen 50 minuten voorgeschoteld. Wij voelde de ogen in onze rug. De laatste drie happen van het hoofdgerecht werd onder toeziend oog van de bediening opgegeten daar zij de borden wilde ophalen.

De rode en zoete witte huiswijn zijn smaakvol. Helaas werd de wijn tijdens het hoofdgerecht erg laat gebracht.

Wij zijn op maandagavond gaan eten. Helaas oefent de fanfare van Noordwijkerhout iedere maandagavond in de zaal van restaurant!! ????Wij zijn snel vertrokken daar dit vreselijk veel herrie geeft. De bediening verontschuldigd zich in gebrekkig engels en geeft aan er niets aan te kunnen doen. De leden van de fanfare geven aan zich bezwaard te voelen. Mevrouw van de bediening verteld dat Zegers vroeger op maandag dicht was en dat niemand er last van had.

Helaas viel het bezoek ons tegen. Erg jammer dat de oude Zegers niet meer bestaat.
Desondanks wensen wij de familie succes met het runnen van het mooi opgeknapte restaurant.
Simonewolbeek .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gezellige avond gehad! Eten was prima! Kwam ons keurig melden dat we even moesten wachten met de volgende gang i.v.m. uitserveren bij feest.
Arie2804 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten nav. De ah restaurant actie. Het word nu gerund door een Frans gezin met horeca achtergrond die in januari hier naartoe zijn verhuisd en een sprong in het diepe hebben durven maken. Petje af voor deze mensen, zij doen echt hun uiterste best om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Ze zijn nog druk lerende de Nederlandse taal onder de knie te krijgen, ze vragen hiervoor je begrip. Dit hoeft geen probleem te zijn, het eten verder is perfect. Echt de moeite waard om eens heen te gaan.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het was super warm in het restaurant, te warm eigenlijk. Ook vonden wij de kwaliteit van het eten zeker niet goed. De bediening sprak amper Nederlands, tot er later wat Nederlandse meiden bij kwamen en we hebben enorm lang op ons eten moeten wachten terwijl er maar drie tafeltjes bezet waren.
Connynwh .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Eten was voortreffelijk, lekkere combinaties en zag er prachtig uit. We hadden het AH-actiemenu: 3 gangen en in elke gang 3 keuzes. De huisrosé is heerlijk.
Zeker voor herhaling vatbaar!
De uitbaters zijn Frans, spreken goed Engels en begrijpen ook Nederlands, maar vinden het denk spannend om te spreken. Proberen het in ieder geval wel. Dit is voor ons geen drempel.
De bistro en de bar in de kelder zijn klaar. De grote restaurantzaal zit in de laatste opknapfase.
Noordwijk2016 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Tegenvaller. Wij gaan er niet meer heen, en raden anderen dit reaturant ook niet aan. Het was niet druk, toch duurde het lang voordat we iets konden bestellen. Het eten is smakeloos en koud.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij vinden het niet restaurant waardig. Er is een speciale kaart voor AH gasten. Het tomatentaartje was heel simpel een krokante toast erbij zou het al een beetje mee aankleden.
Voldoende frietjes bij de biefstuk, gevraagd om champignonsaus maar kreeg groene pepersaus.
Salade die erbij was zag er niet fris uit. Gevraagd om mayonaise en die zat in een plastic zakje die je nog open moet scheuren. Het toetje" de patisserie van de dag" was een droog pasteitje van bladerdeeg met een bolletje ijs en nepslagroom uit een spuitbus. Als laatste nog de cappuccino i.p.v. opgeklopte melk kreeg je slagroom uit die zelfde spuitbus. De tafels plakte nog deze waren net geschilderd en niet lang genoeg uitgehard. Voor ons is het geen aanrader voor andere.
Wgjonderwater .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Stond een tv aan, bediening sprak geen Nederlands vroeg of ze Engels mocht spreken maar sprak weinig. Bediening was ook niet herkenbaar door een schort of polo met naam van Restaurant. Sla bruine randen, was maar 1 vlees gerecht want de biefstuk was op. Eten echt matig alleen patat was echt goed. Weinig gezellige sfeer! Helaas maar niet voor herhaling vatbaar.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. A là carte menu biedt voor ieder genoeg keus. Wij hadden het speciale AH restaurantactie menu, die ook heerlijk was, 3 gangen met steeds keuze uit 3 gerechten. Voor herhaling vatbaar.
Hilstone .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het eten was prima erg lekker, de bediening prima aardige dames. en het restaurant gedeelte zag er ook weer fraai uit na de verbouwing. dus al met al een aanrader om er heen te gaan.
Vannus .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Zeer mooi opgemaakte borden, eten super lekker. Verrassende amuse vooraf!
Bediening vlot correct en vriendelijk. AH keuzemenu zag er prima uit.
A_meijers1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het toetje was het lekkerst. Bij hoofdgerecht was de biefstuk taai. Er waren weinig klanten en de ogen van de 2 mensen van de bediening waren voelbaar.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het nieuwe Zegers wordt denk ik geen succes, met pizza's en hamburgers op de kaart, het moet een ander publiek gaan trekken. Zegers ligt niet echt in de loop, dus dat wordt moeilijk. De amuses waren te zout en moeilijk eetbaar: gerookte zalm en de ham. De voorafjes: het taartje was te laf van smaak en de salade met geitenkaas en spekjes was oké, alleen veel te veel sla en spekjes. Het hoofdgerecht, biefstuk, hadden we rood besteld en kwam geheel doorbakken door. Bord dus terug en excuses. Daarna was de biefstuk met frietjes en salade goed. Het dessert: een trio van chocolade was lekker. De wijn kan beter, alhoewel de speciaal bestelde Italiaanse Rosso wijn was lekker. Een duidelijk andere formule dan de oude Zegers. 2 tv's aan de muur met de Tour de France er op hoeft van mij niet. De menukaart is verwerkt in de papieren onderlegger voor de gerechten, niet mooi. Concluderend: niet slecht, maar voor een gezellig avondje eten moet je hier niet zijn!
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Eten was erg lekker, helaas waren we over de servive alles behalve tevreden. Onhandig, inefficient en erg traag personeel... Hebben uiteindelijk 3.5u gezeten voor een 3 gangen menu, en het was écht niet druk. Wanneer je eindelijk een serveerster te pakken had en iets te drinken kon bestellen, moest je vervolgens 20min wachten tot het op tafel kwam. Groot deel van de tijd was er niet eens iemand aanwezig in de eetzaal. Kortom, geen aanrader.